vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 5 »


Japan, jordbävning och tsunami
#1


See User information
http://english.aljazeera.net/watch_now/

Jupp, nu är de på krigsstigen.

Suck

Posted on: 2011/3/11 12:17
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#2


See User information

Posted on: 2011/3/11 12:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#3


See User information
Japan 8.9 magnitude earthquake & tsunami caused by HAARP again [HAARP Induction Magnetometer]

http://www.youtube.com/watch?v=GwtqESFf684

HAARP Induction Magnetometer
The image below is a time-frequency spectrogram, which shows the frequency content of signals recorded by the HAARP Induction Magnetometer. This instrument, provided by the University of Tokyo, measures temporal variations in the geomagnetic field in the ULF (ultra-low frequency) range of 0-5 Hz. The spectrogram images are produced by computing the PSD (power spectral density) of successive 102.4-second segments of timeseries data, and plotting these spectra as color/intensity slices along a 24-hour scale.

Posted on: 2011/3/11 13:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#4


See User information
Datumet 11:e mars har stor betydelse bland elitens ockultister. False flag attacken i Madrid inträffade också 11: mars.

Posted on: 2011/3/11 13:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#5


See User information

Posted on: 2011/3/11 15:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#6


See User information
Skalvet skall tydligen ha kommit ifrån Marianergraven som är nära 11 000 meter under havsytan. Man inser kraften i skalvet när trycket på det djupet är 10 miljoner kg per kvadratmeter.

Men frågan är vad man skulle ha för anledning att ge sig på Japan om det nu skulle vara fallet. Anses vara världens 3:e starkaste ekonomi kan ju vara en anledning. Finns ju lite gammalt att titta på som detta youtube klipp :
http://www.youtube.com/watch?v=0VX0JvpW5q0

Om det stämmer så har dem varit på Japanerna innan men inte så här illa.

Posted on: 2011/3/11 22:33
"Sin has not been sent upon the Earth, but man of himself has created it."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#7


See User information

Posted on: 2011/3/12 12:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#8


See User information
Alan Watt tror att det var vädervapen som låg bakom jordbävningen:

http://www.youtube.com/watch?v=xFZb21rfkTQ

Posted on: 2011/3/12 13:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#9


See User information
Låg igår morse och tänkte på datumet: 11 03 11. Undrar vad som smäller idag?

Det märkliga är att skalvet epcentrum ligger just exakt 10 km ner. Ni som hängt med lite, är det inte otroligt märkligt att väldigt många jordbävningar och skalv råkar ligga just på det djupet?

Posted on: 2011/3/12 14:17
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#10


See User information
Alltså, vare sig det är HAARP eller en inkommande brun dvärg som orsakar alla dessa jordbävningar och vulkanutbrott så är det ändå häpnadsväckande att allt händer just nu..

Anders Wijkman ( club of rome ) medverkade i det extrainsatta nyhetsprogrammet på förmiddagen i SVT, missade det mesta men jag kan tänka mig att han skyllde på klimatförändringarna..

Posted on: 2011/3/12 15:36
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#11


See User information

Posted on: 2011/3/12 16:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#12


See User information
Tears: Det är en helikopter...

Länken nedan ser du tydligare:
http://www.youtube.com/watch?v=aOJWt6P1CqQ&feature=watch_response

Posted on: 2011/3/12 16:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#13


See User information

Posted on: 2011/3/12 16:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#14


See User information
Ja där såg man Nickeheaad :)

Posted on: 2011/3/12 16:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#15


See User information
En observation när det gäller National Data boy Center.


Flera av bojarna registrerar kraftig(a) Jordbävning(ar ) utanför Japan och längs förkastningslinjen, ända långt bort mot Alaska.

Alla blinkar och varnar forfarande för Tsynamis.....

Jag får det till många stora Jordbävningar och att hela kontinentalsockeln är i " gungning och att det fortfarande är stor risk för fler Tsynamis

Lägg märke till dom röda " peakarna" på bojarna ( 11 :e Mars )

46402 South of Dutch Harbour ( AK )-

46408 NW Pacific S (AK )-

21414 NW Pacific -

21415 NM S of Attu (AK )

21416 Se of Kamchatka

21419 Kuril Islands


21401 SE of Iturup Island ( Nära epicentrum )

21418 NE of Tokyo ( Epicentrum ? )


21413 SE of Tokyo ( Kraftigaste röda peaken 11:e mars, epicentrum ? )



52402 NW of Kwajalein , ovanför Papa New Guinea ( Kraftig röd " peak " 11:e Mars )


52405 W of Guam


55012 Coral Sea ( AU )



Det var några som tydligt registrerat Jordskalv den 11:e Mars


Redan i Tisdag så började bojar ( 3-4 st ) blinka utanför Japan och första större Jorbävningarna kom i onsdags den 9:e

Vid Jordbävningen på Nya Zeeland ( Onsdagen 22:e februari ) ,
så la jag märke till att boj nr55015 Tasman SEA 1 , började blinka på lördagen innan Jorbävningen som drabbade Christchurch.

Någon dag mellan Lördag och onsdag så strandade valar på Nya Zeeland.

Tidigare observationer är översvämningarna i Australien och Indonesien. Då har bojarna vid Barriär-revet blinkat.


När det gäller bojarna som började blinka utanför Japan , i Tisdags, så gav det mig " onda " föraningar och dom blev särskilt starka under torsdags-eftermiddagen.



Den frågan jag ställer mig är . Vad fan har Regeringar i området tänkt med. När en Amatör som studerar detta förstår och ser vad som är på gång ........................



I detta nu så blinkar det runt hela " Ring of Fire "..............


Ps.

Vi träffades ett gäng här i Götet igår, och jag kan säga att jag inte var mitt vanliga jag. Igår var jag totalt slutkörd ( lite energi tillbaka idag ) . Mellan tisdagen och Fredag morgon ökade oron hela tiden och luften gick ur när Jordbävningen kom.

Det känns tungt att känna på sig vad som är på gång.....

Snapcase vet vad jag menar.....

Ds



























Posted on: 2011/3/12 21:11

Edited by sparta88 on 2011/3/12 21:33:32
Edited by sparta88 on 2011/3/12 21:34:18
Edited by sparta88 on 2011/3/12 21:42:38
Edited by sparta88 on 2011/3/12 21:43:48
Edited by sparta88 on 2011/3/12 21:45:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Japan, jordbävning och tsunami
#16
Jag postade detta på ATS precis, orkar inte översätta tillbaks till svenska ...men vill få det i pränt nånstans...

Stay out of L.A. on march 17!

This morning I reviewed Roland Emmerich's film "The day after tomorrow", which contains the same bull**** as the rest of the hollywood crap released, but I noticed one thing, and that was numbers...
And you all know how these fracking lizards like to communicate with numbers and shit.

Ok, so I won't go into detail, download the movie if you want to review the scenario... But there are a couple of scenes of interest. First of, disaster basicly hits Tokyo first, with giant ice blocks falling from the sky. The next place in the movie where something similar happens is L.A.

And the "scientists" find cooling spots in the ocean...first one is 4311 (3/11) ...second one 4317 (3/17)

Might be out of the blue here, but I found the coincides too remarkable to not make note of it.

So this is just basicly a warning to all L.A. citizens to get out of dodge on the 17th...

Best regards from Sweden,
Patrik

3/17 ...vi får väl se.

ELENIN som sagt. 2011 är året det sker... Vi kan kanske inte göra ett skit åt saken ändå... Men när strömmen bryts och internet slocknar är det bra att veta så mycket som möjligt om läget...

dvs, stig INTE på civilförsvarets "bussar" när dom kommer för att "hjälpa" oss när ICA är kolsvart senare i år.

I brist på bättre förberedelser i nuläget kör vi på Jörgens plan och ses vid Kinnekulle, ni som kan. Så utgår vi därifrån.

Fred och kärlek alla!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#17


See User information

Posted on: 2011/3/12 22:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Japan, jordbävning och tsunami
#18
Postad den 8:e,

http://www.youtube.com/watch?v=95zMdTvoqcQ&feature=player_embedded

hon mer eller mindre förutspår händelsen den 11:e.

Det jag inte fattar är varför svenska medier (än så länge) inte nämnt ett ord om eller ifrågasatt vår egen kärnkraft?!

Radioaktivt avfall kommer kanske att bli locket på kistan... Jävligt jävligt dumt att leka med elden iaf.

Skulle inte all svensk kärnkraft vara avvecklad till 2012 eller 2015 för några år sedan? ...nu är det väl snarare så att det byggs fler??

Vad är det dom blandar i dricksvattnet?! ;-D

edit:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8705019.ab

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#19


See User information
EARTHQUAKE WARNING FROM RUSSIAN INSTITUTE of PHYSICS of the EARTH


http://www.realnewsreporter.com/?p=843


A new report released today in the Kremlin prepared for Prime Minister Putin by the Institute of Physics of the Earth, in Moscow, is warning that the America’s are in danger of suffering a mega-quake of catastrophic proportions during the next fortnight (14 days) with a specific emphasis being placed on the United States, Mexico, Central America and South American west coast regions along with the New Madrid Fault Zone region.


Raising the concerns of a mega-quake occurring, this report says, are the increasing subtle electromagnetic signals that are being detected in the Earth’s upper atmosphere over many regions of the World, with the most intense being over the US Western coastal and Midwest regions.

Important to note are that Russian and British scientists are at the forefront of predicting earthquakes based on these subtle electromagnetic signals and have joined in an effort to put satellites in space to detect more of them.

More ominously in this report are Russian scientists confirming the independent analysis of New Zealand mathematician and long-range weather forecaster, Ken Ring, who predicted the deadly Christchurch quake and this week issued another warning of a quake to hit on or about March 20th.


At the moment we have Jupiter and Saturn on either side of the Sun and creating a tug of war with Earth in the middle. That started last September and will continue until about May. In September the Earth was right in line with Jupiter, Saturn and the Sun too.

That’s why there were several 7+ earthquakes around, it wasn’t just us. For instance there was one in Pakistan on the same day as Christchurch. This Jupiter/Saturn alignment continues until about May, and the Earth comes back into line as well in March. It is why there may be an extreme event, perhaps a large earthquake, around 20 March, which is when the Moon may be again in a trigger position.”



The mention in this report of massive low pressure systems being associated with catastrophic earthquakes is especially dire to the United States Midwestern region, which even today is continuing to be pounded by horrific rainfall amounts, and most especially impacting the New Madrid Fault Zone State of Arkansas which has suffered over 800 earthquakes in the past 6 months alone.





Posted on: 2011/3/13 10:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#20


See User information
Piers Corbyn har haft väldigt rätt i sina analyser tidigare angående klimat osv..

Piers Corbyn: Massive Japan Earthquake & Tsunami Were Triggered by Solar Action
http://www.prisonplanet.com/piers-cor ... ered-by-solar-action.html

Dessutom :

Was The Magnitude 8.9 Earthquake In Japan A Sign That The Ring Of Fire Is Coming To Life?
http://www.prisonplanet.com/was-the-m ... re-is-coming-to-life.html

Posted on: 2011/3/13 12:59
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#21


See User information
Piers Corbyn och Göran Windelius stödjer sig på samma antaganden....

The sun, sovereign ruler with chilling power: An assessment of the potential impact of solar activity on future climate

http://www.fao.org/docrep/u0700e/u0700e05.htm

The author presents a provocative opposing view to the global warming hypothesis, and predicts that changes in solar activity are about to result in a period characterized by significantly cooler climate, accompanied by increased seismic and volcanic activity.

Posted on: 2011/3/13 15:33
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#22


See User information
sparta88
Quote:
Ps. Vi träffades ett gäng här i Götet igår, och jag kan säga att jag inte var mitt vanliga jag. Igår var jag totalt slutkörd ( lite energi tillbaka idag ) . Mellan tisdagen och Fredag morgon ökade oron hela tiden och luften gick ur när Jordbävningen kom. Det känns tungt att känna på sig vad som är på gång..... Snapcase vet vad jag menar..... Ds


Jo, jag vet vad du menar, jag känner mig mycket bättre nu, hoppas du gör det samma

Posted on: 2011/3/13 20:11
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#23


See User information

Posted on: 2011/3/13 20:35
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Japan, jordbävning och tsunami
#24


See User information
Det var en idé som seriöst fanns hos amerikanarna efter Pearl Harbor, att bomba kusten utanför japan för att orsaka tsunamis.
Japan har ett mycket utsatt läge helt klart.

Det finns att rota i...


Posted on: 2011/3/14 6:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS