vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Ufo, Mir, Satelit - vad?
#1


See User information
Hej hopp!
Var ute och fotade stjärnor, efter en stund så fotade jag en prick jag har sett några kvällar, som var lite starkare än andra. Så här såg den ut med 800mm objektiv. Ej förstorad... Den ser ut som den sladdar lite, det ser ut så för att slutaren stod öppen i några sekunder.

http://www.mepprograms.org/photos/what.jpg ( Lite förminskad )

Så här ser den ut när slutaren står öppen i 30 sek

http://www.mepprograms.org/photos/what2.jpg

O så här gjorde den på 2 sekunder, den stora rörde sig, dom 3 små står still ??????

http://www.mepprograms.org/photos/what3.jpg


Vill samtidigt passa på o slänga ut en bild på månen som visar att den står i samma läge på dagen och på natten...

http://www.mepprograms.org/photos/moon01.jpg

Posted on: 2010/8/18 3:35

Edited by iwarrior on 2010/8/18 3:50:31
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#2
mycket möjligt kolla i stellarium se om det fanns någon eller några stjärna eller planet på den platsen vid den tiden.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#3


See User information

Posted on: 2010/8/18 11:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#4


See User information

Lite udda artikel från Reuters... NWO-mayan-alien-new-age-agenda?

http://www.reuters.com/article/idUS16 ... 0.466157%3Ab37476470%3Az0


Saxat;

U.S. Nuclear Weapons Have Been Compromised by Unidentified Aerial Objects



WASHINGTON, Sept. 15

Ex-military men say unknown intruders have monitored and even tampered with American nuclear missiles

Group to call on U.S. Government to reveal the facts

WASHINGTON, Sept. 15 /PRNewswire-USNewswire/ -- Witness testimony from more than 120 former or retired military personnel points to an ongoing and alarming intervention by unidentified aerial objects at nuclear weapons sites, as recently as 2003. In some cases, several nuclear missiles simultaneously and inexplicably malfunctioned while a disc-shaped object silently hovered nearby. Six former U.S. Air Force officers and one former enlisted man will break their silence about these events at the National Press Club and urge the government to publicly confirm their reality.

One of them, ICBM launch officer Captain Robert Salas, was on duty during one missile disruption incident at Malmstrom Air Force Base and was ordered to never discuss it. Another participant, retired Col. Charles Halt, observed a disc-shaped object directing beams of light down into the RAF Bentwaters airbase in England and heard on the radio that they landed in the nuclear weapons storage area. Both men will provide stunning details about these events, and reveal how the U.S. military responded.

Captain Salas notes, "The U.S. Air Force is lying about the national security implications of unidentified aerial objects at nuclear bases and we can prove it." Col. Halt adds, "I believe that the security services of both the United States and the United Kingdom have attempted—both then and now—to subvert the significance of what occurred at RAF Bentwaters by the use of well-practiced methods of disinformation."

The group of witnesses and a leading researcher, who has brought them together for the first time, will discuss the national security implications of these and other alarmingly similar incidents and will urge the government to reveal all information about them. This is a public-awareness issue.

Declassified U.S. government documents, to be distributed at the event, now substantiate the reality of UFO activity at nuclear weapons sites extending back to 1948. The press conference will also address present-day concerns about the abuse of government secrecy as well as the ongoing threat of nuclear weapons.

WHO: Dwynne Arneson, USAF Lt. Col. Ret., communications center officer-in-charge

Bruce Fenstermacher, former USAF nuclear missile launch officer

Charles Halt, USAF Col. Ret., former deputy base commander

Robert Hastings, researcher and author

Robert Jamison, former USAF nuclear missile targeting officer

Patrick McDonough, former USAF nuclear missile site geodetic surveyor

Jerome Nelson, former USAF nuclear missile launch officer

Robert Salas, former USAF nuclear missile launch officer

Posted on: 2010/9/22 16:54

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#5


See User information

OMG, mer "NWO-Maya-new age-alien-agenda" (!)





Posted on: 2010/9/26 19:28

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#6


See User information

Lite mer UFO-agenda grejs...


http://www.news.com.au/breaking-news/ ... ry-e6frfku0-1225929498742


___________________________________________________

UN to appoint Earth contact for aliens

What are these? THE United Nations was set today to appoint an obscure Malaysian astrophysicist to act as Earth’s first contact for any aliens that may come visiting.

Mazlan Othman, the head of the UN's little-known Office for Outer Space Affairs (Unoosa), is to describe her potential new role next week at a scientific conference at the Royal Society’s Kavli conference centre in Buckinghamshire.

She is scheduled to tell delegates that the recent discovery of hundreds of planets around other stars has made the detection of extraterrestrial life more likely than ever before - and that means the UN must be ready to coordinate humanity’s response to any “first contact”.

During a talk Othman gave recently to fellow scientists, she said: “The continued search for extraterrestrial communication, by several entities, sustains the hope that some day humankind will receive signals from extraterrestrials.

"When we do, we should have in place a coordinated response that takes into account all the sensitivities related to the subject. The UN is a ready-made mechanism for such coordination.”

Professor Richard Crowther, an expert in space law and governance at the UK Space Agency and who leads British delegations to the UN on such matters, said: “Othman is absolutely the nearest thing we have to a ‘take me to your leader’ person.”

However, he thinks humanity’s first encounter with any intelligent aliens is more likely to be via radio or light signals from a distant planet than by beings arriving on Earth. And, he suggests, even if we do encounter aliens in the flesh, they are more likely to be microbes than anything intelligent.

Read more: http://www.news.com.au/breaking-news/ ... 25929498742#ixzz10ezpSM9U

Posted on: 2010/9/26 20:09

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#7
Dom gör oss redo.

Antingen för nästa stora false flag, eller kanske det faktum att det faktiskt finns aliens. (duhh vi ÄR inte själva )
Att det skulle handla om någon "första kontakt" är i vilket fall helt oresonligt träffsäkert i så fall.

Men det är ju klart, kan dom förutspå vädret så ...så kan dom nog förutspå rymdskepp och kontakt lagom sådär något år i förväg

jag gillar verkligen kommentaren
"...her potential new role..."

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#8


See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Hej hopp!
Var ute och fotade stjärnor, efter en stund så fotade jag en prick jag har sett några kvällar, som var lite starkare än andra. Så här såg den ut med 800mm objektiv. Ej förstorad... Den ser ut som den sladdar lite, det ser ut så för att slutaren stod öppen i några sekunder.

http://www.mepprograms.org/photos/what.jpg ( Lite förminskad )

Så här ser den ut när slutaren står öppen i 30 sek

http://www.mepprograms.org/photos/what2.jpg

O så här gjorde den på 2 sekunder, den stora rörde sig, dom 3 små står still ??????

http://www.mepprograms.org/photos/what3.jpg


Vill samtidigt passa på o slänga ut en bild på månen som visar att den står i samma läge på dagen och på natten...

http://www.mepprograms.org/photos/moon01.jpg


Det är med all sannolikhet jupiter och ett par av dess månar du har fångat. Den är väldigt ljusstark just nu då den är närmare än den varit på 75 år eller nåt liknande. Syns i söder/sydost om kvällarna.

Snygg bild!

Där du tycker att de tre små (månarna) står still ser man svagt likadana spår av månarna som av jupiter, bara att Jupiter blivit mer exponerad pga skillnaden i ljusstyrka.

Posted on: 2010/9/27 0:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#9


See User information

Jupiter, är det den som synd direkt öster ut när natten kommer in? En jäkligt ljus punkt där...



Här är lite annat att vila ögonen på...





Posted on: 2010/9/28 3:15

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#10


See User information


The hits keep on rolling... Är det fortfarande någon som tvekar på allt detta?

Kan inte vara lätt att vara en UFO debunker idag, bara tänk er alla dessa människor som förlöjligat och bashat andra...


http://www.foxnews.com/scitech/2010/1 ... ignal-comes-alien-planet/


Posted on: 2010/10/12 3:09

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#11


See User information
zpz2, ja, jag höjde ljus o kontrast på bilden och såg att det var kameran som hade ändrat läge. Såg inte det på den bärbara datorn, den e så mörk.

Intressant med alla lysande bollar där ute :)

Posted on: 2010/10/12 3:54
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#12


See User information

Posted on: 2010/10/12 6:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#13


See User information
Ja Avatar det är Jupiter du ser i öster när solen går ner precis till vänster om jupiter är uranus i nuläget...

Posted on: 2010/10/12 8:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#14


See User information
Quote:

Det är rosencrucianer. Dom har ett center en bit ifrån min husvagn. Jag såg en gång, kanske 1987, en färgaffisch om "Uppstigna Mästare" dom satt upp och ringde för att tjingsa en annons, men dom sade ungefär att dom "inte hade möten så ofta" precis. Jag frågade då om jag kunde återkomma senare "men det skulle nog dröja länge" sa dom då.

Dom håller till i en gammal villa i Onsala. En kvinna som tillhörde rörelsen blev mördad utanför för kanske tio år sedan.

Om jag inte minns fel hade självmordssekten som begick mass-självmord i Schweiz och Canada samtidigt också anknytning till ett liknande begrepp.

Men observera, en yttre namnlikhet betyder absolut inte att man kan koppla ihop begreppen! Att man inte är särskilt meddelsam utåt betyder faktiskt INTE att man håller på med nåt ljusskyggt!!

Posted on: 2010/10/12 9:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#15


See User information
Quote:

Anahata skrev:
Ja Avatar det är Jupiter du ser i öster när solen går ner precis till vänster om jupiter är uranus i nuläget...



Brukar kolla på den varje kväll. Men jag måste då säga att den har en väldans stark belysning om sig...

Såg den bredvid fullmånen sist och tyckte tusan att den lös starkare...

Tankar som "Hur fan kan den lysa starkare genom moln är vad fullmånen gör" osv... Kanske konspirations teoretikern eller den kritiskt tänkande delen som gör att man frågasätter och väger allt man hör...

Men nog är det så, den lyser starkare än något annat där uppe... Även vår måne, då den var sida vid sida... och skiner genom moln.

Jupiter, måste fan vara gigantisk, med en riktigt grymt reflekterande yta.

Nog är det säkert Jupiter, men reflektioner om styrkan har förekommit...


Posted on: 2010/10/12 13:14

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#16


See User information
Tror du har blandat i hop planeterna månen går oxå upp i öster när solen går ner jupiter o månen har ungefär samma omloppsbana nu.
Nog för att jupiter är närmast jorden än vad den varit på ca 50år så den är extra stark nu.
kolla den 2010 10 20-22 då är månen o jupiter mycket nära varandra i öst-syd samt att det är fullmåne så är det bara o jämföra planeternas ljusstyrka jag skall kolla

Posted on: 2010/10/12 18:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#17


See User information

Hur super man bort en sådan här?




Posted on: 2010/10/17 1:36

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#18


See User information

Man ska älska sin fru i NÖD och lust... Ibland kan det vara tålamodskrävande... Ni förstår vad jag menar... En ny filmning av udda företeelser.





Posted on: 2010/10/24 22:51

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#19


See User information
Vackra bilder dom bemästrar gravitation, dimensioner, samt ljusets hastighet skall bli intressant o se hur media samt folk och vaken reagerar framöver då dessa fenomen blir allt vanligare.

Posted on: 2010/10/24 23:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#20


See User information
Det är precis sådana jag sett , som jag flertal ggr berättat, fast de var på närmre håll, när man ser sånt med sina egna ögon tvivlar man aldrig på det igen.
Men saken är väll att de har funnits här väldigt länge, det finns dokumenterat på bergsväggar och andra forntida målningar sedan länge.
Personligen tror jag att de ligger bakom mycket av skräpet, diverse teknik och slaveri som pågår på jorden. Det är ingen frälsningar som kommer komma av dessa aliens, troligtvis ser de oss som boskap och har utnyttjat oss i många många år, kanske är de, de riktiga mastermind bakom NWO o dylikt.

Det har varit massa av alien grejer som pågått i media genom filmer t.e.x (avatar, the day the earth stood still) de senaste åren, med liknande teman att utomjordlingar kommer för att rädda oss, och nu hypas det i massmedia. Jag tror att det ingår i planen och den slutgiltiga devolveringen, slaveriet av mänskligheten.

Posted on: 2010/10/25 0:25
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ufo, Mir, Satelit - vad?
#21


See User information
(Då 2012 foldern inte kommer upp på senaste)


En udda artikel hos ESA.

Att ha i åtanke är att NSA har hemligstämplat alla udda föremål i rymden... Kommer inte på vad filmen heter med Bruce Willis, men lite lustigt är det.
När film blir verklighet?

Mycket jidder om Near-Earth Objects (NEOs) på sista tiden.
NASA klipper ut bilder från SOHO osv...

Vad fan är det som pågår där uppe?






http://www.esa.int/esaCP/SEM4RWPOHEG_index_0.html

Call for media: reacting to threat of asteroid impacts

20 October 2010
ESA PR 24-2010 How would the world react to the threat of an asteroid impact? The media are invited to meet top-level experts at ESA's space operations centre in Germany on 29 October to find out more.

Journalists are invited to Darmstadt, Germany for a briefing at the end of a workshop on Near-Earth Objects (NEOs) and the dangers they present.
The high-level Mission Planning and Operations Group (MPOG) workshop includes astronauts and space scientists. It is the latest in a series organised to report to the UN Committee on the Peaceful Uses of Outer Space and includes representatives from major space agencies, NASA astronauts, the Secure World Foundation and the Association of Space Explorers.

"The workshop series is focusing on plans and recommendations for global coordination and response in the event that an asteroid or other object is found to pose an impact threat to Earth," says workshop coordinator Detlef Koschny from ESA.

The three-day meeting is being hosted by ESA at the European Space Operations Centre, Darmstadt, Germany.

Participants will review the latest information and findings from asteroid and NEO research worldwide, and receive briefings on activities of the Inter-Agency Debris Coordination Committee and ESA's Space Situational Awareness Preparatory Programme. They will also consider two theoretical but plausible impact scenarios and analyse them in detail in order to identify the best strategy for global response.

In addition to senior managers from ESA, NASA, the Russian space agency Roscosmos and numerous national space agencies, participants will include:

Rusty Schweickart, Apollo 9 astronaut and Head of ASE's Committee on NEOs
Thomas Jones, NASA astronaut on four Space Shuttle flights and a long-time asteroid impact researcher
Brian Weeden, Technical Advisor at the Secure Word Foundation, researcher in space debris and collision issues and related space policy.
Sergio Camacho, space science researcher, former Director of the UN Office for Outer Space Affairs and now Secretary General of the Regional Centre for Space Science and Technology Education for Latin America and the Caribbean.
The workshop will define future planning tasks and studies for the Group that will later be merged with findings of other experts to create a final report to the UN committee. Such a report will recommend how to react to an impact threat.
Under ESA's Space Situational Awareness Preparatory Programme, Europe is acquiring the capability to watch for objects and natural phenomena that could harm satellites in orbit or facilities on the ground.


Media briefing at ESA's operations centre, Friday, 29 October

Programme

12:30 Doors open to pre-registered media representatives
13:00 Welcome by Manfred Warhaut, Head of the Mission Operations Dept. and Deputy Head of ESOC
13:05 Overview by Nicolas Bobrinsky, Head of ESA's Space Situational Awareness Preparatory Programme
13:20 Introduction of MPOG participants by Detlef Koschny, ESA NEO expert
13:30 Presentation of findings by MPOG Workshop
14:15 Open Q&A with the media
14:30 Conclusion; further interview opportunities


Solen verkar ta ett nytt kliv i sin udda aktivitet...





http://www.spaceweather.com/

Posted on: 2010/10/25 12:35

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
23 user(s) are online (23 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 23

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS