vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



What Israeli Zionists actually believe!
#1


See User information
Ganska hatiska.

Shocking leaked video:what Israeli Zionists actually believe!
http://www.youtube.com/watch?feature= ... r_embedded&v=iPWi6x8HshM#

Posted on: 2012/11/24 16:19
"Earth is an insane asylum, to which the other planets deport their lunatics" -Voltaire (Memnon the Philosopher)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#2


See User information


Skulle vilja vidareutveckla tråden lite...





Peace!

Posted on: 2012/11/25 12:46

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#3


See User information
Är det bara jag, eller framstår inte befolkningen i de flesta arabländer som än mer duperade och lurade än oss västerlänningar?

Visst, såklart är bilden vinklad av hollywoodfilmer som så gott som alla framställer araber som gapande apor, men faktiskt... det är ungefär vad jag ser även i dokumenterade klipp.

Den enklaste och bästa lösningen vore kanske om vi bombade bort israel till kingdom come, då skulle vi bli av både med oroligheter och kärnvapenhållande krafter där nere.

Det uppenbara felet i samhället är dock hur Israel kan komma undan med detta? Visst, palestinierna är nog "gapande apor" dom också, dom är ju trots allt grannar och äpplet brukar ju inte falla så värst långt ifrån...

Men på nåt omoraliskt sjukt vis lyckas Israel döda barn dagligen, och vi gör inte ett skit, utan väntar snarare på attacken mot Iran så att vi kan STÖDJA psykopaterna med (våra) Nato-trupper.
Jag saknar ord egentligen... Apor är bara förnamnet.

Se nu inte detta som ett rasistiskt inlägg (jo det är ju TABU att snacka illa om Israel har jag hört)

Posted on: 2012/11/25 23:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#4


See User information


"Deras" är till lika vår, men vår(Västerlänningarnas) är mer hidden och mer maskerad, med mer snillrika metoder.

Det sista killens video jag posta, har en riktigt linje...

Han frågar oss, ifall våra skall ställas "rättare", och i så fall vilken av dom... Men det finns en djupare, än mer snillrik villervalla dragna framför våra ögon.

Posted on: 2012/11/25 23:27

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#5


See User information
"Se nu inte detta som ett rasistiskt inlägg (jo det är ju TABU att snacka illa om Israel har jag hört)"

Om det är något som är "tabu" är det väl i så fall att tala väl om Israel?

Jag tyckar att det alldeles har kommit bort i debatten att det faktiskt finns mer än två sidor i konflikten och att den ingalunda står mellan jämbördiga fiender utan snarare mellan extremister i båda läger.

Men extremisterna inser inte att de har extremistiska åsikter. Som vanligt, alltså...

Det finns dock bara EN enda grupp människor i universum som kan skapa fred och det är de stridande parterna tillsammans.


Och dom är för upptagna av att slåss för att tänka efter.

Den här konflikten verkar fullständigt evig och innehåller inte ett enda element som kan inge hopp.

Varför?

Det finns ett svar men det är så löjligt och provokerande att jag inte skall dra det här. Skrik ihjäl er och fortsätt stånga huvudena mot betongväggar. Det fanns engång ett skivomslag med ett tyskt band som föreställde en huvud med bandage omkring omgivet av flygande glassplitter. Precis så ser kontrahenterna i denna sak ut inför min inre syn.

Och behåll fingrarna tryggt instoppade i öronen så att ni slipper höra det enkla, självklara och sanna.

Posted on: 2012/11/27 10:33
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#6


See User information
Quote:

Asgeir skrev:

Det finns dock bara EN enda grupp människor i universum som kan skapa fred och det är de stridande parterna.


TVÅ, skulle jag vilja påstå. Israel verkar dock tro att det bara finns en grupp.. människor. Sen finns det speciellt en utomstående part som mer eller mindre kan tvinga fram fred och någon form av intelligens, om dom inte vore så styrda av den ena parten i konflikten.

Oavsett vilket så håller jag med dig i sak. Det finns ingen enkel lösning på problemen där nere. Det är inte så enkelt som att det är bara ena sidans fel. Inte tror jag det kommer bli bättre heller, tyvärr.

Posted on: 2012/11/27 10:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#7


See User information
Jag läste en bok för ett tag sen som gjorde ett djupt intryck på mig. Den handlade om slutstriderna i Berlin 1945. Ordet "Fred" var en fullständig utopi, eftersom ingen av parterna hade något som helst att förhandla om. Ryssarna hade tagit ett strupgrepp och tyskarna kunde egentligen bara ge sig och hoppas på att inte bli skjutna på fläcken eller att kämpa till slutet och bara några slamsor låg kvar.

Det finns inga som helst likheter i situationen i övrigt, men ordet "fred" är ju fullständigt utopiskt i sammanhanget.

En bekant till mig var därnere för något år sedan och sa att det hela är fullständigt hopplöst. Det verkar som om alla åren i konfrontation har gjort den arabiska befolkningen fullständigt ren för ens en enda gen att ta itu med något som helst som liknar ett civilt liv, exempelvis att städa upp området, eftersom det hela ju snart bara är en hög bråte igen.

Det här har pågått under hela min levnad och jag är snart 66 år gammal.

Palestinierna har av 1000 skäl inga som helst förutsättningar att driva ett civilt samhälle. Dom lever ju av bidrag från olika håll och har inte kunnat utöva civila yrken på åtskilliga generationer, medan däremot vapenbruk premieras av de som stöder sådant.

Inte stället man utför nån medicinsk forskning precis om - man nu inte jagar organ.

Detta är en så hemsk miljö att den kan jämställas med ett svenskt slakthus.

MEN DET ÄR FAKTISKT UNDER ARABISKT STYRE (=HAMAS) GAZA BLIVIT SÅ HÄR. OMRÅDET ÄR OMGIVET AV MILJONER KVADRATKILOMETER ARABISKT TERRITORIUM men anses "ockuperat" av ett område i storlek med ett svenskt mellanstort län.

När gazaremsan blev oavhängig arbetade massor av invånare inne i Israel, men en rad terrordåd stängde gränsen. Israelerna lämnade också en massa växthus på området och erbjöd sig att köpa produkterna, men alla rutorna klinkades snabbt och sen dess har det inte funnits nåt att leva av annat än allmosorna från det internationella samfundet och bidrag från rika araber som bor långt bort ifrån eländet.

Nu har jag sagt det som man inte får säga, men jag drar snart så ni får yla och rulla runt och dunka pannan i golvet för er själva.

Posted on: 2012/11/27 11:28

Edited by Asgeir on 2012/11/27 11:44:32
Edited by Asgeir on 2012/11/27 11:45:34
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#8


See User information
Ryan Dawson har bl a gjort filmen War by Deception och är numera en av medarbetarna på Sibel Edmonds sajt Boiling Frogs Post.

Pat Condell är en goepolitisk agitator som utger sig för att vara ateist, men...




Posted on: 2012/11/27 19:49
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#9


See User information
Vilket Skulle Bevisas!

Posted on: 2012/11/28 8:37
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#10


See User information
Aktuellt från Gaza:

50 Children Killed and 450 Injured in Israeli Attack on Gaza - TRNN







Jihan Hafiz in Gaza: As people dig out of the rubble, a Palestinian doctor says civilians were targeted by Israeli attack

Posted on: 2012/11/28 18:23
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#11


See User information
Dårskapet fortsätter...

Nuke 'em for Peace! UK lord suggests neutron bomb on Afghan-Pakistan border
https://www.youtube.com/watch?v=Bf-4X5WToVw

Vaken.se verkar inte vilja infoga httpS- länk... Har Youtube börjat med secure-prot?

Vidare dårskap...
Israel is Developing 'Ethnic Bomb' for Growing Biological Weapons Arsenal
http://www.ihr.org/jhr/v17/v17n6p24_Weber.html

På Wikipedia...
https://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_bioweapon

Posted on: 2012/11/28 18:34

Edited by Avatar on 2012/11/28 18:51:49

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: What Israeli Zionists actually believe!
#12


See User information
tack för en värdefull och informativ länk

Posted on: 2013/8/1 0:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS