vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 »


Re: Explosion i Oslo C
#49


See User information
Politikernas tal är roligt när man lyssnar på dem.

Man skulle kunna tro att dom talar till Al quida.

Dom talar om demokrati trots att dom saknar en lol.

Lustiga människor detdär.

Låter och ser väldigt förplanerat ut .

Samma smörja som vanligt med ni kan inte tysta oss ni kan inte trycka ner vår demokrati (som inte existerar) . Vilka ni menar dom igentligen , igår var det ju islam - och annat som var fienden.
Frågan är hur man kan tala sådär när man inte ens vet vem eller vilka man talar till.

Som att det vore ett krig redan .

Luktar jävligt misstänksamt förplanerat.

Här var ju lite småroligt ochså.

http://www.youtube.com/watch?v=kQdBjix5NBE&feature=share

Posted on: 2011/7/24 8:48
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#50


See User information
Frågan jag ställer mig när det visar sig att denna sjuka
människa har sluppit igenom nätet är.

Hur kan säkerhets-tjänster missa denna person , när han
funnits på Facebook, twitter mm. och helt öppet talat om vad han står för. Lagt ut bilder på sig i Krigsmundering.

Hade jag sätt denna person på nätet hade jag anat ugglor i mossen och troligtvis hade jag på något sätt fattat att något varit på gång. Frågan är om jag inte till och med tipsat SÄK, även om jag har min syn på det här med False Flag och MC.


Med det media -spinn som nu är så ser jag en ökad misstänksamhet mellan " vakna och O-vakna " i samhället, även om det i nuläget bara spinner mot Nazistiska, Nationalistiska och rasistiska stämplade grupper.



Anders Behring Breivik . Luktar Mind- Control så det ryker om det. Och det är , enligt min syn , krafter i Samhället som släppt fram honom. Medvetet.

Mediaspinnet går just nu också mot att det finns en växande inre fiende och inte bara en yttre. Se propagandan i USA dom senaste månaderna-året. Nu har den kommit hit. Titt som tätt så hänvisar man till Oklahama-bombningen, som är en bevisad False Flag.






Posted on: 2011/7/24 9:02
“We must all hang together, or surely, we will all be hung separately.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#51


See User information
Ja sparta nog luktar det mind control långa vägar.

Blir nog folk som kritiserar stofilerna som får ta skulden ska du se, skulle inte förvåna mig.

Men o andra sidan förvånar en inte mycket nuförtiden längre.

Hursomhelst så är det bara för mycket.

Du har rätt i att det luktar mind control .

Läser detta på FB.

Anders is a Member of John lodge St. Olaus TD Three Pillars of Norwegian Masonic Order. He has 3 degree status, where the peak is 10 degrees.
We have no way to express an opinion on individuals or incidents
related to any members, said spokesman of the Norwegian Freemasons
order Helge Qvigstad told Dagbladet.

Posted on: 2011/7/24 9:15

Edited by Shen on 2011/7/24 9:30:54
Edited by Shen on 2011/7/24 9:55:58
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#52


See User information

Posted on: 2011/7/24 10:01
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#53


See User information


Sjukt. Och det här skulle SÄK ha missat!!???

NEVER. Men nu på bara ett dygn så finns all info om denne galning samlad sedan år tillbaka......

Det är ju så genomskinligt så man vill spy.


Dom som kontrollerar informations- flödet för nu ut info till Media, efter ett färdigt manuskript......


Posted on: 2011/7/24 10:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#54


See User information
Killen är helt klart en riktig stjärnpsykopat och rena åskådningsexemplet på hur organisationer som just frimurarna utövar en extrem lockelse på personer med extremt orealistiska ambitioner. Exakt just sådana personer som vi här på forumet kallar "illuminati".

Flera hemliga sällskap har regler som förutser framträdandet av nån sorts ledare eller halvgud inom de egna leden. Det sällskap Hitlar var med i var inget undantag. Det hette Thule-sällskapet och den allmänna uppfattningen är att namnet hade något med en gammal romersk beteckning på Norden att göra. Men se det var fel, man väntade på en "Thul" - och det fick man i form av Hitler.

Däremot verkar datumet inte ha med några tidigare händelser att göra, jag har kollat på nätet, så någon årsdag har inte firats. Däremot kanske avsikten har varit att man i framtiden skall sätta ett kryss i kalendern den 22 juli?????

Själv retar jag mig på att killen får sitta i förhör och får advokat. Och kaffe på en bricka på morgonen och rena handdukar och så vidare. Hade jag haft nåt att säga till om hade han släpats ut på gården, fått ställa sig på knä och... nej jag har inget att säga till om.

Lyckligtvis?????

Posted on: 2011/7/24 10:30

Edited by Asgeir on 2011/7/24 11:01:45
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#55


See User information
Plötsligt minns jag att Rudolf Hess kropp på familjens begäran grävdes upp och kremerades häromdagen, jag tror faktiskt att datumet stämmer!

Kanske det är denna händelse som triggade gärningsmannen!!!!!

Posted on: 2011/7/24 10:53
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#56


See User information
Jag tror snarare att han besökte Vaken och läste alla dumheter som skrivs här. I ett ögonblick av frustration över all dumhet så brann det i skallen för honom.
Så tror jag.

Posted on: 2011/7/24 12:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#57


See User information
Quote:

sparta88 skrev:
Frågan jag ställer mig när det visar sig att denna sjuka
människa har sluppit igenom nätet är.

Hur kan säkerhets-tjänster missa denna person , när han
funnits på Facebook, twitter mm. och helt öppet talat om vad han står för. Lagt ut bilder på sig i Krigsmundering.


Hans facebook- och twitter-konton ska ha skapats strax innan attackerna, och han hade inga vänner på FB.
Manifestet och dagboken fanns väl inte heller publicerad nånstans innan han skickade ut den nångon timme innan attacken, eller?

http://www.dn.se/nyheter/varlden/miss ... acebooksida-vacker-fragor

Posted on: 2011/7/24 12:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#58


See User information
Quote:

Karsten skrev:
Vi vet inte vem gärningsmannen/männen är. Vi har ingen gärningsman!!! Media har det men det betyder ingenting! Ingen vet ännu vem eller vilka som utfört detta, förutom 'de' som planerade och genomförde detta false flag attentat. Glöm inte att den 'så kallade, och officiella gärningsmannen' är oss given av BS-media. Denna snygge viking tillika blondin, eller bilden av denne, har sannolikt absolut ytterst lite med händelsen att göra. Jag ser att denna story är för osannolik för att vara sannolik. För bra manus helt enkelt. Vi måste vakna minst en gång i timmen för att hänga med i detta förlopp.

722 ska avslöjas, se det så! Sök sanningen och låt er inte luras av allt BS.

Han har erkänt, enligt sin advokat, är det också BS tror du?

Posted on: 2011/7/24 13:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#59


See User information
I hans manifest hänvisar han till någon orden. Denna orden finns på nätet, "the real illuminati" är skrivet längst upp.
Eller hur...
Det finns en login-sida som är fejk och inte leder någonstans. En flash sida över USA. Ägaren till domänen är namngiven som Baphomet fast baklänges. Som taget är en dålig roman. Detta är inget annat än psyops.


Posted on: 2011/7/24 14:24
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#60


See User information
Kanske du har rätt, Kaliyuga. Jag får nog suga på pekfingret lite till...

Posted on: 2011/7/24 15:01
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#61


See User information

Posted on: 2011/7/24 16:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#62


See User information
På tiden.

Killen trodde han var korsriddare.

Speglar nog synen av hans vänner ochså något.
Något halvprimitiva människor.

Fattar inte att dom inte fattar den andliga logiken.

Dom lever lika mycket i förnekelse som boskapen.

Men så är det med hierarkier som utnyttjar, finns alltid en hållhake.

Ingen rök utan eld.


Posted on: 2011/7/24 16:55
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#63


See User information
Kolla hur han försöker få det till konspirations teorier han som har skrivit det.

Posted on: 2011/7/24 17:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#64


See User information
Läste på Dn-sidan som tipsades om ovan.
"– Om man tittar på manifestet så är det ett hopkok av kända konspirationsteorier."

En av effekterna av detta kommer garanterat bli att marginalisera och bunta ihop alla som vågar tänka kospiration. Till och med kanske terrorist-stämpla delar av "sannings rörselsen"?

Guilt by association. Allt detta verkar delvis vara orkestrerat för att extremist förklara oss. Kopplingarna till div. "real illuminati" är så klantigt utförda att jag häpnar. Vilka världsbyggare som verkar i det dolda, har en hemsida? Helt kontraproduktivt och ologiskt.

"– Principiellt tror jag att alla bra organisationsformer har en svag punkt, nämligen att den kan utnyttjas till andra syften än vad den är tänkt till. Vad som är så obehagligt är att varje gång frimurare nämns i sådana här sammanhang så öppnar det upp för konspirationsteorier, säger Andreas Önnerfors."

Och där ser vi vad författaren står i frågan. Han kanske är en broder själv?

Posted on: 2011/7/24 17:05
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#65


See User information
Stämmer nog .

Högerextremistisk rasism blir istället förtryck sanningrörelsen.

Varför skulle det förvåna?

När man talade om fallet nämnde man inte ett skvatt om ordern men det går bra och säga saker som , många unga skriver på internet?

Va många unga??

Hade han varit mörkhyad hade man istället sagt islam al quida radikal religös extremist pakistan bla bla bla.

Dom vinklar det till att kunna få det som ger dem mest motstånd till fiender.

Inget och köpa dock.

Hur många muslimer hittar du inom ordern tror du?

Typ noll typ.

Klu kKax Klan är ju dessutom en gren av ordern.


Breivik ge sken av att han har allierade runt om i Europa som stödjer hans sak. Han skriver att han är befälhavare över ”Knights Templar Europe”, som han uppger har bröder och systrar i bland annat Sverige. Andreas Önnerfors tror inte att det finns någon sådan extrem grupp och absolut inte inom Frimurarorden.


Ja eller hur säg det till leo Zagami.

Så när P2 logen bombade civila i italien var det tydligen bara något vi inbillat oss.

Vem försöker dom lura`?

Terrororganisation vet vi ju redan att det är.


Posted on: 2011/7/24 17:11
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#66


See User information
Håller med dig Shen. Jag tror allt händer av en anledning det här kan vara en väckning till oss människor att börja ta frimurarna på allvar och verkligen börja ifrågasätta deras hemliga möten. Jag skiter i vad så kallade experter säger, jag vet att dom har konstiga saker för sig och att det finns psykopater så som Bush, Clinton, Disney osv e med i det där gör inte att jag misstror ordern mindre. En rätt bra blogg. http://shedlight.bloggplatsen.se/2011 ... -kvinnans-konstiga-vasen/

Posted on: 2011/7/24 17:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#67


See User information
Vad är det som säger att manifestet är hans? Det kan ju vara planterat.

Bilderna som figurerar på ABB ser rätt plastiga ut, familjekortet ser väldigt amerikanskt ut till sin utformning.
Jag skulle vilja se lite ordinära kort från hans liv. Bilder när han poserar med bomber?

Aldrig att en ensam galning kan åstadkomma allt detta på egen hand.

Posted on: 2011/7/24 17:35
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#68


See User information
Bara jag som tycker det luktar mindcontrol, han tog massa preparat och pratar om hemliga ordrar...

Tror han var en galning som eliten utnytjat för att helga sina mål.

Bara en tanke, men ifall det skulle vara så är det inte direkt första gången..

Posted on: 2011/7/24 18:15
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#69


See User information
Är förmodligen sagt för länge sedan, har inte hunnit läsa alla inlägg om detta dåd än.

9/11 9+1+1= 11
22/7 2+2+7= 11

"there could be only one" (x2)

Det är inte bara graffittimålare som tydligt visar vem som ligger bakom med hjälp av "tags", även "11-gänget" verkar ha ett behov av att göra det.

Posted on: 2011/7/24 19:11
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#70


See User information
Hela den här historien luktar illa. Med all respekt för offren, så det som vi fått veta ifrågasätter jag starkt.

Jag reagerar bla på allt snack om angrepp på landet, demokratin, politiken och socialdemokratin i allmänhet. Även interjuverna med de drabbade ger mig dåliga vibbar. Ungdomar som talar som trogna politiker och sätter sitt parti framför sig själva. Indoktrineringen verkar fungera iaf.
Allt påminner om både 9/11 och 7/7 och när jag sedan också läser att både far och son Stoltenberg deltagit på Bilderberg, om än för flera år sedan så börjar de grå arbeta.
Även Siv Jensen(Framskrittspartiet) har varit med(2010). Och nu med tanke på att Norge satt sig på tvären gentemot EU så blir det kanse klarare men ändå inte.

Jag reagerade även på att de tidigare ikväll på Rapport började prata om nätextremism och hur företag nu ska tag i detta och begränsa detta. Eller som herren från Google menade, att de som är av de åsikter som de tycker om ska få mer utrymme i sociala medier.

Posted on: 2011/7/24 20:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#71


See User information
http://www.youtube.com/watch?feature= ... edded&v=S225ga2hzpA#at=43

I denna video ser man män i beige cammo glida omkring kring platsen. Vad är de för några? Varför var dom just där när bomben gick av? Hmm.

Posted on: 2011/7/24 21:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Explosion i Oslo C
#72


See User information
På Ekot nämnde dom nyss att det fanns en civilklädd polis på plats på Utøya och som dödades av "Fjordman". Mystiken tätnar faktiskt!

Till och med jag har blivit länkad till sidor där "Fjordman" skrivit någon gång under senaste veckan... det var nog Snaphanen.dk dit jag hänvisades när jag googlade eller bingade på nåt. Eftersom man oftast dirigeras om till den senaste inskrivna träffen tyder det på att Fjordmaninläggen tätnat på sistone, jag har aldrig lagt märke varken till Snaphanen eller honom förr.

På sextiotalet skämtade SÄPO och IB lite om hur dom höll kollen på vänster- respektive högerextremismen.

Vänsterextremisterna höll man kollen på genom tjallare och högerextremisterna genom medlemskap i deras organisationer, haha!

Men eftersom allt annat ändras på femtio år och görs tvärtom gäller detta naturligtvis också säkerhets- och polisarbetet.

Alltså: Idag håller man kollen på högerextremisterna genom tjallare och vänstern (typ Amnesty och Svenska Freds) genom medlemskap!

Jag nämnde IB nyss. Men sossarna hade sin egen falang inom säkerhetsorganen på sextiotalet och det har de säkert fortfarande och det gäller säkerligen även det norska Arbeiderpartiet.

1984 pågick snabbt nertystade incidenter med hemvärn som försvarade vapenförråd mot poliser och det förekom även eldstrider i Mellansverige. Poliserna var kända för att konsumera så kallat "gristjack" och det fanns avdelningar inom stockholmspolisen som var tämligen ökända på stan. Själv såg jag dom flera gånger stå med svenska fanor nere vid T-Centralen och glo ilsket på mig när jag kom med min färgade fästmö och eget svart krulligt hår och skägg!

Dom hade varit perfekta medbrottslingar till Fjordman och fan vet om dom inte varit inblandade i ni vet vad jag menar men jag nämner det inte!

Obs! Dessa funderingar är bara sånt som kan vara bra att ha i bakhuvudet, jag avser på intet sätt att med dessa ord göra ett inlägg i debatten om det pågående skeendet i Norge.

Posted on: 2011/7/24 22:15

Edited by Asgeir on 2011/7/24 22:36:06
Edited by Asgeir on 2011/7/24 22:39:57
Edited by Asgeir on 2011/7/24 22:43:49
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 6 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
44 user(s) are online (44 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 44

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS