vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#25


See User information
Du har totalt missat budskapet som inte handlar om religion! Det jag pratar om handlar inte ett enda dugg om att Du skall bli religös.

Posted on: 2012/12/24 4:59
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#26


See User information
jo men budskapet behöver inte komma från en specifik religion, jag lyssnar helldre på kända frihetkämpar som Jesus och Malcom X, Gandhi och Bill Hicks såklart..

Posted on: 2012/12/24 5:04
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#27


See User information
Det metaforiska budskapet i Biblen är spirituellt, också väldigt free man relaterat!

Posted on: 2012/12/24 5:04
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#28


See User information
Om Du vill förstå Jesus och Gandhi så skall Du ju verkligen studera religion, sa inte att Du skall bli religös! Alla frihetskämpar stödjer sig på religiös kunskap! Läs mellan raderna!

Robert Menard har nämnt många gånger, Bibeln är ditt bästa skydd! Dock inte genom predikan, istället genom att förstå budskapet "mallan raderna"!

Du skall offra ditt eget lamm (person)! Det som blir kvar är blod, Du i riktig form!

Posted on: 2012/12/24 5:07
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#29


See User information
Men fortfarande lämnar man religioner om man förstår guds ord i bibeln, det är bara dom som inte förstår bibeln som stannar kvar och betalar pengar till kyrkan och förbereder sig för mer krig i guds namn.. Kristna mot muslimer. Satans spel.
Kistna mot plantor, satans spel, kristna mot svampar, satans spel..
Kristna svenska kyrkan som tar en del av alla svenskars lön, som en obligatorisk slavavgift som "gud kräver" för att må bra, svenska folket behöver arbeta för gud, han är trots allt en ond gubbe och ni kan bli dömda till helvetet så lyssna på kristna, eller tro att det är svart efter döden om ni vill tro det... eller så tar man reda på sanningen genom att lyssna på folk som vart döda.. ekonomiskt slaveri, satans spel..


Posted on: 2012/12/24 5:09
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#30


See User information
Ja men, bry dig inte om andra nu! Nu snackar jag om vad Du kan göra "fatta" av budskapet.

Editera gärna din bild, den är fett stor!

Posted on: 2012/12/24 5:11
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#31


See User information
And God created man in he's own image! (person) Ett andra jag som blev verkligt, tills Du slaktar det!

Posted on: 2012/12/24 5:13
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#32


See User information
Men nu får ta du och skärpa dig hahaha, vilket lamm ska offras egentligen?

Jag kan se meningen bakom orden och står det i bibeln om att nått lamm ska offras på grund av gud, då är det satan , om det inte gäller egot som ska offras eller vilsenheten när det gäller vad som är bäst för människor och planeten..

Vi alla är en del av varandra, som vetenskapen bevisar, vi är även en del av ett intelligent energinät som många har kallat gud, och vi är en del av gud allihopa och all materia också, och våra själar påverkar omvärlden genom energier från hjärtat.. springer folk runt och är taksiga mot varandra så påverkar dom hela klotet negativt, rent energimässigt..

Som dom bevisade med dom där sateliterna som mäter energierna runt jorden , för dom märkte att 11 september gjorde ett stort utslag på energierna runt Jorden, och det är därför folk använder meditering för att skapa fred, för man påverkar energinätet som vi alla är en del av..

Och det är ett intelligent nät som vi kan kommunicera med, vi kan nog dock inte det om vi tror att gud existerar inte och allt är ointelligent designat , tillåmed vi är skapta genom evolution som skapades genom en slump, väldigt intelligent designat, men fortfarande en slump..

Galaxer, väldigt intelligent designat, men fortfarande en slump, om man frågar svenska befolkningen om dom tror på gud eller nån högre intelligens..

Erkänna intelligens i designer verkar vara ett ganska svårt dilemma för dom flesta svenskar, inte för mig dock för ja förstår vad en cell är och evolution också och det är inten slumpprocess utan den är fruktansvärt inteligent designat precis som galaxer och solsytem verkar vara..

KRam gott folk, oj nu gick jag loss på tangentbordet..

Intressant diskution. Kram

Posted on: 2012/12/24 5:20
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#33


See User information
Samma energinät som Einstein kallade för unified stringfield.. Många har kallat det gud. Jag kallar det intelligent energinät bara för att det låter väl mest troligt i en svensks öron som kräver vetenskapliga formuleringar innan vi kan acceptera fakta..

Men sen kommer väl många säga att det är inte sannt att material och även vi själva består av 99,9 % luft/genomskinliga energier..

Vi fattar att vi lever i varandras dröm som kallas livet på jorden, om vi vill se på vetenskapen vad världen är, och ocensurerade internet såklart..

För materia är egentlige inte materia utan energier med atomer som flyger runt snabbt.

En atom är en våg när ingen kollar, och den blir en partikel när vi observerar den.. Så vi skapar våran värld geonom våra käsnlor och just nu förstår ingen det verkar det som..

Men man får väl tolka som man vill.

Är du fullblodad kristen du eller iwarrior?
Det kan minst sagt förklara varför du är på "krigs-stigen" mot besten..

KRam iwarrior..

Posted on: 2012/12/24 5:27
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#34


See User information
Som Du skrev i ett annat inlägg, du läser inte vad andra skriver till Dig, ser det. Du predikar om själar och den elfte september, men stannar inte upp i diskussionen!

Eftersom Du inte har studerat bibeln så kan Du heller inte diskutera den. Bara för att man gör det så behöver man inte vara såld kristen. Samma sak som råder, studerar man 911 så är man inte terrorist. Det handlar om kunskap och information.


Posted on: 2012/12/24 5:30
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#35


See User information
En liten leddtråd, a human angel, living life in angle with cteation!

Posted on: 2012/12/24 5:31
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#36


See User information
Men jag läste boken "Bibel Koden" och jag förstod att Bibeln anagligen används av satan och media..

För hur skulle man egentligen kunna få fram genom krypterings-teknik, ur bibeln, årtal och namn på alla människor som styrt mänskligeheten. hur kan dom säga att dom hittar Hitlers namn i bibeln och födelsedatum och dödsdatum..

Jag läste vidare och det var beskrivet allting vad som kommer at hända , enligt bibeln.. allt från hur tredje världkriget skall gå till.. Jaha tänkte jag , och fick chocken när jag läste vidare .. Men tänker såklart att hur i helvete kan dom säga att man kodar fram detaljer som hur ett krig kommer att gå till.. hahahha nej jag köper det inte.. visst kan jag lyssna på budskapet men jag håller mina öron öppna för annat istället, för mycket hat i religioner..

Och så sitter kristna och förväntar sig en frälsare som gör alla människor till miljonärer, så dom kan använda pengarna för att göra godhet i världen..

Tänk vad romantiskt, sätta in mark of the beats i högerhanden och få bli miljonär och använda pengarna för godhet, men leva totalt utan frihet men väldigt hög säkerhet för en mördare kan inte gå fri för man vet ju vart alla befinner sig..

Många svenskar bli nog sugna, för det är ju fortfarande riktiga pengar enligt dom flesta..

Och guld och silver också, väldigt värdefullt i jämförelse med frihet.

För som jag förstår det så är satan på ingång för att erbjuda dom korrupta att bli miljonär och ge upp den lilla frihet som existerar genom att få mark of the beast..

miljontals fejkpengar på kontot, upptryckta under åratal av krig som USA stått för , men även svenska banker antar jag, världsbanken..

Posted on: 2012/12/24 5:36
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#37


See User information
Tror inte att Du läst Biblen. Frälsaren som kommer är Din egen själ! "Ascension"

Posted on: 2012/12/24 5:40
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#38


See User information
Nej jag har inte läst bibeln, jo jag förstår själen är nyckeln.. Förståelsen om vad livet är mest för att uutan den kommer man alltid vara rädd och deppig genom hela livet.

Det är nog tanken av att sluta existera som skrämmer folk från att inte leva sina liv på ett fredligt och positivt sätt..

Så jag tycker religioner spelar en stor roll i den vilsenheten många har..

Men visst jag försöker läsa mellan raderna, men det känns som jag automatiskt tänker på bakgrunden till allting, bakgrunden till varför nån ljuger varför folk hatar varför folk älskar..

Posted on: 2012/12/24 5:46
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#39


See User information
Nu är Du ute och pillar med andra igen!

Du skall bry Dig om den inre världen, inte den yttre!

Posted on: 2012/12/24 5:49
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#40


See User information
Att klaga på andra är enkelt, att ta information till sig är svårare!

Posted on: 2012/12/24 5:53
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#41


See User information
jovisst sannt..

men det om kärlek är den enda sanningen så skadar det absolut inte att hjälpa folk med attt förstå välbehövda sanningar genom ett brevprojekt, eller flera..

det skulle vara idioti att tro att ett brevprojekt som befriar människor skule kunna skada min inre värld, för det är fortfarande för kärlek och för planet och folket.. Inte emot nånting..

För jag är inte med på separering av människor, jag är mer inne på rättvisa för alla och ett påbörjande av att reparera planeten..

Men visst jag såg en film på youtube , alla atombomber som smällts och vart, vilket årtal osv osv.. en stor karta... cirka 2000 atombomber har man smällt, en var ganska nära Sverige, uppe i Finland såg det ut som, långt upp, kanske Ryssland..

Men klart jag ändå vill bry mig om planet och folk om jag kan inte min fulla tro är att brevprojekt kan sätta folket fria, dock inte meditering enbart bara för att internets verkliga makt att påvekra folk utanför internet världen, om kärlek skulle vara ledstjärnan..'

Skulle nog internetfolket bry sig tillräckligt om att dela med sig av viktig info på stor skala..

Men visst jag ror min båt ganska ensam i frågan..

Kram gott folk

Posted on: 2012/12/24 5:58
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#42


See User information
Vi har 5000 + medlemmar i vår facbook grupp. Det finns verktyg om man vill skapa förändring.

Posted on: 2012/12/24 6:02
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#43


See User information
Klart folkmängden inte är nått problem..
Men att sitta och skicka länkar till varandra om vad korruptionen gör, medans vi ignorerar att resten av befolkningen inte kan ta del av det som finns på internet, det fungrar inte i längden..

Och jag skulle verkligen vilja fråga både aliens och NewAge-folket om dom tänkt på brevprojekt och vad rätt infomration kunde uträtta i alla människors huvuden..

Inte för att skapa panik och uppror i samhället utan bara informera tillräckligt för att göra folk vakna så dom kan förbättra sina egna liv på egen hand..
Visst, jag kanske tror lite för mycket på folkets godhet med tanke på att skolorna fått dom flesta svenskar att rysa av skräck såfort man pratar om nånting utanför samhällets ramar, ramar för vad som är okej att diskutera.

Folk sa nångång i skolan, nånting som var utanför det normala att diskutera, och alla skrattade åt dom i skolklassen. Och då lagrades det i huvudet på svenska folket att man ska inte ha tankar eller åsikter utanför det som anses vara "normalt", för då skrattar alla dom som lärt sig acceptera "ramarna". Dom ramarna som har både våld och tvång som nånting obligatorisk för att samhället / maktelitens slaverisystem, eftersom det finns fortfarande fattiga människor som gör vad som helst för att få tag på pengar..
Men även många rika människor som har ett skadligt beroende av pengar och förstör sig själva i jakten på dom..

RäddaBarnen-linjen har dom fixat, men när ska svenska folket skapa telefonlinje till RäddaPolitikerna. För att politiker ska ha en stödlinje och få hjälp ur omoraliska handlingar och kanske bearbeta ett ohälsosammt beroende av pengar.,

Hur mycke får en politiker i lön egentligen?
Finns det kanske varningklockor när man ser på hur mycket lön som politiker "valt" åt sig själva?
Kan dom ha ett skadligt beroende av pengar som vi ignorerar?

Men visst hahaha kan försåtå att kanske inte så många lyssnar på det, dom där jävla politikerna ska vi slänga i fängelset, kanske många av er tycker..

Men det är nog inte vägen till att få bort korruption i samhället, för nånstans måste man ge folk vad folk behöver för att överleva, sen har vi inga mer krimiella handlingar som resulterar i brist på pengar för att överleva eller samla på hög..

Oj oj nu gick jag loss igen på tangentbordet ni får ursäkta men det är julafton nu så jag vet inte, ska man kanske skippa "extrema sanningar" idag så folk får njuta av materialism och onaturlig mat för ett växtätande djur som människan..

Kanske är lika bra det för jag bryr mig om människorna, dock så vet jag inte om lögner eller att "undvika sanningen" är vad som är snällt mot folk..

Men som jag förstår det skulle väl folk bli förbannade på mig om jag skrev att djur har känslor, tyst nu foliehatt!!
Vi vill inte ha några känslor för djur längre, för vi måste äta djur och klaga på alla sjukdommar som dykt upp som resultat av det..

Men visst, jag kan lyssna på det iof bara för att inte sabotera julstämningen om nånting stort skulle hända idag, visst skulle det kanske vara bra att inse vissa saker men folk komme knappast göra det från att läsa vad jag skriver på Vaken..

Men jag tror på en högre godhet för nån eller nåning är ansvarig för allt det underbara vi upplevt i våra liv, för nån (eller nånting) är skyldig till att vi alla fått leva "halvfria" liv där endast existensen av pengar är den enda buren vi haft.

Bla bla jag bara fortsätter hahahah ..

KRam gott folk och god jul.


Posted on: 2012/12/24 14:49
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#44


See User information
Tsarion pratar om detta du antagligen pratar om..

Han menar att människan kan inte acceptera att människan blir sin egen gud och föörändrar världen genom att man förändrar sin egen trädgård, sina egna energier..

Människan menar då att människan inte kan påverka, det är bara nån gudsfigurer som Jesus eller Muhammed som kan förändra världen, och tills dess kämpar vi vidare under ekonomiskt slaveri..

Det är enklare att kämpa vidare för att skaffa pengar.. en frälsare är nog bara en själv..

Men brevprojekt vet jag inte om han tänkt på..




Posted on: 2012/12/24 21:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#45


See User information
Vad skall det stå i brevet? Skriv det härunder!

Posted on: 2012/12/24 21:50
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#46


See User information
Kanske skicka ritning på hur man köper billigt och snurrar ett hjul/generator gratis av gravitationskraft..

5 miljoner brev , detta skulle ge alla svenskar ett sätt at få energifrihet billigt.

Och om det är sannt att svenska regeringen vill att svenska folket går över till egenproducerad el för att rädda naturen..

Underbart, men ska vi inte agera på det initiativet från våra kära politiker?

Om vi får ut en simpel ritning på den uppfinningen jag hittade online, då skulle alla svenskar ha gratis el+ liten inkomst från elförsäljning som då kanske kan sponsra att fler brev skickas till folk som vill bli miljövänliga.

Men sen finns det väl tusentals andra brev som folk skulle må bra av att få, stoppa krig eller varför inte förklara vad pengar är och hur olovligt pengar har tryckts upp av privatföretag, och att bitcoins existerar kanske, det skulle vända på steken ganska fort om svenska banker lägger sig i svenska folkets privata affärer genom att inte låta svenskar köpa skräckfilmer och porr.. Ja gblir så förbannad på själva pricipen att dom tror sig ha nån moralisk plikt när dom egentligen bara har ett arbete som jag personligen tycker att dom miss-skött.. Men jag förlåter dom som ni vet..

Så tänk er det att svenska folket fick ett brev som förklara att dom kan ta sig ur ekonomiskt fördärv genom att börja använda en valuta som inte kan kontrolleras av nån som har åsikter på folkets privata affärer..

Men visst jag är bara en "onlinepoet" som är urfattig, men jag har några bra idéer som jag vekrligen tror på när det gäller att sprida äkta kärlek..

Tänk er julklappen att få gratis el för evigt i julklapp, slippa förstöra naturen när man åker bil gratis..

Då kan vi prata äkta kärlek, inte nån satanistisk ni-betalar-för-att-ni-äger-mindre-fejkpengar-än-oss-så-ni-har-inte-råd-med-maskinereller odlingar-typ av mentalitet som politikerna och bankerna verkar vilja ha..

Tills folket står enade om att teknologi måste komma alla människor och natur till nytta, inte bara rika människor..

It's a dream, but it's not the only dream..

Dom vill ju ha chip i högerhanden på er också, så visst finns det andra drömmar om er/oss, men jag vet inte om så många öppnat ögonen än..

Ganska kul på 21 December, det var så tyst så jag kunde höra en nål falla, medans vissa människor var fruktansvärt alkoholpåverkade antagligen för att dom räknade med att slåss mot aliens på fyllan..

För säkerhets skull så drack dom sig fulla , utifall dom skulle få lov att våga att slå med knytnävar mot aliens på 21 Dcember..

men som sagt, its only a dream.. and we can change it anytime we want to..

Kram gott folk god fortsättning

Posted on: 2012/12/24 23:58
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#47


See User information
Det är inte helt enkelt att förklara för någon oinsatt/ointresserad hur det ligger till med världen idag och att det finns alternativ. Varför ska någon byta system som mår bra inom en sorts illusion? Det behövs små, små steg med uppenbarelser längs vägen. Vill bara att du har med den tanken i ditt författande. Jag tror heller inte man kan vara för filosofisk och svävande i sina formuleringar då folk inte har kapacitet att förstå det innan de tagit en hel del steg på vägen mot förståelse.

I alla fall.. Jag fokuserar på gratis el eftersom det blir för spretigt att ta upp allt du nämner i ditt inlägg. Mindre ord och mer verkstad anvendernamn. Har du en ritning? Visa den. Har du en fungerande prototyp så blir i alla fall jag mäkta imponerad, visa den. Man kan ju inte satsa på ett okänt kort och sedan stå där med negativt kapital på förtroendekontot. Då har du bränt många broar och gjort dig själv och många andra en rejäl otjänst inför framtiden.

Jag tror du har haft denna diskussion (gällande gratis el) i en lååång tråd på flashback tidigare? Kanske misstar mig men det liknar i alla fall det som skrevs där. ;)

Gratis, och miljövänlig, el/energi skulle hur som helst lösa en väldig massa av världens problem idag och ställa saker på huvudet. Fixar du det så är du närmast värd en helgonförklaring! Det är i mina ögon ett av de noblaste målen man kan ha idag.

Posted on: 2012/12/25 1:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tack för mig kära Vaken.se
#48


See User information
Jo men problemet är att jag bara är en människa som tyckte det skulle vara intressant att testa om uppfinningen som jag hitta fungerar.. För att få svart på vitt om gravitationskraft kan användas för att skapa gratis rörelseenergi.

Och jag testade genom att skaffa aluminiumburk, hårddisks-spindel, limm och kula i aluminiumburken.. Och det fungerar preci sosm dom beskriver i videoklippet och vem som helst kan testa det som jag testade.

Men folk verkar rädda att få veta sanningen, jag kan inte hitta nån anlending till att alla misstror mig.

Det var en kille som minsan inte trodde mig, men han testade .. Sen blev har rädd och kom inte ens tillbaka till tråden för att skriva resultat..

Så jag sitter fortfarande själv på sanningen som folk kanske helst vill blunda för trots att det skulle ge folk 5-15% av sina liv tillbaka från elbolagen som tillverkar elen gratis och sen säljer den dyrt tack vare att folk arbetar och accepterar..

Och vad vet vi, kanske sitter miljarder olika aliens och kollar på detta forum, tänker att kanske , bara kanske, människor klarar av att vända hela planeten, kolla den här idioten som tror att han kan få en människa att ta nån av hans idéer för han är pank och anser inte att en människa ska göra nånting..

Minst ett gäng så en människa slipper bli exempel på att oljemiljardärer kan skaffa fram mördare för att skydda deras skadliga pengarberoende.. jag går helldre genom folket..

bara min åsikt..





Kram go fortsättnning

Posted on: 2012/12/25 1:49
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
54 user(s) are online (54 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 54

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS