vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Våra medier är korrupta
som om vi inte redan visste...

Nu har iaf Expressen tagit steget och publicerat något.
http://www.expressen.se/nyheter/1.214 ... -man-fredsmotet-i-protest

Aftonblaskan har fortfarande huvudet i sanden.

Så jävla sorgligt att veta att de allra flesta blir runtvaggade i denna enorma lögn vi tvingas leva i. Och vi andra (väldigt) få blir betraktade som knäppa i bästa fall.

Ibland känns domedagsprofeternas sior som en lättnad, världen behöver verkligen röras runt och styras i en annan riktning, så här kan vi inte hålla på.

Det är inte mänskligt.
Robotbeteendet som bara växer sig starkare dag för dag.

...och så hela den här UFO/alien grejen som försigår.
Alienskådespeleriet som dom kommer dra igång någon gång i framtiden, är precis som Reagan sa: det perfekta sättet att ena världen.

Men...när ska vi FÅ REDA PÅ att "dom" redan är här?
Och att VI ÄR "DOM". Dom där ute. "De från stjärnorna"

Det är bara det att majoriteten av oss (mm ja typ alla) blivit ledda in i fårahagen med tron om att vi härstammar härifrån...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Våra medier är korrupta

See User information
Finns redan en tråd om detta... Aftonbladet skrev om det också förresten...
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=19749&forum=4

Posted on: 2010/9/27 21:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Heja Aftonblaskan! det hade jag missat.

Hur som helst,

Apor har ingen Pineal Gland.
Flour dödar vår Pineal Gland.

Hur svår är matematiken?

Om "greys" finns eller har funnits så är/var dom bara förmodligen en renare form av oss.
Nån grå liten kåting bängade väl på nån stackars homosapien för sisådär lagom många år sedan.

Det nazisterna pysslade med var väl bara att försöka sträcka oss så långt bak till vårt ursprung som möjligt. De "grå". ?

Och dom håller väl på fortfarande...

edit:
pineal gland kan finnas hos apor beroende på vart man läser. google är tvetydigt
Däremot visar den oavsett inte aktivitet hos apor. Men de kanske inte drömmer?
Hur som helst... ett viktigt organ i våra kroppar. Som någon eller några vill ska hållas livlös, med hjälp av exempelvis fluor.
Jag antar att pineal gland är vårt "tredje öga".
nån med bättre källor får gärna fylla i

See User information

Har för mig alla däggdjur har den, säkert fler...

När är en intressant liten filmsnutt i ämnet... Ni får tolka den hur ni vill.. och det finns intressanta saker att reflektera över, speciellt i Lloyd Pyes film nedan...

Enn uppsjö av dokumentärer från:
http://www.sprword.com/ancient.html
Video presentation av Michael Cremo:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2895087993533041198#
Video Lloyd Pye - Everything you Know is Wrong: http://video.google.com/videoplay?docid=1285345463618889531#

PART 1) Nassim Haramein at the Rogue Valley Metaphysical Library. 2003. (4 HRS): http://video.google.com/videoplay?docid=6151699791256390335#
PART 2) Nassim Haramein at the Rogue Valley Metaphysical Library. 2003. (4 HRS): http://video.google.com/videoplay?doc ... ocid=-1895475242307393956
part 1 of 13 OLD WORLD SECRETS THE OMEGA PROJECT CODES:
http://www.youtube.com/watch?v=szTppqfCL0g&feature=related
Böckerna av Gregg Braden: Jäkla massa delar o CDs del 1 av cd 1: http://www.youtube.com/watch?v=07l3IuIRuOU&feature=related
Pyramid code:
http://www.youtube.com/watch?v=rlSssnh4b7Q&feature=player_embedded

Posted on: 2010/9/27 21:59

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Trött på media.
Trött på Tv.
Trött på samhället.
Trött på folket.
Trött på denna störda sk lag.

Bara andliga kan man lita på och vet vart man har.
Enda ron man får är själen.

Lidande väntar pga man säger sanningen.
Sedan lite Fängelse för att man råkar vara rättfärdig.
Sedan Lite Liv för att man söker en lösning.
Sen dör man för att man gav upp och ska hem.

Vilket jävla liv.

Vilket liv?

Om samsara ändå vore samsara.

Sinnesjukt är en friskförklaring av detta liv , detta system och folket som befrämjar den till att blint slår sin nästa med andra människors vilja som dom kallar lag.

Dom tar lagen i enga händer för sina egna syften.
Hade moses levt idag hade han kastat budorden i huvudet på dem.
Inte för att särkilja det gudomliga funna från det smutsiga vilsna .
Bara för egen profit lögn lidande och makt.
Djävulen deras själ kommer gnaga på.
Vilken väg som skapar.

Vilken väg?
Deras väg.

Sen frågar du vad gör och vad vill du.
Dom svarar som jag känner.
Dom känner en illusion.
Matade med gift får ett giftigt sinne och med dimma för ögonen.

Posted on: 2010/9/27 22:07
Resized Image

See User information
Shen, ta en pause. Ta en lång vecka ute i naturen innan det blir kallt, efter det att du lärt dig de sex ENDA övningarna af Falun Gong, se på youtube.

Ta mig dig Zhuan Falun och kultivera själen var om vartannat med den fysiska kultiveringen. Ät lite och bara var, inte var. Ta avstånd från allt det du föraktar, bara för en vecka... Skriv sedan här om din upplevelse :)

Posted on: 2010/9/28 21:45

See User information

Medier....

Nu ska denna skiten trummas ut här med, har ju pågått en tid i USA...
Ska FRA trixas till eller ska dom köra på med nytt bakom lyckta dörrar?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7860438.ab

Posted on: 2010/9/28 22:44

FRI

Bättring för alla!

See User information
Quote:

Medier....

Nu ska denna skiten trummas ut här med, har ju pågått en tid i USA...
Ska FRA trixas till eller ska dom köra på med nytt bakom lyckta dörrar?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7860438.ab

Dom har tagit FRA till nästa nivå i USA...
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=19781&forum=32

Bered dig på att favvosidor kan försvinna snart. De ska prata om detta på Torsdag

Posted on: 2010/9/28 23:22

See User information

Ooops, fel tråd...

Posted on: 2010/9/28 23:29

Edited by Avatar on 2010/9/28 23:45:34

FRI

Bättring för alla!

See User information

Snacka om att trumma ut TruthSeekers som Terr0ster...

Posted on: 2010/9/29 3:06

FRI

Bättring för alla!

See User information

Posted on: 2010/9/29 3:19

FRI

Bättring för alla!

See User information
VW: Så tar man herraväldet i bilbranschen

http://www.automotorsport.se/news/21523/vw-så-tar-man-herraväldet-i-bilbranschen/

Har för mig att jag sett VW loggan i andra sammanhang där de är duktiga att manipulera media.

Posted on: 2010/9/30 11:19

See User information
När folket klagar på den statliga korruptionen kallas dem för terrorister.

När folket ifrågasätter kallas dom för terrorister.

När folket exponerar kallas dom för terrorister.

Finns det ingen skam i kroppen?

Vad gäller pakistan så var en pakistanier jag kände ner dit för någon månad sen.

Frågade han hur var lägget där och fick som svar.

Yäänkare överallt överallt överallt.

Skulle det förvåna då att nyheter som terrorskrämsel skulle komma från pakistan??

Vi har ju redan sett att vartän Usa lägger sin hand så skapar dom bara problem och agendor.

Posted on: 2010/9/30 12:42
Resized Image

See User information
Tungt nu för korrupta medier...

Detta med Expo mm är bara en början... korrupta medier börjar även dom vakna till att det håller på att ske ett bryt mot deras "status quo" och överlevnadsinstinkterna kommer krypande allt mer i dagsljuset...

Bara se ett ex. hur det kan uttrycka sig.. Skrattretande..

"Darwanismen" för medier är här och sanningarnas tid är här... Den som inte klarar av att stå i dagens ljus av sanningar, är dömda att falla. Då ofta på sitt eget svärd.

Posted on: 2010/10/6 16:23

FRI

Bättring för alla!

See User information
Det är kört för media

Posted on: 2010/10/6 16:42
Resized Image

Anonym
Det finns dom djur som faktiskt har pineal gland ovanpå huvudet.
Har för mig att det bara är en viss sort av reptiler.
Men forskare har inte kommit på vad ödlorna använder den till...
Det är först på senare år som den moderna forskningen kommit fram till att pineal gland faktiskt är ett inre öga, ett rudimentärt öga delvis fylld med en vattenliknande vätska.
Och som vi redan vet så finns det en del som redan tänkt dessa tankar i tusentals år.

Jag tror att denna lilla körtel är det inre ögat som vi ser drömmar och minnen med och som connectar oss med allt.
Själens säte som Descartes även sa.
Jag säger att det är mitt Kokoro - hjärtats essens ;)

Ju äldre man bli, desto svagare blir körteln.
Kanske därför som barn ser saker som vi inte ser, är mer öppna har en livligare fantasi m.m.
Jag skyller delvis på fluor och sen på skolan som tvingar en att tänka som systemet vill att vi ska tänka.

Men det är fullt möjligt att aktivera det tredje ögat med meditation och lite lek med sömn och diverse olagliga substanser....

Prova!

See User information
Angående tallkottkörteln (pineal gland kan skrivas på svenska om du inte visste), kallas i Dao-läran för Niwan-palatset:

Från Zhuan Falun, "Om det Himmelska Ögat"

"Det himmelska ögat som vi syftar på ligger faktiskt något ovanför och mellan ögonbrynen och har en förbindelse med tallkottkörteln. Detta är huvudkanalen. I kroppen finns det många, många ögon. Dao-läran säger att varje Qiao är ett öga. Dao-läran kallar kroppens punkter för Qiao, vilka i den kinesiska medicinen kallas för aku-punkter. Buddha-läran säger att varje por är ett öga, så därför kan vissa människor läsa med örat, andra kan se med handen, med bakhuvudet, med foten eller med magen, allt det här är möjligt...

...Det himmelska ögats öppnande som vi talar om innebär att öppna en kanal mellan ögonbrynen så att tallkottkörteln direkt kan se ut och så att man undviker att använda den mänskliga synnerven. Det här kallar man att öppna det himmelska ögat. Vissa människor undrar kanske: Men det här är inte realistiskt. När allt kommer omkring kan våra ögon fungera som verktyg och ta in bilder på föremål, och det skulle inte gå utan ögonen. Vid dissekeringen av människokroppen har den moderna medicinska vetenskapen redan upptäckt att tallkottkörtelns främre halva är utrustad med hela den vävnadsstruktur som finns hos ett mänskligt öga. Eftersom det befinner sig inuti skallen säger man att det är ett rudimentärt öga. Är det ett rudimentärt öga eller ej, vi inom kultiveringskretsen förbehåller oss vår egen uppfattning. I vilket fall som helst har den moderna medicinen upptäckt att det finns ett öga i den mänskliga hjärnans mitt. Den passagen som vi ämnar öppna leder direkt till det läget. Det överensstämmer bra med förståelsen inom den moderna medicinen. Det här ögat, olikt vårt köttsliga öga, skapar inte falska bilder. Det kan se sakens och materians sanna natur. Därför kan en människa med det himmelska ögat på hög nivå, se igenom vårt rum in i andra tid och rum och han kan uppfatta scener som en vanlig människa inte kan se; människor på en nivå som inte är hög har kanske en genomträngande syn som kan se igenom en mur eller igenom en människokropp, och det är en sådan övernaturlig förmåga."

"Rudimentärt" har också översatts till "tillbakabildat" tidigare.

Ingenstans i den föreläsningen står om fluor och att det skulle inverka på Niwan. Det som är kvintessentiellt är däremot dygd och qiessens, något som vanliga människor i den här världen inte fäster någon vikt vid. Sen kommer fluoriden som ett brev på posten när det gäller att hitta anledningar och ursäkter till varför ens Himmelska Öga inte öppnas trots att man håller på med någon yoga, qigong eller kanske dricker ayahuasca och annat rörigt...

Posted on: 2010/10/6 19:28
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Tväröppet.

http://www.theinfinitemind.us/white-tara.jpg

Du har rätt det finns flera.

Mellan ögonen tillåter se vad man med ögonen inte kan se.
I pannan kopplat till roten eller naveln (den är som en ficklampa) används även under astrala resor.
På huvudet ovanför pannan 3 st tar in anden en stor i mitten och 2 små som går ner genom ögonen och längre bak tar in gudomliga ljuset.
Ännu längre bak 2 st = Ida och pingela går ut mot anden modern och faderns eld förlåtelse och fördömmande kvinnligt och manligt.

Dom 2 drakarna

Posted on: 2010/10/6 19:41
Resized Image

See User information

Har ni sett hur "Pineal gland" ser ut i profil?

Väldans likt "Eye of RA"

Mystiken tätnar... (Incert theme song of Twilight zone here)

Posted on: 2010/10/6 19:49

FRI

Bättring för alla!

See User information
Men åter till tråden... Känner vi igen det här i vårt land? Det är sjukligt.

Ser samma fars pågå i det här landet... Ingen annan?

Ser man till "Valet" och ser på denna snutt om England... Då är det inte långt ifrån att förstå, varför dessa grundlagsändringar skyndas igenom... Med dokumentsanering och millitär insättning mot sina medborgare...

Vi håller på att vakna och inser att stora Bank-grisar sätter på oss där bak...

Posted on: 2010/10/6 20:08

FRI

Bättring för alla!

Anonym
jo jag vet att pineal gland, tredje ögat heter tallkottkörteln på swedish

Anonym
Obduktioner har visat att fluoriden förkalkat tallkottkörteln.

Over and out :)

Anonym
Killing the "eye"...

http://www.fluoridealert.org/health/pineal/

Sista spiken i kistan för att dölja vårat förflutna. Vår sanna natur.

Det finns en anledning till att alla zombiesarna hjärndött lallar runt & rör sig i ultrarapid i de gamla zombie-filmerna. På jakt efter "braaaain"
Okunskap föder okunskap.

Zombie-planet.

Men fluor är bra för tänderna...

See User information
Bara lyssna på den här skiten, vad är det han egentligen säger??
Var det något överhuvudtaget som hände, mer än folk rusade förbi? Ingenting på bilderna på sk. skador... och poliserna står som på kafferep... Hade något gått sönder, brukar väl reportrar måla upp det på alla sätt?

Vilket jävla hyckleri...

Posted on: 2010/10/9 22:23

FRI

Bättring för alla!

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper