vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 »


Re: This is the most important document in the world
#49


See User information
Vet du inte vem du är får du ta reda på det.

Posted on: 2012/1/30 11:37
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#50


See User information
Egot är en uppfattning.

En uppfattning som bygger på den okunskap som format en.

Därav skyddar den sig med den formen av okunskap.

Ex du och jag mitt och ditt vi och du.

Allt är en basis grundat på okunskap om människans natur elementens natur andarnas natur.

Det leder till att okunskapen söker skydda sig från sanning eftersom sanningen är den långa vägen och uppoffring behövs precis som förlåta och glömma och strider mot energilagarna därav krävs uppoffring för att ta sig någonstans.
Utan självdiciplin går inget.

Så den lägger sig i mitten av löken och varje gång du skalar av skalen genom att komma på stegen i den 8 faldiga vägen mellan känsla och tanke som switchar plats så kommer du till nya uppfattningar som den skapar för att skydda sig från att upplösas.

Argumenten bygger på.

Jag vet nu, Jag är nu, Jag vill nu, jag behöver inte söka nu..

Den vise säger istället. Ju mer jag vet ju mer förstår jag hur lite jag vet.

Det finns inget som separerar livets träd utom illusionen och okunskapen.

Därför dömer folk varandra lätt för dom inser inte att människan är en anpassning av sin omgivning och tankarna en produkt därav som leder till karaktären som inte är den sanna naturen av deras riktiga jag.

Därför dömer man inte livets träd om den petar dig i ögat pga den växt fel utan man flyttar på sig då växter mycket lätt växer fel pga hur dom anpassat sig.

Att döma dom heliga varelserna är inget som herren eller anden sponsrar utan lystra istället till deras ande.

Därav be för dem att vakna skicka anden till dem för väckelse istället för att låta dem locka upp elden i kroppen genom sina försök att locka fram reaktion i dig med okunskap.

Säg till draken att dra sig tillbaks , jag känner dig.

En arg person är inte personen som talar.

Det är draken som talar genom dem.

Tygla hjärtat och du lär dig tygla draken och känslorna samtidigt som förståelse utvecklas om vad som gynnar en och alla i längden och hur vi alla är ihopkopplade.

Vi finner ingen visdom i ord vi jagar bara tankarna.

Sann utveckling börjar från hjärtat.



Posted on: 2012/1/30 11:45
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#51


See User information
Du lär dig tygla draken men inte för att använda den.

Eld har sin natur och har bra delar men att förstå elden är bara en kort bit på vägen.

Den representerar det köttsliga och den vågrätta evolutionen.

Bränner allt i sin väg och hålls i handen av dödens ängel som påminner mig om en blodtörstig men klok kattunge som gillar locka och fresta men som behövs i dödens mörker för att rena själarna från högmod så dom inte återfödds onda på sin väg mot att återförenas med ljuset genom livets klassrum.

Folket ska aldrig sträva mot elden utan förbi den för den dagen människan strävar efter elden förgör dom jorden.

För att om draken får välja bränner den jorden och spottar på dess kvarlämningar och fortsätter bränna dem.

För det ligger i eldens natur att brinna.


Visdom krävs där den inte finns (alltid).

Posted on: 2012/1/30 11:55
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#52


See User information
Vad ego är vet man inte innan man krossat det.

Illusionen om sig själv, andras ego är deras illusion.

Posted on: 2012/1/30 11:56
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#53


See User information
Ja du har rätt utan möte med det så förblir den dold.

Okunskap leder till mycket skit faktiskt.

Allt lidande vi ser är dess produkt.


Kunskap är bra och kan göra en fri men den förväxlas lätt med visdom.

Jag fann kunskapen i mörker som liten där den kommer ifrån.

Men jag förstod ochså att man inte kan bli någon gud genom den som vissa tror för den är lägre än visdomens förståelse från herrens ljus.

Kunskap kan vi alla utala men visdom måste upplevas.

Vi är alla en vi bör förstå det men vi behöver inte sträva efter det.

Det kan likväl sluta illa ochså , balans är nyckeln.

Bara förståelsen för visdomen och kunskapen bakom på dess väg till den räcker för att kunna uppleva det.

Kroppen är en bra lustig grej många förmågor många nivåer många dimensioner.

Riktigt universal verktyg.

Posted on: 2012/1/30 12:06
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#54


See User information
Quote:
I begreppet normalt, menas här att du gör vad de flesta gör, i det sammanhanget följer strömmen, av de andra, som inte heller är lurade, om man skulle fråga dem.


Innan socialtjänsten tog fel barn så att säga så visste nästan ingen hur den sociala förvaltningen egentligen arbetade. Jag drar dock inte alla över en kam och därmed hatar allt och alla.

Bara för att jag är lite blissig och försöker respektera så många jag kan, inkl deras uppfattningar om världen, så betyder det inte att jag är en klenis som man kan driva med hur som helst! Sätt dig ner i båten och beté dig som folk, du vet inte bäst och är ingen självutsedd lärare som skall styra upp allt och alla. Jag försöker förmedla rättigheter till dom som bryr sig, dock svårt med en svans som inte respekterar andras liv, uppfattning och val!

Jag respekterar Din uppfattning, men har min egen vilket Du får acceptera, eller skall jag förklara det mer ingående?

Posted on: 2012/1/30 12:11
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#55


See User information

Posted on: 2012/1/30 12:14
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#56


See User information
Jag brukar säga så här: Om man inte redan lever, är man redan död, man måste dö, för att kunna leva.

Posted on: 2012/1/30 12:35
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#57


See User information
Jag vet att du inte vet, det räcker för att veta vad jag säger till dig.


Jag har aldig bett om nån sk "respekt" för min uppfattning. Det räcker med att det är sant det jag säger, skulle du inte hyckla och börja snacka om att du "respekterar" skulle du ta reda på att det jag säger, överenstämmer med fakta, logik, och den faktiska händelseutvecklingen och historien i övrigt. och be om ursäkt.

Be dig själv om ursäkt i såna fall. Jag behöver inga ursäkter.

Bråkar du med mig, bråkar du med dig själv.

Allt är inte en uppfattning.

Det finns saker som är "sant" i en sån utsträckning att man har kommit överens om att kalla det verkligheten.

Är du inte insatt i hur den fungerar, lever du inte i den.

Välkommen till månen.

Dina rättigheter leder till folkmord.

Posted on: 2012/1/30 12:36
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#58


See User information
You have to be able to die for today to be able to grasp the oncomming day (bruce lee).

One must take with them what works according to the principles of truth and discard the rest to be able to move forward.

Store energy transform energy produce energy = couse and effect = addaption = balance.

Balance in universe all but man.

Ju mer man vet desstå mindre finns det att säga.

Orden är till för att jaga tankarna.

Skillnaden mellan medvetna och omedvetna är att den medvetne uppfattar orsakerna till verkan och finner sig därför inte i situationer som härrör från en orsak med falsk basis.

Tomhet regerar genom allt.

Allt har en natur.

Posted on: 2012/1/30 12:43
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#59


See User information
Vi kan bara omvandla energi, inte skapa den. Huruvida Universum "skapar" energi eller inte låter jag vara osagt. Men jag anser inte att Universum är i balans. Då skulle allt vara stilla.

Tvärtom kan Universum ha upphört att existera, men vi vet det inte ännu. Allt jag förstått tyder på att vi lever i en illusion, av tid, men att allt egentligen sker samtidigt. Då är inget i balans, eftersom allt är rörligt, och i en illusion vi kallar verkligheten.

Naturen är inte heller i balans..

Det är i själva verket obalansen som gör att liv existerar på planeten. Överskott av vissa gaser och vissa livsformer.

Detta skapar en illusion av harmoni och balans, något man utnyttjat för politiska ändamål.

Tex kommunismen som bygger på Marxismen som bygger på Darwinismen.

Allt handlar om att eliten påstår att saker föreligger som de gör, men jag tror dom är ack så lurade. Dom har fått ett så långt rep, att dom hängt sig själva med det.

Balans finns nog utanför det vi normalt kallar verklighet.

Vi lever ändock i lögnen, här på planeten.

Posted on: 2012/1/30 12:59
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#60


See User information
HeHe Staffan hade en poäng, vi verkar vara lätt vilse i pannkakan, fast skam den som ger sig.

Vi som är tröga gör så gott vi kan men det är ingen ursäkt till att inte göra mer på detta ibland frustrerande plan.

Just nu känns det som om vi fortfarande reagerar på nåns infall och den källan verkar outtömlig.

Kanske vi skulle hitta ett forum där vi gemensamt bestämmer spelreglerna och Agerar för omväxlings skull, omväxling förnöjer sa han som gifte om sig.

Två saker verkar oändliga, universum och människans enfald dock verkar det med universum oklart, sa nån

Sist jag testade artikel 30 i nämnda FN dokument så kommenterade en lokal medlem i vägrånarligan att det har med Genusperspektivet att göra, det blev dagens skratt.

Käre bror från kalkstenshawai nog är det trevligare att sitta live vid en brasa tillsammans och jaga efter vind än att göra det via en mask-in eller hur det nu stavvas HeHe

Vissel, flin och äkta cyberkramar

Posted on: 2012/1/30 13:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#61


See User information
Allt finner sin balans det vi uppfattar som naturligt kaos är bara en process att skapa balansen.

Men då den omedvetne inte inser orsakerna till verkan och då händelseförloppet är för långt för sinnet att bibehålla i minnet kallar dom det kaos eller slumpen fastän inget sådant existerar.

Naturen söker alltid balans pga dom 3 lagarna som leder till anpassning.

Att finna balans tar alltid tid.

Universum kommer alltid att gå runt och runt för det ligger i dess natur.

Inget föreligger såsom människor tror dom gör eftersom människor alltid utgår ifrån att dom kan mäta allt.

Jag skulle vilja veta hur dom mäter tomhet.

Ja nog regerar lögnen på planeten ingen tvekan om den saken.

Ismerna är till för att vända folk mot varandra.

En gång i tiden när människan levde med jorden och hade fokusen inom sig var kunskapen lika vanlig som att andas.

Men sen kom kaliyuga och degenereringen tog fart.

Människans vilja och låta andra göra deras jobb (lättjan) är vad som öppnade porten till detta.

Lättjan fann sin plats pga människan trodde att om andra gör deras jobb hinner dom med mera.

Mera av vad kan man fråga sig eftersom det inte finns något annat att hinna med.

Jo komforten , att hinna med och skapa sin egen komfort så man kan dö i lugn och bekvämlighet.

Men sanningen är ingen kan köpa sig fri från döden den rätta vägen är att lämna den genom meditationen när tiden är inne inte och köpa sig loss till äldre dagar vilket massorna kämpar dagligen till att göra.

Mennar hur effektiv konsument vore folk om dom inte kunde frysa? Om dom kunde tala telepatiskt? Resa astralt? Bota sig själva? Inte behövde äta?

Vi går från ljus till mörker för att åter finna ljuset.




Posted on: 2012/1/30 13:12
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#62


See User information
Nomad, jag har kommit lite längre med mina "studier" sedan sist, berättar när vi träffas live, en del saker är ganska lustfyllda må jag säga. Tänke vi kunde ta det utan tomtar som drar en i byxbenet och gapar med öppen hals.

Må väl!


Posted on: 2012/1/30 13:42
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#63


See User information
HeHe,

det ser jag fram emot,

sköt om sig.

Posted on: 2012/1/30 16:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#64


See User information
Artikel 29 och 30 säger i princip att om du stödjer FN så gäller dom mänskliga rättigheter dig, stödjer du inte FN och dess agenda så gäller dessa rättigheter inte dig!!


Alternativt, FN kan när som helst ta bort dessa rättigheter för dig när dom så önskar.

Posted on: 2012/1/30 19:10
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#65


See User information
Fn startades av Counsil of Foregn Relations i Usa, som styrs av fake-Judar till största delen, i grund och botten ligger Rotschild bakom, som det mesta annat för den delen, tror inte mycket dom inte har ett smutsigt finger med i. Postade om CFR här på vaken, Fake-Judar är överrepresenterade med 3000%, fast det är ju bara slumpen, såklart.

I Animal Farm, var ju vissa djur mer jämlika än andra djur.



Posted on: 2012/1/30 19:19
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#66


See User information
http://www.youtube.com/watch?v=oh3BbLk5UIQ

Hmm....

Rättigheterna är ens egna och det står inte att man måste ingå i något strossamfund för att ha dessa, istället så står det tydligt att man inte får tvingas tillhöra en sammanslutning, gäller då alla i alla former.

Det står högst upp i ingressen att det gäller alla som tillhör "the human family".

(all members of the human family)

Det är ingen som tänker dela ut rättigheterna till Dig, man skall vara/bli duktig på att prata för dom/ens rättigheter.

Som jag sade tidigare så finns det andra vägar, men den förklaringen förstår inte dom som jobbar för systemet så att säga.

Det handlar om att man tar tag i deklarationen och att man inte släpper den. Dom är inte FN:s, dom är inte regeringens, dom är inte statens, dom är inte polisens, det är dina och ingen annans. Aggerar man utåt och frågar om lov så misslyckas man fatalt! Sett det också!

Det handlar givetvis om ett samarbete för att detta skall fungera, och varför skulle vi inte samarbeta för en bättre miljö i samhället? Det spelar ingen roll vem som startat detta, (don't kill the messanger).

Den perfekta lösningen finns givetvis inte, dock så är denna en av dom bättre jag sett. Jag tog detta dokument med mig in i rätten när det var fråga om hemskolning, förhandlingen tog inte ens en timme och det var inte ett enda snack om att rättigheterna inte fick plats där, jag hade inget annat med mig in, nämnde inte en enda lagparagraf, brydde mig inte om vad som sades etc.

Andra som bråkar om hemskolning finner andra problem, med andra ord så har jag erfarenhet av att använda detta i rätten.

Jo jag vet, varför har jag inte använt dom i LVU målet? Jag föll av stolen och fick dom sämsta advokater jag känner till som vägrade arbeta så, själv kunde jag knappt prata. Nu är det dock en annan femma, nu har jag en advokat som vill slåss, som är rättvis, som tillåter mig säga vad jag känner och tycker, bara en tidsfråga med andra ord.

Avslutningsvis så gäller rättigheterna för dom som använder dom och ingenting annat, spelet dom kör på andra sidan är deras och är inte ditt problem.

Man lyckas inte om man inte kan snacka för dom.

Posted on: 2012/1/30 21:20
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#67


See User information
Med tanke på videon ovan, CFR startade Ej arbetet med rättigheter, det är bara ytterligare en variant.


Posted on: 2012/1/30 22:06
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#68


See User information
Frustrerande för tillfället är att om man inte är ordentligt påläst, har en extraordinär verbal förmåga och haft turen/insikten att undvika fluor, WIFI mm så är man ett lätt byte för ni vet vem.

Är det inte så att för att kunna välja så bör man först känna till optionerna, eftersom vi bevisligen tappat förmågan att söka svar inifrån utan för det mesta söker dessa svar från en yttre källa ( experter) så kanske en start är att som Iwarrior föreslår medvetet samtala kring dessa 30 punkter, vad dom egentligen säger, vem som omfattas, vem som har definitionsrätten, språket som används ska det tolkas som majoriteten uppfattar det eller finns dubbla och trippla betydelser som endast en klick har kodningen till.

Kan man ta bort några punkter, lägga till nya, modifiera befintliga, eller kanske enas om helt nya.

Önskan är att resultatet baseras på verifierbar visdom och ofriserad sanning där alla omfattas och oavsett ens förutsättningar så ska man åtnjuta rätten till liv, frihet, glädje och möjligheten att erfara denna jordevandring utan oönskad inblandning av tredje part.

Har många gånger hört från lakejernas sida, att vi måste ju ha regler, varför det? jag behöver inga regler för till skillnad från dig så tar jag FULLT ansvar för mina tankar ord och handlingar och gömmer mig inte bakom broderade pyjamasar, regler och andra villfarelser för att slippa eget ansvar.

Ja men jag måste ( orsaka dig skada ) Nej det MÅSTE du inte du väljer själv att göra det du gör samt förtränga ansvarsdelen.

Hur patetiskt är det inte att vi accepterar att tjänstemannaansvaret togs boert 1974 ÖÖhhh??

Det man gör får man stå för, vad är problemet? och vid tillfrågan om "titeln" tjänsteman och vems tjänst DU går i så får man skitskojiga krystade försök till svar, de flesta vet exakt i vems tjänst dom går i, och det är inte din och min HeHe och He

En trevlig tanke som nån tog upp va att om man endast tänkte på att förgylla tillvaron för alla andra ( inklusive vilseledda/frivilliga sk. tjänste"män"??) utom sig själv och andra ställde upp på detsamma så skulle det idag finnas 7 Miljarder själar som såg till att jag hade det bra och då behöver man ju inte vara egennyttig.

Hur får man till ett sånt experiment i praktiken, kanske börja själv och i bästa fall så ansluter sig fler och lavinen är igång, vem vet.

Det svåra jag erfarit var att säga bestämt NEJ utan att låta arrogant och upplevas som ovänlig, men det är tydligt att så länge man slickar röv och lättar på börsen så flyter det på, i samma sekund man myntar uttrycket varför det/bevisa dina påståenden här och nu så kommer den effektiva dresseringen fram hos dessa noga utvalda fn. sk. nyttiga idioter med minimal förmåga till eget kritiskt tänkande, tack skolan för den passningen.

Varför vill vissa hemskola sina barn tro ? Öhhh få se nu.

Själv försökte jag med mina 4 men kom aldrig i hamn men det kommer fler generationer trots Aspartam, Chemtrails och GMO

För e man i den villfarelsen att man kan manipulera naturen då e man klart inne för en överraskning.

Ha en fantastisk dag alla.

Posted on: 2012/1/31 8:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#69


See User information
Quote:

iwarrior skrev:

Det är ingen som tänker dela ut rättigheterna till Dig, man skall vara/bli duktig på att prata för dom/ens rättigheter.



Pratarnas rättigheter

Rofl, lol, omfg osv

Har aldrig hört på maken.

Stand up comedians rule the world.

Posted on: 2012/1/31 10:09
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#70


See User information
Du missade denna: Jag tog detta dokument med mig in i rätten när det var fråga om hemskolning, förhandlingen tog inte ens en timme och det var inte ett enda snack om att rättigheterna inte fick plats där, jag hade inget annat med mig in, nämnde inte en enda lagparagraf, brydde mig inte om vad som sades etc.

Praktisk erfarenhet kallas ovanstående förmodar jag.

Vad Du säger har ingen som helst betydelse och har inget med mig att göra, i någon form eller mening, du slösar bara energi.

Jag tänker inte bli din B-Live(er) hur länge Du än försöker!


Posted on: 2012/1/31 10:50
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#71


See User information
Då har du inga rättigheter, om du inte kan snacka för dig. Vad skall vi göra med dom vi snackar omkull då? Interneringsläger? Du har själv ingen lust att diskutera, eftersom du inga argument har. Vad menar du med att du har haft papperen med dig i rätten? Jag vet inte vart dessa kommit från, har du skrivit dem själv?

Jag bara kommenterar innehållet.

Jag kan snacka mig varm för mina teorier, men förloraren har inga rättigheter alls i såna fall, om inte rättigheterna är garanterade oavsett om man ens känner till dem.

Jag är inte ute efter några fans.

Vore trevligt med fler som förstår vad världen består i dock, du verkar leva i din egen lilla värld. Inga problem med det, förutom att du vill att vi skall leva i New World Order. Du borde ha chansen att få uppleva det om du vill, men att säga att detta skulle vara bra för alla. Ja du tar på dig stora skor.

Själv berättar inte jag vad folks skall ha för rättigheter, eller hur samhället skall se ut, jag berättar hur det ligger till, bakom kulisserna i den existerande verkligheten.

Vill du leva i New World Order, kanske du skall flytta till NordKorea eller Burma, dom har kommit långt där, eventuellt drömmer du om att du bodde i Kambodia, eller nån annan stalinistisk enklav på denna planeten.

Själv passar jag på den, om det går för sig.


Posted on: 2012/1/31 11:21
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: This is the most important document in the world
#72


See User information
Quote:
Jag är inte ute efter några fans.


Det behöver Du inte precis klargöra för någon, det har Du själv klargjort med råge för länge sedan!

Posted on: 2012/1/31 17:17
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS