vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Vad äter NWO-eliten?
#1
Har ni någon gång funderat på vad dessa personer äter?
Det har jag med.
Men är det någon som vet mer om just detta?

Har dom stora organiska rancher med frigående djur, gmo-fria grönsaker, renat dricksvatten som dom sköljer ner kosttillskotten med?

Vad fan har dom dopat gubbar som Rockefeller med som är 95 bast och fortfarande hyffsat vital?

Tankarna och frågetecknen kring detta blir många.

Jag kan väl inte vara ensam?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#2


See User information
Dom beställer väl sin mat från samma ställen finare restauranter beställer sin mat.

Posted on: 2010/8/7 9:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad äter NWO-eliten?
#3
Garanterat GMO-fritt och omodifierat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#4


See User information
Jag har alltid sagt: Lyssna inte på vad folk säger! Titta efter hur dom står när dom säger det...

Posted on: 2010/8/7 10:17
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#5


See User information
Här finns kanske en del svar på det du undrar:

http://www.scribd.com/doc/403303/The- ... er-2005#document_metadata

Q:
What do you eat? Where does it come from?
A:

What nature provides directly.
I have a greenhouse which provides me with certain vegetables/fruit which sprang from
uncontaminated seeds.
I have some healthy animals which provide me with meat, eggs, milk.
I get my water from an underground spring.
For you to know, bread can be bought at small independent backeries, especially the "foreign"
ones who do not use the same ingredients as the "natives", they are not free from them but better
still.
Some of the food/drinks sold in these "foreign"-run shops will be better for you than the ones
sold in supermarkets.
This is not how the rest of my family lives, they have "servants" which provide them with their
needs with the products from their own properties/factories/farms/etc


Q:

"What you said could happen but it would be done by the ones who control
the lower areas". The ones up higher do it through the daily items
you consume."
I wanna know what you know about this.
A:

I do not know you personally, but I already know I do not eat or drink 90%
of what you do daily (to throw in a percentage). I do not even come close
touching them. It is pretty much everything sold with a few exceptions
here and there.

I must add that there are grades in this and it has a different effect on different people.
To give examples of the 2 extremes of people who have been consuming
them for a long time; some when eating these almost get into a trance,
on others it has no effect whatsoever. Most people are somewhere in between,
it affects them in such a way that they do not notice. They wear out faster, get tired
faster, grow older, think slower, focus on emotional/physical needs,
get health problems that were unheard of 200 years ago at that relatively young age,
i.e. the quality of life declines.

You are not what you eat, but what you eat controls how you feel about yourself,
the way it makes your body respond. Through your own ignorance and laziness,
you hurt yourself. When is the last time you investigated what exactly is in what
you are eating or how your soda got prepared? When looking into it and finding all
these agents and knowing what they are known to cause, ask yourself; would I put
this agent into the mouth of my child and make him/her swallow it?
You are doing that everyday to your child.

Then there are electrical frequencies as you mentioned, it is everywhere and
your house being the most active place. Have you ever cut the electricity off
in your house to see what the difference in vibe is?
You sleep more comfortable for one.

Posted on: 2010/8/7 11:55

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#6


See User information
Vad jag hört har eliten egna farmar, vattenkällor, odlingar och så vidare. De har egna jordbrukare, anställda, kockar och så vidare för att kontrollera hela matkedjan. Säkerligen testar de sin mat för att se att det inte är kontaminerat med GMO och så vidare. De vet hur man skadar folk men säkert också hur man håller sig frisk genom att få i sig rätt näring. Många inom eliten håller sig friska till mycket hög ålder, är inte David Rockefeller långt över 90 år och hur gammal är Kissinger? Hade för mig att Storbritanniens drottningens mor är över 100 år om hon inte dött än, hon såg rätt frisk och kry ut när man firade hennes födelsedag för några år sedan.

Kanske att vissa inom eliten, de som inte är riktigt högst upp inte bryr sig så mycket om kost eller inte har möjlighet att få tillgång till den bästa maten. Hörde även att vissa inom eliten förutom att ha med sig egen mat över hela världen hade med sig blod vart de än resta för att använda vid en eventuell olycka då de inte litade på det blod som fanns på sjukhus och blodcentraler.

Posted on: 2010/8/7 23:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#7


See User information
Du glömde Jaques Fresco, 94 år. Jag tror att vissa inom eliten hålls vid liv så länge som dom behövs, av de mörka krafter som styr bortom vår perception.

Posted on: 2010/8/8 0:10

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#8
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

metaphor skrev:
Du glömde Jaques Fresco, 94 år. Jag tror att vissa inom eliten hålls vid liv så länge som dom behövs, av de mörka krafter som styr bortom vår perception.


Fresco... nu är vi nog inne på riktiga alientroll...

Jag tror de onda hålls under armarna av dåliga krafter och får långa liv i fängelsakarantänen samsara.

Vad sa inte Credo Mutwa om det i videon med D Icke...?


Posted on: 2010/8/8 0:14
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#9


See User information
Kan tipsa om att checka Kevin Trudeau.
Enligt honom själv har han varit medlem i "the brotherhood" och känner många inom "eliten". Jag håller på och läser "the weight loss cure" och efter att läst en del av den och snokat en del på internet så verkar det faktiskt vara ett "botemedel" mot övervikt. Jag vet, alla tänker: no way dude, det handlar bara om att äta bättre. Ja, jag skulle också tänkt så innan men inte nu längre. Därifrån är steget inte långt till att läsa hans andra böcker: natural cures "they" dont want you to know about, debt cures "they" dont want you to know about m.m.
Hela hans mission verkar vara att få fram info som eliten inte vill att du ska få reda på.
Han har även en youtubekanal där hans radioprogram läggs upp. Jag skulle gissa att hans natural cures "they" dont want you to know about innehåller en massa spännande info om mat osv. Han har varit gäst hos Alex Jones och intervjuat David Icke i sitt radioprogram.

Men på en andlig nivå så tänker jag att eliten inte lider av att själva utsättas för samma föroreningar som oss, eftersom de vill hålla kvar oss på en lägre vibrationsnivå för att vi inte ska vakna upp. De vill själva vara kvar på en låg vibratinsnivå så det kvittar för dom

Posted on: 2010/8/8 10:17
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#10


See User information
Hörde att Parliamentet i UK serverar EKO mat sen 90 talets, Prince Charles (His Royal Darkness) är PRO ORGANIC... och Kungliga Familjen stödjar starkt alternativt medicin.

De SÄKERLIGEN använder ALLT som är eller SKALL förbjudas till vi vanliga, trevliga, vackra, kreativa, underbara människor.

Posted on: 2010/8/8 12:47
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#11


See User information
Jag själv undrar när kommuner ska börja dela ut mark åt folk och odla på gratis?
polarn sa att han hade hört något liknande på radion runtom uppsala trakten (Tyckte det lät bra).

Letar efter en plätt jag kan prova fiskodlandet på och börjar bli riktigt less på att man ska vara miljärdär för att kunna uppnå något i detta samhälle.
Ska vi lära våra barn sanningen i skolan?
Ingen har lika värde, alla är olika inför lagen, du måste vara född med guldsked i munnen för att ha människovärde.
Är du svartskalle även född i Sverige kommer du aldrig vara accepterad som medborgare speciellt i tjänstemännens lynne.

Lol skrev till banken om sponsring för fisk och grönsaksodling och fick som svar vi satsar bara på färdiga project inget på idestadium, men så om jag skulle bygga klart projektet då kommer dom och snor ideen istället och tar patent på den själv så fort det går så offentligheten inte ska få tillgång till metoder osv. Men är det rika släktingar och vänner då går det bra och låna ut hundratals miljarder till ideer.
Det är ju sjukare än sjukt.

Posted on: 2010/8/8 13:51
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#12


See User information
Tror att det håller sig till mindre än 1/3 kalorier vi vanliga i västvärlden sätter i oss. De kontrollerar inte bara vad vi stoppar i oss och mängden. Det är lönsamt med mattillverkning. Vi har blivit totalt lurarde med allt som heter dagens viktigaste mål. Jag har lärt mig sedan en tid tilbax att ett mål räcker - middagen är mitt enda och vitkigaste mål.

Posted on: 2010/9/21 23:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#13


See User information
Quote:

falukorv skrev:
Tror att det håller sig till mindre än 1/3 kalorier vi vanliga i västvärlden sätter i oss. De kontrollerar inte bara vad vi stoppar i oss och mängden. Det är lönsamt med mattillverkning. Vi har blivit totalt lurarde med allt som heter dagens viktigaste mål. Jag har lärt mig sedan en tid tilbax att ett mål räcker - middagen är mitt enda och vitkigaste mål.


Avslöja inte för mycket... du vet komaister och andra aktivister här tror på att det finns en specifik kakstorlek, och om bara rätt person är vid skär- och fördelningskniven så kan de som hungrar sluta hungra, de tror att om vi äter mindre så kan andra få äta mer. De tror att bara man ändrar systemen.... de inser inte att man måste vända på tillvarons tänk - systemen är en följd - är en följd... effekt, inte orsak. Men effekt/verkan är i sig orsak till sekundära effekter, som i sin tur är orsaker till... men ytterst så är det en återspegling av vårt inre förfall, avvikelse och drift från vår/kosmos sanna natur/egenskap/kriterier, the law... - komaaktivister är därför också der som häller bensin på brasan, då de pekar åt fel håll - de kastar skuld på det/de som effekten visas, som illuminati etc.

Så är tänk när det inte baseras på sanning, inte är andligt, utan poppar fram i sinnen som lever i en miljö som är förstörd av kommunism och marxism, ateism och new age, tror på saker som tillväxt och utveckling, mm.

Posted on: 2010/9/22 0:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#14


See User information
Quote:

metaphor skrev:
Du glömde Jaques Fresco, 94 år. Jag tror att vissa inom eliten hålls vid liv så länge som dom behövs, av de mörka krafter som styr bortom vår perception.


Du vill se den här tråden låsas inom kort, eller ?

"Administratör" my ass

Posted on: 2010/9/22 20:51
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad äter NWO-eliten?
#15


See User information
Quote:

Icehorn skrev:
Quote:

metaphor skrev:
Du glömde Jaques Fresco, 94 år. Jag tror att vissa inom eliten hålls vid liv så länge som dom behövs, av de mörka krafter som styr bortom vår perception.


Du vill se den här tråden låsas inom kort, eller ?

"Administratör" my ass

?

Posted on: 2010/9/22 21:05

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
30 user(s) are online (30 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 30

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS