Vakencorner
|
Homosexualitet kan "botas" med ögondroppar
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Cortison och ämnen som dexamethasone ingår i många ögondroppar som används mot ögonirritationer. Ögonirritationer är något som tilltagit de senaste åren vilket kan bekräftas av apoteken.
Men mindre känt är att de ämnen som ingår i ögondropparna kan förhindra att homosexualitet uppstår om de sätts in i fosterstadiet! Se denna länk (en bit ner): http://en.wikipedia.org/wiki/Maxitrol
Posted on: 2012/11/22 9:06
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
Re: Homosexualitet kan "botas" med ögondroppar
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2012/11/22 10:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
to much info.. ugh.
Posted on: 2012/11/22 13:52
|
|||
|
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att en bra manlig förebild är viktigt för att undvika homosexualitet. Framför allt en stark och bra fadersfigur.
Posted on: 2012/11/22 17:08
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En tråd till jag inte fattar... Är detta något som behöver botas/undvikas? Redan i den dära "Good book" (Bibeln, omskrevs som denna form som Enuker). Ska nog sluta skriva i trådar jag inte fattar, märkliga att dom bara blir fler och fler... ![]()
Posted on: 2012/11/22 18:55
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Wow FreedomX..
Du låter ungefär som en oalmänbildad afrikan jag pratade med en gång som verkligen inte förstod att det inte är ett val man tar att vara homosexuel.. Det är nånting man är född som och därför inget man rår för eller kan bota.. I Afrika är homosexualitet olagligt, i Sverige är det lagligt för i Sverge har alla nästan samma rättigheter..
Posted on: 2012/11/22 19:09
|
|||
|
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Grejen är väl den att männens testoseron sjunker allt mer med all strålning, BPA och annan skit, resultatet kan sätta sina spår i läggningen, så man kan kanske bli "ofrivillig homosexuell"
Posted on: 2012/11/22 19:12
|
|||
|
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Men hur skulle det kunna ändra vad man själv tänder på?
Det verkar nästan som att ni har valt att vara heterosexuella medans ni känner att ni hade varit homosexuella om ni tog det valet eller fick några ämnen i er som barn hahah.. Då vet jag inte riktigt vad ni tagit för val men ni kanske skulle prata med psykolog och försöka komma fram till om ni valt att vara heterosexuella medans det kanske inte var erat riktiga jag..
Posted on: 2012/11/22 19:15
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jo, i vissa lägen är det nog synd att man inte valde att vara homo. Om man ville bli artist, till exempel. =)
För mig ÄR det inte sunt och inte "riktigt", oavsett vad några psykologer påstår och vad som råkar vara dagens sanning. Psykologi är för övrigt ändå ingen vetenskap utan en sorts gissningslek. Vår hjärna och spelet med allt omkring oss är ljusår före vår förståelse för den. Frågan är om vi någonsin kan komma ikapp. Här har ni hur som helst en av flera förklaringar till varför det verkar bli fler och fler "åt det hållet" (det står inte så i artikeln men är för mig inte speciellt långsökt att härleda till gällande ämne): [Sveriges Natur 2011-1] Utsatt från start Ur artikeln (gällande Ftalater och Bisfenol A): Quote:
Nu är man ju ute på sån där minerad mark (man har väl "fobi" för något), men jag vill ändå försöka få er att förstå att jag inte hatar, tycker illa om eller nedvärderar någon för dess sexuella läggning. I alla fall inte med flit. Man kan inte hjälpa vad man föds upp till. Jag säger föds upp till eftersom jag inte tror på att den största faktorn är vad man "bara" föds till utan att miljön (den sociala och naturen omkring dig) påverkar mycket mer och det är ett stort varningstecken om populationen påverkas på detta sätt. Det är långt värre och mer långtgående än bara homosexualitet. Lägg sedan till andra ämnen och strålningar som vi utsätts för som sänker vår fertilitet så får ni som tror på Georgia Guidestones en till aveny att vandra. Vill påpeka igen: jag anser inte att de är sämre, eller bättre, människor. Jag anser heller inte att det är ett oviktigt ämne! För mig är det en sorts varningssignal.
Posted on: 2012/11/22 20:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Skämmande, ni som ett gäng infödingar som aldrig pratat med en homosexuell..
Skärp er ur.. Ni måste vara osäkra på eran egen sexualitet om ni tror att man kan påverka sin egen sexualitet genom val eller ämnen i kroppen hahaha.. homosexuella märker tidigt att dom har nån attraktion åt fel håll... precis som ni kände att det var ganska intressant med killpolarnas rumpor än tjejernas men valet blev tjejrumpa för det var socialt accepterat och ni vela inte gå emot mängden..
Posted on: 2012/11/22 21:26
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du beter dig lite som Don Quijote där du slåss med väderkvarnar. Ingen påstår att den homosexuelle har valt det. Inte vad jag kan se i alla fall. Vad som påstås och spekuleras i är om det kan påverkas av andra ting, inte av dig själv. E du med?
Quote:
Du påstår alltså här att man väljer att INTE vara homosexuell? Dom som inte är homosexuella är det genom ett val. Hur ska du ha det? Kan man välja eller inte? Försöker du vända på steken? Är alla homosexuella sen födseln? Jag kan hur som helst inte minnas att jag som barn kollade pojkrumpor. Gjorde du? Faktum är att jag nog inte kollade rumpor alls innan en lite högre ålder. Alltså gott om tid att påverkas av det ena eller det andra. Att man tidigt har en attraktion åt ett annat håll betyder inte att man inte påverkats av miljön. För att förtydliga för dig så menar jag med miljön det psykosociala klimatet och gifter som påverkar både dig och mig. Tror du inte det finns sådant? Tycker du hur som helst att det är bra om vår fertilitet minskar? Enligt min uppfattning hör det ihop, men jag är inte proffs på detta. Jag leker med tankar och vädrar lite. Skönt att vi fortfarande kan få göra det.
Posted on: 2012/11/22 22:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
äääh hahaha sluta nu, jag behövde inte välja nånting för intresset för tjejer fanns där sen ganska tidig ålder, och precis samma med homosexuella så vet dom vilken kön dom attraheras av genom att dom känner attrahering ganska tidigt ..
Jag tror faktist inte ens medvetandet eller själen har med ämnen eller yttre påverkningar att göra utan man är den man är.. Och homosexuella har alltid funnits, dock så vet jag inte om det nånsin varit sånt hysteri om det för man påverkas ju inte av vad andra gör i sitt privata hem.. Visst kan man försöka hitta massa statistik för att försöka bevisa attd et ä nått fel på homosexuella , men jag tror faktist läggningen ligger i deras själv och kan inte påverkkas eller klassas som "förstörd" på grund av att det är ett liv som du själv inte skulle valt.. Jag tror ni kan inse att detta är ett test också för oss människor, att acceptera andras rättigheter för att få sina egna rättigheter respekterade.. Klarar vi inte av det, kommer vi repetera historian och antagligen för sista gången med tanke på hur dåligt jorden mår.. Lärde vi oss läxan efter allt som hänt i historien eller kan det återupprepas, spännande ..
Posted on: 2012/11/22 23:23
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login