vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#1


See User information
Tänkte be er om hjälp att sammafatta en kostnadslista att ha med i innerfickan som Free Man (Fri-man på svenska?)

Nu vet jag inte om prissättningen är för låg, men en förupplaga kan väl vara något som (Man för känna efter hur mycket ens frihet är värd):


Bas Priser:
Initieringskostnad: 30 000
Löpande kostnad, påbörjad timma: 10 000

Påläggsavgifter
Domstolsärenden: 100 000/dag


Några fler förslag?





Posted on: 2010/9/5 19:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#2


See User information
Känns som du säljer dig lite för billigt..?? ;)))



Pengar kommer och går, livet levs bara en gång som vi kan minnas allfall ;)))

Posted on: 2010/9/5 19:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#3


See User information
Tja, 24h i kurran = 270 000 (30 K + 24 h x 10 000)

Så kanske...

Fast saken är inte att få ut så mycket pengar som möjligt, det är viktigt att påvisa. Snarare en påvisande om att det kommer eftergifter att jäklas med denna fria mannen. Huvudsaken är att bli lämnad ifred och kanske avskräcka för ett ingripande. Pengarna kommer i en del från skattebetalarna...

Posted on: 2010/9/5 19:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#4


See User information

Inget som någon kommer på?

Posted on: 2010/9/6 1:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#5


See User information
Här är följande lilla papper jag lullar runt med och om jag finner läge eller risk för att jag kan bli störd i mitt fria liv.

Har "twinkat" den lite för denna posten och skrivit lite mer... Både för förtydligande mm och kommer byta ut det till denna, när det e klart.


Men skulle vilja ha detta i det så kallade "Free man ID-kortets" baksida med.


Quote:


Delgifning
för kontrakt underlag vid handling mot dokumentsägaren(människa).


Innehavare av detta dokument är en fri människa och ingen fiktiv person i laga mening. Människan är fullt under eget moraliskt ansvar och handlande. Samtliga kontrakt och registreringar om bemyndarskap är uppsagda med regering, bolagsformer eller motsvarande instanser.

All form av inskränkning av utan fällande dom, avkunnad i laga domstol, förbinds till detta kontrakt via sitt handlande, via order, kroppsåverkan eller annan form av inskränkning av människas naturliga rätt.

Påvisanden;
- Vidare uppmanas läsaren/åhöraren att ta kontakt med överordnad innan ingående av detta kontrakt.

- Vidare påvisas att ägaren av detta dokument(människan) står för fred, kärlek, omtanke och harmoni: All form av inskränkning kommer göras under fredlig protest och ingen motstånd kommer göras för att försvåra/förhindra inskränkningen.

All form av inskränkning mot dokumentägaren (människan) och de naturliga mänskliga rättigheter utan styrkt saklig grund(avkunnad i laga Domstol) beivras, med följande ersättningsgrund*;

Priser för ersättning:
Initieringskostnad: 30 000**
Löpande kostnad, påbörjad timma: 10 000**

Tilläggsavgifter
Domstolsärenden: 100 000**/dag
Beslagtagande av egendom: 100 000**/dag

* Vidare ersättnings krav kan tillkomma beroende på allvaret av inkränkningen. Dock med max belopp på 15 miljoner SEK**.

** Priserna ovan är riktpriser i SEK och är beräknade på det faktiska värdet av guld (av datum 2010-10-10).

Underlag för kontrakt och ståndpunkt:
De mänskliga rättigheterna,
Svea rikes lag (Grundlagen Lag (1994:1468)),
EUs grundlag C 364/12

Dokumentets ägare: Människan Kalle




Tankar, förslag, förtydligande? Nått jag missat?



Posted on: 2010/10/11 23:20

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#6


See User information
@Avatar
Riktigt bra!
Ändå tanken jag har kring det hela, Delgifning, vad betyder det?

Posted on: 2010/10/12 9:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#7


See User information
Missade en bokstav, skojade till det lite bara... Kan skriva Delgivning.
Liten type-o.




Tack för påvisandet.


Så kan det gå, ordet är (SAOB);

DELGIFVA DELGIVA de³l~ji²va, v. -gifver, -gaf, -gåfvo, -gifvit, -gifven; l. (i sht hvard.) DELGE de³l~je², pr. -ger, sup. -gett; se för öfr. GIFVA. vbalsbst. -ANDE, -GIFNING; -ARE (WIKFORSS 1804; under theilgeber), FRÄEESE (1842)).

[bildadt efter förb. gifva del (se DEL V 2 c ζ α'). Ordet förekommer tidigast o. användes ännu helst i de nominala formerna (jfr anm. nedan)]
Ssgn är jämförelsevis ung i spr.; ännu DALIN (1850) upptager endast vbalsbst. delgifvande ss. en "juridisk o. administrativ" term samt med uppgiften "mindre br." Ss. uppslagsord förekommer inf. första ggn hos LINDER o. WALBERG (1862). SAOL (1874) upptager ordet med uppgift, att det "brukas i embetsstilen", att man "bättre uttrycker .. sig ..: gifva .. del af", samt "att det jr användbarare .. i passiv ställning".

Posted on: 2010/10/12 13:02

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#8


See User information
Om någon nyttjar texten ovan som underlag, kom jag på ett tillägg på listan...
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=164701#forumpost164701

Under Tilläggsavgifter:

Quote:
DNA prov/registrering 15 000 000 SEK* (**)




Om någon jäkel skall registrera mina unika mänskliga byggstenar(Speciellt inte då de inte verkar tas bort även vid en friande dom).

Orsak till MAX-beloppet:
Jag är UNIK (utan motstycke, precis som ni mina människosläktingar), och rätten till min egen kropp är fan helig och med min religion är den via skaparen endast MIN! Kanske kan säga att jag äger det "patentet" och den har bevisligen getts till mig av min skapare.


Posted on: 2010/10/23 19:06

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#9


See User information
Bah, idéerna börjar ramla in... Klart fingeravtryck skall upp på listan med... Då även den är speciell för dig...

Om dom ska ta ett fingeravtryck och det skall lagras... Ska dom punga upp ersättning för den med...

Borde ta 1-2 turer i en polisbil, innan dom fattar vinken och aldrig vill se dig igen... Om dom är dumma nog att inte inse vem/vad dom har att göra med. Men det är på ett sätt omoraliskt att göra detta till ett "yrke" för att få in pengar...
Sedan om ni lever efter att inte skada, stjäla eller bryta avtal, borde ni inte ha något att oroa er om.

Behandla andra, som ni själva vill bli behandlade.

Posted on: 2010/10/23 20:12

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#10


See User information
Hej, använder denna vid mitt fredliga resande i min egendom a.k.a. fd. mojäng som vissa kallar Volvo, förvillande lik ett " fordon "


Till representanter för det registrerade kommersiella Bolaget Rikspolisstyrelsen

Var så snäll och noga läs igenom denna kungörelse innan ni lämnar er respons.
Det är en kungörelse. Den informerar er. Den menar det den säger.

Jag är en fredlig man och lever mitt liv som det passar mig, med maximal hänsyn till att underlätta andras rätt att göra likaså.
Jag hävdar min rätt att ägna mig åt laglig verksamhet utan att be nån om lov.

Jag ger er inte tillåtelse att lägga er i mina förehavanden , med undantag att ni med egna ögon sett mig orsaka skada på en människa eller dess egendom och/eller att jag varit orsak till att bryta freden. Detta gäller förövrigt alla se: RB 24:7

I det fallet vill jag att ni gör mig observant på detta så att jag kan kompensera vederbörande på ett för båda parter tillfredställande sätt.

Om ni väljer att bortse från detta och ”beordrar” mig i nån form och dessutom med åtföljande hot antingen ekonomiska eller fysiska så är det i sig anledning för mig att aktivera min avgiftslista som presenteras här nedan.

Den som genomför /beordrar nån form av övergrepp mot mig och dom jag är satt att beskydda, kommer att solidariskt hållas fullt kommersiellt ansvariga för detta.
Idag finns tillgång till omutbara internationella jurydomstolar som ser till att detta efterlevs. Det bör ju inte vara aktuellt eftersom ni endast har mandat från folket via regeringen att göra ert yttersta för att hindra alla former av övergrepp eller?

Avgiftslista för närvarande:

Grundavgift 250€ per rutinstopp utan att ha orsakat skada, därefter beroende på orderns omfattning. Avgift skall utan undantag erläggas kontant i förskott.

Hembesök utan skriftligt medgivande och avtalad tid 1000€ Helgdag 2500€

Korrespondans 250€ per brev

Researcharbete 250€ per påbörjad timme

Ni har inte min tillåtelse att ta del av eller/och processa mina privata data i nån form utan mitt uttryckliga och skriftliga medgivande.

Däremot är ni välkommna att be mig om hjälp närhelst ni finner att jag kan bistå er under förutsättning att det är fullt laglig och moraliskt försvarbar verksamhet.

Kom alltid ihåg att ansvar går inte att delegera,utan endast dela

Utan förutfattade meningar,

Av: allmänt kallad " Nomad "


Alla rättigheter förbehållna Alla förmåner avsagda



Ihop med denna kungörelse så har jag ett utdrag ur allabolag. se skriv Rikspolisstyrelsen klicka sen på Rikspolisstyrelsen och sen under F-skatt " läs mer " skriv sen ut den sidan så att klentrogna representanter för det kommersiella vinstdrivande bolaget med egna ögon kan se att det bolag dom jobbar för är aktivt HaHaHaaaaa

Eftersom vi inte längre är med i AIK:s supporterklubb så kan inte dess medlemmar hävda att vi omfattas av deras "bolagspolicy" enkel matte käre bror.

Ha det gott

av: allmänt kallad " Nomad "

Posted on: 2010/11/2 11:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#11


See User information
Nålstick (tex för drogtester) skall kosta dem dyrt också!

Posted on: 2010/11/18 15:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#12


See User information
Om ni någonsin lyckas driva in dessa avgifter för era "tjänster" så måste ni skriva om det här...

Posted on: 2010/11/18 19:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#13


See User information
Quote:

pingubenji skrev:
Om ni någonsin lyckas driva in dessa avgifter för era "tjänster" så måste ni skriva om det här...

Det kommer aldrig att ske. Den här tråden är verklighetsfrånvarande.
Folks dröm om free-man är ingen realitet.

Posted on: 2010/11/18 19:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#14


See User information
Inga problem sätt privata kronofogden på dem.

Hårdknackade bojan ,mustafa, jörgen, håkan, och draganovich är och rekommendera dom driver in din skulder fort med knogjärn ; )

Vid större skulder som ska drivas in finns alternativa metoder som leder till en avbetalningsplan.

Arvodet är nog högt dock ; )

Ett kontrakt är ett kontrakt dock har man partens medgivande osv så ser jag inga problem ,, kanske behövs ett vittne dock.

Posted on: 2010/11/18 19:51
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#15


See User information
Ja, sätt du torpeder på staten om du tror det funkar. Det är olagliga metoder, men jag har ju sätt hur folk hyllar kriminella vapenförsäljare tidigare. Jag trodde det var vakenhet som värderades här på forumet?

Att vara free man innebär att man inte har något medborgarskap och är papperslös. Man har ungefär samma status som resandefolket och zigenare hade förr, men tom de står över free man nu, men kanske inte i Frankrike.

Free man är inget privilegium och de avgifter som sätts upp här i tråden finns det inte en chans alls ni får ut, eftersom ni begär detta från staten. Ingen medborgare från andra länder får heller ut högre ersättningar, eftersom staten bestämmer detta. Istället begär ni att staten ska kontrollera er, eftersom ni avsagt er allt rättsligt skydd och liknande.

Det finns inga free man. Inse det. Detta är någonting bra. Alla har minst ett medborgarskap.

Posted on: 2010/11/18 20:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#16


See User information
Kriminellt är att vräka sjuka och gammla som inte kan ta sig och betala sina räkningar pga sjukdom och skada.

Kriminellt är att sälja vapen till olagliga krig och fängsla offrena som flyr.

Kriminellt är att straffa sjuka fattiga och rättfärdiga och fylla fängelserna med dessa.

Kriminellt är Trolöshet mot huvudman som är grundbulten Sveriges fundament till sk rättsstat.

Kriminellt är att ställa krav på folk i ett system där man slår ut människor.
Kriminellt är att bygga en bostadsmarknad där bara rika har tak över huvudet.

Kriminellt är att stämpla oliktänkande och rättfärdiga.

Kriminellt är att ta betalt avgifter från medborgare men sedan förneka dem deras rättigheter när dom hamnar i kläm och inte kan producera av div orsaker.

Ett kontrakt är ett kontrakt det är bara ta ut samma avgifter som staten självt.

Hur kan man vara fri när ingen vill vara fri och inte ens vet vad ordet innebär är snarare frågan?

Ska man lita på barnporrmaffian eller smuggelmaffian.

Stormaffian eller lillmaffian?

Vem av dem har något samvete och någon heder??

Posted on: 2010/11/18 20:21
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#17


See User information
Ok. Jag fattar. Det är bara kriminalitet när det är någonting du inte ställer dig bakom, men vapenförsäljare som corruptio som säljer vapen till gäng är ok?

Så kriminalitet är ok när det gagnar dig? Hur tror du världen någonsin ska komma på fot om du stöttar kriminalitet?

Skulle den lilla (som du uttrycker det) kriminaliteten komma till ände skulle resten av världen se bättre ut kan jag lova dig. Dessutom har tyvärr staten och bankerna lagen på sin sida. Folk som inte kan betala för sig blir av med hemmet för bankerna, medans de blir av med livet hos de du manifesterar för.

Är det anarki folk är ute efter här eller? I så fall har jag kommit fel och vaken är inte för mig.

Edit: Ökar medvetenheten hos människor och kriminaliteten minskar blir också trycket på människor mindre. Slutar egot att göda människan so blir även människorna bakom staten, företagen och bankerna mer godhjärtade.
Det handlar om utbildning.
Jag fattar inte hur man kan hylla kriminella maffiafasoner på ett håll bara för att man förkastar staten. Fatta att ont föder ont.
Det stat, banker och företag gör är tyvärr inte kriminellt, för de har lagen på sin sida och folk bryr sig inte bakom dessa företag och banker, eftersom alla bara vill roffa åt sig. Sluta göd den vargen så ska ni se att världen blir bättre.

Antingen tar man avstånd från all kriminalitet, eller ingen alls. Det blir bara barnsligt annars.

Posted on: 2010/11/18 20:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#18


See User information
Vem säger att han säljer vapen till gäng?

Var det inte för eget bruk??

Var det inte poliser som sålde vapnena där thomas bodström var delaktig?

Hur kan världen se bättre ut om man stävjar den lilla kriminliteten för att den stora kriminaliteten ska ha monopol?

Vad är det för logik ??

Lagen?
Lagen är bara ett vapen mot folket och sanningen.

Folk är ute efter sanning inte anarki har inte du fattat galoppen ännu?

Om du inte söker sanning har du nog rätt då är nog inte vaken något för dig.

Om medvetenheten ökar minskar kriminliteten det är sant men ochså vad som är sant att det finns kriminalitet och kriminalitet.

Det finns dom som begår brott för dom inte kan skapa sin egen framtid.
Det finns dom som begår brott pga dom inte vet bättre.
Det finns dom som begår brott pga dom är hungriga.
Sen finns det dom som begår brott fastän dom är mätta.
Sen finns det dom som är tvungna pga staten och samhället inte sponsrar rättfärdighet och sanning.

Det är ju knappast lagen som förklarar vad brott är bara till en liten viss gräns.

Ja det handlar om utbildning eller snarare det handlar om sanning.

Ja ont föder ont du sa det själv staten är ju knappast goda dom är minst sagt minst minst lika kriminella som dom mest kriminella du kan hitta(Minst).

Den som behöver en lagbok eller en politiker för att kunna skilja rätt från fel kan betrakta sig hjärntvättad bara för att det står i lagen betyder inte att det är lagligt.
Om det står i lagen att presidenten har rätt att knulla alla förstfödda är det ju knappast rätt för den sakens skull.
Det som är lagligt är det självklara det självklara som berövats folk med lögnens kunskap därav gjort människan blind och beroende av lagen.

Att begära sina rättigheter är aldrig kriminellt.
Det är snarare självförsvar och självbevarelsedrift.
Alla människor vill ju samma saker slippa vara ensama vara lyckliga och fria.
Det är anpassningen lögnen vs sanningen och spelreglerna som sätts som avgör hur folk anpassar sig.

Den dagen lilla människan blir god i statens ögon den dagen är när man slutar ljuga till människorna för att producera konsumenter och värdera psykopati och destruktiva saker ekonomiskt och moraliskt såsom i nuvarande struktur.












Posted on: 2010/11/18 21:24
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#19


See User information
Två fel gör inte ett rätt Shen. Sluta vara off topic nu. Vad har maffia med Free man att göra? 99% av det du skriver är off topic och jag borde sluta diskutera med dig.

Kan du inte skapa en ny tråd om det som du har på hjärtat, så diskuterar vi där?
Inse istället att din hjältes skumraskaffärer inte blir tillåtna för att en annan gör skumraskaffärer.

Dessutom: Vad är det du snackar om? Bodströms vapenaffärer??? Menar du för svensk polis eller?

Ju mindre du fattar vad man menar, desto mer skriver du ju. Sluta upp med det! Säg istället du inte förstår vad jag menar så ska jag försöka förklara för dig på annat sätt.

Posted on: 2010/11/18 21:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#20


See User information
Allt ändrar sig med tiden.

Medvetenhet är att gå den rätta vägen och inte peka finger för att man tar part.

Thomas bodström är ju vapenförsäljare som deltar i vapenförsäljning.

lol knappast till poliser.

Lika lite som det smugglade heroin knappast hamnar i ådrorna på poliserna.

http://blog.com/search/?qs=thomas+bodstr%C3%B6m

Läs lusen av den.



Posted on: 2010/11/18 21:33
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#21


See User information
Jag tänker inte diskutera mer med dig i tråden, för du är off topic.
Man kan fa inte ha en blogg som källa som dessutom innehas av en kriminell vapenförsäljare i juggemaffian.
Han vill ju bara blidka sig själv.

Posted on: 2010/11/18 21:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#22


See User information
Jag behöver inte psykopaternas bibel som riktvisare.

Kan skilja på rätt och fel utan sånt.

Den som dömmer andra dömmer sig själv.

Ens handlingar reaktioner och intentioner visar var man står.

Posted on: 2010/11/18 21:54
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#23


See User information
Rätta då till dig och var mer enligt topic och sluta idolisera kriminella

Posted on: 2010/11/18 21:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp med prissättning/förslag för krävda tjänster.
#24


See User information
Till skillnad från dig förstår jag att saker och ting ändras.
Lika lite som jag inte pekar finger åt den som ber om förlåtelse.
Jag kan mycket väl lätt bedömma en man efter dess handlingar.

Den som dömmer andra dömmer sig själv.

Ok back to track.
Ett kontrakt är ju ett kontrakt.
Ta ut dom avgifter som staten själva tar ut.
Och använd vittnen.


Posted on: 2010/11/18 21:58
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS