vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Fädernesgården och invandringen

See User information
Produkt??

Ingår inte orsak och verkan inom dina celler?
Uppstod du ur luften bara puff sådär?
Är det därför du delar Dna med alla djur och insekter??

snälla du universum kretsar inte runt dig så speciella är vi inte.
Vet du hur stort universum är?
Visst att vi kan vara viktiga men cmon maan stop playin.

Pallar inte lalla så jag drar har viktigare saker för mig.

Posted on: 2010/10/21 19:42
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ordning ut ur kaos.

Den nya världsordningen är en fåra av många bäckar små som rinner upp, det är nationalstaterna och regionerna. Här i Sverige har vi vår egen variant.

Jodå, jag vet allt om släkterna och klanerna som kommer hit. Jag har inte bara bott i inavelsbygd utan också i höghusen på Kronogården i Trollhättan. Därifrån stammar fördomen om invandrare som bryter upp parketten och odlar potatis (SANT! Detta var tidigt 60-tal, invandrarna var från norra Finland, SAAB-arbetare. De stängde också in sig i köket och satte på alla spisplattorna och kastade vatten på spisen - Bastu... förstahandsuppgift finnes på den...)

Där bodde jag mitt under pågående krig mellan släkter som bl a medförde skottlossning på Fritidsgården och en batalj mellan 50 pers med knivar och kamphundar som vi såg med egna ögon... I tvättstugan blev folk våldtagna...

Tänk när så de inavlade djupt skuldsatta svenssonbönderna från varifrån på den svenska landsbygden de finns tvingas från sina hem och in till detta... det blir ordning ut ur kaos det när militärpolisen rycker ut, Swedish Homeland Security eller vad den nu heter.

En fråga: Varför byggs det så in i helvete mycket nya bostäder? Skitdyra kvadrathus ingen människa har råd med? Vad ska man med alla dom till...

?

Posted on: 2010/10/22 8:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Network skrev:
En fråga: Varför byggs det så in i helvete mycket nya bostäder? Skitdyra kvadrathus ingen människa har råd med? Vad ska man med alla dom till...

?
Den gamla skiten kan rivas när vi forslas bort och kvar finns bara de som har råd att bo i de nya husen

Posted on: 2010/10/22 8:02

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper