vaken

Vakencorner

Botten   Fregende mne   Nsta mne  Registrera dig fr att posta

« 1 (2)

Re: sandy hook massakern

Registrerade sig:
2010-07-30 17:45
Frn Idag Jorden, Universum imorgon.
Inlgg: 2556

FEMA har vningar runt hrnet (Som under Batman-skjutningen) som sedan medierna tar och friskt bara fejkar in.
Vad r sannorligheten fr detta, genom rens alla filmningar?
Hur mnga vningar kan dessa ha, fr att ens ha en chans att rka befinna sig p plats under alla dessa "happenings".

Att mer och mer visat sig bara vara ett fabrikat, frn krigsrepotage till skolskjutningar fr mig att smle. Hur allt r uppdiktat/fejkat/vrngt fr att skapa opinion fr illusioner.

USA inc. mfl bolag inkl AB Sverige kommer att falla, det rder det ingen tvekan hos mig. Den fejkade ekonomin, den fiktiva maktstrukturen(stat och religioner) och illusionen som dragits fr vra gon. Allt kommer falla.

Nog kommer dom gra sitt bsta med att frska hlla folk upptagna i deras skapade skdespel, men den fajten r lnls. P samma stt som vra vgpirater frsker provocera en mjlig kund att bli frbannad eller freda sig, s att dom fr "mandat" att tvinga p sin phittade auktoritet. Samma mnster verkar komma fram hr.

En lnls fight, men d vi inte agerar/ges tid att agera, r tyvrr enbart en lite jobbigare vg vi valt. Mlet r fortsatt det samma, bara lngden p vgarna som skiljer.

Jag tvivlar inte en sekund p att loppet r krt fr dom, inte en sekund.

Hela Sandy Hook historien, blev nog debunkad fortare n ngot annat hitintills. Jag hoppas bara folk inte brjar med att agera vldsamt, utan bara fredligt sger "nej".

Postat den: 2013-01-22 09:55

FRI
Ej Kontrakterad av fretagspolicy av stat, fretag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det r Du som mste vrida om lset dr det passar.

Bttring fr alla!

Registrerade sig:

Om detta nu r sant, jag menar... Det r vl skrivet att dom dda skall g igen?

SSDI Death Index: Sandy Hook Shooter Adam Lanza Died One Day Before School Massacre?
http://theintelhub.com/2013/01/21/ssd ... y-before-school-massacre/

Citat:

According to and confirmed by GenealogyBank.com, the alleged lone shooter Adam Lanza that left 26 people dead on December 14, 2012 was documented to be deceased one day prior to the mass shooting that took place at the Sandy Hook Elementary School in Newtown Connecticut.

Vilket jippo, ett myggnt borde vara avundsjuk p antalet hl mot den accepterade storyn. Detta kan ju vara disinfo, men om han verkligen frklarades dd, dagen innan den pstdda attacken...

Postat den: 2013-01-22 19:33

FRI

Bttring fr alla!

Registrerade sig:
2010-10-15 13:33
Frn Norra Smland
Inlgg: 1270
Helt sanslst vad det ska finnas uppenbara bevis fr att hela skiten r fejk, och tnk s mycket det skrivs om detta p sociala medier, alternativa nyhetssidor mm. Och vi vet ju vad som ska hnda dom som gr det. (Om man fr tro gubben tntig hatt nedan) Tnk s mnga krimminella dom skapat p detta vis, dom kan nog fylla dom dr femacampsen utan problem om hans hot stt i verket.

Postat den: 2013-01-22 19:59

Registrerade sig:

D var det dags igen...

Larm om ny skolskjutning
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16113175.ab

Suck... Allt fr att frska f mandat fr Osam... Obamas tyrrani-lag.

Postat den: 2013-01-22 20:58

FRI

Bttring fr alla!

Registrerade sig:
2006-02-08 00:28
Inlgg: 4141
Citat:

sliparn skrev:
Se denna!

WTF, den dr videon var vertygande.. Vilka r dessa knslokalla individer som gr med p att agera skdespelare och simulera att deras barn har dtt??

Postat den: 2013-01-23 00:14

Redigerat av TeBe den 2013-01-23 00:33:29

/Benjamin Franklin

Registrerade sig:
2006-02-08 00:28
Inlgg: 4141
Fr vi se skolskjutningar i Sverige snart?

Polisen var skolskjutning i Kalmar
http://sverigesradio.se/sida/artikel. ... id=86&artikel=5416096

"Nu ska ocks svensk polis trna p hur man ska bete sig vid en skolskjutning. P tisdagen ska polisen trna teori, teknik och p att hantera ett phittat scenario p Tullbroskolan i Kalmar. Attentat mot skolor har intrffat i bland annat Finland och USA."

Postat den: 2013-01-23 00:16

/Benjamin Franklin

Registrerade sig:
2010-10-15 13:33
Frn Norra Smland
Inlgg: 1270
Det kan ju givetvis vara s att hela skiten var ett "crisis actors" event i utbildningssyfte, iallafall att skdespelarna invaggats att tro det. men att materialet sedan anvndes i skarpt lge. det skulle frklara det halvkassa skdespeleriet och orimmliga agerandet emellant.

Postat den: 2013-01-23 09:06

Registrerade sig:
2009-11-05 15:16
Frn fdd under en resa
Inlgg: 5105
Frr i tiden vade den svenska militren eldverfall mot levande ml i form av grisar. Grisarna skrek och blodet sprutade, det var mycket realistiskt.

Korv skulle dom ju bli nd...

Postat den: 2013-01-23 09:55

Registrerade sig:

Jag undrar jag, vilka dessa "grisar" kommer bli inom kort...
Kanske borde kalla dessa grisar fr "Useless eaters"?

Shock claim: Obama only wants military leaders who 'will fire on U.S. citizens'
http://www.examiner.com/article/shock ... -citizens?cid=db_articles

Nobel Peace Prize Nominee: Obama Asks Military Leaders If They Will Fire On US Citizens

http://www.prisonplanet.com/nobel-pea ... -fire-on-us-citizens.html

Lnken mycket grundat sig p...
https://www.facebook.com/jim.garrow.1/posts/10151209214442015

Citat:

I have just been informed by a former senior military leader that Obama is using a new "litmus test" in determining who will stay and who must go in his military leaders. Get ready to explode folks. "The new litmus test of leadership in the military is if they will fire on US citizens or not". Those who will not are being removed.
- Dr. Jim Garrow - January 21, 2013

CIVIL DISTURBANCE OPERATIONS

http://info.publicintelligence.net/USAMPS-CivilDisturbanceOps.pdf

Postat den: 2013-01-23 11:24

FRI

Bttring fr alla!

Registrerade sig:
2011-05-29 11:17
Inlgg: 79
Konspirationsteoretiker str i skottlinjen hrnst.
Max Igan r spot on p vad hela Sandy Hook grejen handlar om

http://www.youtube.com/watch?v=hgaBw9txktY

Vi r morgondagens "terrorister".
Knppa och galna.

Postat den: 2013-01-24 23:56

Registrerade sig:

Det hr r drmmar jag hade flera r tillbaka i tiden. Inget jag ville se hnda, fr min vrsta fiende s att sga. Skottpengar kommer sen... av en "skalp"... Hur sjuk mnskligheten r.

Postat den: 2013-01-25 23:30

FRI

Bttring fr alla!

Registrerade sig:
2006-12-20 12:17
Inlgg: 3173

Postat den: 2013-01-27 19:20

Registrerade sig:
Mystiken bara ttnar och utgngen tycks bara grundas mot en vrre n en annan mjlighet.

Folket frntas mjligheten att frsvara sig, men "myndigheterna" kper in dessa fr egen del...

Inget positivt kan urkomma av detta?

Jag r emot vld, p alla stt. Men nr monopol av vldet skapas, har vl ngot historien vl visat inte faller vl ur...

DHS buys 7000 full-auto assault rifles, calls them 'personal defense weapons'
http://www.naturalnews.com/038844_DHS ... lt_weapons_documents.html

Assault Rifle not used in Sandy Hook Shooting

Read more: http://savingourfuture.com/2013/01/as ... k-shooting/#ixzz2JNNbivWs

NYPD Commissioner says department will begin testing a new high-tech device that scans for concealed weapons

Read more: http://www.nydailynews.com/new-york/n ... e-1.1245663#ixzz2JNNjqvrn

Government Officials Can Still Own Assault Weapons Under Feinstein Bill

http://www.ibtimes.com/government-off ... er-feinstein-bill-1039506

Sedan har vi nsta steg, nu r ven alla former av vapen under attack...
Gun control lobby begins attack on bolt-action rifles

http://www.sportingshootermag.com.au/ ... ack-on-bolt-action-rifles

Kan nstan lova att det r precis som ni skriver och Max ven sger... Dom vi f ngon tok att avlosssa frsta skottet, s dom kan f folk att acceptera Martial Law och en "full Crack down" mot folket.

Postat den: 2013-01-29 15:54

FRI

Bttring fr alla!

Registrerade sig:
Lt oss summera, s hr 1,5 mnad i efterhand.

Dagligen dyker det upp nya "bevis" p att skjutningen var en false flag-operation, men pga att reguljra medier inte vgar eller kan ta i mnet har vi ftt frlita oss till strsta del p hobbyjournalister och youtube-klipp av varierande kvalitet.
Kanske inte det bsta utgngslget, men utan internet hade vi aldrig sett denna flod av mnniskor som upptcker felaktigheter.
Vad det innebr lter jag vara osagt, jag tror att de flesta av er kan rkna ut matematiken utan hjlp.

Hur som helst, jag ska frska formulera ngon form av lista med de saker som upptckts. I framtiden kommer dessa saker vara viktiga, och det r givetvis ppet fr diskussion och frgestllning om varje enskild punkt. Och givetvis kan flera av dessa saker visa sig vara felaktiga, men i det stora hela utgr de en viktig beviskedja den dagen Aftonhoran blir tvungen att ge oss svar fr att kunna behlla ansiktet.

Okej d kr vi, utan kronologisk ordning numrerat fr enklare diskussion.

1. Vldigt mnga internetsidor, filmklipp och pdf-dokument i relation till hndelsen tycks vara skapade dagar och ibland veckor innan den 14e december 2012.

2. Kartbilder i Bing maps visar tydligt en sliten skola utan bilar p parkeringen, medans skolorna runt omkring visar full aktivitet, vilket stdjer tesen om en skola som inte lngre r/var i bruk.

3. Inga trar. Inte frn srjande frldrar som snarare i efterhand tycks fokusera p att avvpna den civila befolkningen, och ltsastrar frn Obama mfl.

4. Brandstationen ser ut som en stor skdeplats med extras/skdespelare som gr runt runt fr att skapa illusionen av rrelse och liv.

5. Gene Rosen, som bor 20m frn brandstationen fattar nada och tar in barn i vardagsrummet fr att underhlla dem. Olika versioner av hndelsen med olika reportrar i kombination med information p fema's hemsida dr han ses prata med barn om krissituationer som en "fema representative" frn 2008. Samma barn som dessutom ses i bakgrunden nr Obama skriver under 23 punkter p hrdare vapenlagstiftning.

6. Vapenfrgan, 4 pistoler funna, sedan 2. En AR-15 funnen, sedan ingen. Hur ser den "officiella" storyn ut egentligen?

7. Den svarta bilen. Som skall ha tillhrt lanzas mor, som senare visade sig tillhra en knd brottsling.

8. Inga kroppar, inget blod. Jag frvntar mig inte att se dda barn p tv4, men INGENTING har vi ftt se. Inte nr lanza bryter sig in i byggnaden, inte en krossad ruta, ingenting.

9. Skdespelare. Inblandade mnniskor dyker upp som andra individer med gemensamma kopplingar.

10. Bilder frn tv som uppenbarligen r filmade frn andra skolor i nrheten nr polis stormar byggnaden osv.

11. adam lanzas ddsattest som fortfarande hvdar den 13e december, hundratals mil bort.

12. Inga "iphone-klipp". t.o.m columbine skjutningen 1999 bidrog med klipp frn mnniskor som tog fram mobilen och filmade ngot. Hr finns absolut ingenting, vare sig frn hndelsen eller 5 timmar eftert.

13. Felaktiga bilder. Exempelvis kvinnan som sg sin dotter p bild bland de dda. Flickan lever och r sklart vid liv.

14. vning. Saker som verensstmmer med att det hela skulle vara en "drill". Sign in here, brandstationen, namnbrickor, mrkliga beteenden etc.

15. Ritual/satanism/frimurar-kopplingen.

16. Glada frldrar som str i k fr att bli intervjuade timmar efter hndelsen.

17. Vapenlagstiftningen. Kan sklart ses om ett "tillflle i akt", men vl vrt att notera.

18. Alex jones och jesse ventura frnekar att det skulle kunna handla om en konspiration. alex med 20 r som "forskare" i bagaget boorde se det direkt och st frst i ledet, men inte.

19. Sandy Hook i senaste batmanfilmen dr t.o.m den vergripande kartbilden pminner om verklighetens sandy hook. Kartskaparen dog sklart passande tidigare 2012 och den sdra stadsdelen av gotham city har alltid hetat South Hinkley innan the dark knight rises. Aurora-skjutningen r sklart ocks en gemensam nmnare i och med detta.

20. Flera misstnkta. Helikopterklippet dr flera mnniskor springer i skogen bakom skolan och polisradion avsljar att flera misstnkta jagas och slutligen fngas. Det visar sig senare enligt den lokala tidningen newtown bee att detta var en "off-duty tactical squad police officer from another town".

21. 90 dagars tystnad. Inga polisrapporter eller utredningsmaterial fr ens diskuteras innan denna tidpunkt. Vi befinner oss nu i halvlek.

22. smutskastning av frgestllare. msnbc ertappas med att klippa ihop fejkat klipp.

23. Till sist, Robbie Parker, pappan som dagen efter ses le och skratta sekunder innan han gr sig redo fr att tala infr kameran. Snarare en knsla n "bevis", men frmodligen det som hjlpte till att dra igng hela den hr processen dr mnniskor vrlden runt febrilt samarbetar fr att avslja hela hndelsen.

Har skert missat en massa, och jag har utelmnat personliga sikter och syn p ovan kortfattade stdpunkter fr att hlla det s clean som mjligt. Referenser och lnkar ej inkluderade d allt kommer frn minnet av vad jag sett och lst de senaste veckorna.
Men som sagt, frgestllningar och diskussioner om varje enskild punkt vlkomnas.

Vi kan inte rkna med Aftonhoran eller DN den hr gngen heller, det r upp till OSS medmnniskor att f rtsida p den hr konspirationen vi lever i en gng fr alla. Jag kan inte tnka mig ett bttre tillflle n "Sandy Hook".

Postat den: 2013-02-01 22:08

Registrerade sig:
Mycket har hnt sedan jag knpade ihop listan.

Det r vid det hr laget s SJUKT UPPENBART att Sandy Hook var nnu en i raden av false flag operationer, utfrda av en nnu oknd makt.

Det r nu upp till dig, mig, er, oss att styra upp det hr.

Jag hittade en tjej p tuben som sammanfattar hela charaden vi lever i p ett uppfriskande vis, och klippte ihop en liten film till hennes ra:

http://www.youtube.com/watch?v=bQgRxOjuUpU

Postat den: 2013-02-11 14:52

Registrerade sig:
2004-08-22 16:52
Inlgg: 253
Tnk om all denna aktivitet om "false flag" r det verkliga false flag? Verkar inte vara ltt att vara vittne i alla fall.
Anledningen?
Att misskreditera alla som ifrgastter 11 september och andra hndelser dr myndigheterna har skapat den verkliga konspirationsteorin.

"Man who helped Sandy Hook kids is harassed by conspiracy theorists"
http://news.yahoo.com/blogs/lookout/g ... conspiracy-155033813.html

Postat den: 2013-02-12 13:27

Registrerade sig:

eyecreate,

Du missade p din lista att det nsmaste sjukhuset aldrig fick in ngra skadade. Hrde polisradio inspelningar om den dagen, vilket finns p ntet nu.

I denna inspelningen frgar sjukhuset om vart dom skadade frts, d dom sjlva inte ftt in ngra skadade.

Hur i all vrlden kan ngon tro p detta? Den 11/9 var relativt uppenbar, men detta r ju s uppenbart att ven den blinde och den dve kan se/hra vad som skett... Fast problemet r vl att folk ej tnker lngre n vad som str i blaskorna och trummas ut i alla main stream medier...

Postat den: 2013-02-12 15:46

FRI

Bttring fr alla!

Topp   Fregende mne   Nsta mne
« 1 (2)

Registrera dig fr att posta

dvd-infobestllning banner lngst ned.
Ikoner
Paypal
Sttta Vaken med en mnatlig donation
Facebook
G ven med i vr facebook-grupp och bli en av de ver 15 000 som diskuterar dr.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper
Vilka r Online

7 anvndare r online (7 anvndare tittar p Forum)

Medlemmar: 0
Gster: 7

mer...
Nya medlemmar
Egenerfarenhett 2019-05-19
ljuset12 2019-05-07
Marjo 2019-03-28
Alex777 2019-03-23
Perl 2019-02-16
Bloggar o Lnkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar frn massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter p svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgrd.
Dominic Johansson
Hjlp Dominic att komma hem.
Mjlkpallen
Mjlkpallen r samlingsplatsen dr bonnfrnuftet tros ha sitt ste.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter p norska.
En bild sger mer ...
Citat frn eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen r dold bland lgnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur pverkar geoengineering dig?
Grundlggande frihetsbegrepp p svenska