vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 »


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!
#97


See User information
anvendernamn
Nu förstår du varför jag säger att ni är hjärntvättade. Eller du kanske gör inte just nu men vi säger om 9 dagar. Du är totalt vilse tillsammans med dess...... [Länk]... titta bara 5 minuter in i videon... Tyvärr ni är grundlurade!!!

Posted on: 2012/12/12 19:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!
#98


See User information
Hahah...

Abyss. jag gillar dig trots at du blivit grundlurad av koranen, men även att du blir grundlurad och tar på allvar vad anvandarnamn skriver...

Anvandarnamn har förlorat sitt skäl när han kom ut ur psyket för andra gången efter att han hade blivit förvandlat till en röd gris när han bärde ett namn som hela internet skrattar åt och fortfarande gör dem det... han grät som ett barn vid ett tillfälle live dessutom då han inte ville följa med hans pappor till bilen. :))

Det märks att du är en troende människa.

Respekt för tron.

Posted on: 2012/12/12 19:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!
#99


See User information
Fortsätt med era låga energier som rädsla och avsky producerar i era kroppar..

Tur att det finns äkta spirituella ledare som kunde guida många av oss i dessa tider tiil ett nytt häälsossamt sätt att se livet på..

Sluta nu vi är inte grundlurade som religiösa männskor, jag såg hur som helst en enda film som lärde mig mer än vad religioner och politiker nånsin kan lära en människa eftersom det handlar inte om att bli en Jesus själv utan mer om att avguda nån mystisk relation till gud som prästen och kyrkan har..

En äkta spirituell ledare kan få folk att hitta inre frid , religioner kan få dig att tro att din granne tillåmed är en som kommer brinna i helvetet för han inte lyssna på prästen som berätta att världen komme gå under och svampar och plantor är farliga spirituellt..

demon-framkallande natturdroger!!

Kram

Posted on: 2012/12/12 20:06
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Det lönar sig inte att diskutera med
ignoranta männiksor, jag är ute från denna tråd.

Posted on: 2012/12/12 20:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Ähj vadå är det så man vänder andra kinden till eller?

Lämnar tråden hahaha klockrent Abyssina, inte kockrent att du l'ämnar tråden men klockrent skämt..

Kram

Posted on: 2012/12/12 20:44
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Resized Image


Folk är verkligen galna som söker och funnit efter sanningen på Videos och i Böcker.

En-Ögda har kommit för länge sedan och börjat ge människor allt människorna har önskat sig höra som gör dem glada och nöjda... Och dem flesta har bitit i den sura enögdas äpple i 2 och 3d version...

Välkommen till 2013 och lycka till att ta er ut ifrån 3-d tänkandet. Antar att det finns många färgfileter som ni ska ställa om, och enmassa år av efter-redigering tills usb:n blir så varm att den lägger av...

Alla har fått vad dem har velat ha... Välkomna till Freemason working tools world, där allt serverats på förhand i fat utan tvång... Ni som bitit hårdast lär känna det snabbast.

Glömde tillägga att det jag syftar på är det innre sanningen om livet, vägen .. dem ytliga faktorena som 911 mm är såklart ett mäktigt vapen att använda enögdas egna vapen mot smat dela med information till andra. Där har www warit det bästa vapnet nånsin, som trots allt numerologiskt mattematiks form betyder www = 666

Tragiskt men sant, ändå kallar vissa sig Vaken.

Resized Image

Posted on: 2012/12/12 21:45

Edited by NightMaster on 2012/12/12 22:18:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Ja förstår mindre och mindre av vad du skriver eller menar så det är väl ett positivt tecken på att vi lever på olika tidslinjer nu och därmed förstår vi varandra mindre och mindre..

VAd tror ni?

Posted on: 2012/12/12 21:58
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Stopp, Stanna, här i NUET... Betänk, vad du gör, vad du vill, vad du känner... Se sedan till vad droppen i ett vatten reflekterar...


Vidare i iwarriors fall, kommer jaget nu agera... Fullt ut! Jag gör detta för er som har barn, annat dom kan ställa er mot... I rädsla... Vad ni än tycker, står jag för rättvisan, om det även är på min bekostnad... Denna sak, är inte egenmäktig...


I fred och <3!

Posted on: 2012/12/12 22:27

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Men känner ni inte nu att det är massiva energier?

Väldigt färg-glatt..

Posted on: 2012/12/12 22:38
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
@Abyss, Du får gissa färdigt om hur alla är, känner och tänker, klandra andra för vad dom tycker och tänker, slå ner på andra författare mm, inte mitt problem, det är Din karma! När Du är färdig med det så säg till.

Nåt Du missat är att jag inte diskuterar min uppfattning, känner jag att jag behöver uppdatera den så ställer jag raka frågor, vilket jag inte har gjort. Det jag gjorde i denna tråd var att dela med mig av min uppfattning, om den bryr Dig, ledsen, inte mitt problem. Vill du ställa frågor till mig angående ämnet, gör det vi PM, alla diskussioner via PM ter sig vara mycket lugnare då man inte behöver flasha för åskådarna.

Har Du som intent att ändra på min uppfattning för att Du vill det så kommer Du att slå huvudet i väggen tills Du blir blå i pannan, min uppfattning bestämmer jag över och det är ingenting Du kan göra något åt hur mycket Du än vill.

Allt Du skriver till mig efter denna post lämnar jag utan kommentar, om Du vill vara cool och köra ett tangentbordsrace, kör på, inte mitt problem eller spilld tid från min sida, bara från Din.

Jag behöver varken kommentera eller kritisera Dig, det gör Du så bra själv, må väl och stressa mindre, det är ohälsosamt för själ och hälsa.

Go afton bröder och systrar!

Posted on: 2012/12/12 22:41
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Quote:

anvendernamn skrev:
Men känner ni inte nu att det är massiva energier?

Väldigt färg-glatt..




Har du inte sett, vad jag skriver om? Se bortom dig självt!

Posted on: 2012/12/12 23:49

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Ja det var cirka 1 timme av regnbågsfärger mitt i synfältet, tills jag satte mig vid fönster i mediterings-position.. Då försvan regnbågen..

Var detta nånting tredje ögat framkalla?

Nån som vet?
HAr bara hänt mig 1 gång tidigare för inte så länge sen.

Är ganska ny på ämnet "chakrapunkter" men jag kolla på den här och det kändes som detta är ganska viktig information till folk som bryr sig om hälsan och sig själv:




Ja menar klart det är ganska viktigt att veta om att chakrapunkterna typ stängs av när man använder rädsla så känner man direkt att hjärt-chakran stängs av och en obalans i kroppen skapas så länge nån chakra är avstängd..

Känns nästan som det skulle kunna vara sista pusselbiten i det psykologiska och spirituella när det gäller sjukdommar och diverse menatala problem och orsaken..

För tänk om cancer och alla sjukdommar kommer jjust ifrån att folk går runt med olika chakrapunkter avstängda och en total obalans i kroppen.. rädsla, hat, ilska, rädsla hat liska over and over..

Istället för att lära sig vetenskapen om energierna som kroppen tydligen alltid haft men vetenskapen vill ha bevis så ta era energier oh stoppa upp dom i mumindalen ungefär..
Men hur logiskt är det egentligen att kräva bevis på energier som inte syns?

Avgör själva..

Kram gott folk

Posted on: 2012/12/13 1:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Jahapp var det foliehatten som ni satte på mig nu och sluta lyssna eller?

Jag trodde iwarrior och avatar för mediterare som kunde astralstravel och allt det där.. men okej..

Inget ni tror på?

Jag försöker få igång tredje ögat men vet inte hur eller om det kanske redan fungerar som det ska.. Men jag vill lixom astraltravel.


Posted on: 2012/12/13 4:42
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information

Nej, gick och sov... hehehe

Dessa chackra punkter är mer som en våg... Som skall balanseras, ej på eller av...

Sen om det skrivs vara 7 regnbågar eller 7 sigill, får du själv benämna hur du vill...

Du står själv som hinder för detta astraltravel...

I fred och <3!

Posted on: 2012/12/13 7:55

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
men jag har ju inte ens nånstans att börja detta resandet, en kille online sa att det tog han 3 månader innan han såg första ljuset..

Är det bara andas rätt som gäller eller?

Men hur lägger man medvetandet i "friläge"?

Kan du hjälpa mig med basintruktion i PM ellr i tråden?

Kram

Posted on: 2012/12/13 8:03
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Quote:

The mind is the wall between man and God!


Har bevittnat detta A-records och vandrat som en spratteldocka efter ryggraden löpt amok... Hehehe
Det är här jag beskriver att inget är dolt, allt du/jag gjort står bevittnat. Dina/mina "mörkaste" hemligheter finns att bevittna.

Posted on: 2012/12/13 8:07

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Jag kommer inte tillbaks på 12 dagar i forumet då jag har saker att göra nu framöver och kan ej vara bland massan.

Jag önskar er allihopa en riktigt fin dag dem som väntat på 21 dec och att ni får det ni önskat er... glöm inte mata fåglarna dem behöver eran föda.

Vi ses ..

Posted on: 2012/12/13 11:53
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
För er som tror att 3 dagars mörker är nånting som Mayaindianer har fantiserat om och dom var inte lika intelligenta som folk är idag..

För er skulle jag vilja säga, snälla. Gå ut och gör en kalender så människor 26 000 år i framtiden vet exakt på datumet när nånting stort kommer att hända..

Ni är ju trots allt mycket intelligentare än vad Mayaindianer var för 26 000 år sen när dom hade fred på jorden, så varför inte gå ut och lämna en kalender åt folket som lever om 26 00 år sen så dom vet vad som händer i galaxen och när..

Ni har väl tid och kunskap för att göra detta?

Närå jag skojjar med er.. men det är en ganska viktig poäng ändå med detta jag skrev.. För det säger sig själv vem man kan lita på i dessa dagar.

Real recognise real, vaken människa recognise mayaindian ..

Bara min åsikt dock, varsågod gott folk..

KRam

Posted on: 2012/12/14 6:46
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
JAg försöker luska vidare efter lite astrologer eller nån som kan beskriva lite mer detaljerat när dark rift kommer.. Hittade detta:
Published on Sep 21, 2012

Watch the sunrise from the Great Sphinx in Egypt looking
to the east on December 21 2012. The Sun will be entering the dark rift zone at sunrise.


Soluppgång i Egypten är ungefär soluppgång i Sverige?

Det skulle vara ganska trevligt om nån kunde diskutera detta lite mer så att vi alla kan tänka på nära och kära så inte nån är ute på motorvägen när dark rift kommer.

Ellr skulle ni känna er stolta om nån ni känner sitter fast i en bil på motorvägen i 3 dagar mörker?
För att ingen vela tro på eller diskutera mörk materia och att det antagligen inte kan hålla ljus och kanske inte ens vanlig gravitation heller..

ganska fjantigt om ingen vill diskutera det här..

Hur kan vi få bevis på detta dark rift tror ni?

Kan nån se dark rift när det är på ingång?
med teleskop eller nått altså..

KRam

Posted on: 2012/12/14 7:11
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Allmänt
Att påstå att vi är intelligentare nu aktar jag mig för, datorer och teleskop handlar inte om intelligens, det handlar istället om en sorts utveckling. Intelligens sitter mitt i bröstet och i möjligheten att behålla fred!

Må väl

Posted on: 2012/12/14 12:17
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Aah det är underbart att vi är några stycken i den här båten..
I politikernas båt är dom fruktansvärt många flera än i båten jag vill få med mig folk i hahahaha..
Men jag förstår vad du menar och jag kommer antagligen bli avstäng på detta forum också för användandet av fel åsikt..

Och mina åsikter tar lixom inte slut så det enda dom kan göra är nog att förklara sig och visa läte kärlek mot sina medlemmar, eller stänga av mitt konto för att ännu en gång göra ett exemppel av vad som händer med folk som har för mycket fel åsikter.. Lite rasism tillåts dock det är inga problem att uttrycka sånna åsikter på Vaken, voff voff bäääh..

KRam warrior

Posted on: 2012/12/14 17:26
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Snygg sån kristall, tanken slog mig, vilket posten också handlar om. Eftersom det är en känslor som påverkar vattnet i kroppen, och för att nämna nåt vi snackat om i en annan tråd. Det finns dom som påstår att en ascension kristalliserar kroppen. Det är enligt mig också det som är grunden till att en ascension skall bli möjlig. Ställer man in både "heart and mind" rätt, så händer det saker!

Kramar på sig.

Posted on: 2012/12/14 17:49
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information
Jag tycker det vi i våran båt kan erkänna är att en sån design som en snöflinga har kan inte skapas av en slump, för en slump gör inga vackra och perfekta former, enbart intelligens kan skapa intelligenta designer..

Och jag tror det är därför så många sitter i politikernas båt och är fövirrade för att vatten läcker in helt plötsligt och politikerna man litade på kanske känns mer och mer som varg i fårakläder med sitt skräcksnack om ekonomiska krasher och atombomber som dom själva vet att dom inte kan spränga innan det dyker upp ett ufo och disarmerar bomben..

Vi har fått ett frikort, get-out-of-hell-4-free-card och få bättre liv på köpet..

Nån som vet vart man kan få tag på filmen 3 magic words?
För visst handlar det om tankar och det har nog inte varit en slump att vi fått internet som gett oss en insyn i maktelitens planer..

Jag tror nämligen den filmen kan få folk att tro på sig själva genom att förstå kvatumfysik och dom här grundläggande sakerna som vi egentligen kan komma överens om som mänssklighet som vill leva i en annan värld än diktaturstyrd ekonomitrams..

Jag ska leta efter den senare men hittar ni den innan så dela med er..

Kostar den pengar är det Hollywood som bluffar igen och antagligen inte såå pass viktigt om denna film är en klassfråga om man får se den eller inte..

Kram
Kram

Posted on: 2012/12/14 18:17
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!


See User information


Nu handlar tråden om Maya och deras kalendrar...

Deras egna film, finns att se gratis tom den 21a dec...

http://www.shiftoftheages.com

Detta är den nya versionen av den som finns på youtube...

Det finns en lite mildare vy, vilket jag hoppas mer på, än den vi får från Hollywood...

https://www.youtube.com/watch?v=iRVhBm7ePkk

Och en annan med Drunvalo;
https://www.youtube.com/watch?v=lOldKn0hlpU

Det ligger väl i allas våra intressen vad våra Urkulturer vill säga oss idag... Det kanske går att se, för den som vill, även liknande beskrivningar i våra Biblar och Koraner, kanske inte bokstavligt...

I fred och <3!

Posted on: 2012/12/14 18:55

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
48 user(s) are online (48 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 48

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS