vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

26e... Stand UP!

See User information

Jag hoppas, om ni gör detta... gör det fredligt...

Förbered... Printa ut "free man on the land" contraktet och BETE dig alltid under fredlig protest! Men säg ALDIG ditt fulla namn... Säg bara: " Jag är människa, nekar se mig som "person" enligt dom mänskliga rättigheterna Artikel 6.". Men gör aldrig våld!

Kanske du blir "rik" på skuldsedlar... Som du själv skall betala... via en åsikt över en tvåbarnsmor.... Men härligheten tar 30ggr mer för sin öl, pga Dig!

Posted on: 2011/3/23 1:04

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 26e... Stand UP!

See User information
Här är en DÅLIG översättning...

Communicae
(valuable document)

This document acts as a base for a Contract in any interaction on behalf of the document owner(The human).

Owner of this document is a free human being and is not a person, as defined by law. The human being is not governed by any nation-states or associations, and is fully under his own governance. Here in contracts and registrations with all nation-states and associations are terminated. Any one violating the document ownder’s human rights without a lawful cause, which is declared by a court of law, will be held responsible for their actions, and are subjected to the terms of this contract.

Advises;
- The reader/listner is advised to contact a senior commander/officer, before entering into this contract.
- The owner of this document, the human being, stands for peace, love and harmony. Any form of response by the document owner will bein a peaceful manner without any violent resistance.

All forms of interractions towards the owner/human of this document and the natural human right, with out a lawful cause(defined by court of law) is subject to the following compensation*;

Compensation Fee:
Starting fee: 30 000**
Continuos hourly amount: 10 000**
DNA-/Finger print registration 15 000 000**

Additional Fees:
Court appearance: 100 000**/day
Seizing of property: 100 000**/day

This document is a valuable document, and the Content of the document is founded on;
The human rights,
EU Constitution C 364/12

Document owner: Kalle (The Human)
Agent/owner of person KALLE ANKA, 1111111-1111

BTW....

Ni skulle sett Tyska gränsvakten då jag valsade fram denna... Utan pass, med min egendoms kopia av PERSONEN...

Jag lever som jag lär..

Funderar om jag skall testa detta och ge ut fri öl framför polishuset i "min" stad... Lagen kan dom inte göra något åt.... Enlight "lagen" skulle "dom" göra mig rik på ännu mer skuldsedlar... Älskar "mina" kontrakter... och "ledsagare".

Jag bara måste vara "JAGET".

Posted on: 2011/3/23 1:13

FRI

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Trevligt

Posted on: 2011/3/23 1:54
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information

Har gjort rättelser (gramma), men fix 96 saken ger en annan vinkel med...

Tycker så tråkigt, att MÄNNISKOR inte ser sin styrka... Mitt hjärta brister.

Posted on: 2011/3/23 2:28

FRI

Bättring för alla!

See User information

När jag fiskade upp "födelsebeviset"... Polisen var inte dum... " Jag sade att jag inte hade pass, men reste som människa... (ett steg bak) Men du MÅSTE ha pass (sa han)... Jag svarade "nej", du håller en kopia av en förhandling och är grunddokumentet för ett pass.

"Han såg vitt...(Ba ba ba.. Nej enligt DMR art6 låter jag dig inte se mig som människa)"

Har vi ett problem?

Han lät mig åka vidare...

Posted on: 2011/3/23 2:42

FRI

Bättring för alla!

See User information
HeHe vad jag njuter av att läsa detta Muuums,

denna delgivning har lokala " Policy officers " fått ta del av och jag kan säga att det behövdes verkligen för det är inte längre acceptabelt att människor blir behandlade som slagpåsar där enfaldiga vuxna småbarn i broderade pyjamasar vid vägkanten fullt beväpnade med hålspetskulor hotar med våld för att driva in fiktiv Fiatvaluta åt dom som i obegränsade mängder skapar dom. Läs IMF & BIS.

Det får fan vara nog nu, och som du säger är det viktigt att försöka vara vänlig men helt klart låta dom veta att så länge dom inte går över gränsen har dom inget att frukta, går dom över den gränsen så säger det sunda förnuftet att dom får ta ansvaret till 100%.

Jag menar, ingen tvingar väl nån till att bete sig som en ärthjärna.

Respekt är bra men den ska vara ömsesidig, utan undantag.

Nu till min version 2.0 av kungörelse:

Till representanter för det registrerade kommersiella Bolaget Rikspolisstyrelsen

Var så snäll och noga läs igenom denna kungörelse innan ni lämnar er respons.
Det är en kungörelse. Den informerar er. Den menar det den säger.

Jag är en fredlig man och lever mitt liv som det passar mig, med maximal hänsyn till att underlätta andras rätt att göra likaså.
Jag hävdar min rätt att ägna mig åt laglig verksamhet utan att be nån om lov.

Jag ger er inte tillåtelse att lägga er i mina förehavanden , med undantag att ni med egna ögon sett mig orsaka skada på en människa eller dess egendom och/eller att jag varit orsak till att bryta freden. Detta gäller förövrigt alla se: RB 24:7

I det fallet vill jag att ni gör mig observant på detta så att jag kan kompensera vederbörande på ett för båda parter tillfredställande sätt.

Om ni väljer att bortse från detta och ”beordrar” mig i nån form och dessutom med åtföljande hot antingen ekonomiska eller fysiska så är det i sig anledning för mig att aktivera min avgiftslista som presenteras här nedan.

Den som genomför /beordrar nån form av övergrepp mot mig och dom jag är satt att beskydda, kommer att solidariskt hållas fullt kommersiellt ansvariga för detta.
Idag finns tillgång till omutbara internationella jurydomstolar som ser till att detta efterlevs. Det bör ju inte vara aktuellt eftersom ni endast har mandat från folket via regeringen att göra ert yttersta för att hindra alla former av övergrepp eller?

Avgiftslista för närvarande:

Grundavgift 250€ per rutinstopp utan att ha orsakat skada därefter beroende på orderns omfattning. Avgift skall utan undantag erläggas kontant i förskott.

Hembesök utan skriftligt medgivande och avtalad tid 1000€ Helgdag 2500€

Korrespondans 250€ per brev

Researcharbete 250€ per påbörjad timme

Ni har inte min tillåtelse att ta del av eller/och processa mina privata data i nån form utan mitt uttryckliga och skriftliga medgivande.

Däremot är ni välkommna att be mig om hjälp närhelst ni finner att jag kan bistå er under förutsättning att det är fullt laglig och moraliskt försvarbar verksamhet.

Kom alltid ihåg att ansvar går inte att delegera,utan endast dela

Utan förutfattade meningar,

Av: allmänt kallad " Nomad "

Alla rättigheter förbehållna Alla förmåner avsagda

Posted on: 2011/3/23 7:56

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper