vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 »


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#73


See User information
Skaplig samling du hade skrivit ihop, Nicke.. Detta börjar fan ta bibliska proportioner eller?

Ska bli väldigt spännande och se om dom kommer fram till anledningen till denna massdöd, blir det klimatförändringarna, blir det ett nytt fisk/fågel-virus som snart kommer att mutera till människan?

Om detta är ett virus, så är det framställt på Plum Island..

Posted on: 2011/1/8 15:24
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#74


See User information
Foliehattar har livlig fantasi och överanalyserar ibland ;) - även jag. Detta tror jag är svaret på "gåtan" - en klok kommentar i aftonbladet och tillika en bra replik

L.T. 27 år, LUND:

"Jag är medial och kan se det förflutna och framtiden. Jag har försökt att skåda bakåt i tiden för att se vad som orsakat massdöden av och fåglar och fisk. Det jag kunnat se är mycket svårt att beskriva i ord. Det är som om själva universums struktur i sig flu ... Jag är medial och kan se det förflutna och framtiden. Jag har försökt att skåda bakåt i tiden för att se vad som orsakat massdöden av och fåglar och fisk. Det jag kunnat se är mycket svårt att beskriva i ord. Det är som om själva universums struktur i sig fluktuerar och är instabil. Det är precis som om frekvensen hos den här verkligheten håller på att ändras och att medvetandena hos de djur som dött övergått till en annan dimension. Det är ingen lokalt, utan ett globalt fenomen. Om det sker naturligt eller av människan vet jag inte, men jag tror att det är både och, att frekvensen hos den här verkligheten rent naturligt håller på att höjas till en högre nivå, efter hand som människors medvetanden också gör det, men att det finns krafter som försöker hålla kvar frekvensen på den gamla nivån, vilket skapar spänningar."

L.T. 27 år, LUND:

"Tilläggas kan (till min nedanstående post) att det finns teorier att något liknande hände mayafolket, att de förflyttades till en annan, högre dimension. Detta är något som just nu är på väg att hända kollektivt med hela Jorden. Och det är första gången någon ... Tilläggas kan (till min nedanstående post) att det finns teorier att något liknande hände mayafolket, att de förflyttades till en annan, högre dimension. Detta är något som just nu är på väg att hända kollektivt med hela Jorden. Och det är första gången någonsin i Universums historia som en hel planet samtidigt går över till en högre dimension."

Wood.veryimportant 30 år svarar:

"Om det verkligen är första gången en planet går över så är det ju verkligen unikt. Jag kan dock tänka mig att det skett många gånger i andra galaxer och solsystem med planeter som är långt mer utvecklade än vår jorden. Bara så ni vet det ni skeptiker, nu för tiden skrattar vi åt er som tror att vi är ensamma i Universum. Bevisen nu är så överväldigande att det finns intelligent liv som oss själva där ute så det är inget annat än självklart!"

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8380146.ab


Posted on: 2011/1/8 17:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#75


See User information
Konfuisius proklamerade morallära och var inget som höll i längden för det skapade en obalans ,se dom 7 stora lärorna.
Supermoral är något som utvecklas från hjärtat och inget som behöver läras ut.
Ja den simple må klaga på andra det ligger i hans rätt för hellre vara simpel än stå över någon annan.
Kan även kallas för självförsvar från rovdjur.
Simpla människor är ärliga människor och förtjänas inte sparkas på.
Att infomera folk idagens värld är nästintill meningslöst endast en handfull som er själva har vett att förstå därav bättre och ta sin tid och kultivera sig själv än kasta tid på yttre fokus som bara stjäl tid , för när tiden inte är inne är den inte inne.
Men allt ändras och har sid tid så en dag så kanske det finner sin plats.
Döm aldrig din nästa då du dömer dig själv.

Bibliska säger du Tebe.
Glöm inte att vi har med en domedags sekt och göra som ser folk som sovande insekter och boskap och gör jorden ont.
Att allt har varit förutbestämt pga agendan är mycket gammal.
Ödet existerar men vi har förmågan och ändra på den.

Posted on: 2011/1/8 17:49
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#76


See User information
Quote:

thyra skrev:
Foliehattar har livlig fantasi och överanalyserar ibland ;) - även jag. Detta tror jag är svaret på "gåtan" - en klok kommentar i aftonbladet och tillika en bra replik

L.T. 27 år, LUND:

"Jag är medial och kan se det förflutna och framtiden. Jag har försökt att skåda bakåt i tiden för att se vad som orsakat massdöden av och fåglar och fisk. Det jag kunnat se är mycket svårt att beskriva i ord. Det är som om själva universums struktur i sig flu ... Jag är medial och kan se det förflutna och framtiden. Jag har försökt att skåda bakåt i tiden för att se vad som orsakat massdöden av och fåglar och fisk. Det jag kunnat se är mycket svårt att beskriva i ord. Det är som om själva universums struktur i sig fluktuerar och är instabil. Det är precis som om frekvensen hos den här verkligheten håller på att ändras och att medvetandena hos de djur som dött övergått till en annan dimension. Det är ingen lokalt, utan ett globalt fenomen. Om det sker naturligt eller av människan vet jag inte, men jag tror att det är både och, att frekvensen hos den här verkligheten rent naturligt håller på att höjas till en högre nivå, efter hand som människors medvetanden också gör det, men att det finns krafter som försöker hålla kvar frekvensen på den gamla nivån, vilket skapar spänningar."

L.T. 27 år, LUND:

"Tilläggas kan (till min nedanstående post) att det finns teorier att något liknande hände mayafolket, att de förflyttades till en annan, högre dimension. Detta är något som just nu är på väg att hända kollektivt med hela Jorden. Och det är första gången någon ... Tilläggas kan (till min nedanstående post) att det finns teorier att något liknande hände mayafolket, att de förflyttades till en annan, högre dimension. Detta är något som just nu är på väg att hända kollektivt med hela Jorden. Och det är första gången någonsin i Universums historia som en hel planet samtidigt går över till en högre dimension."

Wood.veryimportant 30 år svarar:

"Om det verkligen är första gången en planet går över så är det ju verkligen unikt. Jag kan dock tänka mig att det skett många gånger i andra galaxer och solsystem med planeter som är långt mer utvecklade än vår jorden. Bara så ni vet det ni skeptiker, nu för tiden skrattar vi åt er som tror att vi är ensamma i Universum. Bevisen nu är så överväldigande att det finns intelligent liv som oss själva där ute så det är inget annat än självklart!"

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8380146.ab




ässch... medial...

Det är bara New Age. Det vanliga tänket om "utveckling". Om folk går bakåt... så var är utvecklingen?


Posted on: 2011/1/8 18:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#77


See User information
Eftersom både döda fåglar och fiskar uppvisat syrebrist & inre blödningar som symptom runt om i världen, ligger väl just nu närmast att det är någon form av förgiftning?

Sedan tror jag att del fall beror helt enkelt på "naturliga" orsaker som extrem kraftiga väderväxlingar som faktiskt varit nu i världen.

Och eftersom det är nu sån järnkoll på minsta fågel som ramlar ner, eller varje fisk som flyter upp, blir ju allt väldigt uppstressat på internet. Inte att förglömma att det tidigare varit fall med fåglar som ramlat ner, men då fanns ju inte internet, därav inte samma nyhetsrapportering som nu.

Givetvis är detta intressant och få se om det blir fler fall nu i närmaste framtid. Oroväckande är ju att fågelbeståndet minskat generellt i världen.


Posted on: 2011/1/8 18:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#78


See User information
Shen, absolut att vi har med en sån sekt att göra.. Men massdöden börjar bli lite väl utbredd, så man undrar ju vad som komma skall!

Posted on: 2011/1/8 20:58
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#79
Någonstans i livet måste man välja väg Tebe, alla har koll på att illuminati tillber satan och hans änglar, precis som alla viktigare politiker gör. Deras energi går oavbrutet uppför pyramiden till satan.
Medans vi som ska föreställa den goda sidan sitter här och tjatar om
fluor, chemtrails och Alex Jones istället för att ge våran energi till Gud och hans läror. Men dom har lyckats med sin plan divine&conquer även bland vakna, eller semivakna som jag kallar dom.

Är då fågel och fiskdöden ett tecken på att slutet närmar sig?
Jag hittade denna filmserie som förklarar hur slutet kommer att se ut enligt bibeln, väldigt sevärd.

http://www.youtube.com/watch?v=JtQmlvS0MsU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=oCJmv6QCgBM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=R3Qqg_PzUIY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=E6O8AfGuHP8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=pDgLwplTlbw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1RguiwT6os8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=87QN9iMRd3Y&feature=related

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#80


See User information
Quote:

Damiano skrev:
Någonstans i livet måste man välja väg Tebe, alla har koll på att illuminati tillber satan och hans änglar, precis som alla viktigare politiker gör. Deras energi går oavbrutet uppför pyramiden till satan.
Men dom har lyckats med sin plan divine&conquer även bland vakna, eller semivakna som jag kallar dom.


Ok... utan att gå in på det du tror om "slutet"... (det tror jag inte på) - så är du snäll med omdömena. Jag kallar dom för deras rätta namn, komaister.

/Sov gott.


Posted on: 2011/1/8 21:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#81


See User information
Domedagen handlar om depopulation inte slutet för männskligheten utan en drastisk minskning av jordens befolkning pga fattigdom krig vilkanutbrott översvämmningar krig och sjukdomar.

Om man itne tror på depopulation kan man ju ta en titt på georigia guidestones och se trådarna mellan bankirfamiljerna och största bolagsintressenterna tillsammans med världens konflikter.

Alla vilka vi redan har konstaterat kan och har skapats av sektdockorna.
Att sekten är en domedagsekt har vi ochså redan konstaterat.
Se filmen order of death.

Skapa ett virus kyl ner vädret och spreja det över folket är nog inte så svårt det är ju inte 1300 talet längre.


Posted on: 2011/1/8 21:52
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#82


See User information
Shen, vad menar du med :

"Skapa ett virus kyl ner vädret och spreja det över folket är nog inte så svårt det är ju inte 1300 talet längre."

Och vad har du fått det ifrån?

Posted on: 2011/1/8 23:41
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#83


See User information
Varför ska man annars kyla ner jetvindarna med Haarp?

Top US Official Murdered After Arkansas Weapons Test Causes Mass Death.

Birds and Fish are now Dying all Around the World

A shocking report prepared for Prime Minister Putin by the Foreign Military Intelligence Directorate (GRU) states that one of the United States top experts in biological and chemical weapons was brutally murdered after he threatened to expose a US Military test of poison gas that killed hundreds of thousands of animals in Arkansas this past week.

According to this report, John P. Wheeler III, Special Assistant to the Secretary of the Air Force, Washington, D.C. from 2005-2008, when he became the Special Assistant to the Acting Assistant Secretary of the Air Force for Installations, Logistics and Environment, was found brutally murdered and dumped in a landfill, and as we can read as reported by Fox News:

http://www.eutimes.net/2011/01/top-us ... s-test-causes-mass-death/



Posted on: 2011/1/9 1:35
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#84


See User information
Det jag menar är att, hur kommer detta att fungera, är det allvarlig influensa som dom är ute efter att sprida eller nåt värre?

Sprider sig virus bättre när det är kallt ute eller kan man utnyttja det kalla vädret till att maskera det egentliga viruset och sen skylla på influensan? Som många har märkt så har svininfluensan börjat röra på sig, har den börjat mutera och nu börjar dom riktiga "biverkningarna"??

Posted on: 2011/1/9 10:43
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#85


See User information
Undrar vad som kommer i kölvattnet......

Något mönster bör ju kunna ses efter ett tag.

Det kan ju vara så att man tryckt på flera knappar samtidigt , men att MS-media( propagandan ) bara visar på en händelse av någon anledning.....

Dom känsligaste arterna drabbas först.




On Race-Targetable Biological Weaponry


http://www.peace.ca/racetargetablebioweapons.htm

You may have wondered about the recent suspicious death of Dr. David Kelly, a
microbiologist in the UK with connections high in the Tony Blair administration.

What did he know? What did he say .... when, and to whom? Was he killed
because he 'knew too much'?

"... former member of the Knesset (Israeli parliament), Dedi Zucker, caused a
storm ... when he claimed that the institute (the Institute for Biological
Research, one of the most secret places in Israel).was "trying to create an
ethnic specific weapon" in which Arabs could be targeted by Israeli weapons."

A suspicious pattern of deaths of prominent microbiologists has emerged around
the world, but especially highly-advanced researchers connected with the USA,
the UK, Russia, and Israel, and who were known to be familiar with this arcane
branch of germ weapons research.

Are these people being killed in order to hush a scandalous, monstrous fact of
recent research in this field -- that secret services in major countries are
investigating how to kill off whole races of people with germ weapons -- even
developing the means to do that?







Posted on: 2011/1/9 11:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#86


See User information

Här är en teori;





Och lite till...




Posted on: 2011/1/9 11:10

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#87


See User information
Jag undrar om det är någon som pratat, hört eller läst någon i Falköping eller i de andra utsatta områdena i USA om fågeldöden? Jag tänkte om det var något mer som blev påverkade än fånglarna typ andra djur som betedde sig konstigt eller om man själv kände något.

Posted on: 2011/1/9 13:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#88


See User information
NLE ( National Level Exercize ) FEMA 2011


New Madrid 2011 EarthQuake Imminent? HAARP Kills Birds? Proof Fema Drills


http://beforeitsnews.com/story/340/56 ... ds_Proof_Fema_Drills.html

Posted on: 2011/1/9 14:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#89


See User information


Efter att ha sett den här sammanställningen från inlägget innan...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wb2xZlAwMPE

Så ställer jag dessa frågor.

Är detta ett punktriktat HAARP- exprement i global skala ??

Uppenbarligen så kan man få människors kroppstemperatur öka med dessa vapen enligt det Militära dokumentet i videon ovan.

Skulle en bieffekt då kunna bli en massdöd av fåglar, fiskar,bin, fladdermöss ?? En bieffekt som man inte räknat med.

I så fall har dessa djur blivit " kokta " och hamnat mitt i nålens öga!!??

Människor borde också påverkas !!

Kan influensa-liknande symptom med feber hos människor öka i dessa områden där fågeldöden varit ??


Det var några av dom funderingar jag fick efter att ha sett denna video.




Posted on: 2011/1/9 16:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#90


See User information
Mycket intressant video, sparta. Visste faktiskt inte vad HAARP var innan och att de sysslade med frekvenser. Detta är dead on, tror jag.

Jorden genomgår ju en naturlig frekvenshöjning just nu, som de vet om, och jag tror att de håller på att testa i allt större skala med att försöka hålla kvar frekvensen på den gamla nivån och detta skapar spänningar. Fåglar och andra djur är extremt känsliga.

Och det där med höga frekvenser i öronen är även en naturlig företeelse i dessa tider.

Do you hear perpetual high pitched frequencies?

http://in5d.com/high-pitched-frequencies.html

Undrar vilka skrattretande bortförklaringar vi kommer att höra den närmsta tiden mer än nyårssmällare och lastbilar.


Mayanilla: JAG är inte medial och det var ju inte det som åsyftades och var väsentligt i tidigare post.


Posted on: 2011/1/9 18:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#91


See User information
Quote:

thyra skrev:

Mayanilla: JAG är inte medial och det var ju inte det som åsyftades och var väsentligt i tidigare post.



Jag har heller inte sagt något om dig och medial.
Medial var ju vad en skrev om sig själv, i det du postade, som du tyckte skulle vara på vaken också.

Det där är bara vanligt new age utvecklingstänk, alienagendan som infiltrerar folk.


Posted on: 2011/1/9 18:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#92


See User information
Quote:

thyra skrev:
Mycket intressant video, sparta. Visste faktiskt inte vad HAARP var innan och att de sysslade med frekvenser. Detta är dead on, tror jag.

Jorden genomgår ju en naturlig frekvenshöjning just nu, som de vet om, och jag tror att de håller på att testa i allt större skala med att försöka hålla kvar frekvensen på den gamla nivån och detta skapar spänningar. Fåglar och andra djur är extremt känsliga.

Och det där med höga frekvenser i öronen är även en naturlig företeelse i dessa tider.

Do you hear perpetual high pitched frequencies?

http://in5d.com/high-pitched-frequencies.html

Undrar vilka skrattretande bortförklaringar vi kommer att höra den närmsta tiden mer än nyårssmällare och lastbilar.


Mayanilla: JAG är inte medial och det var ju inte det som åsyftades och var väsentligt i tidigare post.





Har själv jobbat med " frekvenser " än längre tid ( inte nu längre ) och är mycket väl medveten om att man kan påverka människor.

Så i den Ockulta Världen verkar det finnas ett annat syfte med viss teknologi.

Allt är frekvenser.......men jag är inte helt klar över det här med frekvenshöjningen. Vad jag förstått så är hela planetsystemet påverkat och på väg in i ett ( NASA ) ett kraftigt kosmiskt magnetfält.....

Det är ju helt klart att man försöker stoppa både det ena och andra.
När det gäller det mediala så verkar det som om man får se upp med falska budskap, vad jag förstått.

En kompis och jag höll på att bli ordentligt lurade en gång av " ondsinta och kontrollerande krafter " .



Det där tjutandet i öronen , slog mig, att det har jag upplevt dom senaste veckorna.......en alldeles för hög ton för att vara det som man upplevt tidigare.


Posted on: 2011/1/9 19:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#93


See User information
Quote:

Shen skrev:
Varför ska man annars kyla ner jetvindarna med Haarp?

Top US Official Murdered After Arkansas Weapons Test Causes Mass Death.

Birds and Fish are now Dying all Around the World

A shocking report prepared for Prime Minister Putin by the Foreign Military Intelligence Directorate (GRU) states that one of the United States top experts in biological and chemical weapons was brutally murdered after he threatened to expose a US Military test of poison gas that killed hundreds of thousands of animals in Arkansas this past week.

According to this report, John P. Wheeler III, Special Assistant to the Secretary of the Air Force, Washington, D.C. from 2005-2008, when he became the Special Assistant to the Acting Assistant Secretary of the Air Force for Installations, Logistics and Environment, was found brutally murdered and dumped in a landfill, and as we can read as reported by Fox News:

http://www.eutimes.net/2011/01/top-us ... s-test-causes-mass-death/




@Shen:

Kanske har du fatt i något här: Den värmestrålning som kommer till Jorden från Solen är nämligen kortvågig och den står ju för större delen av Jordens värme.

Men sen drar du till med att Haaarp skulle vara till för att kyla ner Jorden och det är precis vad långvåg gör! Alltså inkommande värme är kortvågig och utstrålad värme lämnar oss via långvåg!

Nu börjar delar av komplotten att bli klarlagd!

Alla jäkla vetenskapsmän är specialister på gener och mikropartiklar nuförtiden om dom inte är nån sorts datanördar.

Tvärvetenskap anses ovetenskapligt!

Gigantiska delar av forskningen är helt enkelt utdömd av samma räddhågade och manipulerbara "experter" som aningslöst drar oss in i krig eller eldar med papperspengar i sanslös tillit till rävarna som vaktar hönshuset!

Dags för DE STORA PRINCIPERNAS ÅTERKOMST!!!

Posted on: 2011/1/9 20:25
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#94


See User information
Det verkar mer och mer som om vi kan rikta in oss på HAARP som en av huvudingredienserna i denna tråd.

Ingår inte hela Mobilnätet i HAARP ??

http://www.antennamonitor.org/#/haarp-och-eiscat/4512937632

http://www.politiken.biz/chemtrail_HAARP_3G_Elfvagar.html

Det lutar ju mer och mer åt att HAARP och Chemtrails hänger ihop.

Beroende på vilken frekvens HAARP körs på så måste radiovågorna studsa emot något om man skall ha en riktad verkan, för att skapa en Jordbävning som exempel.

Jag kommer inte ihåg vilka frekvenser i KHZ som far rätt ut i rymden, men är det någon som har någon uppgift på vad för frekvens som HAARP ligger. Är det MHZ som gäller så har Chemtrails ett klart samband med HAARP, om jag fattat det hela rätt. MHZ bandet kröker sig inte och räcker bara till " Horizonten " . Sedan är det Världsrymden som gäller om det inte kan studsa mot något.
Men till längre avstånd ( HAARP-Alaska ) skulle man kunna ligga i något av KHZ-banden. Lägre delen av KHZ-banden studsar i någon del av atmosfären.


Nu börjar man även få ihop det här med 3G/4G och Mindcontrol.....

Det verkar som man kan använda den här skiten i flera syften.





Posted on: 2011/1/9 20:45

Edited by sparta88 on 2011/1/9 21:13:32
Edited by sparta88 on 2011/1/9 21:20:29
Edited by sparta88 on 2011/1/9 21:23:18
Edited by sparta88 on 2011/1/9 21:25:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#95


See User information
mayanilla: Ja du skulle visst hur jävligt bra det är att kunna hantera fiendens vapen, då bemöter man dom som bäst

Man citerar en kort text i sin helhet har jag lärt mig, så läsaren själv kan tolka det. Oavsett detta, hade jag samma åsikt

Vadan denna främlingsfientlighet? Fantasier är det inte

Posted on: 2011/1/9 21:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fisk och fågeldöden- världen runt
#96


See User information
Quote:

thyra skrev:
mayanilla: Ja du skulle visst hur jävligt bra det är att kunna hantera fiendens vapen, då bemöter man dom som bäst

Man citerar en kort text i sin helhet har jag lärt mig, så läsaren själv kan tolka det. Oavsett detta, hade jag samma åsikt

Vadan denna främlingsfientlighet? Fantasier är det inte


Jag vet inte riktigt vad du menar nu, men jag satsar på att jag inte håller med.

Du skriver "fiende" två gånger...

Vapen har man riktat mot sig själv - det är orsak, ursprung och upphov.

Du tror på fiender. Bättre är att ha ett andligt tänk, än att vara inom newage-alien-komaismen och bära ved till brasan.



Posted on: 2011/1/9 22:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 6 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
49 user(s) are online (49 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 49

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS