vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Nya designen
#1


See User information
Gillar det nya formatet på hemsidan.
Saknar dock det grøna men førstår den lila panse færgen som står før frihet och politiskt oberoende.

Har ett førslag før inloggningen. Skriv Anvændarnamn och Løsenord innuti rutorna. Nær man klickar i dem før att skriva førsvinner texten. Stilrent och snyggt.

Posted on: 2011/4/16 10:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#2


See User information
Dessutom borde det inte stå Løsen dæruppe. Løsenord ær mer proffessionellt.

Posted on: 2011/4/16 10:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#3


See User information
Snyggt,

Dock kvarstår problematiken med påloggningen... Vet att det är fler som har samma problem som jag...

Loggar på... "Tack för att du loggar på"... och sedan slängs en ut till påloggningsrutan igen.

Händer titt som tätt, ibland kan jag inte logga på under flera dagar.

Posted on: 2011/4/16 12:01

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#4


See User information
Vakens sida är inte rolig. Varken utseende- eller informationsmässigt. Titta på Norges motsvarighet. Nu snackar vi webbsida.
Gör om och framförallt gör rätt.



Vad tusan, länken är inte markerad på något sätt ...

Posted on: 2011/4/16 14:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#5


See User information
Pax, tycker denna sida är estetiskt fin men ger intrycket av en hobbyverksamhet framför en "nyhetssite" och det är så vaken borde ge intryck.

Posted on: 2011/4/16 15:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#6


See User information
Pax: Vad är rätt?

Att tycka saker, utan att ge konkreta exempel saknar värde.
tomma burkar skramlar mest.

Norges motsvarighet? http://www.nyhetsspeilet.no/

Posted on: 2011/4/16 15:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#7


See User information
Designen är ful och inte ändamålsenligt. Sidan är rörig och svårnavigerad. Vaken är dess fora men att komma dit så krävs det letande och flera klick. Stapeln till höger fyller ingen funktion, bilder som har allt övrigt att önska. Grafisk profil som inte på något vis är genomtänkt. Informationen kommer för det mesta från USA, medlemmarnas förkärlek till det engelska språket drar ett löjes skimmer över sidan. Sidan och forat saknar sunt förnuft och lever på gissningar och en masa egon som behöver matas. Kort sagt en lekstuga för ungar som nyss har upptäckt världen utanför pojkrummets trygghet.

Posted on: 2011/4/16 18:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#8


See User information
Pax: Det låter som om vaken inte bara ska byta design och administratörer. Vi måste byta användarna också. Kanske vi ska ta de där norska användarna?

Kort: Omogna pojkar finns det gott om. Kanske lika bra att dom stannar här på vaken. Pax verkar ju passa in bra bland oss andra omogna.

Posted on: 2011/4/16 21:09
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#9


See User information
Suck.
Enfalden visar sig gång på gång. Dess sanna ansikte är egot.
Micro. Du kan inte ta kritik. Har du någonsin funderat på varför?

Posted on: 2011/4/16 22:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#10


See User information
tycker de funka bra både innan och nu.

om någon har bra ideer är det väl bara att visa. gnälla på utseende och innehåll ger väl inget, om man inte visar något bättre själv.

ps pax: Quote:
drar ett löjes skimmer över

skitnödigare språk har jag inte hört. vakna tramspelle.

vad har du själv gjort?

Posted on: 2011/4/17 1:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#11


See User information
Hehe, jag gillar det engelska språket och vilken tur att jag gør det. Annars hade jag inte kunnat læsa om de organisationer som har hand om værldens utveckling.

Vad ær det som tilltalar dig till att vara kvar på denna site Pax? Vad fick dig att registrera dig på forumet?

Posted on: 2011/4/17 6:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#12


See User information
Jag förstod att ni inte var mogna att höra kritik därför preciserade jag inte min kritik utan uttryckte mig i vaga ordalag. Och vad hände?

Eive skrev: "Att tycka saker, utan att ge konkreta exempel saknar värde.
tomma burkar skramlar mest.
"

Ja ha tänkte jag. Kanske trots allt så finns det en viss mognad att kunna ta till sig kritik speciellt när man i tråden har bett om det. Fast jag anar ugglor i mossen ...

Jag skrev vad jag tycker och det tog inte lång stund innan leden slöts och Micke tittar upp ur sitt hål argare än någonsin, den lilla pacifisten.

Vad drar ni för slutsats av det här?
- Kjoltygen att gråta uti har tagit slut och er ledsamhet vändes mot mig.

Äh grabbar väx upp. Om man inte kan ta kritik så gå och prata med någon vuxen och be om hjälp, kanske ni kan få några goda livsråd.
Eller skall jag ta det på engelska så att ni förstår?

Posted on: 2011/4/17 7:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#13


See User information
Pax, du verkar mest arg... Høll faktiskt med dig om din kritik till sidan. Men du kritiserar också hemsidans medlemmar och då kan du vara berred på mothugg. Att information kommer från USA ær inget konstigt, då det internationella etablissemanget har en stor styrande hand i USA. Håller tyværr inte med dig nær du sæger att det før det mesta kommer dærifrån. Det kommer information från hela værlden, inklusive Sverige... Men det kunde vara mer information från Sverige och Europa.

"Informationen kommer för det mesta från USA, medlemmarnas förkärlek till det engelska språket drar ett löjes skimmer över sidan. Sidan och forat saknar sunt förnuft och lever på gissningar och en masa egon som behöver matas. Kort sagt en lekstuga för ungar som nyss har upptäckt världen utanför pojkrummets trygghet."

Posted on: 2011/4/17 7:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#14


See User information
Beträffande engelskan.

Så här är det. Om flera gör samma sak så beror det på.
1. De är tillsagda att göra så.
2. Det är mode att göra så.
3. Det ingår i gruppen att göra så.

ex.
För 10 -15 år sedan blev det helt plötsligt ohygieniskt för tjejer att ha hår på sitt kön. Med motiveringen att det är ofräscht.
För < 5 år sedan så blev det ohygieniskt för killar att ha hår under armarna och på sitt kön. Med motiveringen att det är ofräscht.
För ungefär 15 år sedan så kunde ingen längre skriva till isglass utan skrev is glass eller is-glass.
För två år sedan så slutade folk förstå skillnaden på de, dom och dem utan använde bara dem. Dem jordgubbarna.
Sedan ett år tillbaka så började alla skriva : denna bilen, denna huset osv.
Sedan två - tre år tillbaka så säger alla brudar: Shit, O my god, asså.

Tror du att användandet av engelska på vaken inte tillhör samma kategori?





Posted on: 2011/4/17 8:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#15


See User information
Vad har det med hemsidans design att gøra?

Topicen lyder "Nya designen"

Posted on: 2011/4/17 9:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#16


See User information
Ok, vi släpper det. Ursäkta att jag svarade näsvist till dig Pax.

Posted on: 2011/4/17 9:49
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#17


See User information

Posted on: 2011/4/17 9:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#18


See User information
http://www.dn.se/nyheter/varlden/varldens-aldsta-man-dod

Quote:
I en intervju i höstas avslöjade han hemligheterna bakom sitt långa liv: Ät två måltider om dagen, arbeta så länge du kan, och välkomna alla förändringar.


Posted on: 2011/4/17 10:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#19


See User information
Jag instämmer i det Pax säger.
Dessutom är sidan alldeles för ljus - Fruktansvärt påfrestande för ögonen.

Posted on: 2011/4/17 15:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#20


See User information
Måste också instämma i att sidan är lite för ljus, jobbigt för ögonen efter en stund.
Designen i övrigt har jag inga problem med, gillade den förra också för den delen.

Posted on: 2011/4/17 16:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Nya designen
#21


See User information
Håller med om styrkan i det ljusa. Min Mac reglerar skärmens ljus efter hur ljust det är i rummet, men här måste jag själv sänka ner kontrasten då det blir för skarpt för ögonen.

Posted on: 2011/4/17 16:52
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
47 user(s) are online (47 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 47

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS