vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



vart är alla vakna?
#1


See User information
Hej jag är anonym som bor på okänd ort.

Jag har skrivit på många forum och trodde att det här forumet skulle vara forumet där folk lyssnar på mina idéer för att sprida information på ett sätt som ingen testat än..

Men det enda jag ser är användare som vill vilseleda til varje pris och pekar på all tveksam information dom kan hitta utan att säkerhetskolla så informationen stämmer..

Har alla vakna redan lämnat det här forumet eller har dom blivit vilseledda eller negativt påverkade av alla clowninlägg som infiltratörerna skapar såfort nån viktig sanning skrivs?

Vart tog alla vakna vägen efter det här forumet blev tyst?



Hur som helst så är jag redo för informatoinsspridning på en annan nivå än tidigare och behöver folk som är villiga att dela ut brev och skriva ut dom också..

Jag tänkte skriva en tråd om en fest alla vi på Vakna kan ha senare när vi fått ut sanning till brevlådor , men det känns som att det står ganska still här.. :(

Det alla borde komma ihåg är att man måste alltid fortsätta framåt, även om man går istället för att springa eller krälar istället för att gå, spelar ingen roll så länge det går framåt. Det var Martin Luther King som sa det så lyssna..

Va är ni nu?

MVH

Posted on: 2012/8/10 5:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vart är alla vakna?
#2


See User information
Att folk lyssnar betyder ju inte att dom svarar. Dina idéer ses säkert av många.

Vad är det för vilseledning mer specifikt? Vilka clowner är det som infiltrerar vaken.se? Är det dom som har en åsikt du inte gillar?

Bara nyfiken eftersom jag inte riktigt förstår din uppfattning. För mig är det sunt att folk tycker olika och det är lärorikt att få en näsbränna då och då.

Vad är det för brev du vill dela ut (ämnen)? Vad bevisas i dom och har du författat något?

Jag gillar ditt "go", men spring inte för fort. Många har grepp om världen på ett sätt som gemene man inte kan anamma och risken är stor att du går så fort fram så folk inte tar dig på allvar. Det tar tid att bearbeta människor.

Beror förstås på vad det är du vill åstadkomma.

Posted on: 2012/8/11 18:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vart är alla vakna?
#3


See User information
Jag försöker hålla mig till bevis och helst bild och filmbevis men även vetenskapliga bevis funkar fint, men jag har för länge sen lagt ner konspirationsteorier eftersom det finns nog med konspirationbevis att diskutera..

Jag regagerar bara på att folk går ifrån bevisen till varje pris här på vaket, inte alla , men ett fåtal verkar vara här av nån annan anledning än sanning..


Brevet jag visualiserar mig innehåller typ energi, ekonomi och krigsforskning typ vetenskapen om kriget mot droger och bieffekterna på samhället och kanske om Sveriges vapen försäljning som går tvärt emot vad folket vill..

gratis energi från graitationkraft skulle vara en ganska fin present att få en beskrivning på i brevlådan en eftermiddag i Svenssons arbetarliv..

Detta skulle ge svenska folket en rejäl trygghet om dom visste hur enkelt dom kan få ett hjul att snurra för evigt med hjälp av gravitationskraft..

Så visualisera er vad som skulle hända om alla fick gratis energi genom ett brevprojekt skapad av folket för folket..

Visst det skulle vara snällt att ge folk information om medeciner som cannabis som tillåmed motverkar cancer i stora tester på råttor och i USA där skriver man nu ut cannabis mot cancer, absolut inte överallt, men det kommer mer och mer allt eftersom folk lär sig sanningen.. Att cannabis kan vara bra mot mängder av andra sjukdomstillstånd skulle väldigt många sjuka svenskar vilja veta , men hittils har bara Illustrerad Vetenskap's tidingen skrivit om cannabisens alla användingsområden och det var 2005 dom skrev om det och inget har hänt efter det, jo dom har tillåtit en cannabismedecin i Sverige för folk som är sjuka i MS.. men det är långt ifrån alla användingområden för cannabis...

Men hur som helst cannabisrökarna har redan brevprojekt pågång och protester och debatter på SVT har dom tillåmed lyckats med efter dom lästa om min teori på ett brevprojekt för att media inte behövs längre för att spriida information till folket..

Och det där med att jag springer för fort det vet jag inte riktigt, för alla står stilla här i Sverige förutom cannabisrökarna så det kanske bara känns som att jag springe, vill bara ni ska veta att det verkar så bara för ni står still och antagligen väntar på en frälsare eller en katastrof.. :( Jag har också suttit för länge men jag har börjat röra mig framåt nu utan att stanna för det är exakt vad frihets kämparna säger att man måste göra, aldrig stanna..

Springer man inte så går man och går det inte så krälar man men man måste fortsätta framåt..

Men vad sägr man när man stirrar friheten i vitögat med en sån här teori som helt klart kan förädndra hela Sverige och ge alla svenskar ett tryggt liv med energifrihet och det skulle väl antagligen innebära ekonomisk frihet också eftersom du kan odla obegränsat med grödor under lampor hemma och du kan bygga saker och sälja osv osv..

Jag säger tiden har kommit.. Vem som helst kan sälja el privat också så läs om hur ni spinner ett hjul för evigt med hjälp av gravitationskraft och en magnet..

Svenska politiker har gjort det enkelt att sälja el privat för det ska löna sig att värna om naturen, jag har en bättre lösning än vindkraft och solkraft.. Jag kan förklara för vem som helst på 1 minut hur dom snurrar ett hjul för evigt så varför inte frändra hela Sverige till nått bättre med den kunskapen..


MVh

Posted on: 2012/8/11 18:35
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vart är alla vakna?
#4


See User information
Om du vill veta vart alla "vakna" är online, så kan jag meddela att de är i vaken.se:s facebookgrupp eller just på "facebook".

Det märkte vi för något år sedan när mycket diskussioner och aktiviet hade flyttat från forumet till just facebook. Detta är också något mycket vanligt för andra forum och inte bara vaken.se, dvs att diskussionerna hamnar på facebook istället för i separata forumn.


Länk till gruppen:

www.facebook.com/groups/4926532303/

1743 medlemmar.

Posted on: 2012/8/13 13:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vart är alla vakna?
#5


See User information
Ja, jag tycker vaken.se har dött ned rätt mycket

För oss utan facebook är världen rätt stängd, på vaken manifestation fanns bara facebookgruppen som alternativ, vilket e lite trist, men varför ens befinna sig på en plats som facebook där 2/3 av alla konton är falska?

Ankdamm?

Jag är i alla fall vaken, men otroligt ensam...

Fetast vore ju att hitta någon att bolla möjliga verkligheter med utan att denna blev sur för man tycker på något sätt, haha... Q_Q

använder själv mest vaken som en plats där jag delar med mig av info jag kommit över samt för en plats att lagra den, kan inte minnas alla gånger jag ombetts om info, och skickat den frågande till vaken.se för att söka på mitt användarnamn.

Kan dock säga att jag saknar den gamla goa tiden, med lite dramatik, computerror, var är du din gamla fleshlightsäljare?

Hoppas på mer kärlek och debatt inom kort, puss!

Posted on: 2012/8/14 1:02
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vart är alla vakna?
#6


See User information
Ja men skulle vi diskutera så skulle jag vääl känna att du fortfarande sover precis som jag känner med alla andra som jag försöker förklara hur enkelt man skapar gratis energi genom gravitationskraft.. :(


Folk måste först greppa att det är sanning att det inte sitter massa människor och arbetar på en lönsning så du kan få energ gratis utan det är upp till dig själv att ta din egen frihet om du vill ha energifrihet..

Ingen kan ge dig frihet, ingen kan ge dig rättvisa..
Är du en man, så tar du den.. - Malcom X

Posted on: 2012/8/14 1:23
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: vart är alla vakna?
#7
Quote:

news skrev:
Om du vill veta vart alla "vakna" är online, så kan jag meddela att de är i vaken.se:s facebookgrupp eller just på "facebook".

Det märkte vi för något år sedan när mycket diskussioner och aktiviet hade flyttat från forumet till just facebook. Detta är också något mycket vanligt för andra forum och inte bara vaken.se, dvs att diskussionerna hamnar på facebook istället för i separata forumn.


Länk till gruppen:

www.facebook.com/groups/4926532303/

1743 medlemmar.

Jag läste något om att om man inte har Facebook är man psykopat....................

http://mashable.com/2012/08/07/no-facebook-psychopath/
http://www.huffingtonpost.com/2012/08 ... psychopath_n_1752993.html
http://www.dailymail.co.uk/news/artic ... gists-say-suspicious.html
http://fox4kc.com/2012/08/07/are-peop ... use-facebook-psychopaths/
http://www.heavy.com/news/2012/08/onl ... fact-or-just-mostly-true/
http://www.theweek.co.uk/technology/4 ... youre-probably-psychopath


Så nu måste man väl skaffa skiten.....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: vart är alla vakna?
#8


See User information
Tjoffsson NEJ, du behöver inte lägga dig nu för dom..
Internet har redan blivit kontrolerat med dom där lagarna som svenska politiker införde på Hollywoods begäran.. tror jag iaf men jag hoppas jag har fel..

Telefonerna är avlyssnade och internettrafiken sparad på försvarets databas, husransakan kan göras ganska fritt eftersom dom behöver bara "inbilla" sig att dom känner lukten av droger utanför din lägenhet.

Visst det kan vara jobbigt att inse varför våra samtal och internet trafik ligger lagrad på förvarets anstalt..
Visst det har med våran säkerhet att göra, därför dom kan göra husransakan ocskå, för att skydda folket..

Det kan vara jobbigt att inse att det inte är så det ligger til utan att det är en diktatur som visar sitt tryne. Har man lärt sig något från Hitlers och andra diktatorers tid på jorden så vet man att lägga sig nu är verkligen inte vägen man ska gå eftersom det enda som behövs för att onda män ska vinna är att goda män inte gör nånting..

Dom goda vinner alltid , det är bara rädslan som kan hindra oss och rädslan kan inte döda nån, inget kan döda nån eftersom vi är eviga medvetanden ..

Dags att sätta ner foten säger jag, men ingen lyssnar ju på mig och jag kan bara skylla på rädslan, för vi skulle kunna ha gratis energi till hela svenska befolkningen imorgon utan nån som helst behov av media eller internet eller ens diskutioner.. Vanliga hederliga brev med frimärke..

Ner me ritning på en simpel gratis-energi princip som alla kan skapa och bygga och se Sverige förändras till ett paradis på några månader, ett rikt folk blir ett rikt land, men absolut inte ett rikt land om man låter diktatur inkräckta på allas privatliv i tron om att man ska få skydd av dom och säkerhet.. Mot vad? vem säger att inte alla vi ses som terrorister..

Dags att sätta ner foten.

Posted on: 2012/8/14 11:33
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS