vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#1


See User information
Hängflygare?
Nu kommer alla UFO-communities att gå i taket:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/hang ... oslo-flygplats-att-stanga

Clas Svahn, vår egen Sorcha Faal, är journalist på denna nyhet, så saltkaret rekommenderas starkt.


Posted on: 2011/3/24 18:39
Administratör

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#2


See User information
Var nog denna... (ca 3 min in)








Nej då, men nog är det gott om underligheter runt om globen... Inte länge sedan Kina fick stänga en till... pga flygande underligheter...

Posted on: 2011/3/24 18:51

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#3


See User information
Det e propaganda för att få oss att tro. Alla dessa filmer och serier med UFO,n som har ökat med åren. Nu kommer man manipulera oss genom massmedia också och tillslut kommer invasionen. Det e deras plan tror jag.

Posted on: 2011/3/24 19:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#4


See User information
Jag förstår inte logiken...

Varför varna oss innan en invasion?

Varför en invasion?

Apropå objektet
Sen tycker jag det är riktigt konstigt att de inte kunde följa det där objektet som skapat så fasligt med problem... radar någon? Trodde de hade en prick på radarn och ledde polisen till landningsplatsen för direkt gripande så fort den visade tecken på att gå ner.

Man får trots allt inte göra vad man vill i luftrummet

Posted on: 2011/3/24 19:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#5


See User information
För att skapa rädsla hos oss och sen när invasionen kommer så vänder sig folket till regeringen och söker hjälp och dom kommer med erbjudandet. Det e då dom inför New world order.

Posted on: 2011/3/24 20:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#6


See User information
Jag måste ju påstå att jag är mindre rädd för utomjordingar nu genom alla filmer... nu har man ju behandlat möjligheten att det skulle kunna komma utomjordiskt liv hit. Och har de teknologi att ta sig hit genom tidsrymden så har vi ändå ingen möjlighet att vinna i strid mot dem... de skulle slå oss som flugor....

Därför förstår jag dig inte. Om dom kommer hit är de våra "gudar"... Vi kan försöka skicka atommissiler på dem. Men det skulle bara regna ner på oss igen och de skulle hoppa in i warpspeed innan vi ens kom inärheten av dem med våra raketer...


(Leker med tanken...)

Och varför skulle de vilja styra oss? Det är som att vi skulle manipulera myror för att myrorna skulle hämta ett blad åt oss... inte värt mödan. Vi är för ointelligenta för att de skulle anse det vara värt att träna oss i det arbete de behöver utfört...

Ungefär den skillnaden föreställer jag mig mellan vårt primitiva och brutala levnadssätt och interstellära resenärer.

Behöver de guld kastar de bara ner 1000 000 000 000 nanorobotar som samlar ihop allt guld i en hög som de sedan suger upp med en traktorstråle...

Posted on: 2011/3/24 20:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#7


See User information
Det kan ha varit Seilon som hade en okontrollerad levitation. Det skulle visst inte ske förrän 2012, men kanske han råkat ut för något lokalt fenomen med extra starka energier för ascension...


Suck.

Posted on: 2011/3/24 20:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#8


See User information
Jag har själv en fjärrstyrd heliumfylld zeppelinare tillverkad i Kina, dom finns i olika storlekar. Dom är avsedda att fungera som reklamplatser och är inte särskilt dyra. Det är en utveckling av dom reklamballonger som funnits att köpa i många år.

Att flyga utan hjälpmedel är faktiskt möjligt men det fordras en särskild meditationsteknik, kan man komma in i den flyter man omkring i luften som en ballong men jag har bara lyckats en enda gång.

Jag hade gått hem till en tjej och satt på en höjd (ovan Annedalskyrkan nära Slottsskogen) och väntade på att hon skulle komma hem från krogen sent på natten före gryningen. Jag måste ha försjunkit i nån sorts trans för plötsligt fick jag ett infall och reste mig upp och stod som en Kristus på Corcovado och sen flöt jag sakta fram över Dag Hammarsköldsleden med utsträckta armar på kanske trettiofem meters höjd in över Slottsskogen. Sakta men enormt stabilt flöt jag fram genom luften över de stora träden bort mot Naturhistoriska museet när jag upptäckte en grupp ungdomar som tränade kendo i det svaga ljuset alldeles innan gryningen. Det var en tio stycken och de hade en ledare med och såg lustiga ut med sina japanska dräkter och små svärd. Plötsligt upptäckte en av dom att jag flöt i luften ovanför dom...

Dom stod och stirrade häpet upp mot natthimlen medan jag behärskat och lugnt flöt tillbaka till klippan jag svävat iväg från.

Jag stod sedan en stund på klippan innan jag gick ner till min vännina som nu kommit hem. Minnet var mycket behagligt men jag har aldrig lyckats känna det absoluta lugn som krävs för en levitation vid senare tillfällen.

Kanske jag kan lyckas igen, det skadar aldrig att pröva men en sak är säker: det går faktiskt...

Posted on: 2011/3/24 21:48

Edited by Asgeir on 2011/3/24 22:07:10
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#9


See User information
Det jag skrev här om lungom-löpare var också i Slottskogen:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=126821#forumpost126821

Annars mycket komaism i den tråden också.

Posted on: 2011/3/24 22:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#10


See User information
Det var en fallskærmshoppare.
Hør det! Inget UFO! Era j*vla konspiratoriker :D

Posted on: 2011/3/25 10:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#11


See User information
Quote:
Det e propaganda för att få oss att tro. Alla dessa filmer och serier med UFO,n som har ökat med åren. Nu kommer man manipulera oss genom massmedia också och tillslut kommer invasionen. Det e deras plan tror jag.


Jag håller med Tears, inte alls omöjlit att det är så.

"Predictive programing"-stuket.
http://www.metafilter.com/47490/Predi ... ther-Iluminati-conspiracy

Jag lyssnade på Dr. Rauni-Leena Kilde igår. (Bases 5, Part 1 Mind Control with Rauni Kilde)

Finns en hel del med henne på Youtube.
http://www.youtube.com/results?search_query=leena++kilde&aq=f

Enligt en källa som hon hade så skulle UFO-disclosure först komma i Natolandet Norge. Vi får se om det stämmer.

Vad tycker ni om den här filmen då?
http://www.nme.com/movies/trailers/id/9otTzrO9Bfw/search/movie

Kan det vara "supersoldiers" maskerade som utomjordlingar mot mänskligheten.

Allt är skrattretande i sin grava absurditet.

Posted on: 2011/3/25 10:42
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#12


See User information
Kollar man på bilden så ser man ju direkt att det är en ballong av nåt slag.

Posted on: 2011/4/2 19:26
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#13


See User information
Som sagt... Allt ær inte en konspiration. Jag jobbar på Gardermoen och det var en fallskærmshoppare.

Posted on: 2011/4/2 22:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#14


See User information
Såg du fallskärmshopparen? Fick de tag på skurken som störde flygplanens tidsschema?

Det är ett UFO (oidentifierat flygande föremål) tills man identifierat objektet.

Synd att folk tolkar det som "utomjordisk farkost".


När man pratar om utomjordingar så kan det låta såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=7TVOnYxOaug&feature=related


skitskoj som spel!
jag har själv varit med och bekämpat utomjordingar i spelet XCOM UFO Enemy Unknown

http://en.wikipedia.org/wiki/UFO:_Enemy_Unknown
http://www.mobygames.com/game/x-com-ufo-defense/screenshots
http://www.youtube.com/watch?v=q0fOFXTnnlI

Har spelat alla efterföljare också... såååå bra!

Posted on: 2011/4/3 16:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#15


See User information
Aha, vad kul! Är också ett väldigt stort fan av Enemy unknown, har ingen koll på hur många gånger jag spelat genom det genom åren men många är det. Uppföljaren, terror from the deep var också bra om än inte riktigt lika bra som originalet men själv tycker jag det gick ordentligt utför därefter och avvek för mycket från det ursprungliga för att vara intressant, men kanske man kan ge dom andra en chans till. Fast det får bli senare, nu blev jag sugen på att köra igång enemy unknown igen!

Posted on: 2011/4/4 0:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Okänd flygfarkost tvingade Oslo flygplats att stänga
#16


See User information
Låter som att du kan ha missat hela x-com kulturen och alla efterföljare...

http://en.wikipedia.org/wiki/X-COM

Jag ser fram emot "Xenonauts"... hoppas den blir bra

Posted on: 2011/4/4 1:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS