vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 »


Anonym
Re: Drogliberaler
Ixtreme skriver:
Quote:
kom igen nu, lite shysstare samtals-ton kan vi alla må bättre av, med eller utan droger!


Och fortsätter med:
Quote:
Konstigt att du kan påstå dig hålla ett öga på den globala makteliten, när du beter dig som lill-hitler och odlar egot inne på vaken.se´s forum...


Jag håller med om att samtalstoner är trevligare om de inte går ner i lågvattennivåer, men börja då med att vara ett bättre föredöme själv.

Man skall inte kasta svamp om man sitter i...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Bara en liten snabb kommentar i debatten...

Orsaken till att jaxtone inte är med oss längre,... i ett "gemensamt" universum, är att han är fångad i sin EGOTRIPP (sitt eget lilla universum och ankdamm).

Han har som sagt aldrig varit utanför detta universum och hans värld är därför mycket liten och begränsad,...och det är här det där med hans "nappflaska" (whiskeyflaskan) kommer in i bilden.

Over and out...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Maggik!

Orsaken till att "jag inte är er längre" är väl snarare att allt flumsnack står mig upp i halsen! Med tanke på att så få människor som binder upp sina liv med att på heltid fastna i drogteorier får så lite gjort... "mycket snack och lite verkstad" så lär jag även i fortsättningen hålla mig till "whiskey" om det nödvändigtvis skulle krävas.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Drogliberaler


See User information
Varför ser du inte att majoriteten här inne klagar på tonen i dina inlägg...

...men det var ju tydligt att du inte gillade att bli kallad saker, så sluta upp själv först! (som man frågar får man svar.)

Dessutom måste ju du, som inte tar droger, vara det goda föredömet inför oss förtappade själar. Om din teori om drogers negativa inverkan på psyket stämmer!

Jag får inte dina påståenden att gå ihop riktigt...


Sen det där med flumsnack, det blir ju lika mycket flum att vägra diskutera sådant man redan innan bestämt sig för att inte förstå! Hänger du med?
"Non believing in superstition is also a kind of superstition"


Du refererar ofta till lågvattenmärken i diskussionen, om du kan ge oss ett exempel på ett diskussions-mässigt högvattenmärke från denna tråd så skulle det ju underlätta i kommunikationen mellan oss. Helst då ett inlägg från dig själv. ( o inte lösryckta meningar, mer ett inägg i sin helhet.)

BTW: Vet du hur man beskriver det på internet vanligt förekommande fenomenet "trolling"?

Posted on: 2006/6/14 15:39
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
ixtreme:
Quote:
Varför ser du inte att majoriteten här inne klagar på tonen i dina inlägg...


Ang. dina klagomål på oönskad ton i mina inlägg så handlar det för mig mer om att ämnesvalen är såna svettdrypande snuttefiltar för de som väljer att stirra sig blinda på arean typ 3-4 mm rakt framför sin egen snok. (Eller ev. 3-4 mm innanför)

Quote:
...men det var ju tydligt att du inte gillade att bli kallad saker, så sluta upp själv först! (som man frågar får man svar.)


Du ixtreme som gör sig själv till talesman för alla andra samt framställer sig själv som felfri! Din väluppfostrade jämförelse med "hitler"! Vart tog den vägen? Försvann den bara ut i tomma intet? Brist på självkritik?

ixtreme:
Quote:
Sen det där med flumsnack, det blir ju lika mycket flum att vägra diskutera sådant man redan innan bestämt sig för att inte förstå! Hänger du med? "Non believing in superstition is also a kind of superstition"


Definiera exakt vad du lägger in för värde i den korrekta översättningen av ordet "superstition" och vad det har att göra med kritiken av att många experimenterar bortom sans och förnuft med droger? Och tänk nu en gång till på varför eliten kan tänkas ha ett intresse av detta!

ixtreme:
Quote:
Vet du hur man beskriver det på internet vanligt förekommande fenomenet "trolling"?


Nu har jag ju levt såpass länge och minns att det fanns en värld långt innan internet! Där kallade man skit för skit och guld för guld!

Att det skulle vara en provokation att gå in och locka fram flumteorier ur skuggorna genom att skapa debatt där man ser tydlig blind punkt hos många som kallar sig sökare efter globala konspirationer kan ju stämma. Men provokationen blir ju bara en provokation om mottagaren anser detta som ett hot. Och då måste man fråga sig vem det är som behöver extra medikamenter för att fungera!

Alternativet skulle vara att passivt stå vid sidan av och se hur hjärnor blir till mentalt mos av flumteorier är för mig ingen option. Men enligt dig alltså detsamma som trolling? Hur hårt sitter den där snuttefilten klistrad framför ögonen egentligen?

Det är klart jag vet att jag räknade med att folk som valde att gömma sig bakom masker av flum skulle bli irriterade... och kanske tycker att de också skulle behövas i striden för att informera om ekopolitiska planer som inte är så flummiga. Men att jämföra det med trolling är ju bara dumt. Det skulle enligt definitionen egentligen betyda att jag bara gjorde detta inlägg för att skapa provokation. Och visst provocerade detta inlägg en del människor... men det ser jag som en flasköppnare för de som har mognaden att se och ta åt sig godbitarna från både mina inlägg och de som tycker motsatsen. Det är en eftersträvansvärd argumentation på ämnesområdet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Jaxtone...det är ju ingen nyhet att du är en gammal skränig högtalare för "ettablissemanget".
Du kommer ju med samma gamla smörja och desinformation som dem.

Kan du inte nyansera dig lite,...måste du vara så fyrkantig? Jag förstår att det inte kan vara så lätt för dig, i din svartvita och fyrkantiga värld, men du kommer ju med rena lögner och påståenden som vittnar om stor dumhet, och noll erfarenhet av det godis som finns i naturens apotek.
Först;...så gör du fortfarande felet att dra "alla substanser över en kam".
Sedan; påstår du att "hjärnor blir till mentalt mos".

Detta är ju rent skitsnack!

Det är ju bara ett desperat försök till skrämselpropaganda och är en vanlig företeelse hos ettablissemanget och dess propagandister. Orsakerna är många,...och en av den viktigaste orsaken till att ettablissemanget och "systemet" vill förhindra människor att använda "droger" är att detta förr eller senare resulterar i en förtappad slav och konsument, på ett eller annat sätt. Det är det vad det hela handlar om; PENGAR.

Det bakas in en låtsad omsorg i skräckpropagandan som ettablissemanget spyr ut. Samma typ av skräckpropaganda kan vi se hos dig jaxtone som talar dig varm om mosade hjärnor, världens svält (vad nu det har att göra med droger??) osv, osv.

Nä du jaxtone,...det där håller inte!








 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Ok Maggik! Jag ser vad du skriver och eftersom jag inte kan bedöma om du är seriös eller driver med mig kan jag inte ställa denna direkt till dig. Men jag ställer den rent allmänt istället så kan ju alla som gillar att "frigöra" sig med tillskott från naturen eller kemilab välja att svara.

Förutsätt att ni skaffar barn en dag när ni känner er mogna! Ni tvingas en dag inse att ni tvingas lämna bort era älskade barn under en längre tid eftersom ni absolut och på inga villkor kan ta hand om dem själva... Väljer ni då att lämna dem till svampkokare och andra drogliberaler eller skulle ni föredra att lämna dem till en hyfsat normal svensk familj där alla droger oavsett ursprung är bannlysta?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Drogliberaler


See User information
Word up Jaxtone!

Du ska ha respekt för att du står upp mot de allehanda snömosskallar som huserar på denna tråden: Man märker så tydligt hur de känsloreagerar precis som en pundare eller en A-lagare när man kritiserar deras drogmissbruk.

Det är precis som du beskriver: att de reagerar som om du ska ta deras snuttefilt.ifrån dem.

- Nä, jag e minsann inte beroende. Och sen går hela deras bisats ut på att försvara snuttefilten/nappen ( Drogen ) och dess FANTASTISKA effekt och OFARLIGHET.

Redan Timothy Leary ( han som blev känd för att experimentera med LSD och spred den drogen in i Hippierörelsen ) har ju erkänt att CIA betalade honom för att göra reklam för denna ”sinnesutvidgande” drog bland den unga Flower-powergenerationen.

Som Novax har försökt att påtala ett antal gånger så är ju allt som oftast resultatet av intagandet av dessa Psykadelikas inverkan på personen att man gör sig mer och mer mottaglig för väsen i emotional/astral världen och i och med att väsendena på denna nivån av verkligheten antingen är Involutonsväsen ( Ung. Elementaler. Enligt Hylozoiken sådana väsen som är på väg att invecklas ned i materien ) eller diskarnerade väsen. Och precis som Juri Lina brukar säga på sina föredrag så är Frimurarcermonierna väldigt lika primtiva stammars Voodooritualer där man bl.a använder sinnesutvidgande stumulantia för att åkalla andar ( Jag kallar de elementaler eller demoner) och låter de påverka individerna i dessa cermonier.

Det tycker jag mig verka tydligt när man läser Svampfantasternas reaktioner på Jaxtones inlägg att de är obalanserade och emotionella.

Alla dessa flummare som attackerar Jaxtone här och samtidigt anser sig såå Vakna och i flera fall påstår att Svampen el. andra Psykadelia har gjort att de har börjat se igenom Elitens lögner, verkar samtidigt TOTALT blinda för de jag har skrivit om här på forumet i ett antal månader. Bl.a att Homo-Massinvandrings-Feminist och Marxistpropagandan som genomförs i skolundervisningen och medierna är DEN psykologiska krigföringens första och viktigaste ingrediens för att söndra samhället inifrån och göra oss mindre motståndskraftiga mot deras idéers destruktiva inverkan på samhällsutvecklingen.

Att Soros använder sitt enorma kapital för att driva på legaliseringkampanjer runt jorden är ju ingen tillfällighet precis.

Ni flummare här på denna tråden kan ju börja att läsa boken DOPE INC: av EIR ( Den internationella Laroucherörelsen ) så får ni en bakgrund till VILKA som styr och kontrollerar den internationella narkotikahandeln OCH syftet med den. Denna boken försökte Henry Kissinger och hans hantlangare att stoppa på 80-talet. Och efter att ha läst denna mycket informativa exposé över droghandels historia så är det knappast nån slump att Kissinger och kompani ville stoppa den.

Posted on: 2006/6/15 17:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Hehehe...jasså,...jaxtone har ropat på förstärkning nu igen....så nu har vi TVÅ högtalare (stereo).
Nåväl,...hur som helst,...så innehåller ditt inlägg (Bennybear) en massa smörja och felaktigheter...suck!

Det behövs benas upp en del i ditt förvirrade inlägg...

T ex,...Timothy Leary,...psykologi/psykiatri professor som han var insåg han fördelarna med LSD och Psilocybin i kognitiv terapi.
LSD och Psilocybin är allmänt känt för bl a sin kognitiva förmåga på det mänskliga psyket. Det var detta han experimenterade med, och han fick mycket goda resultat och ett världsomspännande erkännande bland forskare.


Sedan,...Bennybear har likt jaxtone tydligen inte fått klart för sig att man INTE kan bli beroende av t ex Psilocybin, psilocin eller LSD.
Vidare så har du Bennybear inte heller förstått att psilocybin inte är giftigt, eller beroende framkallande. Kliniska tester har gjorts otaliga gånger som visat att det inte blir vare sig fysiska eller psykiska skador av denna substans.


Sedan,...holyzoik hit och holyzoik dit,...fan det luktar gammal unken kabbala om det hela. Är det från Biskopsgården stanken kommer från, eller?

Sedan,...skrev du (Bennybear)

Quote:
Det tycker jag mig verka tydligt när man läser Svampfantasternas reaktioner på Jaxtones inlägg att de är obalanserade och emotionella.


Obalanserade och emotionella!?? Det var det dummaste,...det är ju DIN tolkning av inläggen. Det har ju inget med sanningen att göra. Så det är ju inget att bry sig om,...men jag undrar ändå,...vad vet du om hur personer känt sig eller om de varit obalanserade? Inget alls!

När det gäller min egen del i det hela så är jag frispråkig,...och har alltid varit det, och kommer alltid att vara det. Det gör inte mig eller någon annan till "emotionell" eller "obalanserad".


Sedan,...hahahahah..."attackerar jaxtone"???? Vad löjligt!
Ingen idé att ens kommentera det.


Vidare,...skriver du om den internationella narkotikahandeln. Vet du inte att det är "eliten" som håller i trådarna. Maffian är bara en del av deras maskineri,...och de som gör den smutsiga delen av jobbet.

När det gäller "fin och nyttig psilocybinsvamp" så räcker det med att gå ut i skog och mark för att finna, om man nu föredrar det,...det behövs knappast nån langare i något gathörn.

Sedan,...så rekommenderar jag dig att läsa lite av etnologen och antropologen Terence Mckenna.
Han har skrivit en massa bra böcker i ämnet.



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Maggik:
Quote:
Hehehe...jasså,...jaxtone har ropat på förstärkning nu igen


Detta är för mig en typisk kommentar från en paranoid drogmissbrukare som hela tiden tror att hela världen konspirerar mot honom själv. Patetiskt!

Det här är väl ungefär den femtielfte gången jag blir anklagad av dig "du upplyste" att det finns en konspiration mot dig härinne... tillåt mig att småle men det avslöjar väl egentligen mer om ditt sinnestillstånd än något annat. Paranoid kanske inte är rätt benämning men jag hittar faktiskt ingen bättre...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Drogliberaler


See User information
och här är diskussion avslutad för min del:

Internettroll:

Ett internettroll, eller bara troll är en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt Usenet och webbfora) med huvudsyfte att reta upp folk. De är ointresserade av fakta eller att föra en dialog, och ses ofta delta i ett otal diskussioner samtidigt, där de föder ilska, vanmakt och skadar stämningen rent allmänt hos övriga användare.

Ursprungligen användes den engelska termen trolling på Internet för fenomenet att vissa personer skrev avsiktliga s.k. "flamebaits", kontroversiella och skarpa uttalanden som inbjuder till likartade svar. Trolling är engelska för dragrodd, en fisketerm för att långsamt låta ett bete med krokar släpa efter båten. Personer som trollade drog så att säga ett blänkande drag med krokar tvärsgenom en grupp av diskuterande människor, i hopp om att någon ska nappa. Begreppet "this person is trolling our newsgroup", "denna person fiskar i vår diskussionsgrupp" förkortades till "det är ett troll" syftande på assocationen med trollen i sagor. Ibland läser man att ordet skulle komma från trålfiske, men det torde vara en förväxling av de uttalsmässigt snarlika engelska fisketermerna trolling (dragrodd) och trawling (trålfiske).

Att "trolla" på Internet innebär fortfarande att skriva inlägg som har syfte att åstadkomma en icke-konstruktiv respons från övriga. Ett "troll" kan använda många olika taktikknep för att uppnå detta.

Det är viktigt att vara medveten om att det medför en risk i sig, att dra alltför stora växlar på begreppet troll. Det händer att användare falskeligen anklagas för "trollande" trots att de har seriöst uppsåt. Användare kan anklagas för att vara "troll" antingen som ett uppsåtligt retoriskt knep, eller som följd av missförstånd. En person med åsikter som skiljer sig från andras, upplevs lätt av andra debattörer för att ha provokation som sitt syfte (dvs att därmed vara ett troll), trots att det egentligen alls ligger till på det sättet. En annan orsak till att en person felaktigt upplevs som "troll" kan vara att hans meddebattörer har en annan uppfattning om vart forumets debatt bör leda. Om någon part uppfattar att socialt umgänge är forumets syfte, och den andra parten uppfattar att syftet är att genom analytiskt resonemang nå logiska slutsatser, kan de två partena se varandra som troll utan att de egentligen alls uppfyller internettrollets definition. Man kan därmed konstatera vikten av att forumets arrangör tydligt förklarar vad diskussionens syfte är och om det finns gränser för yttrandefriheten och var de isåfall dras.

Oftast är det dock uppenbart när en användare skriver för att provocera och inte för att han faktiskt menar vad han skriver. Ett gyllene talesätt är att det är sak och inte person som bör diskuteras i alla diskussionsforum. Sålänge argument kan bemötas på ett sakligt och konstruktivt sätt kan detta med fördel göras, även om det är ett troll som framför dem. Men försök isåfall genomskåda trollets avsikter så att inte ditt svar oavsiktligt göder trollet. Om trollet t ex har som avsikt att provocera, låt dig då inte provoceras för då matar du trollet. Om trollet har som avsikt att någon ska fälla ett speciellt yttrande, låt dig då inte omedvetet förledas till att fälla det yttrandet. Mata inte trollen är ett känt talesätt.

Posted on: 2006/6/16 3:25
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Japp! ... och nu vet alla lite mer om troll och svampar! Det är nog inte så att en sagostund med Elsa Beskow kommer att hjälpa oss att bli mer medvetna om den reella verkligheten!

Under tiden människor mår allt sämre stoltserar du alltså med din detaljerade kunskap om internetetik, jag undrar dock hur du rent konkret tar ansvar för att fler får ta del av herr Soros och elitens planer för mänskligheten?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Drogliberaler


See User information
Tjena jaxtone!

Anser du att kriget mot drogerna är för mänsklighetens bästa?

Posted on: 2006/6/16 13:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Vilken kamp mot drogerna? Jag kämpar inte specifikt mot droger... Det är fel uppfattat... detta var en tråd jag startade på vaken för att kolla om det var någon drogivrare som hade kunskap om varför herr Soros vill legalisera skiten. Men det tog ju inte ens tre röda sekunder förrän droglobbyn härinne startade en kampanj där de hänsynslöst glorifierar sitt eget missbruk och samtidigt riktar angrepp mot mig som person...

Det är mer än avslöjande för hur krampaktigt dessa individer kramar sin snuttefilt men samtidigt patetiskt att man kan kalla sig sanningssökare och blåsa hjärnan med tillsatser bara för att slippa fejsa verkligheten!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Drogliberaler


See User information
ok en sista kommentar:

Vad eller hur i helvete tjänar makteliten/soros på att jag tex odlar en cannabis-planta, för eget bruk, i min trädgård?!?

När jag samtidigt dessutom aktivt sprider kunskap till så många jag kan, bl.a. iform av att jag själv bekostar och delar ut gratis cd/dvd-skivor med alex jones, coast 2 coast-AM, alan watt, jim marrs etc?!?

Jag tycker mig dessutom märka att människor som gillar cannabis är mer mottagliga av den kritik av etablissemanget som bla vi här på forumet försöker framföra!
(Men det är bara min privata iaktagelse)
Kan vara för att cannabis öppnar upp accosiations-banorna i hjärnan, så man tänker utanför ramarna som skapats för att hålla oss i schack. Detsamma gäller svampen. svamp svamp svampsvampelisvamp på dig!

Jag tror fortfarande att jaxtone gillar att jiddra bara...

Posted on: 2006/6/16 17:16
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
iextreme:
Quote:
Kan vara för att cannabis öppnar upp accosiations-banorna i hjärnan, så man tänker utanför ramarna som skapats för att hålla oss i schack. Detsamma gäller svampen. svamp svamp svampsvampelisvamp på dig!


Har du ens funderat på att det finns människor som inte behöver tillsatser för att hitta associationer?

Jag undrar dessutom forfarande varför ingen av er cannabisrökare eller svamptuggare svarade på frågan om vem ni väljer att lämna bort ert barn till om det inte fanns några alternativ... till den som håller på att experimentera med droger eller en människa som vänder alla droger ryggen?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Drogliberaler


See User information
Hmm... trodde det handlade om (saxat från jaxtones FÖRSTA inlägg):

"Alla ni på Vaken som har ett vänskapsförhållande till knark och förespråkar legalisering av droger kanske skulle ställa er frågan om varför en av världens mäktigaste män som av slumpen bl.a. råkar vara frimurare och medlem i bl.a. Bilderberggruppen så ivrigt förespråkar legalisering av dessa!"

Se där, avvik inte från ämnet nu!

Jag upprepar min fråga:
-Vad i h-vete tjänar makteliten/george soros på att jag tex odlar en cannabis-planta, för eget bruk, i min trädgård?!?

När jag samtidigt dessutom aktivt sprider kunskap till så många jag kan, bl.a. iform av att jag själv bekostar och delar ut gratis cd/dvd-skivor med alex jones, coast 2 coast-AM, alan watt, jim marrs etc?!?


Dessutom tar du ju ifrån bilderberggruppens inkomster av drogsmuggling om du legaliserar....


Jag fattar inte hur du orkar jiddra över att folk klipper en hövding ibland? tror du folk röker mindre för att du sitter o hojtar om snuttefiltar på internet?!


Och att du inte gillar att trippa skiter jag högaktnings-fullt i!!

Posted on: 2006/6/17 1:27
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Jaxtone (saxofonen med inbyggd högtalare) skrev,...Quote:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla men det tog ju inte ens tre röda sekunder förrän droglobbyn härinne startade en kampanj där de hänsynslöst glorifierar sitt eget missbruk och samtidigt riktar angrepp mot mig som person...


Angrepp på dig som person!?? Hahahaha...herregud saxofonen,...nu får la du ge dig? Är du paranoid?
Tål du inte att folk talar klarspråk och inte tänker och tycker som dig?

Sedan,...kallar du dem som inte tänker och tycker som dig för "droglobby".
Vad barnsligt! Har du inget annat att komma med,...några riktiga argument t ex?




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Sedan jaxtone,...om så här många oberoende personer med egenupplevd praktisk erfarenhet av dylika substanser, i denna tråd, inte håller med dig och din "teori", och dessutom anser att du har fel,...är det då inte dags att börja fundera på om du kanske är ute och cyklar?

Är det då inte dags att bli lite ödmjuk och försöka lära dig något, och försöka förstå vad dessa personer talar om?

Men,...nääädå!...jaxtone vet istället ALLT,...han har ju redan tänkt ut allt åt oss och världen, så det finns ingen anledning för någon annan att tänka mer. Vill vi veta något så vänder vi oss bara till jaxtone...

Men så är det ju när du jaxtone är så fruktansvärt egotrippad, och har fastnat i din egen egotripp som gör att du har ett fruktansvärt STOOOORT ego.



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Till saxofonens (jaxtones) ära kommer här en låt,...lite omskriven visserligen, men ändå...

Jaxtone Trålar

Om du letar efter svampar, när du e i Göteborg
Näckrosdammen, vasaparken eller femmans torg
Skvallerbytta bingbong, slickar alla rövhål
Ett tu tre, är jaxtone där och trålar
...och torskar du finns ingen förmildrande omständighet


ja ja ja...jag orkar inte skriva mer i jaxtones favorit låt...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Drogliberaler


See User information
...för den som själv har nåt att dölja ropar på förstärkt polis!


Posted on: 2006/6/17 11:52
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
jojo,...jaxtone är ju inte direkt främmande till att ropa på "förstärkning"...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Jag undrar fortfarande varför ingen av er cannabisrökare eller svamptuggare svarade på frågan om vem ni väljer att lämna bort ert barn till om det inte fanns några alternativ... till den som håller på att experimentera med droger eller en människa som vänder alla droger ryggen?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Drogliberaler
Det handlar om VILKA droger. Det handlar också om till VILKA PERSONER. Skulle t ex aldrig lämna bort mina barn till en alkoholist, heroinist, amfetaminist, crackpundare och liknande...men däremot till en snäll svampätare eller haschrökare - om man nu måste.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS