vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



AB: Israel har också kartlagt svenskar
#1


See User information

Israel har också kartlagt svenskar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8087852.ab

"Enligt Aftonbladets källa får svensk polis presenter som tack för samarbetet.

– Framåt jul brukar det komma 100-tals flaskor med sprit till olika poliser, det har pågått i många år.

Justitieminister Beatrice Ask känner enligt hennes pressekreterare inte till de nya uppgifterna."


Oroa er inte, här pågår ingen korruption.. Här följs grundlagarna till punkt och pricka! Hur ska detta sluta när nu grundlagarna skall luckras upp?

Posted on: 2010/11/12 0:13
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#2


See User information
Israel kan hålla sin mellanösternpolitik för sig själv, vi bor i Sverige...!Gräv där ni är.Men just svenskar är ABSOLUT sale på "flaskor".

Posted on: 2010/11/12 4:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#3


See User information
Snyggve.

Luktar inte det lite terroristbrott??

Klart Beatrice inte känner till det, hon är bara intresserad av att stämpla sina egna invånare som som terrorister när dem avslöjar deras egna skummraskäffärer som ex corupptio osv.

Posted on: 2010/11/12 8:31
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#4


See User information
Kanske vi kartlagt amerikaner och israeler?

Posted on: 2010/11/12 11:36
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#5


See User information
ANTISEMITER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#!""

Posted on: 2010/11/12 12:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#6


See User information
Ännu en tråd med en antisemitisk underton..

Ni borde skämmas!




Posted on: 2010/11/12 12:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#7


See User information
:)

Posted on: 2010/11/12 12:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#8
AFTONBLADET UPPMANAR ANTISEMITISM!?

FORT TIPSA EXPO NU om denna hemska artikel!


johannes.jakobsson@expo.se
jonathan.leman@expo.se


Expos researchorganisation arbetar med att ta fram information om rasistiska, antisemitiska och antidemokratiska gruppers verksamhet i Sverige och Europa. Faktainsamlingen är fördelad på olika huvudrubriker; vit makt-musik och nynazistiska nätverk, populistiska grupper, ockulta och religiösa sekter, antisemitism, högerextrem brottslighet etc. För frågor om Expos research ring redaktionen, 08 652 62 08 eller maila kenny.hjalte@expo.se

Med tanke på hur expo behandlat mikael cromsjö och vaken.se med "guilty by association" och helt utan att lägga fram några bevis för sina anklaganden så kan man inte annat än bli ironisk och humoristisk med sådant här.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#9


See User information
Till att börja med är upphetsningen över att andra länder bedriver spionage i Sverige låtsad! Det är väl ändå tämligen självklart att alla länder med visumtvång för inresa måste ha en eller annan form för underrättelseverksamhet i utreselandet. Om det finns egna medborgare i exil är det lika självklart, särskilt om de flytt undan "rättvisan" hur den nu än är beskaffad.

I en del länder får en person som bosätter sig i landet skriva på en förbindelse att låta landets säkerhetspolis checka nödvändiga uppgifter.

Så frågan just nu är VARFÖR man låtsas upphetsad över detta!

Timingen brukar ge svaret...

Jag såg en gång jag minns inte var en sammanställning om hur mycket underrättelsefolk det fanns verksamma i Sverige, jag tror att det var nån gång på åttiotalet.

Siffran var 25.000 personer som levde av detta!

Jan Guillou skrev en bok om hur en stor grupp agenter avlönades genom att Premieobligationssystemet var fixat så att vissa lotter utföll med småvinster i varje dragning och dessa lotter innehades av personer som sedan sålde dom före sista dragningen då dom skulle lösas in och namnet registrerades i samband med detta.

Jag råkade själv köpa en sådan Premieobligation som efter tio år med två dragningar årligen hade vunnit tjugo gånger!

Den rackarns Guillou vet nog mer än han gör sken av...

Posted on: 2010/11/12 21:30
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#10


See User information
Mm vad är det man ska övervaka??

Är det färgen på kalsongerna dom vill ha reda på ?

Fattar inte vitsen liksom menar oavsett vad jag tycker så lär jag inte tycka annorlunda hur man än behandlar mig??

För att det jag tycker kommer från mitt perspektiv och mitt perspektiv kommer från vad jag lärt mig och vad jag lärt mig kommer från antingen omgivningen om programerad eller erfarenhet och erfarenhet kommer från tolkningen av min känslomässiga feedback kunskapen om den , eller brist på kunskapen om den om programerad eller att inse sambandet mellan orsak och verkan om vaken.

Så fattar inte hela vitsen igentligen med spioneri mot invånare.
Om man inte har något att dölja och vill spionera och ta reda på vilka som vet vad man har och dölja ehhh ehhh ehhh ; )
Ta med dig vad som fungerar enligt sanningens principer och förkasta resten som inte fungerar.


Posted on: 2010/11/12 21:47
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#11


See User information
Shen: Vet inte hur din hjärna fungerar, men det verkar som du tycker fortfarande att Beatrice Ask är som du uttryckte det en ****

Mer intressant tycker jag det är, hur utredningen gick till när Anna Lindh blivit mördad. Exakt samma sak var det när Olof Palme blev mördad. kan det inte vara så enkelt att USA samarbetade med socialdemokratiska regeringen?

Många tycks tro att den nu sittande regeringen är den som samarbetar mest med USA, jag anser det nog att det är tvärtemot. Jag har inga belägg för att det är så...(jag har skrivit om det i ett tidigare inlägg).

Jag har absolut inte något emot dina åsikter, tvärtemot, (igen :), det är väl det som är bra med detta forum, att man kan säga vad man vet, tycker, anser och etc. (Precis som jag gör just nu). Det är sådant som driver människan framåt i tänkandet.

Det enda jag inte gillar är att du kallar en människa i skrivna ord för: **** Det förstör så mycket. Förstår att du blir arg men antingen skaffa en boxnings-säck eller hitta nåt sätt att ta ut ilskan på. För jag anser att skall exempelvis ett forum som detta, där vi är ute för att föra dialog samt främja nya människor som är här, då skall vi hålla en hög nivå.

Jag har varit medlem här sedan 2006 och dom som administrerar denna sida, gör ett kanon-jobb! Så låt oss fortfarande ha denna fina portal!!!

Shen, vill du veta mer om Beatrice Ask och Anna Lindh, skicka ett PM. (No hard feelings:)

Posted on: 2010/11/19 16:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#12


See User information
Ja det är klart dom samarbetar till 1000% . Våra politiker har ju sålt us sig själva mer än prostituerade , dom har ju knappast svenska intressen i sikte snarare springpojkar åt Usas regering och intressen där dom använder Sverige som en sekundär plattform för avstamp.

Anna lindh och olof palme har självklart samma gemmensama nämnare man måste vara bra blind för att inte se att poliser och underättelsetjänster inte har en hand i morden.

Gillar inte alls denna beatrice supkärring kan inte alls känna någon respekt för någon supande hårfrisörska som sitter som justitieminister och inte ens har någon uppfattning om vad som är sant falsk rätt eller fel hon har ju gång på gång bevisat att hon är såpass inkompetent det går och bli.

Och Thomas som satt innan var inte mycket bättre som likväl svansar efter korrupta ideal dom ser upp till.

Det är så mycket som talar emot dem framför allt deras eget agerande i förhållande till deras ställningar sedan folkets vilja.

Att kalla det patetiskt är en grov underskattning.

Men men .

Posted on: 2010/11/19 18:28
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#13


See User information
Det är väl rätt uppenbart vad de vill med övervakning? Det är ännu ett led i att kuva oss som nation, de vill troligtvis inget annat än att åsiktsregistrera antisionister och människor kapabla till att tänka själva.

Korrumpera vår ordningsmakt också på köpet för att se hur politikerna också sålt vår rättsstat.
Om svensken har någon ryggrad bör folkstorm råda tills dessa förrädare hamnar bakom lås och bom.

Posted on: 2010/11/20 15:03
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: AB: Israel har också kartlagt svenskar
#14


See User information
Helt klart dom vill, som nation som familj som människa som invivid med värde.

Posted on: 2010/11/20 16:54
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
50 user(s) are online (50 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 50

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS