vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 10 »


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Från de traditioner där meditationstekniker och kultiveringsmetoder kommer är det en stor svaghet att vara beroende av något yttre, följer du mitt resonemang?

Egentligen lägger du orden i munnen eftersom jag inte sagt att det är "demoniska apparater" men kanske du är stenad eller något och läser vad som inte står någonstans, vad vet jag?

Att tro att man "måste" eller att det är "bättre" att meditera i en floating tank eller på en drog är total villfarelse. Inga av de traditioner där kultiveringsmetoder från början kommer förordar något annat än renlevnad och i största möjliga mån att avstå från samhällets komplexitet om de är upprätta. Däremot små sidovägar som gnostiker, kabbalister, assassinerna, sufism, shamanism m.fl. brukar droger och olika redskap ("magiska föremål") eftersom de är för svaga metoder för att ha någon riktig effekt utan dessa.
Det är också vad du förordar.

Jag har inga som helst problem att se inåt när jag mediterar precis som vanligt i lotusställning, hitta mina tillkortakommanden, begär och dyl. Varför skulle man hänga upp det på ett yttre redskap?
Det är bara begynnelsen till ett slags slaveri, hur vaket är det?

Den riktiga makten är inom, att ha förmågan att se sina fasthållanden, kan man göra det utan några yttre hjälpmedel är det allra bäst, då gör man sig inte beroende av något.

Posted on: 2010/11/12 15:44
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Cannabis sativa är ingen ört, utan ogräs.

Posted on: 2010/11/12 15:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Det är en djur växt.

Thc delen i plantan kommer från ett vattenlevande blötdjur som har ett nervsystem som är en kopia av människans.

Därav passar ämnet som en nyckel i ett lås i våra receptorer.

Hur djuret har förenat sig med växten är ett mysterium för forskarna likt en missing link.

Men frågar du mig så är det en del av människans tidiga evolution på planeten.

Allt har samma ursprung i ursoppan.

Det är därför det är roten och det är en eldplanta.

Mycket mycket märkligt indeed.

Posted on: 2010/11/12 17:39

Edited by Shen on 2010/11/12 17:59:47
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Du glömmer en sak Shen. THCn aktiveras inte om man inte tillsätter värme. De djur som äter av plantan blir inte påverkade, utan det kan vara nyttigt som vilket gräs och ogräs som helst för djurets metabolism.
Djur på droger är ingen trevlig syn och så inte heller cannabis.

Frågan uppstår ju helt klart: Hur förstör man en generation?

Se hur de gjorde på 60 talet.

Nästa generation kanske det blir LSD eller varför inte heroin som används som morfin som läkemedel?

Du går elitens ärende nu Shen. Släpp att se hur skönt du tycker om att droga dig med cannabis och försök att se skadan den kan göra på de andra. Sök utom dig själv och låt inte ditt ego styra.

Posted on: 2010/11/12 18:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information


Hur mår mitt Ego idag? Jo tack bra. Jag är bäst och vet mest.

Bara pratar lite med mig själv. för det är den enda som förstår.......

Mitt namn är Messer Schmitt.


Vet inte varför jag skrev detta , men det måste vara Egot som ville ha sagt något.



Posted on: 2010/11/12 18:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Tror djuren dras ditt av doften.

MM säkert Cbd och Cbn som ger effekten folk söker mestadels men som jag vet så förstörs Thc av värme över 70 grader.
osv osv osv.

Vad vet du om 60 tals generationen ta först reda på varför Cia började distrubitera kokain och lsd på 60 talet för att skingra dom protesterande cannabis massorna som inte ville kriga.
Såsom romariket föll efter befolkningen blev pacifister.

Behöver inte droga mig med något.

Varför ska jag droga mig tror du jag blir flummig snurrig eller hög som er ?

Men om jag så skulle ändå välja använda elden i plantan till mina ändamål är ändå upp till mig och inget du har och göra med.

Tycker mest synd om dom sjuka dom som sitter i fängelserna och dom minderåriga som denna restriktiva bakåtsträvande efterblivna medeltida förbudslag drabbar.

Och er såklart som fattar trögt,,,fastän ni inte rökt något vet inte vilken verklighet ni lever i kanske ni bor under en sten

Dessutom skulle fibrerna kunna göra en hel del nytta.

Men men kan man inte tänka så kan man inte.






Posted on: 2010/11/12 19:07
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Förövrigt är darwinism ett led i att dehumanisera, enligt agendan.
Likställa människan med ett djur; kan man sänka samhällsmoralen snabbare än så?

Total villfarelse det med.
Visa upp ett enda bevis på att en mer komplicerad art kan uppstå från simplare livsformer.

Posted on: 2010/11/12 19:07
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Ett enda bevis??

Titta vad som lever i havens djup som exempel.

Men själv tror jag på reinkarnation.

Tar många livstider att gå från en livsvarelse till en annan.

Titta på ditt Dna och ett djurs och se likheterna.

Eller titta på en kvantkoppling.

Oj jag glömmde ni kan ju inte tänka.

Du tror väl vi planterades här av UFON .

Kanske du är ett Ufo då.


Posted on: 2010/11/12 19:09
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:

Shen skrev:
Tror djuren dras ditt av doften.

Djur äter växter. Cellulosa är bra för deras matsmältning. Speciellt bladväxter

Quote:

Shen skrev:
MM säkert Cbd och Cbn som ger effekten folk söker mestadels men som jag vet så förstörs Thc av värme över 70 grader.
osv osv osv.

Det är rent bull. Glöd skulle i så fall förstöra THCn. Space-cookies gräddas också på 175 grader, så bra varmt ska det vara för att aktivera THCn

Quote:

Shen skrev:
Vad vet du om 60 tals generationen ta först reda på varför Cia började distrubitera kokain och lsd på 60 talet för att skingra dom protesterande cannabis massorna som inte ville kriga.
Såsom romariket föll efter befolkningen blev pacifister.

Flower power omfattar cannabis rökande flumpellar

Quote:

Shen skrev:
Behöver inte droga mig med något.

Varför ska jag droga mig tror du jag blir flummig snurrig eller hög som er ?

Så du röker inte cannabis? Du resonerar precis som någon som gör det.

Quote:

Shen skrev:
Och er såklart som fattar trögt,,,fastän ni inte rökt något vet inte vilken verklighet ni lever i kanske ni bor under en sten

Jag har provat att droga mig med cannabis, men det är likförbannat knark. Du kanske tycker det är ok med haschpellar som låter sina barn prova detta knark, men jag gör det inte. Cannabis försämrar omdömet någonting fruktansvärt.

Quote:

Shen skrev:
Dessutom skulle fibrerna kunna göra en hel del nytta.

Fibrerna används. Hört talas om industrihampa?

Posted on: 2010/11/12 19:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Säkert bra för deras matsmältning.
Djur brukar veta vad som är skadligt och inte för övrigt i växtriket.

Rent bull jaha så kul för dig då.


Flumpellar skumsmällar.

Jasså gör jag resonerar jag som en flummare hur vet du det flummar du eller?

Ja du blev säkert jättedrogad och tappade kontrollen och bet huvudet av kycklingar.Kul för dig då vet jag det din fokus är inte den starkaste antar att du saknar förmågan och styra din kropp med sinnet.

Jepps hört om industrihampa dock inte så lätt och odla för bönder vissa har även fått hampan indragen.




Posted on: 2010/11/12 19:20
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information

Skall man Tänka oxo. Vad jobbigt..........

Å så skall man ha en uppfattning om allt oxo.

Jag får nog ta att studera detta ämne lite bättre.

Men jag har hört att Majja är bra mot MS.

Posted on: 2010/11/12 19:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Förnekar du att du röker på Shen? Bara en flummare kan försvara detta med denna passion du gör nämligen.

Du är löjlig när du förvränger saker och ting. Ett brukande försämrar omdömet, inte en enda gång oftast, men det kan göra det på svagsinta.

Detta är alltså en drog som ni vill släppa fritt för vem som helst på samma sätt som eliten vill det?
Det här är bortom medicinskt bruk.

Edit: Jag skiter i vilket, men min intiution säger mig du inte vill erkänna du röker på för att du känner din sak blir ädlare då.

@Sparta88: cannabis är inte bra mot någonting, men fungerar ungefär lika bra som paracetamol för de med MS och ger cancerpatienter annat att tänka på än döden. Det vill säga det botar deras dödsångest genom att de drogar sig.
Men i denna diskussion är det bortom medicinskt bruk som du stöttar dig fram på.

Posted on: 2010/11/12 19:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information


Jag förnekar att jag pratar med folk som inte vet något.
Jaja snillet spekulerar.
Ja jag är skitlöjlig lika löjlig som dom som låser in sjuka i fängelse ser till att minderåriga flummar ner sig och skapar osämja.
Mitt svar är ZZzzZZzzzZZ sov på den du.

Pallar inte sjunka till eran nivå så det får vara för min del gå igenom tråden tänk och känn lite och studera lite sen kanske du fattar lite lite lite.

Kanske.

Posted on: 2010/11/12 19:38
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Tråkigt att du inte kan vara ärlig Shen, för det är det grejen handlar om här.

Du "står över oss"? Hur är det med egot? omdömet?

Du svarar inte på någonting, utan flummar ju bara runt.

Förstår du inte att fler minderåriga kommer att flumma loss om det släpps fritt? Det är ju precis det Soros vill.
En generation minst kommer att gå förlorad. Samma sak som kommer att hända om systembolaget nu avvecklas i Sverige?

Tre frågor för dig Shen:
1. Vad vinner samhället på att cannabis släpps fritt?

2. Har du ens med i beräkningarna att en generation minst kommer att flumma ner sig?

3. Vad har cannabis gett dig?

Posted on: 2010/11/12 19:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Ja jag står så över er oj så jag står över er ojojoj.

Det är jag som kastar ur mig som flummare knarkare förnekare för att jag står över er.

Det behöver jag inte bevisa det gör era fördommar.

Ja jag svarar inte på dumma frågor hade jag varit en tjur hade jag frustat åt dig.

Du säger att flera unga kommer flumma om det kontroleras av staten.

Så staten säljer till vemsohelst menar du då eller?

konstigt jag trodde det var brottsliga rörelser som bara tänkte på pengar som gjorde sånt.

Vad samhället vinner??

Fråga dom som har fibro Ms och Adhd osv istället och många av dom sjuka i fängelse.

Ja jag har tänkt den tanken förr, det kan bli så att siffran höjs men jag tror det vore jävligt tillfälligt för att sen klinga av då folk tröttnat eller bara att mörkerantalet blir mer synligt.

Fråga dom som röker hur mycket godare deras rökning blir när dom måste jaga rökat så ser du själv.

Det är allmänt känt att när något förbjuds så används det mera det är bara se till alla former av statestik genom historiens lopp.

Cannabis ger mig inget möjligtvis mera eld och jordning dock inget jag finner mycket nytta av jag har redan flöde , möjligtvis någongång när det finns en obalans i elden inom, cannabis ger nog dom sjuka mera enligt vad jag sett.

Lol Jag är ärligare mot er än vad ni är mot er själva .

Posted on: 2010/11/12 20:00
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:

Shen skrev:
...flum raderat


Quote:

Shen skrev:
Fråga dom som har fibro Ms och Adhd osv istället och många av dom sjuka i fängelse.

Hur är det med läsförståelsen? Detta gäller inte medicinskt bruk, utan att det ska legaliseras.
Dessutom är ADHD ett helt kapitel du inte vill gå in på. Ska de flumma ner sig istället?

Quote:

Shen skrev:
Ja jag har tänkt den tanken förr, det kan bli så att siffran höjs men jag tror det vore jävligt tillfälligt för att sen klinga av då folk tröttnat eller bara att mörkerantalet blir mer synligt.

En generation minst talar vi om.

Quote:

Shen skrev:
Fråga dom som röker hur mycket godare deras rökning blir när dom måste jaga rökat så ser du själv.

Så du menar att det inte är tillfredsställande för flumpellar hur bra skit dom fått tag på? Det verkar ju vara det mest väsentliga merparten av flummandet. Själva bekräftelsen att langaren har bra skit.
Men du har rätt. När den delen är borta kan ju det riktiga flummandet ta vid.

Quote:

Shen skrev:
Det är allmänt känt att när något förbjuds så används det mera det är bara se till alla former av statestik genom historiens lopp.

Fortfarande en generation minst. Alldeles nyss sa du det bara var tillfälligt. Det bagatelliserades rejält i vart fall då det är minst en generation det gäller.

Quote:

Shen skrev:
...mer flum raderat



Synd att du inte kan vara ärlig och säga du röker på ganska regelbundet.

Posted on: 2010/11/12 20:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:

Xtas skrev:
Förövrigt är darwinism ett led i att dehumanisera, enligt agendan.
Likställa människan med ett djur; kan man sänka samhällsmoralen snabbare än så?

Total villfarelse det med.
Visa upp ett enda bevis på att en mer komplicerad art kan uppstå från simplare livsformer.


Xtas:Lite OT men kroppen är djuret.

Att den finns en sort som heter AK47var nytt för mig,men det finns tydligen:)http://www.thereleafcenter.com/

Cannabis Kaviar

Posted on: 2010/11/12 20:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Fråga någon som har ADHD hur dom mår av cannabis till att börja med.

Ta sen en titt på fängelserna och sätt ihop 1+1.

En legalisering för folk runt 25 ser jag inget större problem med men jag jag ser hellre en avkriminalisering än en legalisering , legaliseringen bör gälla för dom sjuka isåfall.

Definera bra skit tycker du dom som röker hellre ska inandas plast gummi fårfett henna och motorolja och tror det är nyttigare så får det stå för dig.
Om dom som använder cannabis tycker effekten är så bra så tycker dom det framför allt framför allt pga dom inte inser sakers natur vilket gäller dess motsats likväl , jag förnekar inte det som är för allt har en orsak.

En generation säger du.

Börja med att titta runtomkring dig det är inte bara en generation som röker det är allt från småbarn till resturangägare och arbetare lärare företagare jurister och poliser.

Synd att du inte kan vara ärlig och säga att du är en tanke och känlsomissbrukare som gillar kasta skit på andra för att du tycker det känns bra.

känslomässig intelligens = Raderat.


Posted on: 2010/11/12 20:17
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Du är en stor bluff Shen. Babblar om hur viktigt det är med ett balanserat ego och sen inte ens kan ta att någon inte tycker som du, för då står du över dom.

Jag tänker inte diskutera mer med dig, för du missade för fjärde gången att detta inte gäller medicinskt bruk, utan en legalisering. Hur är det med omdömet? Rök i ögonen?

Ditt snack om vad skit betyder vet du mycket väl själv vad jag menar, men du bara dumpuckar dig.

Vad är det för mening att diskutera med någon som inte ens vågar stå för vad han är.

over and out Shen. Kom tillbaka när du slutat slingra dig som en politiker och när du förstår vad man skriver.

Jag har inte kastat minsta lilla skit på dig, utan ifrågasätter varför du inte kan stå för att du röker på. Lär ditt ego att ta man kanske inte alltid tycker som du innan du hoppar i offerrollen för sympatier.

Posted on: 2010/11/12 20:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Ja vad ska jag säga jag är ju inte i din höga klass.

Jag tar inte i saker som baserar sig på oförståelse eller att andra ska lida sen om du mår bra med det är det upp till dig.

men du anser tydligen att man lär sig saker genom förnekelse det är ett intressant synsätt som genomsyrar hela trauma generationen.

Ja jag fick rök i ögonen av din dumhet inför att se verkligheten för vad den är men om frihet genom självförnelse är ditt motto så må så vara.

Blir nog lätt så när man lever i en box.

Ja jag dumpuckar mig jättemycket jag har lärt mig från bajskastare som gillar när andra lider.

Ja vad är det för mening och diskutera när man inte kan se innåt.




Posted on: 2010/11/12 20:29
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Min dumhet och självförnekelse?

Detta handlar ju bara om en lögn från din sida att du inte vill vi ska veta du röker på för dina motiv verkar så mycket ädlare då.

I övrigt håller du ju med mig. Du har ju själv skrivit att man får räkna med spill av unga människor även om du inte verkar samtycka till minst en generation.

Peka ut var jag har fel då istället för att snacka så mycket skit.

Kort och koncist och utan flummerier. Ren svenska nu Shen.

Annars är diskussionen slut för din del.

Posted on: 2010/11/12 20:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Ahhh en lögn.

Har du lärt dig det från din media och skolan.

En lögn är att inte låta andra människor lära sig på egen hand och tro man har rätten och styra andras val därav leva i förnekelse.
En lögn är att vilja styra över andra.
En lögn är att tro man är oberoende.
Människor är som barn dom behöver känslomässig feedback av sin logik sina intryck och stimuli som väcker sinnet och hjärtat därför kan dom inte lära sig av något annat än av sina egna val.

Om du vill se ett exempel se på samhället se på statestiken.

Du önskar att jag rökte på och om jag så skulle göra skulle jag ändå förbli 100 ggr ärligare mot mig själv än vad du är nu.

Som jag sa innan ditt fel ligger fortfarande i självförnekelse inför sakers natur såsom så många andra.

Det finns brist i människans perspektiv för det är inte fritt.
Det finns brist i förståelse för det finns ingen grund.
Det finns ingen grund för förståelsen för sakers natur för orsakens verkan saknas.

Om ett barn sparkar på ett element i bussen och väcker mannen med huvudvärk säger pappan sluta sparka på elementet.

Men barnet fortsätter.
Tills han lär sig att det är fel genom känslomässig feedback.
För varelser som inte inser sin natur låter känslan ge tanken och har inte insikten att inse källan eller samspelet pga kunskapen pga den saknas från början.

Folk som leker gissningsmästare översittare och bajskastare är bara barn som inte lärt sig annat sätt och få rätt.
Eller vad dom tror är rätt eller vad dom tycker är rätt men som inte har något med verkligheten och göra.

Posted on: 2010/11/12 20:39
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Oj. Det är mycket personangrepp nu Shen. Jag trodde du stod över sånt?

Blir du så hotad av mig bara för att jag inte håller med dig och påpekar de fel du säger? Känns det jobbigt?
Du ikläder dig både offerrollen och personangreppen haglar från dig.

Som sagt. Jag trodde du stod över sånt.

Sluta diskutera mig och diskutera ämnet istället, men du klarar ju inte det för du kommer med rena lögner och gissningar och visar du inte ens förstått vad diskussionen handlar om när du pratar om medicinskt bruk.

Du beter dig ju själv som pojken som sparkar på elementet, men nu säger jag åt dig att sluta. BASTA!

Edit: Du slingrar dig likt en politiker på frågan om du använder det själv, men låt mig då fråga vad du har för motiv att förgifta en hel generation om du inte ens använder skiten själv?

Posted on: 2010/11/12 20:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Du ville ju ha dem
Ger dig vad du vill ha.
Ja igentligen står jag över sånt och beblandar mig inte i sånt.

Men.

När det gäller och skapa problem för andra genom oförståelse för sig själv.
Genom att skapa en osämja baserad på oförstånd som drabbar sjuka eller skapar mer missämja för dom lidande så ger jag svar på tal.
För att jag har känt många sjuka i mitt liv.

Ja sanningen gör ont när man inte ser den och man känner igen sig själv.

Du borde mer tänka över dina tankar och känslor innan du kastar ur dig något och ångrar dig efteråt.
Tömm koppen.

Posted on: 2010/11/12 20:49
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 10 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS