Vakencorner
|
Re: Hjälp?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Välkommen!
Berätta gärna om dina erfarenheter om dom olika delar i världen du varit i. Alltid skoj att höra. Har själv inte rest så mycket men jag antar att du har en hel del intressant att berätta.
Posted on: 2013/5/27 15:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Brukar dock vara lite fart på forumet så här under sommaren.
Posted on: 2013/5/28 11:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Detta verkar vara något konstruktivt, vilket jag kan tänkas deltaga i. Jag hoppas tiden nu är mogen för att det skall komma till skott. Lever redan idag utanför systemets gängse "Status Quo". Misstänker att jag kan bidra till detta, på flera sätt. ;o) Har sett många försök att skapa något hållbart, kanske denna gång det som kommer ur detta frö, även faller mig i smaken. Vi har nog med kompetens osv på vaken mfl. som kan få detta lyfta. I fred och <3!
Posted on: 2013/5/28 17:12
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Välkommen hem till det sovande folket
Uppvaknandet går tyvärr otroligt sakta i Svedala.. Men nu har ju du återvänt så det finns hopp..
Posted on: 2013/5/30 20:09
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Typ, jag är det oviktiga och tillsammans skapar vi. Nu ser jag dock att fler och fler tröttnar på illusioner.
![]() Jag är oviktig i sammanhanget, däremot vad vi gör tillsammans... Vad gäller Svedala, kanske det verkar gå fortare och fortare högt och lågt... Ryck vem som från gatan idag och fråga hur utsikterna för "ekonomin" är? Bara 3 år sen (vilket jag kan bevisa matematiskt) slutade folk ens prata om ekonomin, sen bubbades jag i egenheter för ens vädrat möjligheten. Här bygger dom allt in i. Enklaste matematiken visar att det kan bara gå under med FIAT! Själv e jag mig medveten att sluta bruka det växlingsverktyget... Saker händer med varandet att sluta räds för saker... I fred och <3!
Posted on: 2013/5/30 21:19
Edited by Avatar on 2013/5/30 21:42:06
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror inte världsekonomin kommer krasha den här sommaren i alla fall. Alldeles för fint väder.
Posted on: 2013/5/31 10:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Dom annonserar ut telefonlån på femtitusen inom femton minuter just nu i hållplatsreklamen där jag bor.
Det är inte pengar det är brist på just nu i alla fall. Alla kopplingar till och med till papperspengar tycks ha släppt fullständigt, det hela bara flyger iväg som en ballong i hård vind. Antagligen vill man bara låna ut pengar till privatpersoner utan insikter och kunskaper i ekonomi för att inte stora foretag skall kunna köpas upp av "illasinnade" personer, man hör ju ideligen om hur bankerna vägrar ställa upp med krediter för företagsköp. Men går man i banken och säger att man vill "förverkliga" en gammal dröm smackar dom sedelbuntar på disken med detsamma. Få se nu, jag har alltid velat vara jordnötsodlare i Georgia. Eller kanske attackdykare i Finska viken. Eller kanske barockmusiker men har inte haft råd med en 25-mannaorkester... Apropå Equador hittade jag det här: http://www.youtube.com/watch?v=pZuRV6iEnsY
Posted on: 2013/5/31 12:02
Edited by Asgeir on 2013/5/31 12:18:34
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ni är så gulliga när ni tror att det inte är för sent för planeten än.
Men tyvär så har dom saboterat hela planeten med chemtrails, genmodifiering och gifter i haven och det finns mängder med bevis för att planeten inte kommer ge er något hållbart samhälle innan domedagem händer inom bara nått år, så tyvär.. Är det äkta kärlek att låtsas som att ett hållbart samhälle kan uppstå eller är det idioti att tro på ett hållbart samhälle på en planeten som förstörts pågrund av ohållbart levande utanför naturens gränser? För enligt mig är det aldrig nånsin äkta kärlek från en människa som säger att allt faktist är frid och fröjd på en planet som saboterats rejält på grund av ohållbart levande utanför naturen. tyvär gott folk, äkta kärlek kommer ur munnarna på folket som vågar se sanningen, aldrig nånsin ur munnen på dom som säger att allt är frid och fröjd.. Dom är tyvär strutsar som stoppat huvudet i sanden för att inte se sanning som skrämmer dom för mycket. Vi är duktiga på att stoppa huvudet i sanden i Sverige, tillåmed så dom döper psykotiska tillstånd som skapades under en kidnappning efter vårt land, stockholmsyndromet.. Tack för mig gott folk vi ses när vissa av er somnar så kommer jag på besök, i 4e dimensonen påväg mot 5D. Kram
Posted on: 2013/6/2 20:11
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Har ni nånsin hört talas om Georgia Guidestones och dom där bassängerna av gifter som "lagrats" i alaska och som läcker gifter rakt ut i havet för miljön var det sista dom brydde sig om när dom förstörde planeten?
Stoppa huvudet i sanden eller kolla upp det för jag tänker inte tänka åt er för det är tammefan omöjligt. Fred!
Posted on: 2013/6/2 20:16
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är sannerligen en intressant tid vi lever i. Att moder jord nu fått feber efter människans våldtäckt är väl ingen underdrift, ej heller är det enbart det. Det pågår ju som bekant saker i större skala. Jag tror moder jord kommer klara sig, även om vi våldför oss på henne med alla möjliga vansinnigheter. Naturen har en sinnerlig förmåga att harmonisera sig självt, ta bara GMO Hampan som ett exempel, vilket efter nån generation gör sig kvitt människans manipulation. Däremot att bara sitta och rulla tummarna, posta på forums, för att nästa dag ta bilen till jobbet (Status quo) är inte i mina ögon ett ansvarstagande. Att deltaga i regelverket som är ursprunget för den förstörelse människan håller på med, är ingen lösning för mig. Som vanligt får en gå till sig själv och ställa frågan på vilket sätt vi bidrar till en förändring och inte förvänta sig att andra skall lösa problematiken vi skapar för oss själva via passivitet osv. Kanske att skapa ett sundare levene i en mer harmoniserad stil inte löser allt, dock är det ett steg i en sundare riktning och visar på ansvarstagande av medverkarna. På sitt sätt visar det ansvarstagande valet och medvetna beslutet att inte fortsätta i den accellererande riktningen som mänskligheten har idag. Att ej deltaga i det, är även en aktion för en bättring. Även om steget kanske inte är så långt, ökar antalet intresserade för en sundare hållning. Vi får se hur svårt vi gör det för oss, innan människan kommer till insikt om sin galenskap, får framtiden utvisa. Hur vi sedan tolkar målet som 4D, 5D eller XD, är åter ett människans tolkning av det oundvikliga.
Posted on: 2013/6/3 6:15
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Eller vara ärliga och säga som det är att planeten är förstörd men 10-15% kommer överleva och få uppleva en pånyttfödelse och en orörd version av Jorden i en högre dimension där tid inte existerar. Och resten utrotar sig själv genom att inte förstå karma. Det har hänt väldigt många gånger men nu är det sista gången för dom totalt sabbade planeten den här gången så det går inte att starta en ny mänsklighet här utan det kommer ske i en högre dimension.
Titta här hur duktiga dom varit i Kanada med att förstöra haven genom att ta olja ur sand och skapa dubbelt så mycket gifter i haven som olja i eran tank: The Story Of The Alberta Oil Sands http://www.youtube.com/watch?v=mBePqKw7tyk Ska ni göra ett hållbart samhälle tillsamans så föreslår jag att ni börjar i Alberta i Kanada för klarar ni det där så klarar ni det på denna runda planet. Akta er för den giftiga och missbildade fisken som simmar runt där, för folk flyttar därifrån efter att mängder av folk blivit förgiftade av giftig fisk. Utredning nerlagd. Fred!
Posted on: 2013/6/3 11:58
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jo, nog sover svenskarna alltid. Det råder det ingen tvekan om och att se dagens Sverige ger "stockholms-symdromet" helt nya proportioner, där svenska folket (finns undantag) verkar ha förälskat sig i det system som håller dem i en andlig fångenskap på nationell nivå. Vi ger upp vår själ och suveränitet mot belöningen av mer underhållning, nätdating, mode, iphone och appar..
När jag började jobba på slutet av åttio-talet var det bara att hitta nåt jobb för att kunna tjäna lite stålar. Nu ska man visst ha licens för allt möjligt (tex för att använda motorsåg, bygga ställning etc, jobb som tidigare var "okvalificerade yrken", vilket gör det svårt att komma in på arbetsmarknaden och om man skaffar de där licenserna man skulle behöva så innebär ju det en viss investering i tid och pengar vilket gör att man frestas att stanna inom ett visst område. Idag handlar det mer om "vad man får lov att göra" mot vad som är förbjudet. Vi har så många regler och lagar, skrivna som oskrivna om hur vi får leva. Min rätt slutar där din tar vid. Om jag skadar någon annan eller tar det som inte tillhör mig (även tar ett annat liv), bryter jag ett naturligt flöde (naturlagar). Punkt. Vi är våra egna och andras (grannens) poliser. Politisk korrekthet ligger som en blytung hinna över det svenska sinnet. Allt under paraden om för miljöns och samhällets bästa, vilket leder till mer o mer byråkratisering och centralisering, och där all individualism ses som själviskhet och antisolidariskt. Agenda 21 i ett nötskal. Platon och Hegel vilar nöjt i graven. Naturligtvis är det oss själva som skapat detta genom att utse andra att regera över oss. För svenskarna och de flesta andra runt om i världen har ens regering blivit "Gud" i det att det "är-en-större-makt-än-en-själv-som-man-inte-riktigt-förstår, men-måste-acceptera-och-böja-sig-till", och där vetenskapsmännen och professorerna är de "bättre vetande och visa prästskapet" som därmed har "naturlig" auktoritet över en själv. Som tur är håller många på att bryta med detta mönster genom att vakna till insikt om att det är ett val att vara sin egen mästare eller inte, samt att vi inte är den lilla maktlösa människa som vi präglats till att se oss själva som, utan kan nu se, med direkt erfarenhet, att vi är oändligt mycket mer än så och kan då känna, som jag, att utifrån UPPLEVELSEN av att vara människa, vilja följa min inre stilla stämmas vägledning, även att det ibland är med skakiga "Bambi ben" pga att inte vara van till att ta fullt ansvar och själv bygga upp något som står i linje med min inre röst. Även om jag är den enda som gör det och alla andra skrattar, hånar eller till och med fängslar och dödar mig för att vilja skapa mitt eget liv på mina egna premisser och leva som jag är: fri/ ansvarsfull. Tankarna går till slutscenen i filmen The Truman Show (med Rotchild som unit production manager..(!) där Truman besegrat sin inre rädsla och väljer det okända (mörka) med egna upptäckter, framför det utstakade "säkra" disney-eska" tillvaron. Oavsätt vad resan bjuder, är det hans egen. Tillståndet på planeten ser jag som en spegel av vår inre värld. Dvs, vi är så splittrade idag. Splittrade i jag o du, vi o dem, ont o gott etc. Genom denna splittring ser vi oss själva som avskilda från resten och börjar då lätt (och naturligt) peka finger på dem som vi ser som onda och ansvariga för det elände vi ser runt omkring oss. Samma "människor" som vi utsett till våra ledare och de krafter som styr dem är endast symptom på vår egen splittring och polaritets tänkande. "A kind of a optical delusion of consciousness" som Einstein kallade det. Så oavsett vad framtiden bjuder oss, ser jag inget annat val än att göra mitt bästa för att leva upp till det jag, innerst inne, vet är den rätta vägen för mig. Hur meningslöst det eventuellt kan synas ibland i mina och andras ögon. Genom att komma i en inre balans och leva därefter, kan vi åstadkomma balans i den yttre världen. Endast så. Så det börjar här. Nu. Jag har tidigare ertappat mig själv med att vara avvaktande och vänta på "att något ska ske eller att någon annan ska sätta igång", men inte längre. Lätt? Nej. Motarbetad? Ja. Tillfredställande och utvecklande? Hell yeah
Posted on: 2013/6/3 13:43
|
|||
|
we can accept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Klart att nått måste hända tänkte jag också, men som jag förstår det nu så kommer ingenting att hända och förklaringen på varför folk inte bryr sig om att planeten förstörs eller att demokrati är idioti, är bara på grund av att dom flesta människor saknar själ/sol/samvetet och dom bryr sig inte om planeten och därmed bryr dom sig inte om sig själv eller sin själ.
Det enda man kan göra är att äta alkalisk mat och få själen att sprudla av energi för då kan ingen själ-lös varelse komma i närheten. Problemet från börjar och antagligen innan vi alla föddes, var att nyckelpolitiker var utomjordingar som modifierat sin DNA så dom ser mänskliga ut. Och dom har ingen själ och dom gillar inte solbarnen som har själar och dom är avundsjuka i princip. Och nu har politikerna gjort så många människor tagit efter dom och förlorat sin själ på diverse sätt, så det går inte att diskutera nånting med folk för ni vet inte om dom har sin själ kvar. Allt handlar om att dom själ-lösa varelserna vill att folk som har själ tar efter dom så dom blir av med sin själ eftersom karma fortfarande är vad det går ut på i den här dimensionen.' Föräldrar som tror sig äga sitt barn, skapar karma.. Människor i förhållanden som tror sig ha äganderätten på sin partner, skapar karma och det gör att alla idioterna som inte förstår karma nu kommer att få stanna kvar medans resten får sitt DNA uppgraderat och sticker till en högre dimension och får evigt liv. Det var religionerna och samhället (politikerna) som lurade i männniskor det här sättet att leva men det är inte logiskt att förhållande efter förhållande går käpprätt åt helvete medans folk fortsätter försöka äga varandra utan att förstå att det var en lögn som dom blivit ilurade och mår dåligt av.. För det är ingen människa i ett förhållande som är lycklig genom att gå och bestämma vad partnern ska göra och vilka regler partner ska leva efter. Äta djur också, människan är ett växtätande flockdjur som är grundlurade till att tro att människan är det smartaste köttätande djuret som nånsin funnits. Och karman gör att folk kommer få lov att återfödas som en gris eller kossa för att uppleva det som man vela blunda för i det här livet. Jag skulle antgaligen kunna fortsätta men i grund och botten så handlar det om karma och behandla andra som man själv vill bli behandlad, för vi har ansvar för allt vi gör och det lurade politiker oss att vi inte har genom att "föregå med gott exempel" och förvandla rik natur till sophögar av produkter som byggdes för att gå sönder för att vinstintresset går före att ha en hemplanet. Men visst det är en bluff för dom är inte från den här planeten för dom saknar själ och många människor gör det också. Så bry er om er själva och prata med dom som ni bryr er om och skippa resten för ingen kan veta vem som har sin själ kvar och inte, så att slösa tid på att försöka väcka folk och börja väck er själv genom att astralresa och komma tillbaka till naturen. Vissa säger att endast naturen kan skydda oss för vad utomjordingarna vill göra mot oss, dom som saknar själ kan bara ta över människor som är svaga i kroppen och har låga energier.. Men dom kan inte ens komma i närheten av en människa som ätit alkalisk och ren mat i flera år. Men det är helt upp till var och en av oss för det är inget man kan ta med sig vännen på utan det är en individuel inre resa. Lucifer-rörelsen och dom som saknar själ vill verkligen samla folk i grupp nu och jag avråder alla från att göra saker i grupp.
Posted on: 2013/6/3 18:11
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
LetsHugEm:
Ett par frågor: Dels undrar jag hur mycket av det du skriver som är dina egna slutsatser av undersökningar av verkligheten resp 13th Suns slutsatser. När det gäller dom saker jag kan verifiera av erfarenhet så kan jag bara hålla med dig i allt du skriver. Däremot när det gäller utomjordiska politiker så kan jag inte verifiera nåt sånt. Är det här nåt du kunnat verifiera personligen eller andras uppgifter. Samma när det gäller 3D 4D o 5D, har du personlig erfarenhet av det här? Jag börjar tröttna på allt sånt här snack eftersom jag personligen inte vet om nåt av det ens existerar, samtidigt som jag gärna skulle veta mer om det faktiskt går att belägga på nåt sätt
Posted on: 2013/6/4 16:31
|
|||
|
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Men jag har skrivit mer än en gång att det är vetenskap gjort på astralresor och astralresa gör man i andra dimensioner framförallt 4e. (googla Monroe institute för dom tog fram ljudvågorna för att hjälpa folk att astralresa, Monroe kartlade också alla delar av 4e dimensionen och skrev ner det i hans böcker så kolla upp hans böcker om ni vill veta mer om det)
Ögonen är fönstret till själen men det är först nu som jag börjat se på folks ögon om dom talar samma språk som munnen och dom flesta politiker och media rör knappt på ögonen när dom talar dvs dom är styrda av nån annan än sig själv/ dom har ingen själ. När en människa talar så ser man på ögonen att människan tänker vad nästa ord skall vara och med dom människor som saknar en själ dom har en stel blick trots att munnen rabblar repliker. Dom läser bra skrivna texter med fina ordval i princip men dom tänker inte efter själva vilket nästa ord kommer vara. Dom är väldigt strategiska men saknar fantasin. Och som jag skrev förut så är jag en indigounge och enligt mina beräkningar så kommer indigos från andra dimensioner där tankar blir verklighet direkt, och nu är det mängder med indigos på planeten som använder huvudet extra mycket och har speciella förmågor som telepati och dyligt. Och som 13th Sun säger så kommer många av oss få vårat DNA aktiverat och bli kristallvarelser som tillsamans med några ascended masters ska krossa besten precis innan dommedagen för dom som inte fattade karma.. Våra vänner sitter innuti planeten medans utomjoridngarna försöker ta sig in men dom klarar det inte för det är för avancerade saker för utomrjodingarna. Månen klarar utomjordingarna inte heller för den är för avancerat designad för att dom ska kunna peta på den. (medans resten av befolkningen tror att en måne som inte snurrar fortfarande är en måne) Jag fick astralresa när jag var väldigt ung för jag blev medveten om att jag är i en dröm när jag var i en dröm och det är lucid dreaming som är en omedveten astralresa som blev en medveten astralresa.. Många av er har säkert också blivit medveten när ni var i en dröm. Och det har förändrat min syn på döden och på "drömdimensionen" Och jag tog mig faktist till mellersta eller övre delen av 4e dimensionen helt omedvetet, eller så visade mig nån det, det var fruktansvärt vackert så jag tappade hakan.. Och det är precis vad dom säger. Att 4e dimensionen är uppdelad i 3 olika nivåer och den lägsta nivån är där det är dunkelt och suddigt och där dom flesta har drömmar omedvetet varje natt.. Och den mellersta är väldigt vacker säger dom och den övre nivån kallas för himmelriket för det är så otroligt vackert där. Det är den här dimensionen vi är i som är den egentliga illusionen och det kan ni se genom vetenskapen som bevisar att allt är ett hologram och materia är inte materia utan protomor eller atomer som snurrar snabbt dvs ett hologram av energi som vi uppfatar som fast materia. (kolla i ett bra mikroskop på vad som helst) 13th Sun är väldigt ivrig med att visa människor 4e dimensionen, men inte många kommer ta sig dit för det innebär att ta bort skalet runt sitt trdje öga och det gör man endast genom att äta grön mat/klorofyll i cirka 2 veckor och inte äta kött och giftiga ämnen i mat, socker å dyligt.. Tar man inte bort skalet så blir det väldigt svårt att astralresa för själen kan inte ta sig ur trdje ögat på grund av skalet som bildas när man förgiftar sig själv. Sen får du vara hur "smart" du vill och säga att du ska ha vetenskap på vad som händer i en annan dimension som du bara kan besöka genom ditt egna tredje öga, men det är idioti för det kommer inte göras nå äktavetenksap på nånting i en annan dimension för det är omöjligt, det enda som det är vetenskap på är lucid dreamin och astralresa och själva processen hur man tr sig dit, resten är vetenskap man får göra själv. Men 13th Sun säger att man ska flyga mot mörkret för att komma till det riktiga ljuset medans dom andra säger att man ska flyga mot ljuset. 13th Sun säger åk inte mot ljuset för dom försöker lura er in i en fälla eftersom människor har en själ som vissa demoner vill lägga vantarna på eftersom vi kan skapa energier genom våran själ och direktkontakt med gud genom vårat trdje öga. Demonerna saknar själar och måste jaga energier själva och ser dom e mänsklig själ som är ute och flyger på områden där dom inte borde vara så kan dom tas till fånga och användas som en energislav och man dör då för man separerar från sin fysiska kropp. Och dom andra har inga varningar alls dom säger bara åk mot ljuset. Sen är det upp till er att avgöra men jag avråder er från att flyga mot första bästa ljuset ni ser. Och jag börjar fundera på om det han menar är att man ska flyga utanför universums synliga gräns.. För vi har som ett runt synfält runt om oss, vi kan se så långt ljuset hunnit färdats i rymden antar jag. Och kanske menar han just det att vi ska dra utanför gränsen och in i det svarta där för då kommer vi till det riktiga ljuset där man kan diskutera med förfäder och sånnt. I 5e dimensionen finns det bara individer som förstått karma och dom lever utan att äta och sova och dom har evigt liv för tid existerar inte där och folk som bär på hat och ilska (inte fattar karma) kan inte överleva där utan att göra sig själv galna iomed att tankar blir verklighet direkt och har man massa negaitva tankar så skapar man ett helvete, hjärtat måste vara lätt som en fjäder och man måste älska sig själv rejält och det gör man aldrig genom att bete sig illa mot andra för då får man bara mardrömmar. Om du drar ut i 4e dimensionen så kommer du också märka att du kan använda din fantasi och skapa precis vad du vill, dvs du är mäktig så länge du har en själ/fantasi och får använda den i en hgre dimension men här nere tar det väldigt lång tid innan fantasi blir verklighet så dom flesta skiter i sin fantasi. Du får bli hur trött du vill på det här snacket, för det är precis vad cirka 90% av befolkningen på planeten kommer säga, dom vill inte höra om detta för dom har ingen själ kvar och dom kan inte tro på att människan är speciellare än politikern som står på tv och låtsas må bra utan en själ, men mycket pengar har han hahahaha. Oj det blev en hel drös med text du få ursäkta men du skrev att du tyckte det är drygt och då fick du igång mig, jag vill bara rädda din själ om det sitter nån demon och säger att du får ett tråkigt liv av att läsa på om detta och att allt är jobbigt. Då är det klart att jag vill skrämma bort demonen från dig så du förstår att detta är för dit eget bästa för listan på fördelar av att meditera och astralresa är ganska lång. Att vara Guds barn har sina fördelar, tråkigt bara att religionerna lurade så många människor att vi inte är guds barn utan att gud har bara ett barn (jesus) som kommer och räddar alla kristna från sig själva sen dvs dom behöver inte bry sig om sig själva, djuren eller naturen. Jag har vetenskap på att högre makter än politiker existerar iomed alla designer i naturen som inte har satt ihop sig själv medan vanligt folk tror att tillåmed evolution/DNA har satt ihop sig själv utan nån som helst hjälp.. Trots att designer inte kan designa sig själv och att det inte finns ett enda bevis för att en design kan skapas på nått annat sätt än intelligens. =D tillåmed kristna tror på evolutionnsteorin som förklaringen på allt, dom är ju inga idioter enligt dom själva så dom följer med resten av befolkningen som håller på att gå utför ett stup på riktigt. Vill du ha vetenskap på att designer finns i naturen så föreslår jag att du slår på hjärnan och öppnar ögonen och ställer dig frågan om en design kan designa sig själv, för det finns miljarder system i din kropp och dom har inte satt ihop sig själva. Jag skrattar ganska gott åt dom smarta människorna som "vet" att tillåmed evolutions och DNA har satt ihop sig själv av en slump samtidigt som dom vet att samhällets system är designade, dock inte så perfekta och avancerade som systemen i våra kroppar och i naturen, men det tror folk på ändå.. Påväg utaför ett stup för dom förljer efter andra. Men som sagt, du får tröttna hur mycket du vill det är ingen som bryr sig längre och du måste bry dig om dig själv. Tack för mig då ses i 4D påväg till 5D. Fred!
Posted on: 2013/6/4 17:35
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
LetsHugEm:
Tack för ditt långa svar Jag uppskattar att du är så generös med dina tankar. Jag får intrycket av att du kanske missförstår min intention litegrann. I princip tror jag att min världsbild är väldigt lik din. Jag har inga problem att se att allt du skrev i ditt sista inlägg stämmer. Mitt enda problem är just det att massor med människor påstår en massa saker och jag föredrar tusen ggr att kunna ha empirisk bekräftelse på saker. Om 4D helt enkelt är astralplanet så är jag med. Såvitt jag vet började folk snacka om 4D och 5D för några år sen och nu har jag hört det till leda. Jag insåg inte att det bara är astralplanet och dimensioner ovanför det. Om det nu är så. Nåt jag verkligen saknar är en enhetlig terminologi. Eller åtminstone att folk kan referera till annan terminologi och påpeka att det betyder samma sak. Jag har lyssnat mycket på Monroe, Tom Campbell, Albert Taylor, WIlliam Buhlman och RObert Bruce osv osv och haft en liten UKU så där har jag inga större tvivel. Nåja, snart ska jag göra en procedur som påstås rensa bort all kalk från talkottkörteln m.m. Det vore ju trevligt om det underlättar astralis, det skulle vara välkommet. Det enda jag har att invända mot ditt sista inlägg är väl just det ang. politiker. Inte just att du har fel. Bara det att jag kan se betydligt mer världsliga förklaringar än att dom är utomjordingar. Psykopater känns som en betydligt enklare förklaring. Nåja, frid Kanske ses vi i astralis om nån månad ![]()
Posted on: 2013/6/4 21:13
|
|||
|
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Aaah jag vet knappt vad jag skrev själv så jag kan möjligtvis ha missuppfattat vad du menade men det har hänt förut och kommer kanske hända igen.
Ett bra tips till dig är att köpa grovt bröd utan tillsatser, rå babyspenat, råa tomater, rå lök, rå gurka och morötter och sen mixar du allt förutom brödet och sen använder du dom ihopmixade grödorna för att bre på brödet och du har skapat underbart god alkalisk snabbmat. (jag gör det själv och det är nog det bästa jag kommit på åt mig själv hitills för energierna jag har i kroppen nu klår alla matvanor jag tidigare haft) Alla dom där grödorna har ett väldigt högt PH-värde (runt 10 i PH) så det blir extremt alkalisk snabbmat. Ställ upp ett stånd brevid McDonalds och sälj alkalisk snabbmat så ska ni få se på skillnaden mellan dom som saboterar sin DNA-uppgradering med skräpmat och dom som ger kroppen dom rätta ingridienserna för att få hela sitt DNA aktiverat (vi använder bara 5% av DNAt idag resten kallar dom för skräpDNA för att ni inte ska förstå att det är en inaktiverad del av vårat DNA som kommer aktiveras inom några år om vi äter rätt mat och får nya ljuskoder från solen kontinuerligt genom grödorna vi äter) Vi håller på att förvandlas TILLBAKA till kristallvarelser precis som planeten håller på att förvandlas till kristall på insidan (dom hittar kristallgrottor runt om på hela Jorden) och det finns även barn som får kristaller rakt ur huden: Girls Eyes Produce Crystals http://www.youtube.com/watch?v=K5_Rj2zKMy4
Posted on: 2013/6/4 22:20
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login