vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#1


See User information
9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!

2011 18 feb, Youtube 20 273 007 har sett denna video, undra hur länge det tar innan räkneverket sätts ner till 2000, he, he

http://www.youtube.com/watch?v=8n-nT-luFIw

Ställ er frågan hur fick , Osama Bin Laden du vet han uppe i Tora Tora grottorna, han med en mobil, (Undra vem som byggde den Mobila Basstationen åt Osama, he, he.) lyckades kapa 4 Boeing Jetliner's, med kartongöppnare, BOXCUTTERS, utan att Piloterna hinner slå Alarm via Transpondern på något av de 4 Boeingplanen, (Transpondern finns på 3 ställen i planet, framme vid cockpiten mitt i och längst bak!)

En fyrsiffrig kod som tar ett par sekunder att mata in för besättningen sen går larmet direkt till FAA, Federal Aviation Administration att planet är i fara, kapat!

Och då sätts som en ren rutin, oftast 2 st F16 jakt, attackplan in mot dessa passagerarplan som av någon anledning, avviker från det normala flygmönstret! Detta förfarande skedd över 100 gånger år 2000...


KAN NÅGON KRIMINALARE, ELLER SPANARE PÅ SÄPO NI SOM VET SÅ OTROLIGT MYCKET KAN NI, BERÄTTA HUR DET HELA GICK TILL? FÖR VI VET JU NU ATT SNART HALVA VÅR VÄRLD VET ATT OFFICIELLA 9/11 PAPPORTEN INTE STÄMMER, DEN ÄR SÅ MALÄTEN ATT DEN GÅR INTE ENS ATT HÅLLA I!

I TYSKLAND ÄR DET 90% AV BEFOLKNINGEN SOM INTE TROR PÅ DE OFFICIELLA SAGORNA!


................................................................................................
Bombs, explosions, secondary explosions, explosive devices....how many more times do we need to hear these words being said by 9/11 witnesses before we start asking questions about what really happened on that awful day?

All of the individual news reports in this video can be found on YouTube and other video sites. This video shows that many actual 9/11 witnesses heard and saw explosions going off inside the towers, long before they actually fell. These witnesses include police, firemen and reporters.

And what is even more shocking is the fact that all of this has been largely ignored by the mainstream media after the day itself.

For those debunkers who wish to keep saying that the explosions were caused by gas lines, please save your breath. All of the three buildings that were blown up on 9/11 were all Class-A buildings. This means that gas lines were not permitted because the buildings had to comply with the safety regulations set out for Class-A buildings. So there were no gas lines!

We really need to wake up to the facts and ask questions. If we don't, what does that say about us?

Nice

Posted on: 2011/2/18 19:52
Citat: Prof. Antony C Sutton "Det var ingen frihet i Hitlers Tyskland, och det var ingen frihet under Marxismen, och inte heller kommer det att vara någon frihet under New World Order, om det låter som George Orwells 1984 så är det det!"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#2


See User information
När man har totala bevis så vill jag veta:

1. Exakt vilka sprängämnen de var.

2. Vilken mängd av sprängämnen som användes.

och

3. Vilka som utförde sprängningarna.

De var de lilla jag behövde få kompletterat till de totala bevisen.

Posted on: 2011/2/18 23:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#3


See User information
Quote:

lunar2 skrev:
När man har totala bevis så vill jag veta:

1. Exakt vilka sprängämnen de var.

2. Vilken mängd av sprängämnen som användes.

och

3. Vilka som utförde sprängningarna.

De var de lilla jag behövde få kompletterat till de totala bevisen.


Låt din vackra dröm förbli en dröm-för drömmar är väl också verklighet.

Posted on: 2011/2/19 3:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#4


See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

lunar2 skrev:
När man har totala bevis så vill jag veta:

1. Exakt vilka sprängämnen de var.

2. Vilken mängd av sprängämnen som användes.

och

3. Vilka som utförde sprängningarna.

De var de lilla jag behövde få kompletterat till de totala bevisen.


Låt din vackra dröm förbli en dröm-för drömmar är väl också verklighet.


Jasså de totala bevisen är drömmar de var då verkligen en överrakning.

För bekriver du mina önskemål som drömmar så måste det bero på att de total bevisen är det och man därför kan drömma om att de kan besvara mina frågor.

Du skulle ha besvarat min frågor om inte de totala bevisen var drömmar.

Posted on: 2011/2/20 17:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#5
1. Thermite.
2. 4,8 ton.
3. Mossad.

Någon bevisning för ovan påstådda svar tänker jag inte ge förrän Du bevisar motsatsen, dvs att Usama-gjorde-det-fantasin är sann.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#6
Quote:

patrik1975 skrev:
1. Thermite.
2. 4,8 ton.
3. Mossad.

Någon bevisning för ovan påstådda svar tänker jag inte ge förrän Du bevisar motsatsen, dvs att Usama-gjorde-det-fantasin är sann.



Jag vet inte vilka som ligger bakom, så kan inte du då istället presentera bevis för din tro? .. för det är väl just en tro ..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#7


See User information


Jag vet inte vilka som ligger bakom, så kan inte du då istället presentera bevis för din tro? .. för det är väl just en tro ..[/quote]


Har du ingen tro?
Jag skulle vilja se ett bevis på din tro...

Posted on: 2011/2/20 19:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#8


See User information
Att veta att man inte vet, då är man vis.

Att erkänna att man inte vet, då tolkas man som svag av omgivningen.

Att erkänna att man inte vet, då slutar folk tro på allt man säger....


Att vara vis är därför att inte erkänna att man inte vet. Om man vill leda folk med sin vishet vill säga...


Vishet och visshet om sina svagheter är samma sak.

Posted on: 2011/2/20 20:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#9
Naturligtvis är det ingen här som VET exakt vilka som utförde dåden, vilka sprängämnen som användes eller i vilken omfattning.
Mitt inlägg var helt enkelt ren ironi på det högst ointelligenta inlägget som "lunar2" gjorde då han bad om "bevis" på det viset han gjorde.

Jag vet att jag inte vet.

Däremot finns det något som kallas intitution, magkänsla och sunt förnuft.
Alla dessa tre saker säger mig iaf att Usama-teorin DEFINITIVT kan strykas från listan.
Logiskt tänkande drar slutsatsen Israel och Mossad, då de sedan urminnes tider varit mellanösterns fiende nr 1.
Qui bono helt enkelt.

Logik och en gnutta sunt förnuft.

Och ja, jag har en tro.
Som jag varken KAN, eller behöver bevisa
Den har inget namn. Den är min egen.
Endast svagsinnade följer en utstakad tro skriven i en bok, oavsett om den heter bibeln eller Koranen.
Lead. Dont follow.

Peace.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#10
Quote:

blizzard skrev:


Har du ingen tro?
Jag skulle vilja se ett bevis på din tro...



Du menar hur jag ser på WTC attacken? Jag lägger ingen större vikt vid just detta fenomen. Många här sitter vid samma bord och frossar ...

Jag vet inte riktigt vad det är du (ni) försöker förstå er på?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#11


See User information
Quote:

Jag vet inte riktigt vad det är du (ni) försöker förstå er på?


Arthax:

vilka är de du menar med "ni"?

läste lite bakåt i dina gamla inlägg. verkar som du plötsligt glömt 9-11 eller låtsas att du inte vet något om det. tidigare verkar du varit intresserad av det men vill inte kännas vid de nu?

arkitekterna och ingenjörerna blir ju bara fler och fler.., kul att följa utvecklingen.

Posted on: 2011/2/20 23:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#12
Quote:

Creative skrev:
Quote:

Jag vet inte riktigt vad det är du (ni) försöker förstå er på?


Arthax:

vilka är de du menar med "ni"?

läste lite bakåt i dina gamla inlägg. verkar som du plötsligt glömt 9-11 eller låtsas att du inte vet något om det. tidigare verkar du varit intresserad av det men vill inte kännas vid de nu?

arkitekterna och ingenjörerna blir ju bara fler och fler.., kul att följa utvecklingen.


Majoriteten på vaken.se

Ja vi kan kalla det insikt .. fortsätt att kämpa creativem om det känns rätt för dig. Lycka till!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#13


See User information
kempar? jag gör inte mycke sånt. läser mest alternativnyheter typ.
har du någon ide om folk som kämpar?

berätta om din insikt!!

vetenskapsmännen verkar ju veta mer helatiden. Från FPJ:

http://www.foreignpolicyjournal.com/2 ... ry-of-the-wtc-7-collapse/


Posted on: 2011/2/21 0:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#14
Quote:

Creative skrev:
kempar? jag gör inte mycke sånt. läser mest alternativnyheter typ.
har du någon ide om folk som kämpar?

berätta om din insikt!!

vetenskapsmännen verkar ju veta mer helatiden. Från FPJ:

http://www.foreignpolicyjournal.com/2 ... ry-of-the-wtc-7-collapse/


Någon idé? Du har tveksam svenska, men jag antar att du menar om jag vet någon som kämpar för sanningen?
Många driver sin tes och viger sitt liv åt att granska alternativa teorier om händelser.

Jag tycker det är bra att du läser alternativmedias publikationer - det kan ge en balans i debatten. Hoppas du finner de svaren du söker!

Alla är vi olika, och jag har haft min tid på vaken. Den har varit kul, men nu är jag mer intresserad av min utbildning och familj. Må väl, Creative!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#15


See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
1. Thermite.
2. 4,8 ton.
3. Mossad.

Någon bevisning för ovan påstådda svar tänker jag inte ge förrän Du bevisar motsatsen, dvs att Usama-gjorde-det-fantasin är sann.

1. Flygplan och brand för det måste ju hända första gången i historien någon gång eller hur? Eller ska vi anse att vissa saker ALDRIG kan hända trots att vi inte kan var säkra på det.

2. 0 (noll) ton för termit kan inte ha varit framme då brand sätter igång det och då skulle byggnaderna har rasar på kort tid eller hur? Eller vad är de för magisk termit som först tål brand och sedan aktiveras?

3. 19 kapare för att nu komma med Mossad eller Bush administration eller båda två (jag har sett alla varianter) visar på en osäkerhet mot att jag säger 19 kapare eller hur?

Så de alternativa teorierna har ju på senare tiden fått fler varianter vilket gör att de går baklänges i säkerhet och att strama upp vad som hände. De alternativa teorierna vet idag med mindre säkerhet än för några år sedan vad som hände då det endast var Bush administrationen som ansågs vara skyldig då.

Tänk på att denna osäkerhet har jag inte haft ett dyft med att göra utan de har alla ni som ökat på alla skyldiga.

Posted on: 2011/2/21 22:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#16


See User information
Quote:

lunar2 skrev:

1. Flygplan och brand för det måste ju hända första gången i historien någon gång eller hur? Eller ska vi anse att vissa saker ALDRIG kan hända trots att vi inte kan var säkra på det.

2. 0 (noll) ton för termit kan inte ha varit framme då brand sätter igång det och då skulle byggnaderna har rasar på kort tid eller hur? Eller vad är de för magisk termit som först tål brand och sedan aktiveras?

3. 19 kapare för att nu komma med Mossad eller Bush administration eller båda två (jag har sett alla varianter) visar på en osäkerhet mot att jag säger 19 kapare eller hur?

Så de alternativa teorierna har ju på senare tiden fått fler varianter vilket gör att de går baklänges i säkerhet och att strama upp vad som hände. De alternativa teorierna vet idag med mindre säkerhet än för några år sedan vad som hände då det endast var Bush administrationen som ansågs vara skyldig då.

Tänk på att denna osäkerhet har jag inte haft ett dyft med att göra utan de har alla ni som ökat på alla skyldiga.


Jag är inte ens insatt, men vill ändå flika in att det var bristande motargument...

1. eld kan inte skapa ett nästintill perfekt "fritt fall" -fall. Inte tre gånger på ett dygn. Det var ju trots allt gång nummer 1, 2 och 3 i världshistorien som det hände... finns vad jag vet fortfarande ingen "fyra"....

2. Det brann inte i hela byggnaden! Jag har själv sett videor där brandmän går runt i entrén utan dykutrustning. Sekunder efter så rasar husen....

Och när sedan brandmännen säger att det smällde "som vore det bomber i källaren" (långt från flygplansbränslet uppe i tornen) så tror jag dem lite mer än en säkerhetstjänst som bara vill tysta ner och lugna befolkningen efter de fick igenom sitt krig.

3. Jag vill (med min begränsade kunskap i ämnet) minnas att många av "de 19 kaparna" fortfarande är vid livet med familj och barn... ingen av dem var ens i närheten av händelserna vi pratar om. DET är väl ännu osäkrare fakta?

Men allt det här borde väl vid det här laget finnas på en debunk-wiki i lättläst form så att jag kan rätta till det jag hört på tvnyheterna under årens lopp...

Posted on: 2011/2/21 23:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#17


See User information
Quote:
2. 0 (noll) ton för termit kan inte ha varit framme då brand sätter igång det och då skulle byggnaderna har rasar på kort tid eller hur? Eller vad är de för magisk termit som först tål brand och sedan aktiveras?


Du är en rolig filur zink. Det hade väl varit precis enligt deras planer om byggnaden kollapsade fort av att termiten aktiverades och döda ett par tusen människor som inte han att fly från byggnaden. Men som vem som helst förstår var inte all termit utplacerad runt balkarna i våningen där flygplanet krascha, det var utspritt över många våningar och man hade lätt kunnat räkna ut på ett ungefär vilka balkar flygplanet hade träffat.

Har du lärt dig att super-termit och nanotermit är samma sak än?. Jag fick aldrig höra vad du tyckte om videon (som inte existerade enligt dig) på alla fönster (runt 30-40st på videon) som exploderade precis inann sjuan kollapsa samtidigt som man ser stora blixtrar runt hela byggnaden, som du sa var ett tecken på demolering men att detta inte hände. Du försvinner fort när du får motargument som du inte kan debunka zink, varför känner du ett behov av att försvara staten?.

Jag undrar varför folk anklagar Mossad för att ha varit inblandade, kan det ha något att göra med att dom flög in demoleringsexperter och militärer, spioner olagligt till New york strax inann 9-11 och körde runt med en bil som hade en målning på utsidan av ett flygplan som störta in i WTC, som enligt polisen som såg målningen var ett fjärrstyrt flygplan. Varför var där Mossad agenter som firade attacken och var uppsata med kameror vid tornen innan attacken?, varför var där fullt med bilar som exploderade på gatorna i närheten av WTC?. Varför reagerade polisens hundar som att där hade varit sprängladdningar i spionernas bil som blev stannad vid WTC?. Varför sattes det upp en CFR-panel med krigsförbrytaren Henry kissinger i styrelsen en månad efter attacken som fick det som uppgift att se till så att Mossad inte blev anklagde för attacken, varför var detta en så viktig prioritering?.

Posted on: 2011/2/21 23:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#18


See User information
Quote:

pingubenji skrev:
Jag är inte ens insatt, men vill ändå flika in att det var bristande motargument...

1. eld kan inte skapa ett nästintill perfekt "fritt fall" -fall. Inte tre gånger på ett dygn. Det var ju trots allt gång nummer 1, 2 och 3 i världshistorien som det hände... finns vad jag vet fortfarande ingen "fyra"....


Rastiden varierar kraftigt även om byggnader verkligen sprängs så nära ett fritt fall säger nada om att byggande verkligen har sprängs eller tagits ned med termit . Det är faktiskt så att den pulveriserade betong hade de blivit mindre av om den sprängts för sprängningar minskar rasmotståndet och gör att mer blir helt. Förklara gärna det. Att spränga betong kräver att man borrar in sprängämnen i betongen. Lägger man sprängämnen på betong lossa endast småflisor. Demonstrerat med lärorik tydlighet i Extrema explosioner på Discovery.

Quote:

2. Det brann inte i hela byggnaden! Jag har själv sett videor där brandmän går runt i entrén utan dykutrustning. Sekunder efter så rasar husen....


Jag har inte heller påstått att de brann i hela bygganden utan på mest på de våningar flygplanen hade skadat och där börjar också kollapserna i WTC 1 och 2 så att flygplanen spelar med säkerhet en roll då. WTC 7 brann i 7 timmar den längsta tid någon stålbyggnad har brunnit i historien.

Quote:

Och när sedan brandmännen säger att det smällde "som vore det bomber i källaren" (långt från flygplansbränslet uppe i tornen) så tror jag dem lite mer än en säkerhetstjänst som bara vill tysta ner och lugna befolkningen efter de fick igenom sitt krig.


Att något säger att ”de smällde som de vore bomber” bevisar ju inte att de verkligen var bomber. Det enda som bevisar att det var bomber är ju fynd av material påverkat av sprängämnen i rasmassorna och de kommer du eller någon oberoende undersökning aldrig att kunna bevisa så sprängämnen kommer alltid att vara obevisade.


Quote:

3. Jag vill (med min begränsade kunskap i ämnet) minnas att många av "de 19 kaparna" fortfarande är vid livet med familj och barn... ingen av dem var ens i närheten av händelserna vi pratar om. DET är väl ännu osäkrare fakta?


Varför finns de levande kaparna inte på Youtube? Det har jag aldrig fått ett bra svar på för om det är vid liv så är de bara att filma dem med en videokamera eller mobiltelefon men de har av någon anledning ingen gjort. Så länge de levande kaparna inte syns av mer så anser jag de var döda.

Quote:

Men allt det här borde väl vid det här laget finnas på en debunk-wiki i lättläst form så att jag kan rätta till det jag hört på tvnyheterna under årens lopp...


Nja du har i mina ögon inte bidragit med något som helst nytt utan det är samma saker jag läst om i flera år.


Posted on: 2011/2/22 22:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#19


See User information
Dr. Bob Bowman reviews 9/11

http://www.youtube.com/watch?v=lUOOnhbf-hA

Vi får väl hoppas det kan bli en ny utredning som benar ut vad som är fakta, även om man kan anta att mängder av folk inte skulle vilja se den..... hur är det med lunar 2..?


Posted on: 2011/2/22 23:02
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#20


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Quote:
2. 0 (noll) ton för termit kan inte ha varit framme då brand sätter igång det och då skulle byggnaderna har rasar på kort tid eller hur? Eller vad är de för magisk termit som först tål brand och sedan aktiveras?


Du är en rolig filur zink. Det hade väl varit precis enligt deras planer om byggnaden kollapsade fort av att termiten aktiverades och döda ett par tusen människor som inte han att fly från byggnaden. Men som vem som helst förstår var inte all termit utplacerad runt balkarna i våningen där flygplanet krascha, det var utspritt över många våningar och man hade lätt kunnat räkna ut på ett ungefär vilka balkar flygplanet hade träffat.

Har du lärt dig att super-termit och nanotermit är samma sak än?. Jag fick aldrig höra vad du tyckte om videon (som inte existerade enligt dig) på alla fönster (runt 30-40st på videon) som exploderade precis inann sjuan kollapsa samtidigt som man ser stora blixtrar runt hela byggnaden, som du sa var ett tecken på demolering men att detta inte hände. Du försvinner fort när du får motargument som du inte kan debunka zink, varför känner du ett behov av att försvara staten?.

Jag försvinner inte utan jag har två gånger blivit avstängd så de är vaken.se och inte jag som får mig att inte svara er.

Har du diskutera med denna zink? Vad hette du då för du går inte att spåra i de diskussionerna.

Även om super-termit och nanotermit är samma sak måste man fråga sig hur mycket av den varan man kunde tillverka 2001 när man byggde den första försöks (inte produktions) anläggningen 1999.

Hur vet du att termiten fanns på flera våningar? Källor?

Videon som visar på "blixtar" är i själva verket solen som blänker vilket är en mer trolig förklaring.

Om det skulle var sprängämnen eller termit så vad gör de på utsida av byggnaden? Man spränger i kontrollerade demoleringar av de bärande delarna i bygganden och sedan får gravitationen ta vid. I flera av era sprängteorier frångår man den principen på flera punkter t.ex. genom att förkorta rastiderna vilket i och för sig avslöjar att man har dåliga kunskaper om kontrollerade demoleringar när man tror att rastiden är viktig i de sammanhangen. I Discoverys Extrema explosioner rasade de sprängda byggnaderna med stor variation i rashastigheter. Om er rastid idéer hade haft fog för sig skulle alla byggnaderna ha rasat snabbt vilket de alltså inte gjorde.

Quote:

Jag undrar varför folk anklagar Mossad för att ha varit inblandade, kan det ha något att göra med att dom flög in demoleringsexperter och militärer, spioner olagligt till New york strax inann 9-11 och körde runt med en bil som hade en målning på utsidan av ett flygplan som störta in i WTC, som enligt polisen som såg målningen var ett fjärrstyrt flygplan. Varför var där Mossad agenter som firade attacken och var uppsata med kameror vid tornen innan attacken?, varför var där fullt med bilar som exploderade på gatorna i närheten av WTC?. Varför reagerade polisens hundar som att där hade varit sprängladdningar i spionernas bil som blev stannad vid WTC?. Varför sattes det upp en CFR-panel med krigsförbrytaren Henry kissinger i styrelsen en månad efter attacken som fick det som uppgift att se till så att Mossad inte blev anklagde för attacken, varför var detta en så viktig prioritering?.


Blev inte Mossad agenterna avslöjade och så påstår flera att de har lyckat med en massa hemliga saker ändå.

I resten av allt du påstår har du källor som bekräftar det för de mesta är enligt mig rykten och inte bekräftade händelser.


Posted on: 2011/2/22 23:08

Edited by lunar2 on 2011/2/22 23:32:08
Edited by lunar2 on 2011/2/22 23:33:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#21


See User information
Quote:

gaston skrev:
Dr. Bob Bowman reviews 9/11

http://www.youtube.com/watch?v=lUOOnhbf-hA

Vi får väl hoppas det kan bli en ny utredning som benar ut vad som är fakta, även om man kan anta att mängder av folk inte skulle vilja se den..... hur är det med lunar 2..?



Jag stödjer en oberoende undersökning till fullo men jag tänker inte sätta igång då jag anser dess uppgift vara borkastade pengar då de mesta redan är utrett.

Sanningsrörelsen vill inte ha en oberoende undersökning utan en bekräftande undersökning som ska vara i linje med Sanningsrörelsens teorier först och främst och med den inställningen kommer den aldrig att bli av för hur än man utformar en oberoende undersökning kommer alltid någon i Sanningsrörelsen vara orolig för vad den kan komma fram till.

Om Sanningsrörelse accepterar att den oberoende undersökning får komma fram till ett resultat oberoende av Sanningsrörelsen åsikter då kan den kanske komma igång.

Sedan om alla videor jag får till livs. De flesta struntar jag i då de är personer som mässar ett budskap. Jag vill ha hårda bevis på videorna och inte personer som uttalar sig om saker och ting för säga saker är enkelt. Att få fram hårda bevis är mycket svårare.

Enligt mig finns de inte ett enda hårt bevis i Sanningsrörelsen arsenal. Allt är indicier och spekulationer ifrån de indicierna.

Posted on: 2011/2/22 23:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#22


See User information
Quote:

Men allt det här borde väl vid det här laget finnas på en debunk-wiki i lättläst form så att jag kan rätta till det jag hört på tvnyheterna under årens lopp...


Jag menade så klart att jag inte är insatt och att motbevis till mina tankar borde finnas i en debunk-wiki... jag säger ju bara det jag läst och hört.

Posted on: 2011/2/22 23:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#23


See User information
Quote:
Även om super-termit och nanotermit är samma sak måste man fråga sig hur mycket av den varan man kunde tillverka 2001 när man byggde den första försöks (inte produktions) anläggningen 1999.


Att ifågasätta om man kunde tillverka mycket termit vid 2001 är ju bara löjligt. Man hade till och med demoleringsaparater till termit som fästes på balkarna redan vid 70-80 talet som användes till termit demoleringar.

Quote:
Hur vet du att termiten fanns på flera våningar? Källor?


Om termit användes så användes det på många våningar, det finns ingen anledning varför man skulle pensla det på två balkar i byggnaden bara.

Faktum är att nanomaterial mixar sig väldigt dåligt om man inte gör det i ett labb, en byggnad som kollapsar kan inte producera små chips med blandade nanometaller, och inga nanofärger som innehåller aluminum kan uppföra sig som de chipsen som hittades i dammet. Där kan bara inte vara mer Al än syre i färg (deras chips innehåller mer Al än syre), och ingen reaktion som producerar värme kan äga rum när färgen utsätts för låga temperturer.

Samt att Al och Si är kemiskt bundna i nanofärger som innheåller Al som kaolin och kan inte separeras när de utsätts för methyl ethyl ketone, något deras partiklar gjorde när forskarna utsatte partiklarna av ett chips för methyl ethyl ketone (MEK).

Dessutom gjorde NIST tester som visade att färgen på balkarna tålde 800C utan att ge ifrån sig någon reaktion, medans de röda chipsen ger ifrån sig en reaktion som skjuter ut små klott av rent järn redan vid 430C

Man ser heller inte några spikes i jones DSC graf som man ska göra om det är kaolin. Om du tittar på sidan 1260 av the Second Edition of the Encyclopedia of Surface and Colloid Science så ser du två spikes i DSC grafen av kaolin, figur 4 (a). Den första som fattas helt från Jones DSC graf är vid runt 50 C, och den andra är runt 525 C

TNEMEC färgen på stålbalkarna hade dessutom bara mikron stora partiklar inte nano och innehöll stora mängder zink och magnesium något deras röda material inte innehåller, så det kan inte vara färg. Förstår man något om nanomaterial så förstår man att detta räcker för en kriminell uterdning då allt stödjer att det är nanotermit och då partiklar inte bara mixar sig på detta sättet i nanoskalan. Sedan är det ju såklart bara en slump att företagen som kontrollerade säkerheten av tornen och renoverade tornen innan 9/11 hade tillgångar till nanotermit och hade kopplingar till CIA samt terrorist banken BCCI…

Quote:
Videon som visar på "blixtar" är i själva verket solen som blänker vilket är en mer trolig förklaring.


Videosarna visar många blixtrar, bland annat mycket stora blixtrar ovanför taket och i fönstren som sprängs innan kollapsen. Samt att vi har vittnen om röda och oranga blixtrar som gick runt byggnaden i ett bälte, vilket är kännetecknet för demolering. Brandmännen som såg dessa röda blixtrar påpekade också att dom trodde att det var en demolering dom såg.

Quote:
Om det skulle var sprängämnen eller termit så vad gör de på utsida av byggnaden?


Sprängladdningarna vid en demolering fungerar som fyrverkerier på det sättet att ljuset av explosionen kommer en bit ovanför där raketen/sprängladdningen gick av. I en demolering ser man blixtrarna från sprängladdningarna genom fönstren och vad som ibland ser ut som framför byggnaden. Ditt snack om att det tar olika tider, är en självklarhet, byggnader är byggda på olika sätt och olika demoleringar använder sig av olika tekniker, men alla byggnader kommer ner på ett par sekunder, det tar aldrig en halvminut för en byggnad som blir demolerad att rasa, det rör sig om sekunder. Så du har ingen poäng, du bara hittar på väldigt konstig "fakta" som är byggt på dina egna felaktiga tolkningar som du brukar göra.

Quote:
Blev inte Mossad agenterna avslöjade och så påstår flera att de har lyckat med en massa hemliga saker ändå.
I resten av allt du påstår har du källor som bekräftar det för de mesta är enligt mig rykten och inte bekräftade händelser.


Du vet själv att när jag påstår något, så har det källor bakom sig. Du har läst en artikel jag skrev som har all denna informationen med källor, du kommenterade på den. Du kollade alltså aldrig på källorna som vanligt, då du inte är det minsta intresserad av några alternativa förklaringar till vem som utförde attacken, du har en tro som du är bekväm med och vill inte släppa den, även fast infon jag nämnde absolut bevisar att 911 var en större operation.

Du argumenterar som du alltid gör, genom att inte tänka ut vad din debatörr kan svara på ditt ogenomtänkta argument. Om du tog dig tiden till att själv tänka och använda lite logik så hade du kunnat komma fram till en hel rad med olika svar på varför dom inte blev "avslöjade".

Efter agenterna blev gripna vid tornen så ska utredningen ha tagits över av CIA/Vita huset och man skickade sedan kort där efter hem dom till israel, man undersökte aldrig några detaljer som om där fanns några kopplingar till dom andra som blev stannade och förhörda den dagen etc. Det finns även dokument om alla agenter/militärer som befann sig i USA olagligt som fortfarande är hemligstämplade. Med tanke på att vi inte har fått se Lee Harvey Oswald skattedeklarationer än på grund av "nationell säkerhet" så kan det nog ta tid innan vi får se dom här dokumenteten. Såklart vill man inte visa Oswalds skattedeklarationer om han jobbade för CIA, vilket vi nu vet att han gjorde, likadant vill man inte visa info som kan förändra den officiella versionen av av 911.


Posted on: 2011/2/23 2:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
#24


See User information
A physical education teacher shatters the official conspiracy theory of the September 11, 2001 attacks, as well as other false flags in history.

------------

Editor's note:

Beware of the mainstream 9/11 truth movement (MTM) hoax! It was started by the perpetrators themselves who are now pushing hard to create a truth movement for the general public through controlled opposition personalities such as Alex Jones and Jesse Ventura and Web sites such as 911blogger. If we don't pick up the pace and continue with the real message, the general public will be fooled into putting the blame on Bush et al and the idea that it was a total inside job, all while the main orchestrators of the event, the Mossad, stay out of the light and continue with their agenda.


http://www.youtube.com/watch?v=nkdnG080an0

Posted on: 2011/2/23 9:54
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS