vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#1


See User information
De bilder av "utomjordingar" som cirkulerat är förmodligen alldeles autentiska. Den överraskande slutsatsen kan man dra efter att ha studerat materialet på denna länk:

http://www.yoki.ru/anomalous/unreal/1 ... 2011/395681-terminator-0/

Tyvärr är texten på ryska men man kan använda sig av google översätt och förstå det mesta!

Men kort och gott:

Stalin hade gång i en utveckling av supersoldater med alldeles speciella egenskaper delvis skapade på mekanisk väg. 300 Komsomol ställde upp på att få bl.a skelettdelar ersatta av metallbitar och ändrade sitt nervsystem för att inte känna smärta! Det talas om officerer med "plåtkanter" och konstgjorda dvärgar för att fungera som piloter i experimentplan och mycket annat...

Hitler hade tydligen fått nys om planerna och en av de absolut första attackerna mot Sovjetunionen var just mot det läger där dessa "supersoldater" fanns. Bortåt hälften av supersoldaterna strök med vid denna massiva flygattack men ungefär 150 överlevde ju och det kan mycket väl vara såna som några år senare som spionflygare kraschade i västra USA och som gett många ufo-forskare huvudbry sedan dess.

Alla ni som är intresserade av ufo's! Sträck på er, det kommer så småningom att visa sig att många iakttagelser varit alldeles riktiga och att ni fått kämpa i motvind under ett halvt århundrade men nu i alla fall börjar få rätt... känns bra, va?????

Posted on: 2011/7/18 20:56
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#2


See User information
Jag försökte googla på författaren och boken som omnämns utan framgång. Någon som sett eller hört något om den?

Posted on: 2011/7/19 10:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#3


See User information
Ett avslöjande och offentlighet åt denna historia stöter på patrull från ryskt auktorativt håll därför att man numera vill inlemma stalintidens historia med den ryska allmänna historien utan att inrama den med fördomar som dem som kommer exempelvis hitlertyskland till del.

Men det stöter också på patrull hos de som vant sig att betrakta ufologer som tokiga och lättlurade fånar som inte har förstånd att bedöma något som helst och hoppar i varje galen-tunna utan att blinka. Precis som hela sanningsrörelsen i övrigt...

Själv hörde jag talas om "supersoldaterna" redan för många år sedan men trodde att det enbart rörde sig om politisk skolning.

Inte att det var medicinskt och kirurgiskt förvandlade fanatiker som blivit monster som kunde placeras i särskilda krigsmaskiner med delvis bortplockade kroppar och begränsningar i form av lemmar och smärtförnimmelser.

"Sanningen" är alltid illa hörd!!!!!

Undra på det, förresten...

Posted on: 2011/7/20 10:23
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#4


See User information
Tror du verkligen på det där?

*väldigt förundrad*

Posted on: 2011/7/20 10:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#5


See User information
Jodu. en Ufo transport med eskort på ryska vägar mitt i natten säger väl en hel del antar jag?

Posted on: 2011/7/20 10:59
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#6


See User information
Jodu. en Ufo transport med eskort på ryska vägar mitt i natten säger väl en hel del antar jag?

http://www.youtube.com/watch?v=xM2hP-mtMBw&feature=related

Blev något strul med mitt inlägg innan men men.

Kritikerna skulle säga med ser ni inte att det är navkapslar till en monstertruck.

Bortom all rimlig logik att man inte har uppfunnit teknik som leviterar.

Att ta sig upp i liften genom att manipulera luftens molekyler när det är gravitation som håller dig nere tycker jag ter sig lite medeltida. Det är väl inte luftens molekyler som håller fötterna på jorden.

Lol Folk visar frivilligt hur lurade dom är eller saknar förmågan att dra slutsatser och räkna ut saker för dem själva.

Komigen det är 2000 talet.

Svimma lungt.

http://www.youtube.com/watch?v=nP4zQ4R8vJg

Posted on: 2011/7/20 11:00
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#7


See User information
Fattar inte.
Var det där ironi eller ett seriöst inlägg?

"Bortom all rimlig logik att man inte har uppfunnit teknik som leviterar."
Vad menar du?

Posted on: 2011/7/20 11:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#8


See User information
Seriös ironi.

Man behöver inte vara någon forskare för att förstå levitation och centrifigualkrafter.

Jag menar år 2000.

Att tänka lite själv.

Att titta runtomkring en och se vad som händer vart miljarder går i vissa länder och vad militären som ligger många generationer före det vanliga samhället i teknisk utveckling uppvisar.

Du kan ju inte direkt knalla in i Area 51 eller hur.
Detsamma gäller i sverige.

Med andra ord medborgaren får inte ta del utav vad deras egna skattepengar går till.

Tror man verkligen statsmakten delar med sig av allt så är man ju bra lättlurad.

Lol Om lögnarna inte kan dela med sig en sån enkel sak som tsumanibanden pga några politiker smädar utlänningarna i populära semester länder så vad får dig och tro att vi skulle få ta del av något annat som skattepengarna går till överhuvudtaget så länge det kan gynna något annat än att inte förslava medborgaren?

Prova rotera ett föremål och se hur mycket i vikt den tappar.
Sätt ihop 1+1
Kolla videon.

I Like I Like

Posted on: 2011/7/20 11:33
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#9


See User information
Hallå där. Jag påstår inget, frågade bara då du är väldigt otydlig. :-/

Menar du att samhället skall vara öppet med allt? Gäller det också sjukjournaler, mm. eller bara sådant som du tycker är rimligt?

Posted on: 2011/7/20 12:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#10


See User information
Jepps skattebetalaren har sin rätt.

Inte som idag där tystnadsplikten bara gynnar maktmissbruk till att få tjänstemän och dela journaler mellan instanser och vänner på deras sida av skrivbordet men inte till någon på din egen sida.

Så andra inte ska ta del av den trolöshet mot huvudman som begås mot dig.

Kan vara bra i vissa fall ja.

Men övrigt så låt folk få veta vad som försigår, ett samhälle som utvecklas med hemlighetsmakeri är ett farligt samhälle. Det märks att människan är för primitiv för att fatta att jorden är rund och andens logik. Istället ska vi tävla mot varandra pga olikheter till det yttre och ideologiskt pga vi är anpassningar av våran omgivning. Det är löjligt, är det inte dags för folk och enas och inee att jorden är rund?

Själv är jag urless på intoleransen fördomarna och oförståelse detta och indoktrineringen gett uppehov till.

Människor förtjänar och kallas boskap när dom beteer sig som boskap. Och att dom gör det har sin logik men när boskap känner till sanningen men ändå inte vill bryta sina mönster pga sinnesvaghet kan man inget annat göra än skratta.
Det behövs nog någon form av katastrof för att få folk och öppna ögonen.

Det gäller samhället i stort inte bara den tekniska utvecklingen barnens utbildning den ekonomiska blåsningen eller den sociala biten och oförståelsen för varandras olikheter utan hela paketet som är trasigt.

Posted on: 2011/7/20 12:58
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#11


See User information
Nu är ju inte du den rätta att svänga din med ord som.

"Själv är jag urless på intoleransen fördomarna och oförståelse detta och indoktrineringen gett uppehov till.

Människor förtjänar och kallas boskap när dom beteer sig som boskap.
Och att dom gör det har sin logik men när boskap känner till sanningen men ändå inte vill bryta sina mönster pga sinnesvaghet kan man inget annat göra än skratta.

"
Förstår du riktigt vad du säger och dina kullerbyttor i logikens sköna värld?

"Det behövs nog någon form av katastrof för att få folk och öppna ögonen."

Här sätter du dig på en väldigt hög pilstal. Tyvärr tror jag inte du mäktar med att vara där, framför allt borde du hoppa ned därifrån illa kvickt. Du fördömer alla andra igen och påstår att du sitter inne med den enda sanningen. Du är en -90 va?

Återkommer ...

Posted on: 2011/7/20 13:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#12


See User information
Jag fördömmer ingen det tjänar anden inget av jag säger bara vad jag ser av utvecklingen.

Man måste inte dömma folk bara för att man seranpassningen. känslomässigt är ja likgiltig för livet är kort.

Sinnligt ät jag trött på barn i vuxnas kläder eller snarare att vara ett offer för deras fördomar

Nej jag är 70 och inte 90 och jag har sett tillräckligt med maktmissbruk i mitt liv av rättfärdiga människor tackar den som frågar.

Och nej jag fördömmer inte alla men jag ser ju vart massorna bär utvecklingen.

Jag ser ochså hur vanligt det är med att inte leva som man lär så oavsett om folk vaknar men handlar efter själförnekelse då det känns bekvämast och det formar deras synsätt av vad som är rätt. Så det behövs det ändå något som ruckar dom ur synsättet att leva med en fot i sanning och en annan i lögn.

Att handla helt enkelt.

Kan ju knappast komma och påstå att folk är lika handlingskraftiga idag som för 30 år sen.




Posted on: 2011/7/20 13:53
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#13


See User information
Jag fördömmer ingen det tjänar anden inget av jag säger bara vad jag ser av utvecklingen.

- ?


Man måste inte dömma folk bara för att man seranpassningen. känslomässigt är ja likgiltig för livet är kort.

- ?


Sinnligt ät jag trött på barn i vuxnas kläder eller snarare att vara ett offer för deras fördomar

- Mon dieu


Och nej jag fördömmer inte alla men jag ser ju vart massorna bär utvecklingen.

- Jo. Du fördömer. Läs din historik. Du antar dig veta då du alltid har på dig har dina "alla-hotar-dig-till-livet-glasögonen" på dig.


Kan ju knappast komma och påstå att folk är lika handlingskraftiga idag som för 30 år sen.


Och din måttstock är?
Jag är en -60 så upp till diskussion.

Posted on: 2011/7/20 16:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#14


See User information
Tal känsla och handling är olika saker alla har sin plats i den 8 faldiga vägen.

Jag har lärt mig älska min fiende.

Och nej alla hotar inte men det finns många som skor sig på andra speciellt när det får dem att framstå som bättre på andras bekostnad då systemet tillbjuder detta beteende.

Det är knappast heller någon slump att alltför många människor i dagens samhälle tycks sitta på helt fel positioner.

Men lever man ärligt och rättfärdigt i dagens samhälle så räkna med att bli utnyttjad.

Ingen mening att jaga tankarna, jag talar av min livserfarenhet och vad jag sett. Du kanske har någon annan livserfarenhet men jag är dock ganska säker att många har upplevt vad jag talar om.

Att döma folk tjänar inget till men att be för dem är mycket bättre.

Vad tror du anden lystrar till hat , kärlek eller förståelse?

Jag inser människors anpassning därför inser jag ochså varför folk gärna jagar en illusion genom att sko sig på andras bekostnad därav är det meningslöst att döma folk som agerar utefter oförståelsen för den egna anpassningen sina aggregat och elementens natur och orsak och verkan då dom saknar förståelse för dess natur..

På samma sätt som reaktioner visar intentioner ger dom mig ochså en bild av en begränsad kunskap om det andliga och en tro som är icke existerande eller bara inriktad på det matriela.

Måttstocken är människors mentalitet förr och nu.

Posted on: 2011/7/20 17:02
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#15


See User information
Hej Pax!

Vågar man retas lite? Du lät som om ordet "levitera" var nåt alldeles heltokigt strunt.

Men vad skulle du göra om du såg en varmluftsballong?

Springa runt och skrika och rulla med ögonen och vifta med armarna?

Det gjorde inte ens sjuttonhundratalsmänniskorna när bröderna Montgolfier för första gången demonstrerade just levitation.

Ibland finns det väldigt enkla förklaringar på företeelser som verkar väldigt förbryllande. Att "utomjordingarna" varit mer eller mindre muterade mänskliga experimentvarelser är inte konstigare än så väldigt mycket annat, faktiskt.

Det är inte så konstigt att man inte vill kommentera detta ganska så diskutabla projekt i efterskott heller.

Under stalintiden arbetade forskningen på kommando och styrdes med järnhand av en person med obefintliga kunskaper inom det vetenskapliga. Till råga på allt kallade han sig "Stalin" vilket betyder "Stålmannen".

Hela tidsandan gick dessutom åt det hållet att man kunde styra utvecklingen med ren viljekraft, det finns klara tendensere även i diverse filmer som den gången inte var enbart fiction, de var politiska tidsdokument.

Att ändra kroppar är en storindustri just nu i mer än ett sammanhang, men jag vet hur det kan vara, ibland ser man inte skogen för bara trän...

Ett rakt svar på en rak fråga: "Tror jag på det här".

Svar: "Tja nog är det en plausibel teori som skulle kunna förklara en hel del egendomligheter och som dessutom passar in i en lyckligtvis bortglömd tidsanda, så JA - jag tror att det kan vara på detta viset!"

Det finns en hel del om ämnet om man söker på Stalins super soldiers för övrigt, det hela tycks ha beordrats fram redan 1926 då ryska universitet skulle börja undersöka om man kunde få fram soldater okänsliga för köld och hunger. En närmast anekdotisk bifråga var om man kunde blanda egenskaper från apor och människor genom konstgjord befruktning för att se om om det kunde "bli nåt".

Det lär ha genomförts experiment men det är lika knäpptyst om resultatet av dessa som om supersoldaterna.

Det luktar begraven hund lång väg...

Posted on: 2011/7/20 21:29

Edited by Asgeir on 2011/7/20 22:01:44
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#16


See User information
Jag är en 76a och min kuk är snart 35 år lång och har doppat den i tre verkligheter Pax, om du nu kan förstå vad det innebär, för det kanske är för mysko med sådana människor, och det innebär per automatik att jag inte finns.

Jag tror att du är en förprogrammerad kritikrobot utan usb-kopplingar för överföring av information, för har man någon förmåga att analysera information överhuvudtaget så borde någon information synkroniseras med den data som du är programmerad med, men så är inte fallet....jag skall göra ett test.
Tycker du det är farligt att röka cigaretter ? svar JA/NEJ ?
Tycker du att köra en bil i 300km/tim kan innebära en risk svar JA/NEJ ?
Tycker du att förhandlingar är ett intelligent alternativ till krig ? svar JA/NEJ ?

Där har vi tre kuggfrågor jag tror de flesta här på forumet kan svara ja på !
Olidlig spänning intågar i forumet och alla väntar med spänning på svar från den store PAX

Posted on: 2011/7/21 4:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#17


See User information
Peteristen1

Det märks att det är sommarlov, barnen är då ute på grönbete.
Nå väl

Du är så pass lågpresterande så du blir upprörd över vad andra tycker. Du kan endast slå dig till ro om alla i sällskapet tycker som du. Först då känner du trygghet och du kan pusta ut. Känner du till begreppet analretendent?

Dina sk. kuggfrågor. Tja, vad skall jag säga... Jo! du är en sådan som har problem med att få tre olika geometriska klossar att passa i för de lämpliga hål.

Och du! Ta dig en funderare över dina lägre behov. Du kanske hinner innan skolan börjar.

Posted on: 2011/7/21 8:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#18


See User information
Pax: Jag önskar att du tar och tittar på forumreglerna innan du fortsätter att skriva på forumet.

Tex:
"Man skriver inte nedlåtande och undvik bedömningar av andra i forumet."

Mer om forumregler:
http://vaken.se/modules/newbb/

Samt:
http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=ForumDisclaimer

Posted on: 2011/7/21 9:14
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De omtalade "Utomjordingarna" var sovjetiskt experiment från Stalintiden!!!
#19


See User information
Jag kollar lite igenom texterna om Stalins supersoldater som skulle korsas med apor.

Först tänker man shit vilken psykopat.
Sedan my god vilken rubbad människosyn.

Så läser man vidare hur galningen tänkte.

Apor 24 kromosomer människor 24 kromosomer ett ägg artificiell inseminering och hux flux iden kläckt.

Så tänker man ahhhaaa men dom saknade tekniken till detta och hade inte upptäckt stammceller heller.

Så tänker man men sånadär dåre ideer kan man väl inte ha idag när dom har medlen?

Neheee så kollar man på Plum Island och vad händer?

Suprise dårarnas ideer lever kvar och blev 100 ggr värre.

Posted on: 2011/7/21 11:21
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS