vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

2045: A New Era for Humanity

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=01hbkh4hXEk&feature=player_embedded

http://2045.com http://gf2045.com
In February of 2012 the first Global Future 2045 Congress was held in Moscow. There, over 50 world leading scientists from multiple disciplines met to develop a strategy for the future development of humankind. One of the main goals of the Congress was to construct a global network of scientists to further research on the development of cybernetic technology, with the ultimate goal of transferring a human's individual consciousness to an artificial carrier.

Posted on: 2012/8/11 18:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 2045: A New Era for Humanity

See User information
2045 då är jag 69 skall bli intressant och se hur det kommer gå ! He he

Posted on: 2012/8/11 20:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tror genetikerna manipulerar sönder naturen så biologin på våran planet rubbas så kraftigt att de har små chanser att klara dessa mål !

Posted on: 2012/8/11 20:14

See User information
Gillar en kommentar på youtube "well that escalated quickly"

Vi som har följt denna utveckling NWO kan ju lugnt klappa oss på ryggen och säga, vad va det vi sa !

May everlasting spiritual ideals leading human from going astray.....då vankas ny religiös indoktrinering....herre Gud !

Posted on: 2012/8/11 20:27

See User information
Jag får lite dåliga vibbar av sånna där människor som sitter och drömmer om att bli robotar..

För det första så verkar dom inte förstå att deras kropp redan är en avancerad maskin som reparerar sig själv automatiskt.

För det andra så hörde jag nån robotkille som pratade om att han ville bli en robot för att han då kommer bättre kunna tävla om arbeten i framtiden.
Så det känns som den killen inte förstått mer än att vi människor är slavar och kommer vara det för evigt.. Arebeten kommer aldrig försvinna och för att min ägare ska välja mig så vill jag bli en robot i princip..

Och för det tredje så skulle han må ganska dåligt om han opererade om sig till en robot, om jag ändå kan klå upp han rejält när jag använder ett exoskellet.

Jag tycker exoskellet är 1000 gånger mer intressant än dom som vill operera om hela sin kropp för att dom är så pass vilsna och inte förstår vad kroppen är..

Posted on: 2012/8/12 15:19
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper