vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 »

Anonym
Re: Mångkultur
bland maskar dock är det sällsynt

vet inte en ända

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
En ända!

Den var bra maggot!

Posted on: 2006/6/8 19:39
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

See User information
Tack Lightsaber, du fick fram det jag inte orkade skriva. En enormt lång post med, enligt mig, väääldigt konstiga tankar är egentligen inte ens värd att läsas klart. Men efter att ha åkt på en liknande (om än kortare) i drogliberaler-posten så orkade jag verkligen inte.

Posted on: 2006/6/8 20:15

Anonym
Sååååja....maggot hade bara lite tur som skrev fel,...det skulle vara "enda" och inte "ända",...så nu passar kronblom (maggot) på att låtsas att han var klippsk och snabbtänkt...

Anonym

See User information
Känns som min tråd har spårat ur en aning!

Posted on: 2006/6/9 7:10
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"

Anonym
Japp! Det är så det brukar bli här ibland!

See User information
Sicket svammel Lightsaber!

Du har i princip samma resonemang som den Pedofilanstrukna och av makten använda sociala ingeniörsorgannisationen RFSL använder för att normalisera allehanda perversa beteenden i bl.a skolundervisningen runt om i landet.

Det spelar ingen roll att du inte kallar dig för vänster eller inte när ditt resonemang genomgående vilar sig på marxistiska tankegångar.

På Pridefestivalen för ett par år sedan när ND blev anklagade för att ha attackerat Pervodemonatrationen Pridefestivalen ( När det egentligen var tvärtom. Det var AFA-anhängare och homoaktivister som började kasta flaskor och andra tillhyggen på NDs demontranter. Men som vanligt så vänder Medierna på sakernas tillstånd och anklagar ND:) så var anledningen till att ND demonstrerade mot Pridetåget att flera i Pridetåget hade plakat med bilder på småbarn med texter under där det stod bl.a : Barn är oxå sexuella varelser. osv.

Det var detta ND demonstrerade mot. Att Pride tåget användes precis som statligt styrda RFSL till att försöka normalisera Pedofili.( Flera av ledarna inom RFSL är bland annat dömda för sexuella övergrepp mot barn.)

Lightsaber! Du nämner ingenting om att Homosexuella är gravt överrepresenterade bland dömda pedofiler och du blundar fortfarande fullständigt för att en av de viktigaste punkterna i Illuminaternas program är just att sudda ut könsrollerna genom Feministpropaganda och indoktrinera unga kvinnor att göra karriär så att de blir mindre benägna att skaffa barn och familj samt att dessa mörkermän i flertalet av sina publicerade planer vill använda Homosexpropagandan samt att de vill att människor ska följa sina ”Lustar” och bli mer och mer promiskuösa för att på så sätt splittra samhället innifrån, från samhällets minsta byggsten; Familjen och uppåt, Folket, Nationen och Tron på något andligt högre ( Om man nu kallar det för kristendom, Buddism, Islam eller Hylozoik är oväsentligt för dessa mörkermän. Det viktigaste för de i detta sammanhang är att föra in människorna på den ateistiska och materialistiska livsåskådningen som gör att folket dras mot tankegångarna att ”Man har bara ett liv och då får man passa på att ha roligt!” och på så sätt gör man människorna mer eller mindre ansvarslösa mot sin omgivning och mer benägna till egoistiska och lustfyllda handlingar. Marxistiska och s.k. Humanistiska teorier har varit väldigt nyttiga för dem i detta sammanhanget.)

Det är dags att verkligen börja Vakna Lightsaber och skippa ordbajseriet!

Några axplock på hur Illuminaternas tankegångar i dessa frågor:

In a memo, March 11, 1969, Frederick S. Jaffe, Vice-president of Rockefeller-sponsored Planned Parenthood – World Population, outlined examples of proposed measures to reduce United States fertility. Among the measures suggested are: 1) Restructure family: a. postpone or avoid marriage and b. alter ideal family size. 2) Encourage increased homosexuality. 3) Educate for family limitation. 4) Fertility control agents in water supply. 5) Encourage women to work. (Emphasis mine.)

Aaron Russo, director of America :From Freedom to Fascism, recalls he was approached for his ideas by a younger member of the Rockefeller family in 1995. " He asked me what I thought of the 'women's movement,' and I told him that I support equal opportunity," Russo continues. "He looked at me and said, 'You know, you're such an idiot in some ways. We' - meaning the people he works with - 'created the women's movement, and we promote it. And it's not about equal opportunity. It's designed to get both parents out of the home and into the workforce, where they will pay taxes. And then we can decide how the children will be raised and educated.' That's how they control society - by removing the parents from the home and then raising the children as the elitists see fit."

Posted on: 2006/6/14 14:18

See User information
intressant tråd.
det enda som är något att läsa är Novaks och Bennybears inlägg. Lightsaber du är inte vaken - det är det vanliga samhällets tokerier som du har fastnat i. Ordsvammel bara - skärpning.

Posted on: 2006/6/17 12:02

Anonym
anonym där har du fel

det enda som är något att läsa är maggots inlägg

See User information
Ja maggot är den ÄNDA som skriver bra på vaken den ända som är vaken

hälsar maggot-beundraen i angered
"det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de osv"

Posted on: 2006/6/17 12:48

Anonym

(barnsligt kul)

See User information
Svar till bennybear:

Exakt vad är det som är svammel?

Att jag inte tycker att du eller någon annan har att göra med hur vuxna människor har sex tillsammans så länge de är överens om vad de gör?

Att jag inte tycker att homosexuella som inte ”gör bättring” och blir heterosexuella ska avrättas?

Att jag inte anser att man kan dra alla feminister över en kam och påstå att allt som kvinnorörelsen gjort är av ondo och spelar illuminate i händerna?

Att jag inte, till skillnad från ditt kära ND, tycker att 99% av de utomeuropeiska invandrarna ska kastas ut?

Är det marxistiska tankegångar att varje människa har rätten att bestämma över sin egen kropp?

Är det marxistiska tankegångar att tycka att män och kvinnor ska ha samma rättigheter och lika lön för likvärdigt arbete?

På vilket sätt är RFSL pedofilanstrukna? Jag hittade inget på deras sida eller i deras program som på något sätt skulle stödja ett dylikt beteende?

Vad pridefestivalen och ND:s demonstration mot den beträffar så känner jag inte till några detaljer men om någon eller några gått omkring med plakat för att på något sätt propagera för att man kan ha sex med barn så är ju dessa personer störda.

Men även om såna sjuka individer skulle slinka med i tåget eller om det finns någon som skulle ta sig in i RFSL:s ledning betyder det inte att man kan dra alla i tåget eller organisationen över en kam.

Om en nynazistisk galning som ville mörda alla judar och oliktänkande skulle bli medlem i ND eller gå med i ett av deras demonstrationståg betyder det att alla i ND är mordiska nazister?

Vad beträffar homosexuellas överrepresentation bland pedofiler så har jag aldrig sett några siffror på det. Men att ta det som anledning för att döma alla homosexuella människor är unket.

De flesta mördare är ju heterosexuella. Betyder det att alla heterosexuella är medskyldiga
till mord?

Att förvänta sig att människor som är homosexuella ska sluta upp med det och imorgon bli heterosexuella är lika logiskt som att du imorgon skulle bli homosexuell bennybear.

Lika omöjlig och motbjudande som den tanken är för dig, lika omöjlig och motbjudande är det motsatta för en homosexuell.

Du pratar om osunt leverne och pervos. Ska staten bestämma hur folk ska ha sex?

Berätta för oss vad man ska göra med de homosexuella som inte vill sluta med sitt ”osunda leverne.”

Jag känner till Makows arbeten och jag vet att mycket av det han säger stämmer. Problemet jag har med honom, liksom med ditt resonemang, är de ständiga generaliseringarna. Jag tycker inte att man ska demonisera och döma ut hela folkrörelser eller minoriteter bara för att vissa har ett ont uppsåt eller är idioter.

Jag tycker också att ni missar själva poängen genom förenklingar. Enligt Makow så består Illuminate av Jesuiter och av de rikaste familjerna på jorden, framförllt judar. Enligt min mening så består Illuminate av grupper från flera av jordens hörn. Det är inte en fråga om ras. Den gemensamma nämnaren är makt och pengar samt föraktet för svaghet, vilket inkluderar kvinnor och barn. Därför vill de också se till att hålla kvinnan på mattan och trampa på henne, efter att för flera tusen år sedan tagit över hennes esoteriska kunskaper om naturens läkemedel och andlighet. De räds den andliga kraften i kvinnan men föraktar hennes fysiska svaghet och känslomässighet. Däremot ville de gärna applicera hennes kunskaper och en del av hennes yttre attribut på folkets andliga ledare. Det är därför som prästerna än idag går omkring i långa klänningar. Genom att traumatisera barnen via omskärelse och aga så ser man till att hålla dem borta från deras naturliga kontakt med det andliga och spirituella så att de blir lydiga och lättmanipulerade undersåtar till eliten.

Makow säger att Illuminates mål är att krossa Gud. Hur ska det gå till? Med hjälp av Lucifer, även känd som ljusbäraren, morgonstjärnan venus e.t.c?

Tror du på djävulen bennybear?

Dessutom hänvisar Makow till Kristus och citerar Johannes och Matteus som berättar att vi ska lyda Gud som dessutom är en fader.

I´ve got news for you baby: Det finns inga bevis på att vare sig Jesus, Johannes eller Matteus har levat. Dessutom skulle jag själv inte hänfalla till att förminska det andliga väsen vi kallar Gud genom att klassa det som en han. Gud kan inte könsbestämmas enligt min mening, men gissa om det var en man eller en kvinna som hittade på det här med fadern, sonen och den helige anden.

Hur ser du själv på det här benneybear? Är Gud en man?

Makow oroar sig för att kvinnorörelsen ska spridas till mellanöstern där kvinnorna efter årtuseenden av förtryck lärt sig att vara lydiga slavar åt sina män. Eftersom han tycker om
kvinnlig fägring så är han snäll nog att inte vilja placera dem i en burka men han tycker om det som burkan representerar; nämligen att kvinnan vet sin plats, vilket är i hemmet där hon skall gå mellan köket och barnasängen och ta hand om sin make när han kommer hem.

Henry Makow har mycket kunskap om det jävelskap som eliten gör, därför är det extra sorgligt att man i botten av hans personlighet kan se ett uppenbart förakt för det som är annorlunda och en rädsla för den kvinnliga kraften. Hans resonemang går ut på att homosexualitet, liksom feminism är skapat av eliten. Men han förbiser det lilla faktumet att det för inte så länge sedan var straffbart med döden i många länder (Och fortfarande är i flera) att vara homosexuell och att kvinnor har förtryckts i årtussenden.

Han för fram resonemanget att man vill locka folk vända heterosexualiten ryggen och testa homosexualitet istället genom att göra det ”inne.” Sådant snack blir bara löjligt i mina öron. Det är lika vettigt som att säga att eftersom det är inne att vara 1.90 lång numera så kommer massor av människor som idag är 1.75 imorgon att vara 1.90 långa.

Vad familjebildning beträffar så visst kan man se att splittring av densamma många gånger leder till rotlöshet och identitetsproblem. Men samma sak innebär ju även tvånget att vara kvar i en relation fast man känner sig kvävd och kärleken är död, som för inte så länge sedan var kvinnans enda alternativ i Sverige och som fortfarande är fallet i stora delar av världen.

Tyvärr kan jag inte påstå att jag ser någon större insikt om hur manipulerade och lurade vi är hos de jag känner som har familj jämfört med dem som inte har det. Problemet är snarare att vi är så stressade och bombarderade av desinformation vilket i kombintion med det löneslaveri vi lever under gör att folk inte har ork eller tid att försöka sätta sig in i vad det är som pågår.

Jag tror inte att vägen till insikt och en bättre värld går genom att hetsa mot homosexuella och feminister och genom att göra alla invandrare till syndabockar. Det finns galningar och extremister bland dem också. liksom hos många andra grupper. Men att ödsla tid på att hata dem istället för att försöka se det större perspektivet gör att man missar målet anser jag.

Härska genom att söndra är en klassisk illuminateteknik. Det tragiska är att många av dem som börjat genomskåda vad som pågår faller in i samma betende som dem de säger sig vilja bekämpa. Det som förefaller vara en kamp för frihet visar sig i slutändan ofta vara ett projicerande av omedveten undertryckt vrede och sorg som inte så sällan slutar med att man själv blir en tyrann.

Bl.a därför skulle jag aldrig rösta på ND vars filosofi till vissa delar låter sund och är lätt att skriva under på men som när man granskar den närmare för tankarna till ett kallt samhälle
som övergår i åsiktsfascism och förföljelse sexuella och etniska minoriteter.

Däremot tycker jag att det är fel att ND inte ska få presentera sitt budskap i skolorna. I ett
samhälle baserat på sann demokrati måste alla åsikter vara tillåtna. Att, som är vanligt i Sverige, tabubelägga eller försöka tiga ihjäl de grupper eller personer vars åsikter man inte gillar tror jag inte alls på. Sådant skapar snarare grogrund för extremism och mer fördomar.

Jag tycker mig förstå din oro för vart samhället är på väg och i stora stycken så delar jag den.
Jag är inte för en vettlös massinvandring där man placerar folk i stora ghetton och låter dem vänta i åratal på ett eventuellt uppehållstillstånd. Däremot tycker jag att vi i den rika världen ska vara solidariska med dem som just den rika världen bidragit till att förtrycka och suga ut.

Idealet är naturligtvis om vi kan hjälpa dem att göra det på plats, det är ju vad de allra flesta av dem också skulle vilja. Tyvärr visar det sig ju ofta svårt då ledarna ofta är så korrumperade och i slutändan är det alltid de svaga som blir mest lidande. Därför tycker jag att fokus ska ligga på vad det är som lett fram till att vi har en sådan här situation i världen, inte på att skylla på och hetsa mot dem som är invandrare, varav de flesta väl vill leva ett vanligt liv som de flesta andra av oss.

Det namn Makow valde för sin hemsida säger det mesta ;
savethemales.

Frågan vi bör ställa oss är: Är det verkligen mannen som är i behov av att bli räddad i första hand på denna jord?

Om Makow verkligen vore en så sund och vettig person som han vill framstå som så borde han snarare ha kallat sin sida:

FOR GOD´S SAKE SAVE OUR WOMEN AND CHILDREN!

Undertexten till det borde vara något i stil med:

In a world run by male psychopaths who hates women, despices children and wants to exterminate the weak.

Det är möjligt att du skulle ha trivts bättre förr när kvinnan skulle sitta i ett hörn och se söt ut
för att sedan ta hand om barnen och hushållsarbetet medan männen dryftade ”viktiga” ting.
Personligen tror jag vi inte kommer att få se en fredlig värld med människor som lever i harmoni så länge vissa tycker sig ha monopol på vad som är sunt och vill tvinga på folk sina egna värderingar via lagstiftning. Det är bara en annan variant på det förtryck som illuminate
utövar. Tyranni är tyranni oavsett om det är klätt i aska eller siden.

Du kallar Mona Sahlin för ”mörkrets furstinna.” Vad tycker du om Maria-Pia Boethius, Naomi Klein och Susan Faludi då?

Varje människa som ärligt har studerat historien och tittar på världen idag ser att det helt uppenbart pågått och pågår ett fruktansvärt förtryck av kvinnor. Att flera länder i väst
har minimerat detta förtryck ser åtminstone jag som någonting positivt liksom att de mer civiliserade länderna också har förbjudit barnaga, vilket de flesta länder fortfarande inte har gjort fast vi idag lever i år 2006. Att då hamra på med att alla de som jobbat för detta är skapade eller lurade av illuminate blir för mig en grov generalisering. Visst, det finns de som vill splittra även inom kvinnorörelserna, men låt inte det gå ut över dem som gjort ett bra jobb för att minska orättvisor och förtryck.

Vad anser du bennybear? Ska kvinnan vara hemma med barnet tills det är vuxet?

Vad tycker du om barnaga?

Personligen tycker jag att vi borde ta bort alla bidrag och införa medborgarlön i form av ett existensminimum för alla medborgare. Då kan mannen och kvinnan turas om att vara hemma
utan att känna stress över att ekonomin inte går runt.

Att jag tycker att barnaga är vansinnigt har väl de flesta redan gissat.

Var och en måste själv rannsaka sitt inre för att söka finna vad det är som verkligen driver en.
Anledningen till att de flesta inte gör det är att de är rädda för vad de skall finna, vilket innebär att de egentligen vet att de hycklar, att de har fördomar, rädslor och att de ständigt rationaliserar. Ju mer vi förnekar det obehagliga inom oss, desto mer förbannad kommer vi att bli på det vi uppfattar som obehagligt utanför oss.

Avslutningsvis en liten lista på personer i historien som enligt dig och novax definieras som ”naturvidriga”:

Aristoteles, Philosopher
Lionardo Da Vinci, Inventor, artist
Michaelangelo, Renaissance man
Isaac Newton, Scientist
King James I, British ruler

Konstigt att dessa naturvidriga individer överhuvudtaget kunnat bidra med någonting till mänskligheten. Den sistnämnde såg ju till att vi fick den bibel vars texter du fick studera i söndagsskolan.

Well, vem vet, den Gud du tillber kanske inte är vad du tror.

Posted on: 2006/6/17 19:57
Religion separerar - Andlighet förenar

Anonym
Gud vad jag älskar kvinnor! Skall erkänna att det är omöjligt att älska män på samma sätt... men det visar väl bara att det finns många olika sorters kärlek.

Lightsaber! Jag tror att BennyBear försöker flytta fokus från individnivå till de stora penseldragen som dras av helt andra krafter än dig, mig och BennyBear!

Att alla vi tre kan både älska och hata vem vi vill är ju uppenbart men vem är det som vill göra oss otrygga och osäkra i sina roller som män och kvinnor? Och vem vill separera generationerna åt?
Samma marknadskrafter som uppmuntrar många sjuka tendenser i samhället. Lågkultur som styrs av slumpen skulle man kunna kalla det... eller?

Modeindustrins toppdesigners har under lång tid styrt modet till att kapa bort alla kvinnliga former och använder ofta trådsmala icke byxmyndiga lolitamodeller på Catwalken. Småtjejer som mer ser ut som smågossar än kvinnor. Varför? Det är känt att överväldigande många toppdesigners inom modeindustrin är homosexuella män och vars kroppsideal knappast är den kvinnliga ursprungsmodellen. Eftersom genomlsagskraften i media är så stark blir effekten att miljontals friska kvinnor svälter sig sjuka och att småflickor och pojkar tidigt får en snedvriden bild av hur kvinnor skall vara och se ut som.

Är det coolt att vara gay? Idag slipper kanske många med den läggningen att dölja sina innersta lustar och slipper att bli straffade för att de tänder på samma kön. Men är det samma sak som att det till varje pris måste framhärdas så hårdnackat i media? Omvänt skulle det ju vara samma sak som att mångas heteromorsor och heterofarsor varje dag skrek sig hesa om rätten att ha sex med varandra. Tröttsamt i längden eftersom det brukar fixa sig ändå i längden!

Om några av mina söner valde att leva som gay skulle givetvis jag aldrig döma för det honom inte heller skulle min kärlek minska. Men jag skulle ändå känna ett styng av sorg eftersom det minskade chanserna att han eller de tillsammans med en kvinna producerade fler kärleksfulla barn till denna kalla hårda värld!

Det är inte ok att hata eller att döma någon som inte gjort något annat än uttryckt en längtan efter att älska någon annan vuxen människa och där kärleken är riktad från båda håll. Oavsett könstillhörighet! Det är mer sättet att förvrida skallen på generationer av nya världsmedborgare jag personligen tycker vidrigt illa om!

Där makten och eliten nästan gör det till en poängjakt att hata eller att döma de som väljer att leva efter det mer traditionella mönstret där en man älskar sin kvinna och kvinnan är nöjd med att älska sin man. De som inte fokuserar på att vara fräckast, modigast eller mest hip. Som hittar rätt ändå och är nöjda med och attraheras av de olika könsförutsättningar de fötts med. De som förhoppningsvis skapar nya kärleksfulla människor till den här planeten.

See User information
Lightsaber!

Du fortsätter att svamla på som en förvirrad vänstermarxist. ( som jag har skrivit tidigare spelar det ingen roll att du själv inte kallar dig för marxist. Det som avslöjar dig är att du har ett vänstervridet resonemang )

Varifrån har du fått att jag påstått att heterosexuella ska avrättas?
Varifrån har du fått att jag påstått att jag gillar barnaga?
Varifrån har du fått att jag påstått att jag är för kvinnoförtryck?
Varifrån har du fått att jag påstått att jag anser att Aristoteles, Lionardo Da Vinci, Michaelangelo och Isaac Newton skulle stå för naturvidriga idéer?
Varifrån har du fått att jag påstått att jag hatar invandrare och Homosexuella?

Jag vet inte vad du har fått detta ifrån. Men uppenbarligen läser du Bibeln som fan läser den.

Det jag har skrivit om är att Massinvandringen och Homopropaganda är två viktiga ingredienser i Illuminatis idéprogram för att underminera det västerländska samhället.

Om du inte har förstått att den s.k. kvinnorörelsen är en skapad av Eliten för att tvinga båda föräldrarna ut i arbetslivet för att på så sätt påtvinga deras barnen Elitens manipulation från dagis till sen skolålder. Att det sedan leder till Familjesplittring i masstal är Sverige och övriga västvärlden ett tydligt exempel på.

Vem tror du tjänar på det? Varför tror du att på 60-70 talet så kunde en familj leva på en lön. Varför tror du att man då kunde köpa ett hus och bil på sparade pengar?

Detta var innan kvinnorörelsen kom fram och började propagera för att ”Kvinnor skulle befrias från spisen och det patriarkala förtrycket”. Resultatet av den s.k. kvinnans frigörelse har ju istället blivit att reallönerna har sjunkit med cirka hälften iom att idag tvingas båda föräldrar i en familj heltidsarbeta för att betala de enorma bostads och billån + amorteringar de har.

Du fortsätter att FULLSTÄNDIGT blunda för vad Illuminaternas 5-punktsprogram står för och att flera av deras egna representanter själva går ut och skriver och pratar om att bl.a kvinnorörelsen och Homosexpropagandan i skolor och media är deras egen idé för att splittra samhället innifrån?

Du fortsätter att visa på din egen naivitet och obildning.
Du påstår att du har läst Sions vises protokoll men samtidigt visar du att du inte har förstått NÅT av dess innebörd i dagens samhälle.

Ett tips är att läsa ” Frankfurtskolan och fulhetens tyranni” för att få en förståelse för de senaste 30-årens moraliska förfall till dekadens och hedonism. http://www.nysol.se/schillerinstitute ... /artiklar/frankfurtsk.htm

Fortsätt sedan att studera ”The russian textbook on Psychopolitics”. Detta är ett tal som den förste chefen för det som senare blev KGB höll på Leninuniversitetet i Moskva 1921 där han förklara HUR de marxistiska värderingarna skall smygas in i västvärldens skolundervisning och elit och på så sätt underminera den västerländska civilisationen innifrån. Metoden som beskrivs i detta MYCKET avslöjande tal är man t.ex skall sprida dekadenta och omoraliska värderingar och på så sätt söndra samhället som termiter underminerar en träbyggnad utan att det boende märker det förens det är försent.

Ett avslöjande citat han har är: ”Vi skall få västerlänningarna att TRO att de tankar han bär på är deras egna…”

Eller som Chrustjev uttryckte det ungefär: -Vi skall inte ta västvärlden med våld och blodiga revolutioner utan vi kommer ta de med list och indoktrinering. Och de kommer inte att märka det förens det är försent.

Lenin sa nåt liknande i stil med : -Vi ska ge västerlänningarna repet som de själva kommer att hänga sig i…

http://www.geocities.com/Heartland/7006/psychopolitics.html

Och angående RFSL så har jag läst ett antal av deras skrifter där flera av resonemangen går ut på att ”Barn också är sexuella varelser och att om de själva vill så är det inget fel att de har sexuella kontakter med t.ex en vuxen man”

Att RFSL var en av huvudorganisatörerna för Pridefestivalen där under deras Pridetåg man kunde se ett flertal Plakat bäras med liknande tankegångar som ovan plus att dessutom ett flertal av deras representanter är dömda för sexuellella övergrepp talar sitt tydliga språk.

Att denna organisation dessutom har nästlat sig in i skolundervisningen där de ställer krav på hur sexualundervisningen skall genomföras för att även undervisa om Homosexuellitet.visar ännu mer vilken makt denna statligt stödda pedofilanstrukna lobbyorganisation har.

Posted on: 2006/6/19 9:43

Anonym
hmm intressant inlägg bennybjörn..

det känns som du vill sätta hårt i mot hårt genom din nationaldemokratiska anda, kommunisterna verkar vara en hård macka för er att tugga i er..(historiskt och idag)

vet inte riktigt hur, men på nått sätt känns det rätt,
det lenin sa om repet och du verkar ha den runt halsen redan.

speciellt med din rädsla gämtemot dom som gillar att spela på "andraplanhalvan" (homo) så att säga..

och sånna som moá själv..
(solbränna å grejer nu nästan negroid efter Goatland resan).

Anonym
Quote:
Efekto:

1. ... det känns som du vill sätta hårt i mot hårt genom din nationaldemokratiska anda...

2. ... kommunisterna verkar vara en hård macka för er att tugga i er..(historiskt och idag)

3. ... vet inte riktigt hur, men på nått sätt känns det rätt,
det lenin sa om repet och du verkar ha den runt halsen redan.

4. ... speciellt med din rädsla gämtemot dom som gillar att spela på "andraplanhalvan" så att säga..

Jag tror inte jag behöver försvara en kille som BennyBjörn. Han verkar ju kunna snacka för sig själv! Men jag undrar över dina stolpar, punkter, bullets för egen del!

1. Vad är en nationaldemokratisk anda? Är det när man kritiserar och upplyser om illasinnade planer och konspirationer på högre nivå än du tror är möjligt. Blundar du för sambanden eller gör du detta till en prestigefylld strid bara för att? Dela med dig av ett hållbart argument istället för att svamla om partipolitik! Jag har ännu inte hört BennyBear säga något om partipolitik så varför smutskasta någon genom att sysselsätta sig med känslomässigt styrda gissningslekar.

2. Kommunisterna verkar vara en hård macka att tugga i "er"? Jag förmodar att du med er menar:

De miljoner som dog under den gamla sovjetiska kommunistdiktaturens förtryck?

De miljoner kineser som idag arbetar som slavar eller svälter ihjäl i världens officiellt sista "arbetarstat" eller de som under världshistorien torterats och mördats under den Kinesiska förtryckarstatens diktatur?

De hundratusentals som dog under Nicolae Andruta Ceausescus orgie i tortyr och terror?

Eller alla andra oliktänkande som arresteras eller avrättas för att de vägrar att underordna sig förtryckarregimers totalitära lydnad.

Eller är du så naiv att du inbillar dig att hela kommunistgrejen handlade om den svenska modellen där Shyman och Ohly huserar... damn då är det illa ställt med dina historiska kunskaper.

3. Repet runt halsen var en symbolik för hur finurligt de planerade att indoktrinera människor som inte har förmågan att tänka självständigt!

4. Gämtemot andra planhalvan??? Obegripligt!

See User information
ATEISM OCH TRADITIONSFÖRAKT PÅ SKOLAVSLUTNING

Statliga Diskrimineringsombudsmannen, DO, vill ta bort folkkära traditioner i samband med skolavslutningar. Skolverket bannlyser vidare att religiösa (kristna) inslag i både skolundervisningen och på skolavslutningar.

Inför årets skolavslutningar har uppmaningarna hörsammats och fått absurda tillämpningar. Aftonbladet skriver bland annat om Lövestads skola för låg- och mellanstadieelever utanför skånska Sjöbo. Sedan skolan byggdes 1953 har eleverna gått procession upp till Lövestads kyrka, men detta år blev det stopp.

Istället samlades eleverna på "neutral" plats utanför skolan. Den traditionella psalmen "Den blomstertid nu kommer" sjöngs enbart på första versen. Den andra versen förbjöds då den ansågs för extrem. I versen förekommer nämligen "Gud".

Andra versen i sin helhet:

De fagra blomsterängar och åkerns ädla säd,
de rika örtesängar och lundens gröna träd,
de skola oss påminna, Guds godhets rikedom,
att vi den nåd besinna, som räcker året om.

Posted on: 2006/6/19 11:16

Anonym
Skumt!

Jag läste ett antal krönikörer och ledare runt den 6:e Juni! De flesta chefredaktörer och journalister hånade svenskarnas tafatta försök att leva upp till ett svenskt nationaldagsfirande. Varför?

De jämförde i sina artiklar med Norge och menade att i den ligan kommer Sverige aldrig att delta. Det är mycket möjligt att det är en omöjlighet men jag ställde mig frågan om varför det är sådan fruktansvärd skillnad i att våga säga att man är stolt över det land man bor i! Att man här hemma vägras våga ha åsikter och protestera när något går snett eller uppmuntra när det är något som är bra! Varför?

Denna "fosterlandskärlek" eller vad man skall kalla det blir väl satt ur funktion just för att våra ledande politiker till varje buds stående medel förbjuder att den skall finnas. Varför?

Vad fasen hade hänt om Rektorn på en Norsk skola hade förbjudit eleverna att sjunga den norska nationalsången på skolavslutningarna?

Vad hade hänt om en norsk lärare hade stängt av elever från undervisningen om de kommit till skolan i T shirts med norska flaggan på? Dessa rektorer och lärare hade förmodligen fått yrkesförbud på livstid! Men vad händer då i Sverige? Det omvända! De elever som vågar visa att de gillar och är stolta över det land de lever i hotas med sänkta betyg, avstängning och andra straff! Varför?

Om vi flyttar perspektivet från Norge till i princip vilket annat land på den här planeten som helst så gäller samma saker där till skillnad mot i vårat sköna gamla hjärntvättade Sverige! Varför?

Anonym
helt sant jaxtone

jag minns förra året när det var ghotia cup och en fotbollstränares mobiltelefon ringde på spårvagnshålsplatsen i hjällbo i (invadrartät förort)

signalen denna man hade som ringsignal var nationalsången "du gamla du fria"

(jag tänkte herregud han lär åka på stryk)

alla kollade på han med blixtrande svarta ögon det hände denna gång inget,

men ja undrar va som hade hänt om han var själv där och på en fredagkväll

ni fattar va ja menar va?

"Det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad"

Anonym
sen tänkte ja berätta om en polare ja har som bodde i en annan invandrartät förort ett tag
(norra biskopsgården)

hon har blont hår men färgade det brunt för att inte bli utitad som en främling och via det vara en "svennehora"

See User information
Mångkultur betyder många saker tillexempel kulturutbyte. Det jag undrar är: varför tror ni att alla i Sverige eller i andra västerländska länder är kristna? Det är inte en beskrivning som jag känner igen mig i. Själv är jag ateist. Varför ska man gå till kyrkan på avslutningen. Det går att hålla avslutningen i aulan och sjunga profana sånger. Varför ska kristendomen gynnas på bekostnad av andra religioner? Sverige har faktiskt förändrats på 50 år! Jag ogillar starkt den storsvenskhet som på senaste tiden stuckit upp sitt fula tryne! I år skriver vi 2006 inte 1953, men när man ser sig omkring så kan man faktiskt undra! Jag fick personligen kväljningar av Nationaldagsfirandet på Skansen. Maken till Blågul folkfascism! Dessutom är väl Illuminati ett fantasifoster och ett hjärnspöke! Jag tycker själv om det mångkulturella samhället som för med sig nya fräscha influenser. Fy för den framväxande trångsintheten och inskränktheten.

Några tankar?

Posted on: 2006/6/20 20:16

Anonym
Bridget6175 ja har bott i hammarkullen som kallas mångkulturelt centrum ja såg fan aldrig någon kultur där.

ja måste bara fråga var du bor bor du i en botongförort?

vet du hur det ser ut i ex hammarkullen hjälbo rinkeby rosengård rågsved?
eller har du bara hört har du upplevt det?

« 1 2 3 (4) 5 6 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper