vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Ny Laserman I Malmö.
#1


See User information
En till dåre som springer runt och skjuter folk..

Lägger gärna skottpengar på han.

Posted on: 2010/10/22 22:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#2


See User information
Vilsen själ... Bevisligen en NWO tomte som blivit lurad, tyck synd om honom istället... Kommer nog fram sen och det pekas på en "radikal grupp" som vaken.se, AJ anhängare, patriot, fredsälskare, truthers, krigsmotståndare, regeringskritiker... värsta t-rroristerna i världen...

Skulle inte förvåna mig för 5 öre...

Posted on: 2010/10/22 22:32

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#3


See User information
Tycker synd om han men hjälper inte offrena bättre, kanske göra slut på hans lidande.

Posted on: 2010/10/22 22:40
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#4


See User information
Det äckliga blir sen när politiker med fler kommer att utnyttja detta till att strama åt lagar och annat skit. Lägg till detta, som du sa avatar, hur man kommer att peka finger på förmodade utkantsrörelser.

Posted on: 2010/10/22 22:48

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#5


See User information
Han har väl skjutit med finkalibrigt vapen? Sånt som sportskjutare använder?
Så restriktivare vapenlagar är väl stundande

Posted on: 2010/10/22 23:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#6


See User information
Hmmm... konspirationsteoretikern i mig anar att det kan ha nåt med corruptios häktning att göra?

Posted on: 2010/10/22 23:30

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#7


See User information
Om mänskligheten lär sig att tänka med hjärtat så kan vi skrota alla vapen så enkelt är det att skapa fred...

Posted on: 2010/10/22 23:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#8


See User information
Man kan köpa insmugglade rätt kraftiga 5.5 mm luftgevär på loppisar. Dom smugglas in för dom är inte lagliga i Sverige. Om man skjuter på ett kylskåp eller liknande går kulan nästan igenom. Men det finns rätt mycket vägskyltar med rejäla bulor i runtom som blivit pepprade förmodligen med en kpist. Sen var jag inne på en toalett för ett tag sen med en handikappad och där hade dom pepprat rejält rakt in i väggen ovanför toalettstolen. Ett helt magasin! Det dräller tydligen av vapen som inte borde vara i omlopp. Beskjutningarna i Malmö har hållit på sen i somras då flera bussar blev beskjutna inne i själva centrum. Bra underligt att ingen lyckats få syn på gärningsmannen!
Vapenlagarna är helt meningslösa, jag har aldrig sett nån gå runt med vapen på stan så tydligen finns det en hel del pistoler i omlopp också. Att gå med dolda vapen är faktiskt värre än att gå med synliga, i USA är det stränga straff på att gå med "concealed weapons". I Sverige har vi bara det! En kanske oväntad följd av en restriktiv lagstiftning. Därför tror jag inte att restriktioner är vägen ut ur situationen.

Posted on: 2010/10/22 23:35
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#9


See User information
Quote:

Anahata skrev:
Om mänskligheten lär sig att tänka med hjärtat så kan vi skrota alla vapen så enkelt är det att skapa fred...


Haj på daj...Hehe det är deffinitift inga fel på "vapen"dom kan var lika vackra som kvinnor(om du nu har haft några)...tolka som du vill-fritt space...

Vapen dödar inte#fatta fett"det finns alltid någon annan bakom.en stekpanna är oxo vapen,om värmen är på rätt sida-ingen skada-slickar du på den så bränns den...

Posted on: 2010/10/22 23:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#10


See User information
Ja vad säger man om Vapen ..

Används mestadels av omedvetna och fega människor.

Har ju ett par nunchuks men kan väl inte riktigt räknas som vapen är ju bara en förlängning av min arm lol hahaha.

Behöver ändå inte vapen man har ju händer och fötter.

Jo mycket kan användas som vapen faktiskt.

Frågar du mig personligen tycker jag en kniv är värre än skjutvapen.
Skjutvapen är bara handikapp vid nära avstånd och inte säkraste på längre heller.

En penna kan likväl vara livsfarlig om man vet hur den ska användas.

Ett fordon.

Även en kudde kan vara ett vapen liksom.

Posted on: 2010/10/23 0:07
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#11


See User information
I slutändan handlar allt om aggressivitet.



Posted on: 2010/10/23 1:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#12


See User information
Vapen är ett uttycksmedel... Det kan inte motsägas (Av en vaken)

Vi verkar återkomma mot vad vi ser som verktyg för en själv i samtliga lägen vi snackar här. Allt vi gör är enbart nyttjandet av verktyg för att finna oss själva, vilka/vad vi är. Men när vi hamnar off-center kan det gå hur jävla off som helst... Se bara på våra "valda" politiker... Detta vet NWO... Och videon med mind prog visar detta rätt tydligt.

EDIT: Länken till tråden jag menar;

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=165459#forumpost165459

Posted on: 2010/10/23 2:15

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#13


See User information
Direkt när jag läste om det här skytten så tänkte jag. När hans grips så är han säkert en efterbliven, medlem i SD och har hört röster.

Det fanns ett sverige innan lasermannen och efterlasermannen. Innan så fanns det mycket rasiters, främmlingsfientliga , immigrations krtiska. Kalla dom vad ni vill men efter lasermannen så försvann det och blev totalt tabu att en diskutera invandrings politik. Nu har det börjat bubbla igen och SD har blivit invalda i riksdagen. Mycket lägligt med en ny laserman.

Jag tror inte ens själv på ovanstående men det passar in på modus operandi av en Super intellektuell , organiserad, psykopatisk hemlig elit med resurser och teknologier vi inte känner till.


Posted on: 2010/10/23 15:49
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#14


See User information
Den förre lasermannen såg själv mer MENA än tysk ut. Jag såg honom en gång och fattade strax misstankar. Jag och min dåvarande samleverska mötte honom när vi kom vandrande tillsammans, hon var en typisk afroamerikan med stort burrigt hår men med ett glatt leende och absolut inget typiskt hatobjekt.

Lasermannen gick rakt emot oss och spottade efter henne och såg helt vansinnig ut. Jag tänkte förstås klippa till honom men hon stoppade mig, han var raskt på väg vidare muttrande för sig själv.

Kanske han avvikit från permission? I så fall är det århundradets miss!

Posted on: 2010/10/23 16:02
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#15


See User information
Vad jag är nyfiken på är vad som händer bakom våra "ryggar" nu när allas blickar är vända mot Malmö...

Vem denna "laser-man-wanna-be" än är, borde detta redan ha funnits gott om varningar runt. Sannorlikheten är väldigt liten att denna typen inte är känd sen innan och vips bara kommit på denna sysselsättningen... Väldigt tveksam om att "vår" polis inte har en susning... VI får väl se snart om det kommer striktade lagar, bail outs eller avgjorda förhandlingar(regeringen) i dess kölvatten.

Min undran om det inte pågår nått i regeringen eller så nu... Kanske konspiratorikern som talar...

Posted on: 2010/10/23 16:09

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#16


See User information
Sverige kommer snart se ut som i Banlieue 13!

Posted on: 2010/10/23 17:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#17


See User information
Quote:
Väldigt tveksam om att "vår" polis inte har en susning...


Joda man gick ut för någon dag sedan med att skytten är en man mellan" 20 och 40 år" .

Posted on: 2010/10/23 18:17
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#18


See User information
Quote:

BiReal skrev:
Quote:
Väldigt tveksam om att "vår" polis inte har en susning...


Joda man gick ut för någon dag sedan med att skytten är en man mellan" 20 och 40 år" .

Shit, då måste dom vara honom på spåren. Rena Sherlock Holmes


Posted on: 2010/10/23 18:21

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#19


See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
Direkt när jag läste om det här skytten så tänkte jag. När hans grips så är han säkert en efterbliven, medlem i SD och har hört röster.

Hade detta varit någon som hört röster hade han varit gripen för länge sedan. Jag skulle vilja säga att du är programmerad av media till att göra den gärningsmannaprofilen. Det är precis så de vill man ska tro.

Min take på en gärningsmannaprofil är en välutbildad, men arbetslös man i 30-års åldern som är lite av en ensamvarg. Kan ha en hel del bekanta genom sitt idrottsintresse, men få nära vänner.

Posted on: 2010/10/23 18:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#20


See User information
Quote:

metaphor skrev:
Quote:

BiReal skrev:
Quote:
Väldigt tveksam om att "vår" polis inte har en susning...


Joda man gick ut för någon dag sedan med att skytten är en man mellan" 20 och 40 år" .

Shit, då måste dom vara honom på spåren. Rena Sherlock Holmes



Ja, en växande budget på 36 Miljader Kronor om året och detta är vad företagsrepresentanterna har att show for... Undrar om dom kan stava till ordet "normalt" själva. Bilden av att detta enbart är ett politiskt spel, för att öka bidgerat och fler hållhakar på stackars människor, som berövats egenvärdet i en dröm om att dom är skyddade och fria... Kan inte vara mer än BS och allt går precis enligt planerna... Enbart illusionen ger en annan bild.

Posted on: 2010/10/23 18:50

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#21


See User information
Kan väl rada upp lite info :

Regeringen skall överlämna FN’s vapenprotokoll nu i November till Riksdagen..

Genomförande av FN:s vapenprotokoll m.m.
http://www.regeringen.se/sb/d/108/a/129511

Tidigare i år gjordes en utredning om ev. skärpningar av vapenlagarna:

http://www.regeringen.se/sb/d/11387/a/122873

”Utredaren ska göra en översyn av straffskalorna för vapenbrott, överväga vilka krav på aktivt medlemskap i en skytteförening som ska ställas för att få vapenlicens samt se över bestämmelserna om vapenhandlartillstånd. I uppdraget ingår också att se över polisens möjligheter att i vapenärenden få ut uppgifter från sjukvården, socialtjänsten och kriminalvården.”

I början av Oktober kunde man läsa denna artikel:

Läkare följer inte vapenlag
http://www.dn.se/nyheter/sverige/laka ... r-inte-vapenlag-1.1181526

Men det är säkert en ren tillfällighet att allt händer under samma månad med diverse lagskärpningar precis runt hörnet..

Posted on: 2010/10/23 20:39
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#22


See User information
Precis TeBe, precis som på andra sidan Atlanten... Undrar om dom nyttjat Googles språkverktyg för översättningarna?

Nog vet dom att något är i görningen... Och rustar sig till tänderna för att försöka säkerställa "status quo". Så gott som precis samma saker sker så gott som överallt, i lite varierande form och färg.

Dra åt svångremmen för Svensson, medans Peketstyrkan kan ta ut absurda vapen för "testning"... Piketsnutar med millitärklassade vapen... Snart är vi där, piketstyrkan i en pansarvagn, PSG-50 och lite automatkarbiner... Sinnessjukt!

Posted on: 2010/10/23 20:44

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#23


See User information
När jag gjorde lumpen hade vi sk beredskapspoliser som skulle utbildas, det var poliser som hade varit jägare i lumpen eller som hade varit fnsoldater/haft utlandstjänst.

Det var ett gäng (som jag tycket då) gubbar mellan 30 och 45 som det fullkomligen sken i ögonen på när de fick testa de nya prototyperna på Ak5, kortare varianter med aimpoint sikten. Senare kom de att heta CGA5P , en spärrad variant enbart enkelskott.

Stridspittar med andra ord.

Redan då började jag ana oråd och det var 1998-9.

Posted on: 2010/10/24 0:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny Laserman I Malmö.
#24


See User information
Som Alan Watt pratar om i shock & awe.Lagar och restriktioner införs samtidigt globalt.Nån som har koll på hur läget är just nu i grannländerna tex?Har dom åxå problem med skjutvapen för tillfället?

Posted on: 2010/10/24 1:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS