vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Vi skriver en bok tillsammans - Freeman on the Land på svenska
#1


See User information
...och sedan sprids den för vinden som ett elektroniskt dokument, lättillgängligt för alla.

Den börjar med att gå igenom landets lag vs maritim lag
(Alla vägar bär till Rom? som en kapiteltitel?)
Praktiska tillämpningar, appendix kan vara alla relevanta dokument som finns etc...

Om vi hjälps åt och gör det som ett internt ordbehandlingsdokument för cirkulation kanske?

Jag är gammal lärare och editerar min frus böcker - jag kan åta mig att se över språket etc om inte annat...

Vad tycks?

Resized Image



Posted on: 2011/8/25 10:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vi skriver en bok tillsammans - Freeman on the Land på svenska
#2


See User information
Djupt ämne

Posted on: 2011/8/25 15:02
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vi skriver en bok tillsammans - Freeman on the Land på svenska
#3


See User information
Ja, men ruskigt viktigt. Det här kan skapa en jordskredseffekt. Sluta tro på systemet och tillämpa det!
Till slut blir det kanske inte många kvar som varken går och röstar, betalar skatt eller reser till Libyen som militärer...

Posted on: 2011/8/25 15:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vi skriver en bok tillsammans - Freeman on the Land på svenska
#4


See User information
Det låter som ett ämne som man skulle behöva fördjupa sig i. Bra ide att skriva en bok.

Posted on: 2011/8/25 15:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vi skriver en bok tillsammans - Freeman on the Land på svenska
#5


See User information
Låter som en superbra idé.. hoppas det går vägen.