vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Dom nya Elmätarna stör ut Wifi-uppkoppling + jättemycket till.

See User information
Dom nya elmätarna där sitter det ju GPRs, (3G telefon), inbyggd i dom nya skåpen. Här hos oss är det redan installerat.

Vi på på samma gård ett flertal, (flera hus), så vi delar uppkoppling genom att köra trådlöst. Tror ni att det redan är så att dom kan "kapa" linjen om dom vill? Alltså då menar jag inte energibolaget, utan FRA som springer USAs ärende. Och då menar jag att redan idag händer det.

För tekniken finns ju där redan. Se bara på Bush irak-kring. Dom slog alla deras TV-sändningar på stört. Usa har ju redan börjat använda en s.k. Ljud-modulering, så om dom vill kan rikta ljud mot dig så du faktiskt blir mer eller mindre galen.

Vad jag är ute efter, att eftersom dom redan koll på internet, så vet ju dom precis vilka jag har kontakt med + vilka sidor jag är, (som den här t.ex.).

Sverige använder sedan 2005-2006 datasystemet Echolon. Där alla myndighet är kopplade till, på så sätt kan dom se ett beteende mönster om man till exempel fuskar med nåt. Samma datorsystem har ju Usa haft längre tillbaka, och det är väl antagligen fler länder som har det givetvis.

Usa har redan fått igenom att dom nu "av händelse" av "terrorist-attack", kan stänga internet runt Usa. Och återigen Sverige springer ju deras ärende, så fort usa "öppnar munnen".

Och senast idag hörde jag att dom höjd graden för terrorist attack i Sverige. Helt ärligt börjar jag bli orolig. Speciellt då nu när golfströmmen börjar lägga av, efter BP:s oljeutsläpp, som uppenbarligen var riggat av regeringen i Usa.

Och jag är helt övertygad att Usa styr vädret mer och mer. Jag följer alltid vädret varje dag både på svt och tv4, och deras prognoser stämmer numera för 5 öre, och då skall man beakta att dom har fin teknik och bra kunskap.

Usa fick igenom beslutet om "straffskatt" mot Kina.

Både Norge och Sverige rikt land för stunden. Vad har vi? Jo närhet mot Ryssland och det baltiska staterna...

Stora resurser i Tyskland, polen.

Usa har makt över Rumänien, vilket innebär lätt att ta "över" länderna där runt omkring.

Vad styr världen? Jo ekonomin, Vem styr Usas världsbank? Jo ett företag i bl.a. Schwiez.

Listan kan göra hur lång som helst. Min personliga åsikt/tanke att det har redan börjat, så när gemene människa förstår/upptäcker vad som hänt/händer är det redan försent.

Min sista tanke är ju att Sverige säkert inom några år nu kommer införa starkare terrorist-lagar, (tanke på att ribban på nivån, som dom kör med, gör att dom lättare får igenom nya sådana lagar), vad händer med sådana som oss? Jo, vi blir satta i nån form av fängelse i flera år, utan rättegång.

Det mest skrämmande är att allt detta kommer ske inom några få år. Kan garantera att det kommer ske "terroristdåd" i Sverige snart, allt för att få politiker att rösta fram dom här lagarna.

Bara lite tankar :)

Posted on: 2010/10/2 0:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Dom nya Elmätarna stör ut Wifi-uppkoppling + jättemycket till.

See User information
Du är på rätt spår broder!!

Posted on: 2010/10/2 0:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
+1
Men du Lovehead, ta det lugnt. Se det stora sammanhanget, se att det inte finns något du kan göra åt detta stora monster.
Du kan inte ändra flodens ström, men du kan upplysa dina närmaste, dina landsmän etc.
Du kan inte rädda andra (åt dom) men du kan rädda dig själv och föregå med gott exempel (så andra förstår hur även dom kan skydda sig och sina närmaste).
Sist till syvernes kan det vara så att det är en person som avgör det stora genom sina handlingar(precis som i valet i en mindre svensk stad nyligen, valet föll alliansen till godo med 1 rösts skillnad)?
Var ren i hjärtat, rensa ut all skit inom dig. Då slår inte rädsla och litenhet dig med paralysering. Plantera god karma, den kommer att behövas snart

Posted on: 2010/10/2 11:38

See User information
Du kan alltid kräva att byta ut elmätarna om du anser att du vill ha en såpass fri strålnings miljö runt dig som möjligt.

Trots allt är det du som sover och lever bland den inte dem.

Posted on: 2010/10/2 11:41
Resized Image

Anonym
http://www.nyapolitiken.biz/mindcontr ... ndcontrollexperiment.html

Det tuffa är att dom vrider åt svångremmen sakta sakta så att vi inte orkar reagera. Anpassning och utmattning.

Lag för lag
regel för regel
avtal för avtal

ett steg närmare målet, dag för dag.

Men oroa dig inte över en mörk framtid, den kommer inte att ske. Visst, några rides i form av influensor, terroristdåd och kanske t.o.m kärnvapendetonationer, kommer vi säkert få uppleva.
Problemet, och den naturliga processen, är att dessa psykopater som driver denna agenda framåt kommer fortsätta driva på, och på, och på...
till slut kommer mänskligheten tröttna. Människorna kommer göra revolt.
Och segra.

En ny värld Kommer att bli verklighet.
Men inte den världen som dom önskar

No fear.
Lev för dagen
Livet är underbart!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper