vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4)

Re: Om den oberoende undersökningen

See User information
Quote:
Ingen video har visat att pensla på nanaothermite fungerar

lunar du är en psykopat som är redo att säga att jorden är platt om det försvarar din världsbild, sök hjälp. jag har redan visat dig video när man penslar det på en stålbalk som ligger ner, nanotermit brinner mycket fortare och mer våldsamt än vanlig termit, därför är det omöjligt för en balk att inte bli svag om du penslar på det på stålbakar i en byggnad. Var man än penslar det, på en stålbalk eller på en vägg så torkar det och sedan räcker det att det utsäts för en låg temperatur för att det ska antändas.

Det kanske är lättare för dig själv att förstå det, om du påminner dig själv om att du är en psykopat och att du inte bör ta dina egna tankar för seriöst, kom ihåg att du sa att det var fakta att nanotermit inte kan brinna, nu påstår du att man inte kan pensla vanlig målarfärg på saker som står upp, för det är precis det nanotermit är, det är precis som vanlig målarfärg, bara det att det kan antändas och smälta stål, var man än målar det så torkar det och blir redo att antändas.

Quote:
Bra jag har hittat ren aluminium i mina kastruller så det är då nanothermite för de finns nanopartiklar i dem av plast.

Uttala dig inte om något du inte förstår. nanopartiklar av elementärt aluminum finns inte i kastruller eller i en byggnad. det går bara att göra det i ett labb och hittar man detta tillsammans med järnoxid partiklar etc som antänder sig och skjuter ut små partiklar av rent järn så har man bevis på nanotermit. nanopartiklar av rent aluminum kan bara skapads i en syre fri miljö och bränder får inte vara i närheten. aluminumoxid finns i färger i mikron stora partiklar, men aluminumoxid och järnoxid kan inte skapa någon reaktion som man ser med deras chips, det måste vara rent aluminum.

Quote:
Och var är de analyser du hävdade skulle vara klara för 4 månader sedan?

Deras chips är för små och det har varit svårt att undersöka dom med XRD, TEM, så dom kanske ska undersöka det med XPS och några andra tekniker istället, vet inget om när dom ska göra det.

Gör mig en stor tjänst och svara inte på detta inlägget när du har läst det, då dina lögner och faktafel aldrig tar slut.

Posted on: 2010/3/13 15:50

Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/13 22:02:13
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/13 22:04:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
I denna artikel beskriver man att de bör gå att spränga bort cancer med nanothermite:

http://www.physorg.com/news119702507.html

Nu ska vi ta och fundera på varför just nanothermite. Varför inte TNT, C4 eller något annat vanligt sprängämne?

Vad skiljer nanothermite från TNT och C4? Nanothermite producerar ingen detonation som ger värme utan direkt en skockvåg:

In conventional explosives, shock waves are generated during detonation,” she says. “In nanothermites, fast propagating chemical reactions can create shock waves without detonation.” Generating shock waves without detonation is the key to this technology, she says

Så därför kan nanothermite användas mot cancer vilket inte går med TNT och C4.

Den ospecificerade nano X som Niels Harrit och grabbarna hittat uppför sig bevisligen inte på det sättet så då har de enligt mig hittat nano X. Hur deras nano X kan var nanothermite utan att de vet vilken är också en gåta.

Talar jag nu om det jag inte vet eller har jag lyckas bygga under mitt påstående med en vetenskaplig artikel?

Posted on: 2010/3/14 13:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
"Talar jag nu om det jag inte vet eller har jag lyckas bygga under mitt påstående med en vetenskaplig artikel?, Nanothermite producerar ingen detonation som ger värme utan direkt en skockvåg"

Du vet aldrig vad du själv pratar om. du kopierar texter från hemsidor som du inte förstår och hittar på egen "fakta". Inget i artikeln säger det som du tror att den gör. nanotermit producerar inga skockvågor som kan förstöra något, det produceras enorm värme däremot. Nanotermit är inte ett sprängämne om man inte blandar det som ett..

Du har alltså aldrig kollat upp vad nanotermit är för något.. då du inte vill ta reda på vad nanotermit är för något, så har jag länkat en video till dig där nanotermit antänds på en stålbalk och visat dig hur det brinner, hur kan du då sitta och säga att det inte producerar någon värme?, du måste vara mentalt handikappad eller något?.

"A further reduction of approximately 30% in the O/F value is empirically shown to optimize super-thermite burn- rates"
http://www.mrs.org/s_mrs/bin.asp?CID=2642&DID=60122&DOC=FILE.PDF

"Nano-thermite, also called "super-thermite", is the common name for a subset of metastable intermolecular composites (MICs) characterized by a highly exothermic reaction"
http://www.amazon.com/Nano-Thermite-O ... anoparticle/dp/6130441940

"An exothermic reaction is a chemical reaction that is accompanied by the release of heat"
http://en.wikipedia.org/wiki/Exothermic_reaction

"Metastable Intermolecular Composite (MIC) material has the potential to replace the current conventional energetic composition in the initiation subcomponent of ammunition and cartridge actuated devices known as the percussion primer. The novel properties associated with nanostructure materials have resulted in the development of thermite-like formulations of energetic materials by Los Alamos National Laboratory (LANL). These materials being of nano-sized particles offer the possibility of tunable energy release and high temperatures without appreciable gas generation and attendant high pressures. There are various examples of MIC applications that attracted a great deal of interest recently for weapon enhancement. One unique feature of MIC materials is its ability to produce particles hot enough to ignite a bed of propellant. Additionally, the MIC materials are impact sensitive which makes them a good percussion primer mix candidate. MIC can be utilized as an initiation composition for replacing the current established FA-956 and 5086 primer formulations which are based on lead styphnate, barium nitrate and antimony sulfide. The MIC mixture is an environmentally friendly, lead free composition.
In general terms, the MIC material is an engineered energetic composition consisting of a metal fuel (most often nano-scale aluminum) and metallic oxidizer that are exothermically reactive with each other."
http://www.etcmd.org/conference-docs/papers/allen.pdf

"the rate of burning is controlled by the matrix in which the MIC or ultrafine powders are embedded."
http://www.fas.org/irp/agency/dod/jason/he.pdf

Så dom har hittat små chips som uppför sig precis som nanotermit och som har små nanopartiklar i storlekar som möter dom exakta kraven för nanotermit. deras data stödjer hårt att det är nanotermit som jag redan förklarat. Sluta spamma med din påhittade fakta som du gjort under flera år nu tack.

Posted on: 2010/3/15 15:46

See User information
Vad står det i denna mening som kommer från artikel du uppenbarligen inte har läst:

In conventional explosives, shock waves are generated during detonation,” she says. “In nanothermites, fast propagating chemical reactions can create shock waves without detonation.” Generating shock waves without detonation is the key to this technology, she says

Jag däremot har läst i din länkar och du har propagerat för en thermite liknande MIC blandning av Al/Bi2O3 men eftersom inte vismut (Bi) har hittats av Niels Harrit och grabbarna så tar jag och struntar i det och du får komma med saker som de rimligen kan ha hittat.

Så ta och läs deras rapport innan du hittar på mer saker de omöjligen kan ha hittat.

Posted on: 2010/3/15 16:18

See User information
Nanotermit kan inte spränga sönder saker om det inte är blandat som ett sprängämne, jag har läst artikeln och den säger inte att nanotermit är ett sprängämne, du vet själv att du inte förstår vad som står i den. Gav jag inte videobevis på att nanotermit brinner?. du har det rätt svårt va?.

"du har propagerat för en thermite liknande MIC blandning av Al/Bi2O3"

Återigen visar du hur du inte kan förstå texter du läser. Nanotermit är metastable intermolecular composites (MICs). Nanotermit är ett lågexplosivt ämne, vilket betyder att det brinner.

"A chemical explosive is a compound or mixture which, upon the application of heat or shock, decomposes or rearranges with extreme rapidity, yielding much gas and heat. Many substances not ordinarily classed as explosives may do one, or even two, of these things. For example, at high temperatures (> 2000°C) a mixture of nitrogen and oxygen can be made to react with great rapidity and yield the gaseous product nitric oxide; yet the mixture is not an explosive since it does not evolve heat, but rather absorbs heat."
http://en.wikipedia.org/wiki/Explosive_material

"The varying velocities of explosives and configuration have a direct relationship to the type of work they can perform. The difference in velocities determines the type of power exerted by high or low explosives. Low explosives have pushing or heaving power and high explosives have shattering power(Brisance)."
http://www.securitydriver.com/aic/stories/article-114.html

Jag visa dig precis att nanotermit producerar en kraftig exotermisk reaktion, alltså hade du FEL då det är värme som nanotermit producerar. du blundar för dettta trots att du har blivit motbevisad.. vad bror detta på? sjukdom? en agenda?, antagligen både och. Dra åt helvete ditt troll.

"When optimized, the burn-rate of these materials (~400 m/s) exceeds that of conventional thermites (based on micron-sized powders), but is less than that of conventional explosives. Similar burn-rates around 350 m/s are measured for these "super-thermites"...
http://www.mrs.org/s_mrs/sec_subscribe.asp?CID=
2642&DID=115853&action=detail

Posted on: 2010/3/15 17:33

Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/15 18:01:08
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/15 18:06:43
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/15 18:15:17
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/15 18:26:11
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/15 18:37:12

See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Nanotermit kan inte spränga sönder saker om det inte är blandat som ett sprängämne, jag har läst artikeln och den säger inte att nanotermit är ett sprängämne, du vet själv att du inte förstår vad som står i den. Gav jag inte videobevis på att nanotermit brinner?. du har det rätt svårt va?.

"du har propagerat för en thermite liknande MIC blandning av Al/Bi2O3"

Återigen visar du hur du inte kan förstå texter du läser. Nanotermit är metastable intermolecular composites (MICs). Nanotermit är ett lågexplosivt ämne, vilket betyder att det brinner.

"A chemical explosive is a compound or mixture which, upon the application of heat or shock, decomposes or rearranges with extreme rapidity, yielding much gas and heat. Many substances not ordinarily classed as explosives may do one, or even two, of these things. For example, at high temperatures (> 2000°C) a mixture of nitrogen and oxygen can be made to react with great rapidity and yield the gaseous product nitric oxide; yet the mixture is not an explosive since it does not evolve heat, but rather absorbs heat."
http://en.wikipedia.org/wiki/Explosive_material

Det står inte ett ord om nanaothermite på den sidan.

Och jag tar det igen. Niels Harrit och grabbarna har INTE HITTAT MIC.

Så ta och läs deras rapport eller strunta i det och kört ditt eget lopp.

Quote:

"The varying velocities of explosives and configuration have a direct relationship to the type of work they can perform. The difference in velocities determines the type of power exerted by high or low explosives. Low explosives have pushing or heaving power and high explosives have shattering power(Brisance)."
http://www.securitydriver.com/aic/stories/article-114.html

Det står inte ett ord om nanothermite på den sidan.
Quote:

Jag visa dig precis att nanotermit producerar en kraftig exotermisk reaktion, alltså hade du FEL då det är värme som nanotermit producerar. du blundar för dettta trots att du har blivit motbevisad.. vad bror detta på? sjukdom? en agenda?, antagligen både och. Dra åt helvete ditt troll.

"When optimized, the burn-rate of these materials (~400 m/s) exceeds that of conventional thermites (based on micron-sized powders), but is less than that of conventional explosives. Similar burn-rates around 350 m/s are measured for these "super-thermites"...
http://www.mrs.org/s_mrs/sec_subscribe.asp?CID=
2642&DID=115853&action=detail

Det står inte ett ord om nanothermite på den sidan.

Superthermite och ren nanothermite är två olika saker vilket jag hoppas att du vet.

Men då glömmer så fort tar jag det igen:

Superthermite är en blandning av en komponent som är av nanostruktur och en som inte är det.

Ren nanothermite är inte det.

Om nanothermite ger hetta hur i all världen går det då att bekämpa cancer med dess chockvåg utan hetta?

För gav nanothermite hetta kunde man lika gärna använda TNT eller C4 för att slå ut cancer för då var de ingen som helst skillnad mellan dem och nanothermite. Men skillnaden finns så därför kan man använda nanothermite mot cancer men inte TNT och C4 men denna uppgift verkar inte du inte uppfatta hur mycket än jag upprepar denna uppgift troligen för den går tvärs emot vad du anser.

Du kan ju ta och maila dem som ska bekämpa cancer med nanothermites chockvåg att det inte kan fungera och du är så säker på din sak.

Posted on: 2010/3/17 22:24

See User information
Vi avslutar diskusionen här då det inte är lönt att prata med någon som är sjuk och som inte läser texterna man skriver. du har fel i exakt allt du skriver och du ljuger.

Du förstår inte ens skillnaden på ett lågexplosivt och högexplosivt ämne, du vet inte vad en exotermisk reaktion är och du ljuger och säger att det är skillnad mellan nanotermit och supertermit när det är samma sak.

Vad artikeln du hänvisar till säger är raka MOTSATSEN till vad du säger, artikeln säger att dom använder nanotermit på grund av at det ger shockvågor UTAN ATT EXPLODERA, medans TNT exploderar. Shockvågorna i nanotermit skapars av den snabba förbränningen och shockvågorna ökar värmeenergin.

"Energy from the combustion of the nanoenergetic material is received and harnessed by at least one transducer 54. Thermal energy in the form of both heat and radiation, light, sound and mechanical energy from a shock wave are produced during the reaction.
http://www.faqs.org/patents/app/20090152873

MIC är nanotermit, jag gav flera källor till detta, men då du är sjuk så blir ditt svar "MIC är inte nanotermit" och videobevis på att nanotermit brinner ignorerar du och väljer att inte kommentera det, ditt bettende går bara att förklara med sjukdom eller att du ljuger medvetet. Du är ett äkta troll som är dugtig på att gå en på nerverna.

Posted on: 2010/3/18 18:15

Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/18 18:35:35
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/18 18:36:51
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/18 18:47:50
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/18 18:56:12

See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Vi avslutar diskusionen här då det inte är lönt att prata med någon som är sjuk och som inte läser texterna man skriver. du har fel i exakt allt du skriver och du ljuger.

Du förstår inte ens skillnaden på ett lågexplosivt och högexplosivt ämne, du vet inte vad en exotermisk reaktion är och du ljuger och säger att det är skillnad mellan nanotermit och supertermit när det är samma sak.

Vad artikeln du hänvisar till säger är raka MOTSATSEN till vad du säger, artikeln säger att dom använder nanotermit på grund av at det ger shockvågor UTAN ATT EXPLODERA, medans TNT exploderar. Shockvågorna i nanotermit skapars av den snabba förbränningen och shockvågorna ökar värmeenergin.

"Energy from the combustion of the nanoenergetic material is received and harnessed by at least one transducer 54. Thermal energy in the form of both heat and radiation, light, sound and mechanical energy from a shock wave are produced during the reaction.
http://www.faqs.org/patents/app/20090152873

MIC är nanotermit, jag gav flera källor till detta, men då du är sjuk så blir ditt svar "MIC är inte nanotermit" och videobevis på att nanotermit brinner ignorerar du och väljer att inte kommentera det, ditt bettende går bara att förklara med sjukdom eller att du ljuger medvetet. Du är ett äkta troll som är dugtig på att gå en på nerverna.

Fakta verkar rinna av dig som vatten på en gås.

Vad står det i denna mening och framförallt vad innebär den:

thermite liknande MIC blandning av Al/Bi2O3 men eftersom inte vismut (Bi) har hittats av Niels Harrit och grabbarna

Ska vi eller ska vi inte ta Niels Harrits rapport som underlag?

Enligt dig kan vi strunta i deras rapport och ge oss ut att leta egna nanothermite blandningar.

Dessutom har du inte ännu lärt dig skillnaden mellan super-thermite och nanothermite så det blandar du friskt huller om buller. Så du länkar till en massa sidor utan att veta vad som står i dem eller fatta vad som står i dem.

Artikeln om nanothermite mot cancer har du inte heller läst ett enda ord i för du kommenterar den utan att veta vad som står i den artikeln vilket blir ganska komiskt.

Posted on: 2010/4/7 17:29

See User information
Jag har redan flera gånger varit snäll och försökt att förklara för dig, men allt man får tillbaka är skit. jag ger källor efter källor men allt du kommer med är dina egna ord. du är inte ens intresserad av videobevis som motbevisar dig, du bara låtsas som att det inte finns, precis som du gör med alla källor som jag har tagit fram.

Jag har gett dig källor på vad MIC är (nanotermit) som ger ifrån sig en exotermisk reaktion. men du säger att det är något annat, och du vet inte ens vad en exotermisk reaktion är för något... hur oseriös är du?... jag har gett dig flera vetenskapliga länkar som säger att nanotermit brinner (att det har en kraftig exotermisk reaktion).

1. Jag har gett dig källor på att nanotermit är samma sak som super-termit, men du påstår att det är två olika saker utan någon källa, dina ord är som vanligt fakta trots att du har blivit motbevisad.

2. Jag ger dig videobevis på att nanotermit brinner, men du säger att det inte brinner.

3. Jag ger dig källor på att nanotermit är ett lågexplosivt ämne (vilket betyder att det brinner) men du påstår att det inte är det.

4. Du säger att målarfärg som torkar inte går att måla på balkar som står upp, det går bara när dom ligger ner... looney tunes!

5. Du länkar till en artikel som pratar om schockvågor, något nanotermit självklart kan framkallar då det är ett kemiskt lågexplosivt ämne, det kan dock inte spränga sönder stålbalkar om man inte blandar det som en bomb, det ger ifrån sig en exotermisk reaktion.

Dina ord är inte sanningen, som vi har sett i denna tråden är du inte bara en lögnare men en mycket dålig sådan. Hur lyckas du ha fel i exakt allt du säger lunar?....

Resized Image

Posted on: 2010/4/7 18:42

Edited by TreeOfLiberty on 2010/4/7 19:04:28
Edited by TreeOfLiberty on 2010/4/7 19:35:44

See User information
Ha ha... Ja du lunar...Det måste vara kämpigt att försöka försvara någonting som du uppenbarligen inte förstår,och inte heller vill förstå något av.
Frågan är ju vad du försöker uppnå?

Det blir ju liksom mer och mer uppenbart att du är antingen svårt underutvecklad eller att du medvetet gör allt för att förvränga sanningen.
Naturligtvis utesluter ju inte det ena det andra , speciellt inte i ditt fall.
Jag tycker att du ska ta dig en riktig funderare på det du håller på med.

En stor eloge skulle jag vilja ge till alla de människor här som har visat
stort tålamod med dig och verkligen har försökt förklara saker och ting
för dig.

Posted on: 2010/4/9 22:19

See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Jag har redan flera gånger varit snäll och försökt att förklara för dig, men allt man får tillbaka är skit. jag ger källor efter källor men allt du kommer med är dina egna ord. du är inte ens intresserad av videobevis som motbevisar dig, du bara låtsas som att det inte finns, precis som du gör med alla källor som jag har tagit fram.

Jag har gett dig källor på vad MIC är (nanotermit) som ger ifrån sig en exotermisk reaktion. men du säger att det är något annat, och du vet inte ens vad en exotermisk reaktion är för något... hur oseriös är du?... jag har gett dig flera vetenskapliga länkar som säger att nanotermit brinner (att det har en kraftig exotermisk reaktion).

1. Jag har gett dig källor på att nanotermit är samma sak som super-termit, men du påstår att det är två olika saker utan någon källa, dina ord är som vanligt fakta trots att du har blivit motbevisad.

Om nanothermite och supterthermite är samma sak varför har man då två namn på nanothermite? Enligt flera källor beror skillnaden på att nanothermite är nanothermite medan superthermite är nanothermit + ett icke nano material.
Quote:

2. Jag ger dig videobevis på att nanotermit brinner, men du säger att det inte brinner.

Det är inte bevisat att det är nanothermite på de videorna så ta visa på en video där det med 100 % säkerhet är nanothermite och ingen annat.
Quote:

3. Jag ger dig källor på att nanotermit är ett lågexplosivt ämne (vilket betyder att det brinner) men du påstår att det inte är det.

Det beror på att jag hittar källor på motsatsen

http://www.enme.umd.edu/~mrz/pdf_papers/2005_Adv_Mat_KMnO4.pdf

Ta också och titta på bilderna av nanothermite och konstatera att Niels Harrit och grabbarna inte har hittat nanothermite för bilderna på deras ”nanothermite” är inte i nanoskala.
Quote:

4. Du säger att målarfärg som torkar inte går att måla på balkar som står upp, det går bara när dom ligger ner... looney tunes!

Det har jag aldrig påstått!

Det jag påstod var att man inte bevisat att påmålad nanothermite dels lätt kan tändas.

Quote:

5. Du länkar till en artikel som pratar om schockvågor, något nanotermit självklart kan framkallar då det är ett kemiskt lågexplosivt ämne, det kan dock inte spränga sönder stålbalkar om man inte blandar det som en bomb, det ger ifrån sig en exotermisk reaktion.

Dina ord är inte sanningen, som vi har sett i denna tråden är du inte bara en lögnare men en mycket dålig sådan. Hur lyckas du ha fel i exakt allt du säger lunar?....

Så kraftiga chockvågor kan ett kemiskt lågexplosivt ämne framkalla? Det är motsägelsefullt.

Här har du uppmätta chockvågor.
http://ci.confex.com/ci/2005/techprogram/P1663.HTM

http://en.wikipedia.org/wiki/Nano-thermite
Citat
In 2002, the production of nano-sized aluminum particles required considerable effort, and commercial sources for the material were limited.

Källa:
http://www.p2pays.org/ref/34/33115.pdf

Nanostrukturer en kommande revolution 2002 så hur kunde man tillverka flera ton av nanothermite 2001?

Jag vill inte höra några sagor om hur de skulle ha kunnat gå till. 100-200 ton behövdes enligt Niels Harrit vilket är fulltändigt osannolikt att man kunde producera det 1 2001. Kom nu inte med länkar att det fanns nano-thermite 2001 för de säger ingenting om vilka MÄNGDER man kunde producera 2001.

Mycket av argumenten på detta forum är av slaget att kunde man tillverka 1 gram 2001 så kunde man tillverka 200 ton lika gärna vilket att som att påstå att man 1910 kunde tillverka dagen bilar för man visste 1910 hur en bil såg ut. Att tekniska utvecklingar måste till för att prestera de många har i sina teorier verkar många helt glömma bort.

Allt för många idéer kommer från att man tittat på film för mycket och tror att verkligheten är lika lättstyrd och föränderlig som på film.

Det finns få forum där så många idéer så influerade av filmer som de på vaken.se.

Posted on: 2010/4/16 21:02

See User information
Jag har inte tid att svara på ditt trams. Det finns mycket enkla svar på dina frågor. men det blir nästa tokiga påstående efter nästa, det tar aldrig slut med dig.

Att säga att deras partiklar inte är nanopartiklar visar vilket troll du är. läs deras rapport, och sluta hitta på saker, är du fem år gammal?.

Jag har dessutom kontaktat kvinnan som gjorde studien som du påstog bevisade att nanotermit kan spränga stålbalkar, och hon bekräfta att varje punkt jag har gett dig är korrekt, självklart kan nanotermit inte spränga sönder något, jag har inte frågat om tillstånd till att posta det och tänker inte ta mig tiden till att göra det iheller då du inte läser källorna man ger dig och hittar på saker.

Hur mycket som behövs är spekulationer, då man uppenbarligen använde vanliga sprängladdning också, så det är svårt att säga hur mycket som man behöver, men det hade varit lätt installera det i byggnaden då dom hade kontroll över säkerheten och har hur mycket pengar som helst till att tillverka det, CIA har mycket heroin pengar förstår du.

100-200 ton är inte så farligt mycket som man kan tro, 150 ton cement får plats i denna:

Resized Image

Du behöver inte ta dig tiden till att skriva tio saker som du hittar på medans du skriver, har inte tid att svara på dom ändå.

Posted on: 2010/4/16 22:59

See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Jag har inte tid att svara på ditt trams. Det finns mycket enkla svar på dina frågor. men det blir nästa tokiga påstående efter nästa, det tar aldrig slut med dig.

Att säga att deras partiklar inte är nanopartiklar visar vilket troll du är. läs deras rapport, och sluta hitta på saker, är du fem år gammal?.

Jag har dessutom kontaktat kvinnan som gjorde studien som du påstog bevisade att nanotermit kan spränga stålbalkar, och hon bekräfta att varje punkt jag har gett dig är korrekt, självklart kan nanotermit inte spränga sönder något, jag har inte frågat om tillstånd till att posta det och tänker inte ta mig tiden till att göra det iheller då du inte läser källorna man ger dig och hittar på saker.

Du får hemskt gärna ta fram var jag har påstått att man kan spränga stålbalkar med nano-thermite.

Quote:

Hur mycket som behövs är spekulationer, då man uppenbarligen använde vanliga sprängladdning också, så det är svårt att säga hur mycket som man behöver, men det hade varit lätt installera det i byggnaden då dom hade kontroll över säkerheten och har hur mycket pengar som helst till att tillverka det, CIA har mycket heroin pengar förstår du.

100-200 ton är inte så farligt mycket som man kan tro, 150 ton cement får plats i denna:

Resized Image

Ta och visa att CIA handlar med heroin för där hittar du på lika mycket som du påstår att jag hittar på genom att bara se saken från ett håll:

CIA did not handle heroin, but it did provide its drug-lord allies with transport

http://en.wikipedia.org/wiki/CIA_drug_trafficking

Det viktigaste är väl om man kunde framställa 100-200 nano-thermite 2001. Enligt källor kunde man inte det.

Quote:

Du behöver inte ta dig tiden till att skriva tio saker som du hittar på medans du skriver, har inte tid att svara på dom ändå.

Av någon anledning så ger alltid mina motdebattörer upp före mig. Tror du inte att jag anser dina åsikter vara lika konstiga som du anser mina är men var har jag kalla dig det ene nedsättande efter det andra som du har gjort mot mig så där är de en mognadsskillnad mellan dig och mig där du är mindre mogen än vad jag är för jag kan debattera med vem som helst utan att känna att jag måste gå från argumenten i debatten till att kalla person nedsättande sakar för det anser jag vara för lågt för mig och bara höra hemma i lekskolan.

Posted on: 2010/4/23 17:07

See User information
Quote:
lunar skrev: kvack kvack

Du vet inget om CIA bara för att du går till wikipedia och kopierar något som står där. Det är allmänt känt att dom har finansierat många av deras operationer med knarkpengar och att dom har hjälpt heorin/kokain att komma in till USAs gator. Det har blivit avslöjat hur många CIA agenter har varit stora knarklangare etc. Du har inte, och kommer inte att studera ämnet, som med allt annat, så spara mig tiden och sluta kopiera texter.

Att framkalla så "mycket" nanotermit hade varit mycket lätt, då du bara behöver ett labb och någon som är dugtig i kemi. det är inte som att framkalla anthrax, termit är betydligt lättare att framkalla. Folk som te.x jobbar i brottslabb för FBI etc brukar vara kriminella... Vilket har blivit avslöjat i stora skandaler som du aldrig har hörttalas om. Du förstår inget om svarta operationer då du inte har studerat det.

Jag är hur trevlig som helst föresten, så jag bjuder på denna då jag vet att du gillar fantasivärldar.

Resized Image

Posted on: 2010/4/23 17:37

See User information
Quote:

lunar skrev:Du får hemskt gärna ta fram var jag har påstått att man kan spränga stålbalkar med nano-thermite.

"I guess it can..."

Proof that Thermite can cut a vertical column:

Posted on: 2011/1/16 1:53

Anonym
Cia har åkt dit gång på gång för att smuggla droger
http://www.youtube.com/watch?v=iDMktUYvC7k&feature=related

« 1 2 3 (4)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper