Vakencorner
|
Upprop mot tvångsvaccination
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Skriv på namninsamlingen mot en eventuell lag om tvångsvaccination och förklara varför det inte är en bra ide...
http://newsvoice.se/2012/12/28/svensk ... a-till-tvangsvaccination/ Quote: NewsVoice la upp en artikel om den nya vaccinationslagen som träder i kraft 1 januari 2013 och en namninsamling som vänder sig mot ett möjligt framtida beslut om tvångsvaccination i Sverige. Reaktionen lät inte vänta på sig. Namninsamlingen: http://newsvoice.se/2012/12/27/namnin ... ngsvaccinering-i-sverige/
Posted on: 2012/12/29 7:51
|
|||
|
||||
|
Re: Upprop mot tvångsvaccination
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gjort! Tack för tipset.
Trevlig helg
Posted on: 2012/12/29 8:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Också påskrivet!
Tackar för upplägget på indexet admin!
Posted on: 2012/12/29 9:47
|
|||
|
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag är lite kluven över att skriva på listan. Jag konstaterar att ingen har rätt injicera nåt i min kropp mot min vilja. Borde vara ett brott mot mänskliga rättigheterna? Att skriva på en lista mot det känns som att legitimera demokratin. Vetefasen, ingen mer än jag som är kluven?
Posted on: 2012/12/29 10:21
|
|||
|
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tillräckligt många som klagar så brukar dom backa. Om lagen går igenom (som egentligen är en författning som inte får strida emot rätten som Du säger) så busar dom bara mer.
Gememan ute i samhället fattar varken lag eller rätt, dom går bara på order. Därför tycker jag att det är viktigt att stoppa lagförslaget, sorry, författnings-förslaget.
Posted on: 2012/12/29 10:26
|
|||
|
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu är måttet rågat.
Hoppas många med mig känner samma gnagande irritation gällande maktmissbruk. Det blir med osannolik tydlighet klarare dag för dag att medborgarna i vårt samhälle mer och mer betraktas som varandes vinstskapande boskap i maktelitens ögon. Jag föraktar läkemedelsindustrins metoder att öka sina intäkter genom att ”anlita” WHO [högst sannolikt även skapat av dessa läkemedels-parasiter] som en ”förtroendeingivande” organisation för att få människor att blåögt tro att vacciner är av godo. Då det, De Facto, är den diametrala motsatsen som är sanningen. Det är skickligt gjort, men så oerhört, oerhört fult! Forska kring WHO och du upptäcker en mycket mörk sida. Uppenbarligen sviker Big Pharmas försäljningssiffror, då människor glädjande nog vaknat till en smula. Men. Man kommer inte från Big Pharmas håll att tolerera svikande vinster. No Way! Därav denna [ej ännu av media upptäckta] mut- eller hot-skandal. Frågan är bara vilkas bankkonton som fått rejäl påfyllning, eller vilka som erhållit regelrätta dödshot? Någon annan förklaring kan jag inte se i denna imbecilla absurditet [obligatorisk vaccination]. M.a.o. kan makteliten göra oss till heroinmissbrukare om de ser att det är lämpligt. Att det överhuvudtaget existerar en idé kring detta bottenskrap till ämne borde vara straffbart. Gärna fysisk bestraffning. Om du bara tänker efter, det är ett steg [till] emot en värld där vi alla blir livegna slavar som dessutom lydigt måste betala för att bli förgiftade intravenöst. Vem fan vet vad som kan tryckas i oss – lagligt. Vilka är planerna. Det här är så obehagligt att jag är beredd att ta till de metoder som krävs för att stoppa detta våldsamma övergrepp riktat emot OSS. Införs detta [obligatorisk vaccination] ser jag det som en ren gruppvåldtäkt på hela den svenska befolkningen. No more, No less. VI, befolkningen måste säga nej, NEJ! Vi bestämmer vad, när, hur och var föremål och substanser trycks in i våra kroppar. Som någon skrev, av mig fritt tolkat: ”fyll min kropp med okända substanser, och jag fyller din med ett välkänt material: BLY! Jo, det ser ut som ett hot. Men jag upplever hot från makteliten varje dag, i varje stund. Så lite jämnvikt i den maktbalansen är troligen bara av godo. Vissa refererar ibland till De Mänskliga Rättigheterna. Sorry. Detta är en illusion och ett gigantiskt lurendrejeri. Det finns inga mänskliga rättigheter. Dessa måste VI – människorna – återuppfinna varje dag. Dina rättigheter måste du SKAPA själv. Gör det och bli fri! P.S Känns rent & fräscht på forumet idag... : )
Posted on: 2012/12/29 17:34
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
(gilla)
1: Ja måttet är rågat, tyst medgivande kommer man inte långt med. 2: Ja det är lagom fart i forumet :)
Posted on: 2012/12/29 19:03
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
[gilla] !
Posted on: 2012/12/29 19:16
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag kan inte mer än hålla med Karsten och iwarrior, man måste sätta ner foten någonstans och det är nog dags nu!
Jag är på g att bli far till mitt tredje barn om allt går som det skall och då önskar jag för allt i världen inte att det kommer bli svårare för mig att välja bort vaccinationer för mina barn och mig. Jag valde tyvärr att vaccinera min första grabb i brist av kunskap och med skuldkänslan dom lade på en om att man inte värnade om sitt barn. Min första grabb är som tur är inte alvarligt sjuk men drabbas av konstiga utslag som kliar enormt mycket för honom hela tiden och jag misstänker att det kan ha med hans första och enda vaccination att göra(men utan att veta säkert).. När vi nu också tvingas leva med osäkerheten om GMO kommer att finnas i vår mat i Europa innom snar framtid så önskar jag att det fans fler som insåg faran i vad vår omvärld håller på med. Dessa äckliga mäniskor om man kan kalla dom sådana (dvs människor) exprimenterar med hela jordens existens utan att ta någon som helst hänsyn, dessa giriga människor kommer vara orsaken till jorden förstöring dvs om inte någon ingriper. Kärleken till pengar är nyckeln till all onska.
Posted on: 2012/12/30 23:33
|
|||
|
Kommentera men gärna med respekt och faktagrundade påståenden!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej bror Oso, dont be mad get even, glöm inte att överväga att inte tillåta PKU "provet" du vet när dom tar blodprov på alla nyfödda utan att uttryckligen fråga om lov och dessutom rapa upp fabler varför man ska tillåta att ignoranta puckon utan nåt som helst ansvar ( än så länge ) ska få tillgång till en människas innersta, nämligen ens DNA, vill dom desperat ha det så kan det väl KOSTA om man nu tycker att det är skit samma.
Kom ihåg att det finns stora utsikter att detoxa en kropp med lite vilja, guidning, intuition och tålamod, så bestäm dig för att hjälpa din första gosekille till att bli piggare än en mört som ger han möjlighet att själv bestämma vad han vill pyssla med när han blir stor.
Posted on: 2012/12/31 12:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gordon Shumway,
håller med du, att protestera, skriva listor och vifta med kulörta plakat får bara would be puckos att garva sig harmynta, och det förvisso kan dom ju roa sig med ett tag till, men snart när fler nyktrar till och börjar på egen hand att tänka kring följande fräscha ordslingor som folkdomstol. eget ansvar och nu har vissa skitit i det blå skåpet en gång för mycket så får vi se om skrattanfallen minskar i styrka och frekvens. Visst några miljoner namn på ett papper kan fördröja vissa händelser, men eftersom vi än så länge reagerar på nån annans riggade spel där konstruktörerna inte följer sina egna regler utan hittar på allteftersom det passar så är utsikten inte vidare mysig för alla reagerare. Kanske det är hög tid att fatta poängen, fundera tillsammans och för första gången i världshistorien agera i den riktning man tillsammans bestämt. Typ: självbestämmande, frivilligt deltagande, och att INTE orsaka skada som ledstjärna. Till er som mot förmodan läser detta som dagligen bidrar till att skada liv, sluta med det och be om ursäkt och gör det ni kan till att gottgöra era misstag, för om vi som är utsatta kan förlåta er så kan väl ni för fan förlåta är själva, att ta till den ynkliga ursäkt att jag har ju varit så dum så länge så det är ingen ide att sluta är mest fånigt utan det är hög tid att bestämma sig. Skäm bort den högra hjärnhalvan
Posted on: 2012/12/31 12:41
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login