vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



2012 - The Revolution Has Begun
#1


See User information



Posted on: 2012/12/22 7:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - The Revolution Has Begun
#2


See User information
Ganska bra förklaring på 3 dagars mörker här: http://www.youtube.com/watch?feature= ... page&v=5XqMcQ0xRWo#t=581s

MVh

Posted on: 2012/12/22 8:04
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - The Revolution Has Begun
#3


See User information
Förstår inte det här med 3 dagar mörker. de är många som säger att det kommer ske 21dec, så som den japanska drottningen. men nu har vi passerat den 21 och inge mörker har drabbat jorden. kommer de ske vid nått annat tillfälle kanske? alltså.. man kan ju bara spekulera,

Posted on: 2012/12/23 10:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - The Revolution Has Begun
#4


See User information
Quote:
Förstår inte det här med 3 dagar mörker. de är många som säger att det kommer ske 21dec, så som den japanska drottningen. men nu har vi passerat den 21 och inge mörker har drabbat jorden. kommer de ske vid nått annat tillfälle kanske? alltså.. man kan ju bara spekulera,

Det finns inget speciellt datum för 3dagars mörker. Man får bara hoppas att det inte händer när man sitter i bilen eller något sånt. Jag har hört att det inte ens är 3dagar utan 40timmar. Men vem vet?

Posted on: 2012/12/23 12:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - The Revolution Has Begun
#5


See User information
30 timmar hörde jag. Många bud är det. ;)

Edit: Det är i post #2 (videon) som han säger 30 timmar.

Posted on: 2012/12/23 16:06

Edited by Cupio on 2012/12/23 16:27:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - The Revolution Has Begun
#6


See User information
Jag lägger till en film med den här korrupta vetenskapsmannen som i en annan film pratar om att om 100 år så kommer vi ha en typ 1 ekonomi och att aliens samlar energi direkt från solstrålar, för dom har energi av typ 1 version, för såklart är det mycket enklare att ta emot solstrålar direkt från en sol jämfört med gratis el, för det är väl helt omöjligt för honom att prata om att gratis el är simpelt..

Han vela istället att alla ska tro att aliens har rymdskepp vid stjärnor och tar emot solstormar med stora storm mottagare..

Helt befängd gubbe faktist för han pratade om att alla är terrorister om dom inte går med på 100 år till av typ 2 ekonomi hahaha .. terroristerna kommer inte gilla typ 2 ekonomi i 100 år, och jag förstod att han prata om människor som är emot pengar som privatföretag trycker upp på ett omoraliskt sätt med obliatorisk ränta som bara ger ett slutresultat..

Och i det här videoklippet håller han på att göra folk rädda för utomjordingar, och man börjar ju undra om man får prata på tv och har nå sorts repliker..

Ge gärna eran åsikt på vad som sägs av han..





OMG han menar att vi ska beväpna oss utifall , men vi har inte en chans mot aliens säger han.. hahahaha varför ska vi då beväpna oss, för att visa att vi vill slåss?

Clownvetenskapsman, fan menar han, men jag förlåter han, han förstår inte sitt eget bästa, eller så glömde han bort va han sa innan han sa att vi ska förbereda oss för onda aliens hahahah wow, helt chockad.. Jag tror han behöver rehbah och inte tid i tv-sändning..

DETTA ÄR NOG TAMMEFAN EN BLUFf GOTT FOLK, bara min åsikt..
Det här är ett test om vi människor är dumma i huvudet nog för att få välkommna "dom onda aliens" som kan ta över oss om vi inte står enade snart.. Om vi skiter i våran planet och varandra, då är det väl självklart att det kan finnas aliens som inte har något hem att älska medans v kunde bry oss mindre om vårat hem och varandra, djur..

Så varför skulle inte aliens se oss som ett kontrollerbart djur som spårat ur totalt snart?

Skulel vi skaffa vapen och militär och rikta vapnen mot aliens, då skulle vi väl direkt bli ett hot och en parasit som med all rätt får domineras, antar jag..

Allt beror väl på vad man accepterar i dessa dagar antar jag. Finns nog mycket goda aliens, men jag tror det är dom onda aliens som testar oss om vi är redo att bli dominerade genom lite mer ekonomiskt slaveri, vi förstår väl inte att vi förstör vårt hem och varandra än så..

Wow visst lite skrämmande, om man inte tror på en högre godhet också hahaha klart man tänker negativt efter man sett på CNN och en manipulerad vetenskapsman som folk gillar trots att han säger saker som är helt uppåt väggarna..

Wow häpnande

Posted on: 2012/12/25 1:41

Edited by anvendernamn on 2012/12/25 1:59:23
Edited by anvendernamn on 2012/12/25 2:00:24
Edited by anvendernamn on 2012/12/25 2:07:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - The Revolution Has Begun
#7


See User information



Posted on: 2012/12/25 8:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS