vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: sandy hook massakern
#25


See User information


FEMA har övningar runt hörnet (Som under Batman-skjutningen) som sedan medierna tar och friskt bara fejkar in.
Vad är sannorligheten för detta, genom årens alla filmningar?
Hur många övningar kan dessa ha, för att ens ha en chans att råka befinna sig på plats under alla dessa "happenings".





Att mer och mer visat sig bara vara ett fabrikat, från krigsrepotage till skolskjutningar får mig att småle. Hur allt är uppdiktat/fejkat/vrängt för att skapa opinion för illusioner.

USA inc. mfl bolag inkl AB Sverige kommer att falla, det råder det ingen tvekan hos mig. Den fejkade ekonomin, den fiktiva maktstrukturen(stat och religioner) och illusionen som dragits för våra ögon. Allt kommer falla.




Nog kommer dom göra sitt bästa med att försöka hålla folk upptagna i deras skapade skådespel, men den fajten är lönlös. På samma sätt som våra vägpirater försöker provocera en möjlig kund att bli förbannad eller freda sig, så att dom får "mandat" att tvinga på sin påhittade auktoritet. Samma mönster verkar komma fram här.

En lönlös fight, men då vi inte agerar/ges tid att agera, är tyvärr enbart en lite jobbigare väg vi valt. Målet är fortsatt det samma, bara längden på vägarna som skiljer.

Jag tvivlar inte en sekund på att loppet är kört för dom, inte en sekund.

Hela Sandy Hook historien, blev nog debunkad fortare än något annat hitintills. Jag hoppas bara folk inte börjar med att agera våldsamt, utan bara fredligt säger "nej".


Posted on: 2013/1/22 9:55

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#26


See User information


Om detta nu är sant, jag menar... Det är väl skrivet att dom döda skall gå igen?

SSDI Death Index: Sandy Hook ‘Shooter’ Adam Lanza Died One Day Before School Massacre?
http://theintelhub.com/2013/01/21/ssd ... y-before-school-massacre/

Quote:

According to and confirmed by GenealogyBank.com, the alleged lone shooter Adam Lanza that left 26 people dead on December 14, 2012 was documented to be deceased one day prior to the mass shooting that took place at the Sandy Hook Elementary School in Newtown Connecticut.


Vilket jippo, ett myggnät borde vara avundsjuk på antalet hål mot den accepterade storyn. Detta kan ju vara disinfo, men om han verkligen förklarades död, dagen innan den påstådda attacken...

Posted on: 2013/1/22 19:33

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#27


See User information
Helt sanslöst vad det ska finnas uppenbara bevis för att hela skiten är fejk, och tänk så mycket det skrivs om detta på sociala medier, alternativa nyhetssidor mm. Och vi vet ju vad som ska hända dom som gör det. (Om man får tro gubben töntig hatt nedan) Tänk så många krimminella dom skapat på detta vis, dom kan nog fylla dom där femacampsen utan problem om hans hot sätt i verket.





Posted on: 2013/1/22 19:59
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#28


See User information


Då var det dags igen...

Larm om ny skolskjutning
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16113175.ab


Suck... Allt för att försöka få mandat för Osam... Obamas tyrrani-lag.

Posted on: 2013/1/22 20:58

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#29


See User information
Quote:

sliparn skrev:
Se denna!





WTF, den där videon var övertygande.. Vilka är dessa känslokalla individer som går med på att agera skådespelare och simulera att deras barn har dött??

Posted on: 2013/1/23 0:14

Edited by TeBe on 2013/1/23 0:33:29
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#30


See User information
Får vi se skolskjutningar i Sverige snart?

Polisen övar skolskjutning i Kalmar
http://sverigesradio.se/sida/artikel. ... gramid=86&artikel=5416096

"Nu ska också svensk polis träna på hur man ska bete sig vid en skolskjutning. På tisdagen ska polisen träna teori, teknik och på att hantera ett påhittat scenario på Tullbroskolan i Kalmar. Attentat mot skolor har inträffat i bland annat Finland och USA."

Posted on: 2013/1/23 0:16
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#31


See User information
Det kan ju givetvis vara så att hela skiten var ett "crisis actors" event i utbildningssyfte, iallafall att skådespelarna invaggats att tro det. men att materialet sedan användes i skarpt läge. det skulle förklara det halvkassa skådespeleriet och orimmliga agerandet emellanåt.

Posted on: 2013/1/23 9:06
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#32


See User information
Förr i tiden övade den svenska militären eldöverfall mot levande mål i form av grisar. Grisarna skrek och blodet sprutade, det var mycket realistiskt.

Korv skulle dom ju bli ändå...

Posted on: 2013/1/23 9:55
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#33


See User information

Jag undrar jag, vilka dessa "grisar" kommer bli inom kort...
Kanske borde kalla dessa grisar för "Useless eaters"?

Shock claim: Obama only wants military leaders who 'will fire on U.S. citizens'
http://www.examiner.com/article/shock ... -citizens?cid=db_articles


Nobel Peace Prize Nominee: Obama Asks Military Leaders If They Will “Fire On US Citizens”

http://www.prisonplanet.com/nobel-pea ... -fire-on-us-citizens.html

Länken mycket grundat sig på...
https://www.facebook.com/jim.garrow.1/posts/10151209214442015

Quote:

I have just been informed by a former senior military leader that Obama is using a new "litmus test" in determining who will stay and who must go in his military leaders. Get ready to explode folks. "The new litmus test of leadership in the military is if they will fire on US citizens or not". Those who will not are being removed.
- Dr. Jim Garrow - January 21, 2013


CIVIL DISTURBANCE OPERATIONS

http://info.publicintelligence.net/USAMPS-CivilDisturbanceOps.pdf


Posted on: 2013/1/23 11:24

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#34


See User information
Konspirationsteoretiker står i skottlinjen härnäst.
Max Igan är spot on på vad hela Sandy Hook grejen handlar om

http://www.youtube.com/watch?v=hgaBw9txktY

Vi är morgondagens "terrorister".
Knäppa och galna.


Posted on: 2013/1/24 23:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#35


See User information


Det här är drömmar jag hade flera år tillbaka i tiden. Inget jag ville se hända, för min värsta fiende så att säga. Skottpengar kommer sen... av en "skalp"... Hur sjuk mänskligheten är.

Posted on: 2013/1/25 23:30

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#36


See User information

Posted on: 2013/1/27 19:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#37


See User information
Mystiken bara tätnar och utgången tycks bara grundas mot en värre än en annan möjlighet.

Folket fråntas möjligheten att försvara sig, men "myndigheterna" köper in dessa för egen del...

Inget positivt kan urkomma av detta?




Jag är emot våld, på alla sätt. Men när monopol av våldet skapas, har väl något historien väl visat inte faller väl ur...

DHS buys 7000 full-auto assault rifles, calls them 'personal defense weapons'
http://www.naturalnews.com/038844_DHS ... lt_weapons_documents.html

Assault Rifle not used in Sandy Hook Shooting

Read more: http://savingourfuture.com/2013/01/as ... k-shooting/#ixzz2JNNbivWs


NYPD Commissioner says department will begin testing a new high-tech device that scans for concealed weapons

Read more: http://www.nydailynews.com/new-york/n ... e-1.1245663#ixzz2JNNjqvrn

Government Officials Can Still Own Assault Weapons Under Feinstein Bill

http://www.ibtimes.com/government-off ... er-feinstein-bill-1039506

Sedan har vi nästa steg, nu är även alla former av vapen under attack...
Gun control lobby begins attack on bolt-action rifles

http://www.sportingshootermag.com.au/ ... ack-on-bolt-action-rifles


Kan nästan lova att det är precis som ni skriver och Max även säger... Dom vi få någon tok att avlosssa första skottet, så dom kan få folk att acceptera Martial Law och en "full Crack down" mot folket.

Posted on: 2013/1/29 15:54

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#38


See User information
Låt oss summera, så här 1,5 månad i efterhand.

Dagligen dyker det upp nya "bevis" på att skjutningen var en false flag-operation, men pga att reguljära medier inte vågar eller kan ta i ämnet har vi fått förlita oss till största del på hobbyjournalister och youtube-klipp av varierande kvalitet.
Kanske inte det bästa utgångsläget, men utan internet hade vi aldrig sett denna flod av människor som upptäcker felaktigheter.
Vad det innebär låter jag vara osagt, jag tror att de flesta av er kan räkna ut matematiken utan hjälp.

Hur som helst, jag ska försöka formulera någon form av lista med de saker som upptäckts. I framtiden kommer dessa saker vara viktiga, och det är givetvis öppet för diskussion och frågeställning om varje enskild punkt. Och givetvis kan flera av dessa saker visa sig vara felaktiga, men i det stora hela utgör de en viktig beviskedja den dagen Aftonhoran blir tvungen att ge oss svar för att kunna behålla ansiktet.

Okej då kör vi, utan kronologisk ordning numrerat för enklare diskussion.

1. Väldigt många internetsidor, filmklipp och pdf-dokument i relation till händelsen tycks vara skapade dagar och ibland veckor innan den 14e december 2012.

2. Kartbilder i Bing maps visar tydligt en sliten skola utan bilar på parkeringen, medans skolorna runt omkring visar full aktivitet, vilket stödjer tesen om en skola som inte längre är/var i bruk.

3. Inga tårar. Inte från sörjande föräldrar som snarare i efterhand tycks fokusera på att avväpna den civila befolkningen, och låtsastårar från Obama mfl.

4. Brandstationen ser ut som en stor skådeplats med extras/skådespelare som går runt runt för att skapa illusionen av rörelse och liv.

5. Gene Rosen, som bor 20m från brandstationen fattar nada och tar in barn i vardagsrummet för att underhålla dem. Olika versioner av händelsen med olika reportrar i kombination med information på fema's hemsida där han ses prata med barn om krissituationer som en "fema representative" från 2008. Samma barn som dessutom ses i bakgrunden när Obama skriver under 23 punkter på hårdare vapenlagstiftning.

6. Vapenfrågan, 4 pistoler funna, sedan 2. En AR-15 funnen, sedan ingen. Hur ser den "officiella" storyn ut egentligen?

7. Den svarta bilen. Som skall ha tillhört lanzas mor, som senare visade sig tillhöra en känd brottsling.

8. Inga kroppar, inget blod. Jag förväntar mig inte att se döda barn på tv4, men INGENTING har vi fått se. Inte när lanza bryter sig in i byggnaden, inte en krossad ruta, ingenting.

9. Skådespelare. Inblandade människor dyker upp som andra individer med gemensamma kopplingar.

10. Bilder från tv som uppenbarligen är filmade från andra skolor i närheten när polis stormar byggnaden osv.

11. adam lanzas dödsattest som fortfarande hävdar den 13e december, hundratals mil bort.

12. Inga "iphone-klipp". t.o.m columbine skjutningen 1999 bidrog med klipp från människor som tog fram mobilen och filmade något. Här finns absolut ingenting, vare sig från händelsen eller 5 timmar efteråt.

13. Felaktiga bilder. Exempelvis kvinnan som såg sin dotter på bild bland de döda. Flickan lever och är såklart vid liv.

14. Övning. Saker som överensstämmer med att det hela skulle vara en "drill". Sign in here, brandstationen, namnbrickor, märkliga beteenden etc.

15. Ritual/satanism/frimurar-kopplingen.

16. Glada föräldrar som står i kö för att bli intervjuade timmar efter händelsen.

17. Vapenlagstiftningen. Kan såklart ses om ett "tillfälle i akt", men väl värt att notera.

18. Alex jones och jesse ventura förnekar att det skulle kunna handla om en konspiration. alex med 20 år som "forskare" i bagaget boorde se det direkt och stå först i ledet, men inte.

19. Sandy Hook i senaste batmanfilmen där t.o.m den övergripande kartbilden påminner om verklighetens sandy hook. Kartskaparen dog såklart passande tidigare 2012 och den södra stadsdelen av gotham city har alltid hetat South Hinkley innan the dark knight rises. Aurora-skjutningen är såklart också en gemensam nämnare i och med detta.

20. Flera misstänkta. Helikopterklippet där flera människor springer i skogen bakom skolan och polisradion avslöjar att flera misstänkta jagas och slutligen fångas. Det visar sig senare enligt den lokala tidningen newtown bee att detta var en "off-duty tactical squad police officer from another town".

21. 90 dagars tystnad. Inga polisrapporter eller utredningsmaterial får ens diskuteras innan denna tidpunkt. Vi befinner oss nu i halvlek.

22. smutskastning av frågeställare. msnbc ertappas med att klippa ihop fejkat klipp.

23. Till sist, Robbie Parker, pappan som dagen efter ses le och skratta sekunder innan han gör sig redo för att tala inför kameran. Snarare en känsla än "bevis", men förmodligen det som hjälpte till att dra igång hela den här processen där människor världen runt febrilt samarbetar för att avslöja hela händelsen.

Har säkert missat en massa, och jag har utelämnat personliga åsikter och syn på ovan kortfattade stödpunkter för att hålla det så clean som möjligt. Referenser och länkar ej inkluderade då allt kommer från minnet av vad jag sett och läst de senaste veckorna.
Men som sagt, frågeställningar och diskussioner om varje enskild punkt välkomnas.

Vi kan inte räkna med Aftonhoran eller DN den här gången heller, det är upp till OSS medmänniskor att få rätsida på den här konspirationen vi lever i en gång för alla. Jag kan inte tänka mig ett bättre tillfälle än "Sandy Hook".

Posted on: 2013/2/1 22:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#39


See User information
Mycket har hänt sedan jag knåpade ihop listan.

Det är vid det här laget så SJUKT UPPENBART att Sandy Hook var ännu en i raden av false flag operationer, utförda av en ännu okänd makt.

Det är nu upp till dig, mig, er, oss att styra upp det här.

Jag hittade en tjej på tuben som sammanfattar hela charaden vi lever i på ett uppfriskande vis, och klippte ihop en liten film till hennes ära:

http://www.youtube.com/watch?v=bQgRxOjuUpU

Posted on: 2013/2/11 14:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#40


See User information
Tänk om all denna aktivitet om "false flag" är det verkliga false flag? Verkar inte vara lätt att vara vittne i alla fall.
Anledningen?
Att misskreditera alla som ifrågasätter 11 september och andra händelser där myndigheterna har skapat den verkliga konspirationsteorin.

"Man who helped Sandy Hook kids is harassed by conspiracy theorists"
http://news.yahoo.com/blogs/lookout/g ... conspiracy-155033813.html

Posted on: 2013/2/12 13:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: sandy hook massakern
#41


See User information

eyecreate,

Du missade på din lista att det näsmaste sjukhuset aldrig fick in några skadade. Hörde polisradio inspelningar om den dagen, vilket finns på nätet nu.

I denna inspelningen frågar sjukhuset om vart dom skadade förts, då dom själva inte fått in några skadade.


Hur i all världen kan någon tro på detta? Den 11/9 var relativt uppenbar, men detta är ju så uppenbart att även den blinde och den döve kan se/höra vad som skett... Fast problemet är väl att folk ej tänker längre än vad som står i blaskorna och trummas ut i alla main stream medier...


Posted on: 2013/2/12 15:46

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS