vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Boston Marathon
#1


See User information
Två bomber vid mållinjen till Boston Marathon. JFK Biblioteket brinner.

2 döda och 22 skadade.

Boston är under attack.

Posted on: 2013/4/15 22:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#2


See User information

Posted on: 2013/4/15 22:08
John Moore även känd som patentnummer. 4,438,032.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#3


See User information
Ett internationellt maraton/tävling som individer från hela världen kan delta i. Känns riktat mot FN: Nord Korea?

Eller är det falseflag för att motivera vapenlagar? Både och?
Usch jag mår dåligt av sånt här. Trista är bara att gemeneman oftast bryr sig när det händer i väst-världen; inte när hundra tusentals dör i Libyen, irak, afghanistan, Iran, Korea snart osv. Viktigt med vem som är fiende verkar det som :S.

Posted on: 2013/4/15 22:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#4


See User information
Sektionen där första bomben smällde var en VIP-sektion med överlevare från Sandy Hook.

Posted on: 2013/4/15 23:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#5


See User information
Om det "är" Nordkorea så oroas jag mycket över konspiratörernas dåliga fantasi.

Obama sa att dom som gjort detta ska få känna på USAs "full weight of justice". En ny slagdänga som låter närmast heligt militär i klar amerikansk anda.

Tragiskt hur som helst, vem som än råkar ut för sånt här. Vi människor borde vara större och mer utvecklade än så.

Posted on: 2013/4/16 0:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#6


See User information


Tragiskt, men tyvärr väntad. Vi får se vem som blir syndabock för detta. Nog är produkten den gamla "Be afraid, be very afraid" -trumman som det bankas på.

Är dock lite nyfiken på hur allt kom fram så snabbt, nästan som talen var färdigskrivna, staden kryllar av agenter och swat redan satt i väntrummet. Folk muddras på tågstationer osv... Vi får se vilket håll detta dras.

Tyvärr verkar detta vara startskottet för något värre och kommer nyttjas på ledd och bredder för alla möjliga påhitt.

Det är kanske dags nu, verkar som alla förberedelser är klara?

Posted on: 2013/4/16 6:37

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#7


See User information

Skulle inte bli direkt förvånad om FEMA igen lämpligtvis råkade ha en övning runt kröken... Vi får i alla fall skatta oss glada att det inte var dessa så kallade "smutsiga" bomber, vilket jag hade förväntat mig inför ett påhopp mot tex Iran.

Problems with the Boston Bombing Story Surface




Why Were People TOLD To "STAY CALM" Before Boston Bombings??



Posted on: 2013/4/16 7:53

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#8


See User information
Tipsa gärna om fler intressanta klipp som vi kan lägga in i nyheten: http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=2111

Posted on: 2013/4/16 8:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#9


See User information
Att det var svartkrutsbomber innebär i vilket fall som helst att man antingen lagt ett villospår - eller att det kan vara folk i "slyngelåldern" som varit framme.

Så polisen lär inte få någon lätt uppgift...

Själv bliver jag alltid misstänksam när jag hör explosioner nånstans, förmodligen är det då småpojkar som tränar att göra bomber. Det var mer för några år sedan men fortfarande hörs smällar då och då som inte riktigt har någon förklaring.

Detta kan faktiskt hända i Sverige!

Posted on: 2013/4/16 8:37
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#10


See User information
http://www.activistpost.com/2013/04/b ... n-bombing-false-flag.html

Only hours after two bombs were detonated near the finish line of a Boston marathon, evidence is beginning to emerge suggesting that the act may have been a false flag attack.

While reports continue to emerge from the scene, a number of facts point toward the typical setup used to devise, control, and execute such an attack as took place around the 9/11, 7/7, and OKC bombings as well as the Aurora and Sandy Hook shootings.

One of the hallmark signals of a false flag attack, as Webster Tarpley has expertly demonstrated in his book, 9/11 Synthetic Terror, is the use of drills acting as a cover for sinister plans and mechanizations within the halls of the shadow government itself which ultimately manifest as false flag terror attacks. Much like the aforementioned attacks, the Boston Bombing also carried the trademark “coincidence” of a drill scheduled to take place at almost exactly the same time that the bombs were being detonated at the marathon.

For instance, earlier in the morning of April 15, 2013, the Boston Globe tweeted “Officials: There will be a controlled explosion opposite the library within one minute as part of bomb squad activities.”


In addition, it was reported by Business Insider in the article “2 More Explosive Devices Found At Boston Marathon,”[1] that a police scanner “said police were going to do a third, controlled explosion on the 600 Block of Boylston Street.”

Yet, despite the fact that the police had scheduled a highly “coincidental” explosion at the JFK Library, much of the mainstream reports regarding the device have presented it as another part of the Boston Bombing itself.


In fact, the New York Post reported almost the polar opposite of the Boston Globe in regards to the second device. It said, “Police confirmed a third explosion at JFK Library in Boston. Boston fire officials confirmed during a press conference that the third explosion was linked to the ones that occurred at the Marathon. There were no injuries reported from the third bombing.”

Andrew Katz of TIME tweeted that “police were investigating reports of bombs in other parts of the city,” and "Citing a police scanner, Katz tweeted that there was an ‘incendiary device’ possible at JFK Library as well as ‘another device’ in front of Boston’s luxury Mandarin Hotel."

Business Insider also reported that, around 3 p.m., there was a fire inside the JFK Library but states that it was not related to the “terrorist bombings.” This, as I mentioned, is in direct contradiction to the later reports that the “fire” was actually an explosion related to the terror bombing.

Thus, we have a device planted inside the library by the police and confirmation that an explosion at the library was connected to the Boston Bombing. This fact alone should be enough to raise questions regarding the individuals responsible for the bombing. If the police had planted a device inside the Library and the explosion was related to the Boston Bombing, should there not be an immediate investigation of the police?

It should also be noted that Chris Faraone of the Boston Phoenix also tweeted that a police officer near the finish line stated, “There are secondary devices that have been found and are unexploded.”

Also interesting, however, is the fact that the University of Mobile’s Cross Country Coach, Ali Stevenson, stated that bomb sniffing dogs were present at both the start and finish lines.

Speaking to Local 15, the local Boston news station, Stevenson stated, “They kept making announcements on the loud speaker that it was just a drill and there was nothing to worry about. It seemed like there was some sort of threat, but they kept telling us it was just a drill.”

At this time, law enforcement officials state that they have identified a suspect, a Saudi national currently in the hospital for shrapnel wounds. One must also wonder if this individual is nothing more than a mere patsy in yet another government-sponsored false flag. It is highly dubious that an individual (with the exception of a suicide bomber which this individual’s survival excludes him from) setting off such powerful bombs would stand so close to them as to be injured by shrapnel.

Ali Stevenson also stated that there was no doubt in his mind that the bombings were intentional and this much is quite clear.

The question, however, is who was behind them?

As Mike Adams of Natural News writes, “It’s far too early to take an informed guess on all this. However, it is indisputable that the FBI is actively engaged in carrying out bomb plots in the United States, then halting them at the last minute to “catch the terrorists.” This fact has been covered by the New York Times, among other publications.”

Indeed. And the track record of the FBI, as well as other elements of the governmental establishment, should be reason enough for us to continue watching these developments and the subsequent claims made by these agencies and individuals.

Notes:
[1] This article could not be retrieved by the writer at 6:45 pm.

Brandon Turbeville is an author out of Florence, South Carolina. He has a Bachelor's Degree from Francis Marion University and is the author of three books, Codex Alimentarius -- The End of Health Freedom, 7 Real Conspiracies, and Five Sense Solutions and Dispatches From a Dissident. Turbeville has published over 200 articles dealing on a wide variety of subjects including health, economics, government corruption, and civil liberties. Brandon Turbeville's podcast Truth on The Tracks can be found every Monday night 9 pm EST at UCYTV. He is available for radio and TV interviews. Please contact activistpost (at) gmail.com.

Posted on: 2013/4/16 9:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#11


See User information
Lite oroväckande är det att ingen ännu inte fått skulden eller att media ens har pekat ut misstänkta, de brukar vara rätt duktiga annars.
Känns lite som domestic terror detta med svartkrut och allt, kan säkerligen vara ännu en milstolpe till dessa FEMA-camps.
Även om jag personligen inte är helt övertygad av dessa teorier om koncentrationslägrena i USA så blir jag inte ett dugg förvånad om vi inom en snar framtid ser massarresteringar.

Posted on: 2013/4/16 19:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#12


See User information
Obama Insider Attempts To Link Boston Bombing To ‘Tax Day’
Media mouthpieces inject “patriot” and “tea party” talking points
http://www.prisonplanet.com/obama-ins ... n-bombing-to-tax-day.html

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/kX35TYCkZ20" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

"BBC News coverage suggested that “chatter within the intelligence services” indicates that right wing extremists could be behind the attack, with analysts noting that the bombing occurred on Patriot’s Day, the holiday that commemorates the first battles of the American Revolutionary War. The OKC bombing in 1995 was also carried out on this day, the third Monday in April."


"Barrett, who is now senior director at the Qatar International Academy for Security Studies (QIASS), said: “At the moment it looks more likely that it was a right-wing terrorist incident, rather than an al Qaeda attack because of the size of the devices.”"

Posted on: 2013/4/16 21:38
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#13


See User information

Börjar bli lite väl bekant detta...

Tydligen hade det kommit in något brev som innehöll något giftigt till nån senator (Från Rapport nu i morse).

Att på samma gång världen är upptagen med detta fiasko och det är snack i senaten om övervakningslagar osv...

Tycker det är precis liknande som pågick efter 9/11 och införandet av denna "Patriot act".


Posted on: 2013/4/17 9:49

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#14


See User information


Lite AJ för en timme;

Boston Marathon Bombing Special Report




Quote:

Officials investigating the Boston Marathon attack say early evidence suggests the culprit is likely to be a homegrown "domestic extremist," leaving the path clear for the Obama administration's political adversaries to be demonized as extremists.

Richard DesLauriers, the special agent in charge of the Boston FBI office, asserted, "The person who did this was someone's friend, neighbor or coworker," ruling out the possibility that the attack was carried out by foreigners who entered the United States.

http://www.infowars.com/officials-bos ... ut-by-domestic-terrorist/.

Posted on: 2013/4/17 17:49

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#15


See User information

Posted on: 2013/4/18 19:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#16


See User information
Vadå bevis? Bara för att han svarar på reporterns sista fråga; om det var en flaseflagg? Kass reporter som ställer flera frågor i en som ger honom den retoriska fördelen. Fan skärpning Vaken. Ingen hemlighet att AJ, konservativa och patrioter huvudsakligen står för en kritik gentemot rådande maktstrukturer i USA; automatiskt flyger de på händelser som denna likt fiskmåsar, med rätta säkert.

Men kan ju vara värt att reflektera lite över den egna retoriska ingången...

Posted on: 2013/4/18 22:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#17


See User information
Quote:

alarik skrev:
Vadå bevis? Bara för att han svarar på reporterns sista fråga; om det var en flaseflagg? Kass reporter som ställer flera frågor i en som ger honom den retoriska fördelen. Fan skärpning Vaken. Ingen hemlighet att AJ, konservativa och patrioter huvudsakligen står för en kritik gentemot rådande maktstrukturer i USA; automatiskt flyger de på händelser som denna likt fiskmåsar, med rätta säkert.

Men kan ju vara värt att reflektera lite över den egna retoriska ingången...


Jag både håller med och måste lyssna på hjärtat... Mycket är skumt i detta... Ser på fotona och hela kroppsbyggnaden(Som bara millitära har med packning) skriker millitär uppbyggnad(ryggraden). Blickarna och hela följeslagandet att få "order" via "telefon"...

För egen del(tråden), har jag nästan 98,9% känsla på den empatin i erfarenhet... >Nästan är fel-dilkningar av den, vilket visat sig senare.

Jag gillar inte lyssna på AJ mer, då han trummar på fear och aggro trumman, på ett sätt funnit en självviktighet, lika David Icke och... Det är här i en punkt jag inte vill hålla video presentationer(Mina egna saker). Vilket jag även försökte förklara för Micro på ett av föredragen (Denna fantastiska medmänniska, som kan tänkas med familj lever under "hot" i dessa dagar) så att han inte skulle filma föredraget.

Säger inte att "dom" har fel, men det berömda "egot" finner en ny vy för självbefinnande... Efter egen erfarenhet lovar jag att den står för all och mer av upplyst "medmänsklighet"!


En vild fåne... Yea right, btw... there is a Disney movie going on!!

Posted on: 2013/4/19 1:18

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#18


See User information
Förstår vada du menar, kan vara svårt att inte svälja betet. För egen del tycker jag det är alldeles för uppenbart att ställa två människor med militär-utstyrsel på filmad och fotograferad plats: Ger en bra motivation för att anklada utomländsk makt för spioneri eller psy-ops där man utnyttjar inhemska befolkningen för att vända folket mot makten; #1 machiavellisk regel.

Men går man ut i media och förklarar sådana saker så avslöjar de sina egna hemligheter. Hmms.

Kan även vara så snevridet att de placerat dessa människor där medvetet för att man ska tänka så, om det nu är dessa individer tillhörande Saudi-arabien, Navy-seals eller privata bolag.. Vilket betyder att vi hamnar på ruta 1 igen. Total disinformation allt som allt. Sen tcker jag likväl att Alex jones påpekar viktiga saker; och andra sidan fungerar han, medvetet eller ej, som disney som du säger; betingar och gör folk vana/rädda för tanken om Ecotyrani, new world order osv som i mångt och mycket är generalliserande och mer för underhållningw skull; Den central-dirigerande grupppen får mer mental makt än de egentligen har; svårare att motivera revolution t.ex. Finns många sätt att tolka vår snedvridna media-värld. Låt kälen släppa så jag kan åka till landet utan tv eller dator.

Posted on: 2013/4/19 1:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#19


See User information
Ledsen att jag skriver lite OT!

Se dig självt i allt och alla, är mitt råd... Utan anknytningar för egna inbillade begär och andras åsikter.

Det är här... Du står för tröskeln till Vem du verkligen är...

Här är det vi ger "upp", att "återfödas"... Utgår att vara en individ/person/den/... jada jada...


Posted on: 2013/4/19 2:27

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#20


See User information
Obama skakar hand med saudiska gäster ungefär samtidigt som polisen tar hand om en saudisk man på attentatsplatsen. Han tillhör en känd saudisk familj med terroristanknytning, och det stämmer in på Bin Ladens familj som ju bor i Texas.

Hmmm...

Till saken hör att det på dagordningen står samtal med de saudiska gästerna om Syrien.

Frågan är egentligen: VEM SÄTTER UPP DAGORDNINGEN?

Tydligen varken Obama eller du eller jag. Vi tycks alla ställas inför fullbordade fakta stup i kvarten.

Nånstans finns en kommandocentral, om det är inne i en pyramid på havsbotten, insprängt i berget på en ö i Antarktis eller djupt nere i skyddsrummen under en stor flygplats vet jag inte.

Men det hela liknar Läderlappen eller Stålmannen mer och mer. Kanske man skulle betrakta dom som dokumentärer...

Posted on: 2013/4/19 10:15
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#21


See User information
Undrar om detta inte kan ha med denna "kommandocentral" att göra och sedan folks agerande och tolkning utifrån det?
Som bekant, tenderar ju saker höra samman... Kanske lite lånsökt för tråden, men frågeställningen om det verkligen är så borde beaktas...




Posted on: 2013/4/19 10:44

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#22


See User information
Jag har en fråga till er. Varför misstror ni USA om allt? Det är ett bra land som hjälpt oss mycket. De är starka och ger de flesta av sina medborgare en stark identitet.

Posted on: 2013/4/19 13:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#23


See User information
Quote:

Flashmob skrev:
Jag har en fråga till er. Varför misstror ni USA om allt? Det är ett bra land som hjälpt oss mycket. De är starka och ger de flesta av sina medborgare en stark identitet.


En högst relevant fråga och något jag frågar mig själv ofta.

Jag(!) har däremot inget enkelt svar på frågan och det är mycket individuellt hur man kommer dit. Vill man få förståelse för det så behöver man läsa på om USAs historia, deras inblandning i nästan allt (öppet och under ytan) och världsordningen som den ser ut idag. Man behöver också se till USA inifrån och hur saker skötts och sköts internt. Man behöver "knyta ihop säcken".

Ditt sista påstående ger en bra start till frågeställningar om man vill tänka lite längre. Varför är USA så starka? Hur blev dom så starka och hur jobbar dom för att behålla denna styrka? Vad är styrka? Varför ger de sina medborgare en stark identitet? Vad är en stark identitet och på vilket sätt är deras identitet bra, och för vem? Hur skapas denna identitet?

USA är ett land som, enligt mitt synsätt, är övertygade om att dom står över resten av världen, moraliskt och ideologiskt. Deras storhet har gått för långt och det finns ingen rätt väg förutom deras. "Either you're with us, or you're with the terrorists" - Bush Jr. Detta medför att det är ett land som inte skyr några medel för att vara herren på täppan. Kolla på Irak som ett nyligt exempel. Att genomföra illdåd mot eller ljuga för sin egen befolkning för att nå dit man vill är inget främmande eller nytt för dom.

Den stora frågan är i slutändan vem/vilka som står bakom kulisserna och styr. Man kan lätt tro att USA är den fysiska manifestationen av något större. Men det är kanske en annan sak och ett annat steg.

Jag tror för övrigt generellt på stark identitet, nationellt och/eller individuellt. Det är vad man gör med styrkan och hur man skapar den som kan ifrågasättas. En falsk stark identitet tror jag inte är bra för den skapar fundamentalism när världsbilden rubbas av sanningen eller av en annan världsbild. Man blir mentalt handikappad om man indoktrinerats för hårt i sin egen "rätt".

Det gäller även såna som oss på forum och annat där man gärna dras till likasinnade. Tack för att du påminde mig. =)

Posted on: 2013/4/19 15:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boston Marathon
#24


See User information
Riktigt kusligt det här...

Insider-information om hur och när gärningsmannen skulle gripas, och vad man kommer att skylla på:

https://images.4chan.org/b/src/1366104415081.png

Det är ju fredag idag, precis som säkerhetsmannen säger i mailet...

Posted on: 2013/4/19 16:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
24 user(s) are online (24 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 24

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS