vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Order of the black eagle
#1
Det är väl på tiden att vi rannsakar vår egen byk nu antar jag.

Så,
Vilka är det som styr det här "landet", egentligen?

Hemliga sällskap vet vi att det finns gott om, och ett av de större, med "mörkare" inslag är "Svarta Örns Orden" som varit aktivt i Sverige sedan 1600-talet.

Fredrik Reinfeldt sägs vara medlem bl.a.

Börja här...

http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_the_Black_Eagle

Lite för ögonen...
http://www.google.se/images?hl=sv&q=o ... 0CGgQsAQ&biw=1728&bih=777

Här är deras hemsida,
http://www.soo.nu/

Det lustiga, och samtidigt obehagliga, med alla dessa frimurarsällskap är att de ser så oskyldiga ut på bild jämt. Som snälla farbröder i lustiga kostymer.
Och visst, alla lider nog inte av ond bråd död i samvetet, men jag har svårt att tänka mig att de flesta inte känner till exempelvis de nazistiska arven som orden har i bagaget...

Hitlers orden var ju t.o.m en liten lillebror till de Svarta örnarna
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tyska_%C3%B6rnens_orden

Det är i det här landet den verkliga ondskan i Europa finns.
Eller kanske ska vi kalla det "bor tryggt"...

En sak är iaf ganska säkert, Sverige kommer klara sig ganska fint när örnarna drar igång sina NWO-planer på allvar någon gång i september...

Welcome to the Eagles nest

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#2


See User information
Stämmer nog fina fisken.

Finns en annan rörelse ochså ,, inget jag ska nämna ganska less på så mycket just nu.

Vill någon posta lite om dem är det bara Pm:a mig.

Posted on: 2011/3/2 12:52
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#3


See User information
Om det inte vore för Preussen och därmed också deras adel med tillhörande sällskap så skulle Tysklands armé med stor sannolikhet inte ha varit så välorganiserad och av fienden fruktad och ni mina herrar, skulle troligen ha det här samtalet på ryska om ni ö.h.t. vore vid liv.

Posted on: 2011/3/4 17:50
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#4


See User information
Quote:

Xtas skrev:
Om det inte vore för Preussen och därmed också deras adel med tillhörande sällskap så skulle Tysklands armé med stor sannolikhet inte ha varit så välorganiserad och av fienden fruktad och ni mina herrar, skulle troligen ha det här samtalet på ryska om ni ö.h.t. vore vid liv.


?

Så, då är Kinas kommunistparti välorganiserad för att stå emot ryssen, och Japan, och Vietnam, och Afghanistan...

Winston Churchil hade med stor sannolikhet stort samarbete med Uncle Joe. Och vi pratar rätt bra engelska...

Pjäserna England, Frankrike, Tyskland och Sovjet är inte autonoma enheter med självbestämmande ledare. Blandar man in katolska kyrkan, frimureriet, jakobianerna och sionismen så blir det svårt att uttala sig om den av eliten tänkta utgången. Det kanske gick exakt som det var tänkt?

Sovjet föll. Sverige (Sverjet) kör FRA och sEUvjet är nya kommunismen. Ett starkt Tyskland med stark nationalism var ett hinder för att någonsin få till en världsregering.

Allmänheten kommer nog aldrig att få svar på tal. Bankväsendet är nöjda som det är...

Posted on: 2011/3/5 23:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#5


See User information
Har läst/hört att när Tempelriddarorden förbjöds spreds deras överlevande medlemmar till fyra hörn av Europa, kommer inte ihåg alla platser men en av dem ska ha varit Stockholm.

Om jag minns rätt var det en rätt hög frimurare som skrivit detta.

Posted on: 2011/3/6 10:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#6


See User information
Quote:
?

Så, då är Kinas kommunistparti välorganiserad för att stå emot ryssen, och Japan, och Vietnam, och Afghanistan...

Winston Churchil hade med stor sannolikhet stort samarbete med Uncle Joe. Och vi pratar rätt bra engelska...

Pjäserna England, Frankrike, Tyskland och Sovjet är inte autonoma enheter med självbestämmande ledare. Blandar man in katolska kyrkan, frimureriet, jakobianerna och sionismen så blir det svårt att uttala sig om den av eliten tänkta utgången. Det kanske gick exakt som det var tänkt?

Sovjet föll. Sverige (Sverjet) kör FRA och sEUvjet är nya kommunismen. Ett starkt Tyskland med stark nationalism var ett hinder för att någonsin få till en världsregering.

Allmänheten kommer nog aldrig att få svar på tal. Bankväsendet är nöjda som det är...


KKP behövs inte för att kineserna ska kunna organisera sig samhälleligt eller militärt. Precis som STASI aldrig behövdes i Tyskland, de hade ju Gestapo som höll riktig koll på riktiga förbrytare.
Uncle Joe? Menar du Uncle Sam? Churchill och Roosevelt var på samma sida ja?
Men Churchill har också menat att om han vore italienare skulle han ha gått i graven för Il Duce... Så han var lite patriot av sig också, tyvärr lät han sig köpas.

Det gick exakt som det var tänkt av en särskild sida i kriget, den vinnande och de som finansierade den, de fick vad de ville ha, vi lever i resultatet, spillrorna...

"katolska kyrkan, frimureriet, jakobianerna och sionismen"

Här pratar du egentligen bara om två krafter... kanske t.o.m. bara en, jag vet inte hur jag ska tolka den där Benedict. Bakgrund som desertör, en gång på Europas slagfält nu från påvestolen, vad han nu gör för eftergifter mot den andra kraften du nämnde, är minst sagt suspekta men verkligen inte katolska på sättet jag tänker på begreppet.

Allmänheten har fått svar och när den agerat på det har den stått i vägen för planerna, liksom Tyskland gjorde, de hade däremot aldrig gjort det så utmärkt som de ändå gjorde under omständigheterna utan den preussiska militära andan.

Posted on: 2011/3/8 0:03
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#7


See User information
Quote:

Xtas skrev:
Uncle Joe? Menar du Uncle Sam?


Winston hade ett namn för Stalin och det var Uncle Joe.

I övrigt, om nu påven har globalt inflytande, så tillhör han så vitt jag vet den tidigare inkvisitationen. Vatikanen har en viss rikedom i pengar sett och för att bibehålla denna rikedom och makt krävs eftergifter som följer spelreglerna.

Jag har inga problem att erkänna att jag har svårt att se hur det mesta hänger ihop. Tycker det är tröttsamt - jag förlorar faktiskt intresse att veta. Det enda jag vet är att jag skall undvika alla hemliga orden och ockulta sammankomster.

Hemligheter och tillhöra klubben, det är för mig helt sjukt.

Posted on: 2011/3/9 22:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#8


See User information
Om man förklarar för motståndaren i schack vad man tänker göra för drag hela tiden medan han själv inte säger sina, då kommer du garanterat förlora.

Posted on: 2011/3/13 17:56
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Order of the black eagle
#9
Quote:

Xtas skrev:
Om man förklarar för motståndaren i schack vad man tänker göra för drag hela tiden medan han själv inte säger sina, då kommer du garanterat förlora.


så är det.
och är det inte de orättvisa spelreglerna vi hela tiden utsätts för?
Jag ha börjat se, se djupare än jag sett förut.
Kalla mig shizo för den som önskar, men jag ser omedvetna budskap i nästan allt nu. Från corn flakes paket till hollywoodfilmer. Dom finns där hela tiden. överallt.

Det vi måste fatta är att detta inte är en liten elit av människor som styr världen som putsar ut dessa budskap överallt. de är överallt, mitt ibland oss, hela tiden. överallt.

detta kan vara min sista post här, då trådpostande inte leder nånstans egentligen. snarare bara ger "dem" info.... eller kanske är det så att jag håller på att bli galen??

jag vill bara uppmana er alla till att börja söka svaren inom er. de finns där. Dessa sjuka "reptiler" eller satansdyrkare är en lägre stående entitet som saknar det vi har. VI är de verkliga härskarna, det är dessa svaga entiteter som tillfälligt tagit kontrollen bara.
Deras undergångs-skapelser kommer bara leda dem själva i graven, och de hoppas bara att få så många som möjligt med sig ner i karusellen.

Problemet är bara att vi är MÄNNISKOR. Och vi kommer VINNA!

Så... no fear, alla.
Vi pissar på dom.
Dom värdelösa "reptilerna" från den kalla stenen.
VI är människor. VI är kärlek!

Over and out.
Folihatten på

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#10


See User information
CIA jobbar ute på din bakgård vet du väl?

De vill anställa dig som kodknäckare i ett litet skjul som du måste tapetsera med alla de senaste tidningsklippen från morgonblaskan och luska på dem. Vi är i allvarlig fara!
Kinas specialstyrkor anfaller oss om du inte listar ut koden Patrik, skynda!

Posted on: 2011/3/17 9:57
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Order of the black eagle
#11
Underbart "Xtas". Vi försöker förlöjliga det hela.

Illuminati har aldrig existerat.
Hani Hanjour & co sänkte 3 skyskrapor med 2 flygplan.
Olof palme mördades av Christer Pettersson på fyllan.
Terrorister från mellanöstern är det största hotet mot vår säkerhet.

Allt är precis som det ska vara!

Jag förmodar att du redan jobbar åt cia, så du kan väl lägga ett gott ord för mig inför anställningsintervjun?

Snygg avatar förresten. Vad föreställer den?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Order of the black eagle
#12


See User information
Quote:
CIA jobbar ute på din bakgård vet du väl?

De vill anställa dig som kodknäckare i ett litet skjul som du måste tapetsera med alla de senaste tidningsklippen från morgonblaskan och luska på dem. Vi är i allvarlig fara!
Kinas specialstyrkor anfaller oss om du inte listar ut koden Patrik, skynda!

Det låter som filmen "a beautiful mind".

Posted on: 2011/3/17 16:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS