vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: David Icke Exposed as an illuminati Witch
Det finns foton på mig också när jag gör M-tecknet omedvetet. Ibland när jag tar någon i hand blir det också slappa-fisken, dvs man tar grepp för tidigt. Speciellt i nervösa tillfällen.
De flesta bildbevis man ser på folk som ger det superhemliga tecknet slappa-fisken är under TV-sända tillfällen osv och de är ju så klart nervösa.

Finns äldre foton på mig också där jag gör andra tecken. Exempelvis såna för att visa vilket hood man tillhör.

Så "bevis" i form av att någon gör ett tecken väger inte så tungt hos mig.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Med all respekt
de flesta av er här är totalt vilsna
ni kallar er Vakna, fast ändå
ni verkar dvala i Koma
Speciellt du Network
medlem sedan år 2006
??? och?
du följer en dåre
vad du följer är en dåre

Du har långt väg att gå
eller kort vad vet jag
...

Posted on: 2012/1/23 22:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Vakenhet är ett personligt begrepp. Det finns ingen klar definition på vad det innebär.

Jag brukar se det som att de som tror det pågår infiltration på forumet och liknande bara för att alla inte håller med dom till 100% är långt ifrån vakna.

De som anklagar andra för att vara infiltratörer avslöjar sig själva. Många här har råkat ut för det när de inte håller med om allt den andra säger och så även jag. Eftersom jag sitter med facit i hand på åtminstone mig själv så vet jag ju de har 100% fel i det fall jag kan verifiera.

Att kalla Icke för dåre är inte så vaket tycker jag faktiskt. För mig innebär vakenhet att man tar hänsyn till andras tro, men de ska också kunna tåla granskning om vad de tror på. Jag tror det bara är nyttigt.

Jag tror inte på det Icke predikar om, men samtidigt har han betydligt mer följare än du och jag, så vem är den egentliga dåren då?

Jag är här på forumet för att diskutera vad jag tror på och vad andra har för övertygelse.

Jag anser mig inte vara så jättevaken, men samtidigt tycker jag inte det är så många här på forumet som är det, eftersom det mest handlar om en kamp att strida för sina egon.

I andra trådar kan man läsa om förslag att radera vad andra tror på bara för att man inte håller med om det själv. Någon föreslor ett slutet forum.

Sån "vakenhet" blir väldigt tragikomisk när det är precis såna saker det här forumet ska granska.

Även om jag som sagt inte håller med Icke om mycket så tycker jag Network visar en betydligt större vakenhet när han försvarar det han tror på än andra.

Aggressivitet och ego är inte vakenhet.

Många här på vaken startar en tråd och sen inte tillåter man tycker olika. Hur vaket är det? Man har ju från början då missuppfattat hela funktionen med ett forum. Dessa personer är ju inte intresserade ens av att diskutera.

Sluta angripa och anklaga personer helt enkelt. Det är bara småsint. Eller som de säger i staterna "Don't hate the player, hate the game"

See User information
Svar till Tjoffsson:

Jag vet inte ens
var jag ska börja med dig
jo mer du skriver
desto...

Om en dåre har tusentals följare
Vad säger det om de efterföljare?
Du ska/borde veta att
det finns En enda sanning
och tusentals lögner.
Sök!

Posted on: 2012/1/24 1:16

Edited by Abyssinia on 2012/1/24 1:44:13

See User information
Quote:

eezy skrev:
David Icke verkar vara en hyvens kille och sanningssökare av rang. Mer än man kan säga om dig Steffo, smutskastare där, som jamför honom med Hitler?! Ställ dig i kön bland alla andra repeaters i massmedia. Vad föreställer det där tecknet som Ickes reumatiska hand förmedlar menar du?

Vilken hand var det som var reumatisk nu igen? Tydligen skulle det vara vänster enligt uppgift, men han gör ju sina hälsningar med höger hand.

Kan inte hjälpas att Icke inte har nån trovärdighet kvar, han har aldrig varit nån Idol för mig.

På den gamla goda tiden, när man inget visste något om dessa handsignaler och dylikt, hade jag inte ens då försvarat honom om denna information dykt upp.

Jag hade undersökt saken närmare, och försökt se om något av detta stämmer.

Och visst stämmer det. Icke verkar jobba för fel sida, han har ju också försvarat "reptilerna" och sagt att de är bra för oss. Hur skall vi ha det nu?

Vad är det för fel på Hitler ur denna synpunkt nu då? Han gjorde ju det som han skulle göra enligt Albert Pikes vision.

Tror du verkligen på allvar, att det var Hitler ensammen som låg bakom det som skedde eller inte skedde för 60 år sedan?

Tror du verkligen det, då kan vi ju sova lugnt nu eftersom Hitler är död?

Tvärtom, lever vi redan i det tusenåriga riket.

Det är ju det M tecknet vi talar om här.

Nazisterna har visat sig vara ashke-NAZI, som förflyttades till Usa, deras forskning fortsatte under otalet olika projekt, med världens goda minne.

Nassarnas koncentrationsläger har byggts upp igen, i Usa, och världen rullar mot det 4:e världskriget.

Allt går enligt agendan, och ingenstans ser man att den kommer stoppas.

Personligen tror jag inte utvecklingen kan stoppas, och jag tror inte heller det är meningen att man skall stoppa den.

Man har ett val att göra, allt är mycket enkelt.

Antingen slutar man att bidra till att vara en del av maskinen, eller så tillhör man den.

Man blir gruset, som förstör den.

Men det finns ingen plan på personlig nivå, eller en LEDARE, som kommer ordna det.

Det är inte första gången detta har skett.

Att David Icke tror sig vara Messias, gör inte detta sant.

Det finns inget hopp.

97% vill inte inse, och kan inte "räddas" dom hade kunnat genomföra det, till priset av allt dom står för.

Ett pris för högt att betala.

Som man sår, får man skörda.

Folk säljer sin själ för en tusenlapp.

Nästa gång för 900 kr.

Valet man har, är om man skall vara en Lemmel eller inte.

[img width=500]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJ9_uqI6BAPm8P715MqOgbJde3b3UmFC_YX_XQ3kaubldEKXjAvw[/img]

Posted on: 2012/1/24 4:28
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

Tjoffsson skrev:
Det finns foton på mig också när jag gör M-tecknet omedvetet.

Att du har gjort det omedvetet, betyder inte att Icke har gjort det omedvetet.

I filmen som postades visas ju också en konfrontation, angående satanistiska symboler som han använt i andra sammanhang.

Då försöker han dels skylla ifrån sig, dels bortförklara sig.

Man ser på hans kroppsspråk att han är pressad och att han ljuger.

Han förklarar till och med att det till och med är "bra" att använda dessa satanistiska ockulta symboler.

Utan att ge en trovärdig förklaring, hur det skulle kunna vara så.

Bevisbördan ligger på honom.

[img width=300]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmEr13eXiSo7TeHdhp66lJZFpgJK6dwlgAu-TMmYWlID57BXjq4Q[/img]

[img width=300]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSUISTKK2ThU_dKcOH9kAPoYiLu1synesnyNAfn_VInmVczypAa[/img][img width=300]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWBkH72WtX5inhrGveEyIX4rlhMMzI7nWd2GQduI7nQO6wyJu_0w[/img]

Resized Image

http://socioecohistory.wordpress.com/ ... -satanic-hexagram-symbol/

[img width=300]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSA3s_ru7ZOXOFeTZGzfHJg1kHVhOXjZrRn6DhCaSri-b5o3u5Vnw[/img]

[img width=300]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTNBwPZdV2cNzRGhf275ZGsly51Zn6A5U83I4wEbeyJ2-cjNQjw[/img]

[img width=300]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwBS8spbUlAQylfkaju-jQxVmkxwsup3PHktiaUUNycOkKMcHz[/img]

[img width=300]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ5xtN5VRbT4NncE-b2gtzh-_ls5W2M2Z7Rz4hP78IOENsxfx2q[/img]

[img width=300]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRlg1c7zo0PmJSfvg2Ojz43Sbw7qX-DXzSQNDYI6sMY_yXbcBE-0w[/img]

[img width=300]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSFkQgsKNX731bvvNYJlgAgXIpdWCD8HUoTpOVirpZTBYY1hV7Grw[/img]

[img width=300]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqo37qBYvk4u4Au0opSWOMphOfEaxNEiGnYCnGLoV-aacPAozA6E86gCeMbg[/img]

[img width=300]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNVkEIT3xOvLGokTXtARlixnMVbnoX6IUNvKOhV-lRyOWiqTJThg[/img]

[img width=300]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQlEnuZIxmzox-gIfOlUJtqjo5e3hhxEW-KwRuJ_O_oHyqBTKBS8g[/img]

[img width=300]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQr23JooL-jhx6k1dQl9IsgoZ_Yna5JUbMGULT1gYfPxiaDNt9O[/img]

[img width=300]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRV0XNfnaZpwAJ8Pm72kN-sMsOJ6xJBGZws7DZQxPABWGmwQFZYzg[/img]

[img width=300]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8Hqdk-ErUoj_1fa0OMHhR6XidVCslaYpBMgK0TdMkhqVVV110[/img]

[img width=300]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTtTkxE3owBEYFaQkN1ldtB-LZhjhTRyDTYzy-j4sXzVw9TyvAgDg[/img]

[img width=300]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSpY1RMmo5SsM7w_XpCyawfkNfVDpl8NBmxbJnNuT2ja2Pr2lfVnw[/img]

Posted on: 2012/1/24 4:54
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
@Steffo: Nej, bevisbördan ligger på dig som kommer med anklagelsen. Hittills är det väldigt tunnt.

@Abyssinia: Det finns folk som tror på mycket. Astrologi kan man tycka är dårskap, ändå tror en hel del på sånt. Speciellt kvinnor. Kvinnor tenderar att tro på mycket hokus pokus. Är de då dårar? Funkar någonting för någon är det bara att köra på så länge man inte skadar andra.

Jag tror på liv på andra planeter exempelvis, men jag tror inte de besökt eller bosatt sig på jorden. Men eftersom det är så självklart för mig att det finns liv på andra planeter är det inte så långsökt om de faktiskt skulle vara här eller besökt oss. De som tror detta har alltså en annan sannoliksbedömning än mig. Det enda egentligen som går emellan våran uppfattning är förutsättningen att det skulle kunnat hållits hemligt och de flesta här på forumet är väl överens om att många saker hålls hemliga mycket effektivt?

En dåre för mig är någon som inte klarar att ta hand om sig själv pga sin uppfattning om saker. En dåre har ingen förståelse för hur saker fungerar.

Network lyckas samla ett tiotal personer varje år att bygga på hans hus som växer. Icke har varit fotbollsmålvakt och politiker, men nu kör de på vad de tror på.
Detta är inte dårar i mina ögon.

Hade du levt på medeltiden hade du varit en sån person som tyckte de som påstod jorden var rund skulle stenas till döds eller fängslas och kallat de som påstod att jorden kretsade runt solen för dårar.

Respektera vad andra människor tror på, för det är de som inte tycker som den stora massan som för utvecklingen framåt. Vi andra är bara nöjda och bekväma.

See User information
Quote:

Tjoffsson skrev:
Nej, bevisbördan ligger på dig som kommer med anklagelsen. Hittills är det väldigt tunnt.

Det var ju David Icke som använder dessa satanistiska symboler, entiteter och hemliga handsignaler.

Räcker med att det är sant för att saken är bevisad.

Han erkänner själv

Case Closed?

Posted on: 2012/1/24 8:55

Anonym

See User information
svar till Tjoffsson

Jo mer du skriver
desto mer ser jag
att du inte tycks förstå
vad det är du skriver

Posted on: 2012/1/24 12:28

Anonym
Ja, det är svårt att nå fram till någon som saknar empati eller förstånd.

Någon som kallar andra för dårar bara för att de har en annan uppfattning än de själva är de sanna dårarna.

Ditt ego lyser igenom. Ditt speciella sätt att skriva inlägg med tre ord per rad och allt i fet stil. Vad är det för dårskap? Vad är det som får dig att tro att det du skriver förtjänar att stå med fet stil?

Låt mig fråga dig en sak?
När insåg du senast ett misstag du begått?

Ju längre tid det gått brukar vara ett mätbart sätt att man förlorat ett konstruktivt tänkande.

Anonym
Tjoffsson är väl kanske inte den man vill diskutera detta med han är väl reggad på sova.nu :)

Folk har lika svårt att hajja att Alex Jones sänder på ABC:s satelit. ABC som ägs av JP morgan alltså dom som hatar Alex Jones :)

See User information
Öj Damiano
Jag får börja med att säga att jag inte snokat närmare i de här påståendena om Alex Jones o David Icke.
Men jag minns att du tog Jim Marrs som exempel på en riktig journalist i en gammal tråd.
Spelar det nån roll för Jim Marrs trovärdighet att han varit gäst hos Alex Jones? Jag menar, om han nu är trovärdig borde han väl inse att Alex Jones är en bluff?

Posted on: 2012/1/24 16:55
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

Anonym
Hela iden med dissinfo är väl att ha en del sanning bland löngnerna svarade jag då om du minns...

En rysk maskirowia går ut på att man har en avhoppare som på direkten sätter dit flera agenter som jobbar åt USSR. Han ger även sanna och trovärdiga uppgifter om nätverk i Östtyskland, Frankrike och USA. Cia och Mi5 blir lyriska en hög GRU spion har hoppat av och att han sätter dit alla han har vetskap om.

Men nu börjar maskirovian ta form för nu börjar han med dissinfo han pekar ut agenter som Ussr inte kunde köpa, han
pekar ut chefer på sambandscentraler och vanliga sekreterare. Allt detta varvat med sanna uppgifter,detta får underrättelsetjänsterna att springa som höns utan huvud i ca 8 år och jaga spöken och då och då få en riktig spion serverad...

Detta kunde eliten för många år sen, varför är det så svårt att tro att dom kan göra samma sak nu?

See User information
Icke's ex wife says he ended the relationship because he believed she was a reptilian

http://www.dailymail.co.uk/femail/art ... iage-breakdown-weird.html

Pamela says Icke became suspicious that she was showing reptilian tendencies.

‘He can’t figure me out — he thinks I might be a reptilian,’ says Pamela.

‘Of course, I’m not. David and I had a deep connection, we were meant to be together, but he turned against me. I’ve been through utter bewilderment, pain, sorrow and heartbreak.’

‘He’d say accusingly: “Your face has changed, you look different.” ’

Pamela says the fact that her father was a fighter pilot and she had grown up on air bases — Icke suspects the military to be under the control of reptilian forces — will have fuelled her husband’s fears.

‘We were on tour — in Vancouver, I think — when the driver said to me out of the blue: “David wants you to go.” I was so shocked I felt as though I was having heart palpitations. There was no reason for it.

‘When we got to our hotel, my bag was chucked into the car — David had thrown my clothes into the bag.

‘The driver took me to the airport and I flew to Phoenix, where I stayed in the apartment I’d kept on, until David came some days later to get me. It happened several times — David just could not make up his mind.’

Ödla
Resized Image

Posted on: 2012/1/24 19:41

See User information
Well, eftersom Alex Jones & David Icke utgör ca 1% av den info jag tar in så känns det som att det kvittar om de är disinfo, medvetna eller omedvetna agenter.
Alex Jones kan jag medge att han(iaf hos mig) skapar mer ilska än andra känslor, David Icke däremot tycker jag är inspirerande och lämnar kvar en känsla av att jag kan göra/bli vad jag vill.
Och eftersom det kräver kopiöst med tid för att garanterat ändå inte kunna vara säker på det ena eller andra om dessa herrar så låter jag frågan bero.
Mina 5 cent

Posted on: 2012/1/24 19:54
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
Jag har lyssnat en hel del på AJ den sista tiden, eftersom jag slog till på en prenumeration hos honom, men han berättar inte så mycket av värde.

Han går på och avbryter sina gäster hela tiden med banala headlines från hans egen site, så att dom inte får ur sig det dom ville säga. Dock ibland kommer en del intressanta gäster, men Alex själv bryter ingen ny mark, förutom att han hänger med vad pressen skriver, och såklart konstitutionen.

Han undviker konsekvent att förklara den stora konspirationen, och det faktum att det politiska systemet är en fars, ett skådespel, två partier, med samma mål och agenda.

Han har mig veterligen aldrig nämt Talmudic Satanist Jews eller liknande, det är genomgående "globalist's" Offshorebankers, osv. Den som inte är påläst blir vilseledd.

Posted on: 2012/1/24 20:04

Anonym
Så roligt Damiano med fler som bekänner färg.

Att vara vaken enligt är alltså att försöka förlöjliga andra? Sånt beteende är ganska småsint i mina ögon, men alla tror väl de är smarta för att de går på sin fulla kapacitet. Men har man blivit begåvad med mindre än genomsnittet räcker inte det till.

En Volkswagens 74 hk presterar mindre på full gas än vad en Porsche med 450 hk gör på en sjättedel.

See User information
En tanke bara!
Ambres och den gula blomman? Den är allt annat än gul säger han, det vet dom som använder symboler också! Så länge reaktionen finns mot dom, så finns det också jämnlika med dom, symbolerna menar jag då.

Man skall vända allt upp och ner, inte bara det som passar en!

Exempel: Jag står precis still och säger ingenting ibland en grupp människor. Ingen reagerar. Jag tar sedan upp en symbol av någon form och får se reaktioner, jag står fortfarande still och säger inget. Vart kommer reaktionerna ifrån, och vad säger det om denne som reagerar?

Fridens

Edit: Jag säger varken bu eller bä vad det gäller dom som håller i eller skyltar med symboler, tänker bara på effekten av dessa och vilken betydelse det har!

Posted on: 2012/1/25 1:39

Edited by iwarrior on 2012/1/25 2:15:23
Edited by iwarrior on 2012/1/25 2:17:03
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Åh, Daily Mail.

Den svenska motsvarigheten:

http://svenskdam.se

Björn Borg hävdade aldrig att kungahus och presidenter var reptiler. Ändå förföljde denna tabloidskrifts ohängda skribenter honom i 20 år innan Torsten Flick och sedan Persbrandt tog över de rollerna...

Och till kvinnan med den vackra webbsidan:

Jag följer ingen.

Det är ett och annat jag vet att David Icke bevisligen har fel i, men i sak har han rätt vilket jag också vet och det genom att stämma av med massor av andra källor.

Jag håller helt med det han säger också, att han i sig själv är inte intressant.

Jag struntar faktiskt blankt i vad han har för sig, informationen han lägger fram är det intressanta och jag ser vad många, många andra researchers lägger fram också.

Risken för disiformation är alltid överhängande, överallt - hela tiden.

Risken för underrättelseagenter i verksamhet eller bara jävla jubelåsnor och psykiskt sjuka människor är monumental.

Chansen för att det blir något faktiskt och praktiskt är dock mycket stor, det har jag redan sett bevis för.

Välkommen till Vaken.se

Posted on: 2012/1/25 12:25

See User information
Orsaken till att man ens orka peppra ner en artikel om detta, är at man vill göra intet ont anande individer, med mindre kritiskt tänkande mer medveten om att deras Idol, kan ha fel agenda.

Börjar dom att försvara idolen ifråga, som om det vore en nära vän, eller dylikt, då vet man att det var värt det, och att artikeln var befogad.

Hepp

Posted on: 2012/1/25 13:00

See User information
För att förtydliga vad tjoffson skrev så är det dryga tiotalet människor varje år jag samlar ihop kommna via Vaken. Sen kommer det fler från andra håll.
Huset är snart klart och det blir fler byggnader. Motståndet har varit gigantiskt från många håll, inte minst från den religiösa sekt som anser sig äga det området jag bor i.
Men det är ju så, lämnar man fårskocken och ger sig ut i det vilda för det man tror på så kommer skocken att bräka och fårhundarna komma springande med häsk blick och tungorna ute.

Posted on: 2012/1/25 13:28

See User information
Disinfoagenten i farten igen...

THE ELEPHANT IN THE LIVING ROOM ...

... AT WAR WITH THE WORLD

The David Icke Newsletter Goes Out On Sunday

[img align width=300]http://www.davidicke.com/images/stories/israelelephant2.jpg[/img]

Well, how blatant, how in our face, does it have to be before the elephant on the sofa is acknowledged for what it is? Rothschild Zionism is leading the world into yet another war and this time with the serious potential to explode into a third global conflict - what they have long sought to engineer.

I refer to Zionism as 'Rothschild Zionism' to constantly expose who created this expression of undiluted evil and who controls it to this day - the House of Rothschild. The secret society called Zionism was not created for the benefit of Jewish people, but to use them as a cover to pursue the merciless annexation of Planet Earth. Many and increasing numbers of Jewish people can now see this. They have been 'had' on a monumental scale. The first Rothschild Zionist Congress was in Basel, Switzerland, in August 1897, but not many realise that it was originally due to take place in Munich, Germany.

It had to be relocated because of opposition from Jewish people in Germany who did not want to be shipped off to Palestine, as per Rothschild Zionist agenda. They were doing fine, thanks, so go away and take your silly idea with you. But little more than 30 years later the Rothschild-engineered and Rockefeller-Harriman-Bush-funded Nazi Party came to power in Germany and began to target the German Jewish population and those in other countries. Vast numbers of Jewish people left Germany and Europe in general as a result of this abomination and headed for the United States and ... Palestine.

Thanks to the Nazis, the Rothschild Zionist leadership got its way. Coincidence? Not a chance ...

... Once the State of Israel had been bombed and terrorised into existence a long list of Rothschild Zionists were relocated to especially the United States so their children would be born as American citizens. These children are the Rothschild Zionists that dominate the American government and its agencies today. Among them is Rahm Emanuel, Obama's White House Chief of Staff in the crucial years after his election, and now Mayor of Chicago. Emanuel's father openly boasts that he was a member of Irgun, the Rothschild Zionist terrorist organisation, before he headed to the US to produce his offspring.

Rothschild Zionism now controls the United States government and Congress in general via front organisations like the American Israel Public Affairs Committee, a massive lobby group representing a foreign power and widely known as AIPAC. This is why Obama said in his State of the Union address of pure fantasy this week: 'Our iron-clad commitment to Israel's security has meant the closest military cooperation between our two countries in history'.

Read: 'We do whatever they say.'
Resized Image

Posted on: 2012/1/27 19:43

See User information
Det är ju faktisk en av Ickes förtjänster att han i alla fall pratar om zionisterna. Men det kommer inte så mycket om dem, om nån vill höra en som verkligen hatar Rotchild och i vart fall påstår sig veta vad dom sysslar med i ritualer mm, då får man kolla in en herre som kallar sig Tim Rifat.
Han har ett skumt förflutet med, i Mi6 och varit remote viewr för dem, han påstår att han var med och fällde Soviet unionen, med ritualer för Rotschilds. Han är kul att lyssna på, men man kan inget veta om det han säger, om det är sant.

http://www.youtube.com/watch?v=oijYk_xVWS8

Posted on: 2012/1/27 19:55

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper