vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Black's Law

See User information
En serie att reflektera över... Denna Blacks law, finns på våra lag-skolors firmor...

Mycket nöje med era reflektioner!

Här är länken för en Playlist;
http://www.youtube.com/watch?v=njN9lc ... 1&list=SPB3F40D3A409B7B0C

Här är delarna för sig;

Del 1

Del 2

Del 3

Del 4

Del 5

Del 6

Del 7

Del 8

Del 9

Del 10

Posted on: 2011/11/22 17:23

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Black's Law

See User information
Hej Avatar!

Tyvärr kan jag inte se på vids, så jag behöver bokstäver.

Vet du översättningen av "commercial liability"
"fyrspråkig juridisk ordbok" säger om ordet liability att det heter ansvar, då skulle de bli kommersiell ansvar.
Jag tror det måste vara någat annat då.

Posted on: 2011/12/5 5:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Många bolag i världen har ett LTD i bolagsnamnet, det är en förkortning av limited, mao begränsad/begränsat vad ? Jo ansvar, varför är skatteverket, kronofogden mfl. registrerade bolag ?

Hur ofta är ett brev undertecknat av en man eller kvinna med blått bläck i orginal som dimper ned i brevlådan från dessa bolag.

Jo dom gömmer sig bakom bolaget utan eget kommersiellt ansvar och hävdar saker dom inte har eller kan ha belägg för, allt är en illision. Men så länge den sociala programmeringen fungerar så fortsätter dessa stackare att fiska efter låtsaskontanter, och med vår enfald så går det skapligt fn.

Tänk inte på rosa elefanter och för all del tänk inte heller följande tankeslinga: oavsett vad en snubbe i broderad pyjamas ex. vis "tjänsteHmmm ((man)) hävdar utan bevis och rapar om "lagar" vilket i sig inte är nåt mer än regler, förordningar och simpel vanlig bolagsplicy som endast berör anställda i nämnda bolag.

Summarisk process my ass, tänk för fan själva vad det egentligen betyder, det enda intressanta på temat summarisk är att man snarast börjar med summariska rättegångar mot parasiter som missbrukat sin förtroendepost och har summariska fjäder och tjära evenemang.

Om man nu skulle tacka för det maskerande erbjudandet vilket det är, och inte nåt nån behöver göra som vi dessvärre programmerats till att tro och ställa följande fråga: Käre bror, om jag tackar nej till detta erbjudande och du med stöd av dina påsådda sk. lagar tvingar mig till en idag obefintlig sk. rättsinstans, hur skulle det rubriceras, civilmål eller kriminalmål ?

Det finns bara dessa två, det ena kräver ett lagligt bindande kontrakt och det andra en skada, en skadad part och en levande man eller kvinna av kött och blod som hävdar nämnda skada, inget annat.

Hur ett lagligt bindande kontrakt mellan två parter bör se ut finns att ta reda på för den rättfärdige, den består av endast 4 punkter, vilket i sig säger att 4000 sidiga sk. kommersiella kontrakt, med mycket finstilt endast tillämpas av psykopater som vill blåsa sin motpart, förr räckte det med en muntlig överenskommelse och ett handslag, men det var förr det HeHe

Livet är enkelt det är vi som krånglar till det, skada ingen, skada inget och var ärlig täcker allt väsentligt , fast det kräver fullständigt ansvar av var och en, det verkar vara där skon klämmer än så länge, hjälps vi åt så kan vi ev. vända detta och njuta av livet som sådant.

Viktigt är att fastslå vem man är, en skattebetalare eller person eller socialdemokrat eller AIK:are eller flugfiskare eller muslim eller same eller handikappad eller om man är en evig varelse som gör en jordisk erfarenhet med vad det kan innebära och som sådan en suverän instans.

Oavsett om man är fortfarande är vilse i den konstruerade kommersiella religionen som inget annat är än ett styrmedel så kan ju den frisinnige fundera på 1:a Mosebok där det står att (gud) skapade människan till sin avbild, alla har lika värde mm. hur kommer det sig då att vissa hävdar att dom besitter en rätt att tvinga på andra sina agendor utan var å ens uttryckliga medgivande. Vem fick dom den auktoriteten ifrån och vem gav auktoritetsgivaren den auktoriteten i sin tur, och om nu gud, vad nu denna instans är för nåt finns så träffar jag denna gladeligen för ett direkt samtal utan 3:e partsinkräktare, typ himlapiloter, tjänstemän och andra egennyttiga idioter.

Det är enkelt, man använder sig av auktoritet, intimidation, hot om ekonomiska och fysiska påföljder med stor hjälp av bankernas beväpnade gren ( läs polisen ) som för övrigt aldrig bidragit till att råpsykopater tagits omhand på lämpligt sätt utan deras enda uppgift är att med hjälp av bedrägeri och hot pyssla med kontantkonfiskering åt sina utländska uppdragsgivare som till stor del gömmer sig bakom fenomenet antisemitism.

Hur många har på egen hand forskat i detta fenomen, vem som uppfann det och vad som är syftet.

The truth sucks, jag vet, men det går över, det tar bara några år HeHe.

Va som ett barn och använd flitigt följande spontana kommentar, varför det, och som inbillad vuxen kan man ta en följdkommentar, få se på lite belägg för det du hävdar i skydd av din broderade pyjamas, din pepparspray eller din fina titel.

Kom ihåg att var och en som oönskat lägger sig i ens dagliga förehavanden utan samtycke skall hållas fullständigt ansvarig för sina handlingar, utan undantag, och till och med brottssyndikatets egna regler tillåter kreti och pleti att ha samma befogenheter som deras vilseledda Policyofficers, nämligen RB 24:7 envars rätt kolla in den och tänk sen varför beväpnade enfaldiga nyttiga idioter behövs efter vägkanterna.

Det finns ingen yttre källa som har ansvar för ens hälsa, säkerhet och välbefinnande utan det är upp till var å en att ombesörja detta, kan man sen samarbeta med likasinnade så blir det ju mera praktiskt njutbart, så to spik, HeHe

Så att lägga ner massa dyrbar tid av ens korta jordevandring till att sätta sig in i systemets " regler " är bortkastat, för spelet är riggat och det går inte att vinna, lösningen är att inte delta.

Stå på er kära vänner och öppna gärna dörren för dessa systemets stöttepelare som vi idag betraktar som motståndare som än så länge inte insett att dom endast är utnyttjade av av en instans som bevisligen saknar attribut som kännetecknar en riktig man eller kvinna, nämligen: empati, ärlighet, välvilja, samförstånd, självuppoffring mm.

Lev väl bröder och systrar av alla det slag

Free your mind and your ass will follow.

Posted on: 2011/12/5 9:27

See User information
Bravo Nomad!

Me likes that: free your mind and your ass will follow. haha
Min gata, min by, min Kommun, alla är de bolag.
Kyrkan är ett bolag. Socialstyrelsen, Lasarettet, alla är de bolag.
Mig kallas de ochså för BOLAG.

FR mm är ett BOLAG och så har de undertecknat Lissabonfördraget och alla deras "lagar".
På så viss har vi tvingats att vistas i deras fängslan av träldom och förtryck.

DERAS Arrogans verkar större än Guds Kärlek.

Posted on: 2011/12/7 5:42

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper