vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Hälsa på vakenbyn!!!
#1


See User information
Hej alla i byn!
Tack för senast. Det var underbart. vi saknar er.

Vi längtar tillbax så vi har funderingar att åka redan på söndag. Är det fler som e påväg ner? Blackie kanske?

Om det inte blir ngn resa över på söndag så kan vi boka andra veckan i augusti redan nu. Då är även Christer intresserad, kanske Jesper oxå. Artman hänger självklart med

Just nu kan inte jag posta från min hemdator men jag hoppas det löser sig snart. kramar
Cina

Posted on: 2006/6/27 15:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hälsa på vakenbyn!!!
#2
Tackar själv, grymt mycke!!!

Vi förbereder för så många som möjligt, har fått lite mail o grejjer osså... De e camping som gäller, o så kan vi hjälpas åt att bygga upp större tält med presenning... Vi vet hur man gör nu :) ...

Hare gött alla....


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hälsa på vakenbyn!!!
#3


See User information
Ok!
Hör med lite folk så gör vi de oxå. saknar bil för tillfället. Men vad sägs för er nu på Söndag???
Är det kort varsel. Vi kan åka kommunalt självklart men det blir svårt att ta med solpanel el dyl. Hälsa Nik vi saknar honom hemma. Tomt på toppen av berget i fästingland.

ps
agustin har oxå flyttat ut nu

Posted on: 2006/6/27 18:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hälsa på vakenbyn!!!
#4


See User information
ps
Jag vill bygga en tipi. Manik eller Artman kanske kan hjälpa mig om inte jag och artman bygger en tillsammans förstås
kramizar

Posted on: 2006/6/27 18:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hälsa på vakenbyn!!!
#5
Kramisar tillbaka...

Söndag blir perfekt, men va ere för fel på morrn bittig :) ... En liten rackar på 4 o ett halvt springer o letar efter Er :) ...

Jag kan dyka in o hämta upp också, upp till 8 pers om de e så...

Ska snacka lite här o återkomma, eller osså så ringer vi lite senare...

Hare mys...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hälsa på vakenbyn!!!
#6
Cee!

... ursäkta om jag frågar en sak... men hur har ni tänkt lösa toalettbestyren?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hälsa på vakenbyn!!!
#7


See User information
Quote:

Cee!

... ursäkta om jag frågar en sak... men hur har ni tänkt lösa toalettbestyren?


Det kan jag svara på. Vi gör kompost.

http://weblife.org/humanure/

Dumpa den idiotiska vattentoan för gott - en revolution i sig självt..

Posted on: 2006/6/28 2:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hälsa på vakenbyn!!!
#8


See User information
Hääj på er alla goa Kvinnor å Gubbar!

Jag har varit på resande fot tills i Lördags ända sedan vi sågs i reservatet och på Gotland så nu har jag en hel del att ta hand om på/runt hemmaplan innan jag kan åka till Gotland igen(tyvärr).

Senaste stället jag var på träffade jag/vi(micro&becka va mä) flera folk med vårat intresse, där fanns tipi och en gengasbil + en familj som nyss flyttat till samma område som mig, han har tryckeri och har nyss tagit hem 1400m tyg ifrån Indien som skall gå till tipis(ska hälsa på han snart).

Med andra ord så kan jag nog inte ta mig till Gotland förens i början av Augusti men grejar och studerar free energy för fullt under tiden på hemma plan + startar upp en ekonomisk förening där alla som är med går ihop och köper ekologisk mat till inköpspris ifrån grossist.

Saknar er åxå å hoppas allt är så bra som möjligt mäer!!
Peace&Love å full fart!

Posted on: 2006/6/28 12:33
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hälsa på vakenbyn!!!
#9
niko:
Quote:
Det kan jag svara på. Vi gör kompost.



Skitbra!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Efterlysning! Vakenbyn på Söndag!
#10


See User information
Nu efterlyser vi någon som har funderingar att följa med till byn på söndag. Att åka gemensamt med bil är det billigaste alternativet! Någon mer intresserad?

Posted on: 2006/6/28 16:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning! Vakenbyn på Söndag!
#11


See User information
Jag är intresserad. Vart åker ni från?

Posted on: 2006/6/28 20:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Efterlysning! Vakenbyn på Söndag!
#12
Jag tror dom gissningsvis åker från Nynäshamn som förra gången.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning! Vakenbyn på Söndag!
#13


See User information
javisst och vi börjar i sådana fall i Stockholm. Vart kan du ta dig ifrån?

Posted on: 2006/6/29 0:32
Its not the size of the ...
its the magic within´
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning! Vakenbyn på Söndag!
#14


See User information
Greena, jag har skickat ett privat meddelande till dig... (inbox uppe till höger när du loggat in)

Posted on: 2006/6/29 11:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Personlig fråga
#15


See User information
Hallo

"Blaubeere" ??

Är du från Tyskland ?

Undrar

Odin
Som är från Tyskland

Posted on: 2006/6/29 15:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
25 user(s) are online (25 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 25

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS