vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Who's Killing the Hydrogen Car?
#1


See User information
Se videon Who's Killing the Hydrogen Car?


Forget Gasoline - Switch To Hydrogen!

The United Nuclear Hydrogen Fuel System Kit converts your existing Gasoline powered vehicle to run on pure Hydrogen.
This is not a bogus HHO add-on kit.
This system consists of a conversion kit for your vehicle, a home Hydrogen generation station which manufactures the Hydrogen gas, and a power system (either solar or wind turbine) that provides the power to run the Hydrogen generator. The Hydrogen gas is safely stored in Metal Hydride tanks in your vehicle.
Simply put, you never buy or use Gasoline again.

Target price for the complete system (which includes the home Hydrogen generator station, associated solar or wind power unit, and vehicle conversion kit is in the $10,000 range.

Since there are no major changes made to your engine, you can still run your vehicle on Gasoline at any time.
Complete kits will be available for various late-model cars & trucks as well as individual system components for those who choose to assemble their own kits. Unfortunately, the current system will not work with Diesel powered vehicles but we may be offering a diesel system in the future. Our Laingsburg, Michigan manufacturing facility is expected to be in operation in late 2010 - early 2011. Click Here for more info. http://www.switch2hydrogen.com/h2.htm



Länk: http://www.switch2hydrogen.com/
Länk: http://www.youtube.com/watch?v=BX2Rxl ... feature=player_embedded#!

Nice vi har Bensinen Dieseln i Kranarna hemma....

Posted on: 2010/12/29 19:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#2


See User information


Nice med dokumentären från 90-talet med el-bilen....

Posted on: 2010/12/29 23:31

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#3


See User information
Bob Lazar? hehe

Posted on: 2010/12/31 12:23
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#4


See User information
Gillade videon.

Snacka om dålig ursäkt om hydriden att det är vapenklassat.

Diesel, kväve och en massa andra ämnen som ex används i shampo är ochså vapenklassade och kan göras vapen på men inte är dom förbjudna för det?

Klart inte man kan ju göra pengar på dem.


Posted on: 2011/1/1 16:21
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#5


See User information
Har byggt och montera enn HHo generator i min gamla volvo från 1982 och har sänkt bränsleförbrukningen med ca 40-50 procent.
Det fungerar aldeles utmärkt
Återkommer med mer exata siffror när jag kört mer med bilen.

Posted on: 2011/3/5 17:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#6


See User information
Vilken variant har du byggt? Det finns väldigt många väldigt olika varianter... Bara så vi kan föra statistik på vilka ritningar som har störst sannolikhet att fungera...

Posted on: 2011/3/5 20:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#7


See User information
Själv så följer jag de övriga sätten att extrahera väte ur material.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_storage

Carbohydrates

Carbohydrates (Polymeric C6H10O5) releases H2 in an bioreformer mediated by the enzyme cocktail—cell-free synthetic pathway biotransformation. Carbohydrate provides high hydrogen storage densities as a liquid with mild pressurization and cryogenic constraints: It can also be stored as a solid power. Carbohydrate is the most abundant renewable bioresource in the world.

In May 2007 biochemical engineers from the Virginia Polytechnic Institute and State University and biologists and chemists from the Oak Ridge National Laboratory announced a method of producing high-yield pure hydrogen from starch and water.[13] In 2009, they demonstrated to produce nearly 12 moles of hydrogen per glucose unit from cellulosic materials and water.[14] Thanks to complete conversion and modest reaction conditions, they propose to use carbohydrate as a high energy density hydrogen carrier with a density of 14.8 wt %.[15]

Där länkas till:

http://www.plosone.org/article/info%3 ... 71%2Fjournal.pone.0000456

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10 ... 00C00564DB6AC19C9D.d01t01


Så slipper man använda den där metallen som de använder för att binda väte...

Kolhydrater och lite enzymer... tadaa!
Så behöver du inte ha solpaneler heller... vipps så har vi biologiska drivmedel som vi odlar fram. (Maximalt utnyttjande av solenergi utan förluster eller underhållskostnader. Solpaneler blir faktiskt även dem gamla och måste bytas ut för stora summor...)

Posted on: 2011/3/5 21:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#8


See User information
Hmm, inte alls hemma på kemi men det låter intressant!
Är det nåt du börjat experimentera med själv redan eller håller du på med att samla information fortfarande?

Posted on: 2011/3/5 22:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#9


See User information
Om du menar mig så låter jag de riktiga forskarna jobba på det... kommer investera i de företag som knoppar från den forskningen.

Posted on: 2011/3/6 0:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#10


See User information

Posted on: 2011/3/6 9:48
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#11


See User information
Hej har i princip följt denna modell länk: http://www.youtube.com/watch?v=JRuYjD ... QLfYE8&index=1&playnext=3

Tänk bara på en sak att ni börjar med väldigt lite bakpulver
för mycket höjer temperaturen i behållaren.
Mät gärna ned en ampermeter så ni ligger på ca 6Amp vid 12 volt.

Skall bygga en dry HHo generator kommer in med raporter senare.

Posted on: 2011/3/6 11:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#12


See User information
Andra använder redan hydriden vatten för att göra samma sak (?) som med metall hydrider...

http://www.blacklightpower.com/

http://www.blacklightpower.com/presen ... inesspresentation-web.pdf

Ska tydligen var möjligt, i alla fall enligt den sidan... jag kan INGENTING i ämnet... så jag gjorde en snabb koll...

De har tydligen lyckats skaffa sig investerare för $60 miljoner

Och verkar ha validerats av universitetsforskare...
http://www.alt-energy.info/hydrogen-p ... s-its-research-validated/

http://www.bnet.com/blog/energy/black ... -more-lab-validation/1849

Undrar varför den italienska kall fusions-nyheten får mer utrymme i tidningar än detta....

Quote:
The trio say they have verified that the fuel is capable of continuously releasing more energy than is put in to start the reaction.


Så här har vi "running on water", deluxe-versionen...

Verkar som om utveckling av nya energisystem springer förbi grundforskningen inom kemi och fysik...






eller så är det världens bästa scam... och det är häftigt i vilket fall... värt att uppmärksamma enbart av anledningen att "det är häftigt om det är fejkat så många år".

Finns mer läsning:
http://www.alt-energy.info/hydrogen-p ... demo-of-its-tech-in-2011/

Posted on: 2011/3/6 23:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#13


See User information
Car that runs on nothing but water unveiled in Japan.




http://www.genepax.com/

Får en nästan att börja stödja teorierna om HAARP och jorbävningarna... Don´t mess with the oil lobby

Posted on: 2011/3/30 18:04
Administratör

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#14


See User information
Klippet är ju 3 år gammalt...


vart tog den söta lilla bilen vägen?

Posted on: 2011/3/30 19:26
John Moore även känd som patentnummer. 4,438,032.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#15


See User information

Posted on: 2011/3/30 19:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#16


See User information
Quote:

$ten skrev:
Klippet är ju 3 år gammalt...


Men artikeln i länken ovan klippet är däremot rykande färskt, därav mitt beslut att skicka budkavlen vidare

Posted on: 2011/3/30 20:33
Administratör

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#17


See User information
Quote:
http://www.genepax.com/ Får en nästan att börja stödja teorierna om HAARP och jorbävningarna... Don´t mess with the oil lobby

Jag tittade på företagets hemsida http://www.genepax.com/ och det värkar som vattenbilen är helt borta. Nu värkar dom enbart rikta in sig på att minska bensinförbrukningen.

Posted on: 2011/4/7 10:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#18


See User information
Såg lite fel värkar som dom skriver om bilen på hemsidan trist att dom inte har mer info dock.

Posted on: 2011/4/7 12:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#19


See User information
Tror det är ett fall av genepax och Genepax, dvs två helt olika företag.

Här är företaget som utvecklade vattenbilen:
http://www.genepax.co.jp/

Översatt till engelska:
http://translate.google.com/translate ... 2F%2Fwww.genepax.co.jp%2F

Ganska skrämmande hur de ständigt pissar på oss, medans vi bara gapar och ler efter mer...
Dumma lättlurade fårskallar är väl synd att kalla sin egen ras, men jag kommer inte på någon bättre beskrivning på oss människor faktiskt...

Posted on: 2011/4/7 13:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#20


See User information
Vätgasbilen är i mina ögon ett sätt för branschen att behålla sitt monopol på fordonsbränsle, vi kommer fortsatt att vara beroende av tankstationer (som dessutom kommer att vara potentiella väte bomber), priset kommer att sättas av big-energy, staten kommer att reglera beskattningen efter eget tycke. då sitter i samma sits som nu med oljebolagen.

Elbilen ett mycket bättre alternativ, vi har då möjligheten att ladda hemma från tex vind eller solceller. Eftersom bilen oftast står stilla, så spelar det ingen roll att det bara blåser i bland, eller att solen bara skiner dagtid (ibland), dessa energikällor är opålitliga och har stora problem med att försörja tex ett hushåll, men kan man accumulera energin i bilen, så finns det möjligheten att även använda bilens batteri som buffert åt hushållselen.

Vätgasbilen saknar alla dess fördelar, det blir ingen större vinst för oss, vi kan inte göra oss oberoende av energibolagen. dessutom kräver i dagsläget vätgasbilen ca 300% mer el per mil än elbilen, lagringskapaciteten per kg är sämmre i vätgasens fall, lägg även till all energi och resurser som krävs för transporter och hantering mm.

Elbilens akilleshäl är ju givetvis batterierna, litium är dyrt och geografiskt bundet till regioner som tex Afganistan (humm, Warren Buffet köpte in sej stort i kinesiska batteri/elbils/biltillverkaren BYD, och är säkert inte ledsen för okupationen av detta land)
Men varför inte zink som används i vanliga knappceller, zinkbatterier har betydligt större lagringskapacitet, zink är dessutom en billig och vanlig metall. Koenigsegg hade förresten något på g med en tysk firma som utveklade en accumulator som byggde på cirkulerande zinklösning som lagring av el.

Tyvärr sitter biltillverkarna i knät på energibolagen, så jag tror ärligt talat inte att det blir någon elbilsrevolution på länge. Visst kommer biltillverkarna presentera elbils prototyper för att framstå som framåtsträvande miljöhjältar, men i slutänden kommer bilarna som gör oss beroende av energijättarna segra. (förmodligen olja länge till) Företag som lyckas ta fram det ultimat batteriet kommer snabbt att bli uppköpt av big-energy och nedlagt eller i vart fall kommer patentet köpas upp och läggas undan eller regleras, (precis som chevron gjorde med toyotas batteri som satt i bla el-rav4, chevron stoppde då produktionen av dessa bilar, batteriet används dock i prius, men chevron har patentet och makten över hur det används.


Posted on: 2011/4/7 14:01
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#21


See User information
Stanley Meyer claimed that he ran a dune buggy on water instead of petrol. He replaced the spark plugs with "injectors" to spray a fine mist of water into the engine cylinders, which he claimed were subjected to an electrical resonance. The "fuel cell" would split the water mist into hydrogen and oxygen gas, which would then be combusted back into water vapour in a conventional internal combustion engine to produce net energy. Meyer's claims were never independently verified, and in 1996 he was found guilty of fraud in an Ohio court. He died of an aneurysm in 1998, although conspiracy theories persist in which it is claimed that he was poisoned.



Charles H. Garrett allegedly demonstrated a water-fuelled car "for several minutes", which was reported on September 8, 1935, in The Dallas Morning News. The car generated hydrogen by electrolysis as can be seen by examining Garrett's patent, issued that same year. This patent includes drawings which show a carburetor similar to an ordinary float-type carburetor but with electrolysis plates in the lower portion, and where the float is used to maintain the level of the water. Garrett's patent fails to identify a new source of energy.
Charles H. Garrett, mechanical Pulse width modulator



In 2002, the firm Hydrogen Technology Applications has also patented an electrolyser design and has trademarked the term "Aquygen" to refer to the hydrogen oxygen gas mixture produced by the device. Originally developed as an alternative to oxyacetylene welding, the company claimed to be able to run a vehicle exclusively on water, via the production of "Aquygen", and invoked an unproven state of matter called "magnegases" and a discredited theory about magnecules to explain their results. Company founder Dennis Klein claims to be in negotiations with a major US auto manufacturer and that the US government wants to produce Hummers that use his technology.

At present, the company no longer claims it can run a car exclusively on water, and is instead marketing "Aquygen" production as a technique to increase fuel efficiency, thus making it Hydrogen fuel enhancement rather than a water-fuelled car.



In June 2008, Japanese company Genepax unveiled a car which it claims runs on only water and air, and many news outlets dubbed the vehicle a "water-fuel car". The company says it "cannot [reveal] the core part of this invention,” yet, but it has disclosed that the system uses an onboard energy generator (a "membrane electrode assembly") to extract the hydrogen using a "mechanism which is similar to the method in which hydrogen is produced by a reaction of metal hydride and water". The hydrogen is then used to generate energy to run the car. This has led to speculation that the metal hydride is consumed in the process and is the ultimate source of the car's energy, making the car a hydride-fuelled "hydrogen on demand" vehicle, rather than water-fuelled as claimed. On the company's website the energy source is explained only with the words "Chemical reaction". The science and technology magazine Popular Mechanics has described Genepax's claims as "Rubbish." The vehicle that Genepax demonstrated to the press in 2008 was a REVAi electric car, manufactured in India and sold in the UK as the G-Wiz.

In early 2009, Genepax announced they were closing their website, citing large development costs.



Also in 2008, Sri Lankan news sources reported that Thushara Priyamal Edirisinghe claimed to drive a water-fuelled car about 300 kilometers on three litres of water. Like other alleged water-fuelled cars described above, energy for the car is supposedly produced by splitting water into hydrogen and oxygen using electrolysis, and then burning the gases in the engine. Thushara showed the technology to Prime Minister Ratnasiri Wickramanayaka, who "extended the Government’s full support to his efforts to introduce the water-powered car to the Sri Lankan market."

Thushara was arrested a few months later on suspicion of investment fraud.



Daniel Dingel, a Filipino inventor, has been claiming since 1969 to have developed technology allowing water to be used as fuel. In 2000, Dingel entered into a business partnership with Formosa Plastics Group to further develop the technology. In 2008, Formosa Plastics successfully sued Dingel for fraud, with the 82-year-old Dingel being sentenced to 20 years imprisonment.

Posted on: 2011/4/8 23:47
John Moore även känd som patentnummer. 4,438,032.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#22


See User information
Pr Kompadre Pr.

Ingen konst och bygga vattenbilar. Har gjorts flertal ggr innan.

Lustigaste är att dom 140 uppfinnare inom området som dött sedan 1890 talet gjort så efter att dom försökt ta patent.

Läxa? Ta inga patent förrän du sålt x antal eller släppt infon fritt för alla.

Posted on: 2011/4/9 0:11
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Who's Killing the Hydrogen Car?
#23


See User information
Det lustigaste är att ingen av dem tänkte tanken att sälja elektriciteten... De hade kunnat varit tyst om hur de gjorde tills de tjänat tillräckligt med pengar för att göra 100 stycken exemplar som de spred till alla sina vänner.

Posted on: 2011/4/9 11:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
22 user(s) are online (22 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 22

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS