vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 19 20 21 (22) 23 »

Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?

See User information
Men vi är knappast en men utomjordingarna som saknar själ eller människorna som saknar själ..

Jag förstår inte vad du menar men det känns som vissa inlägg du skrivit har varit så klockrena så du beviat att du har en själ, men jag vet ärligt talat inte du kanske också saknar själ .

----

Och när det gäller astralresor och shiftet mellan 3D och 5D så är det väääldigt många som pratar om det precis som att om vet vad som kommer hända och jag kan inte lita på dom som berättar halva historien som Dolores Cannon som säger att man ska förstå karma och sluta äta djur MEN man kan äta fisk och kyckling hahaha jahapp.. För det är lätta kötter och då behöver man tydligen inte bry sig om karma hahaha. Och hon talar inte om astralresa utan istället om hypnotisering och att hon fått all info genom att hypnotisera människor oh prata med "andra sidan" genom att använda folks kroppar som nån sorts telefonlinje till andra dimensioner. Dom missade helt enkelt att berätta för henne om astralresor. Och hon vill ha betalt för sin film som ska förändra världen som jag inte ens såg för jag tänker inte betala för att komma till 5D det känns väldigt fel för pengar bör inte ha nånting att göra med att ta sig till 5D. (bara min känsla som säger det)

---

Och den där Bashar sitter och hånar folk som ställer frågor och han har solklara glapp i logiken när han kanaliserar utomjoridngarna/demoner. han vill ha betalt för att kanalisera utomjoridngar och ge "tips"/hån mot folks intelligens.

--

Och den där jäveln på 13signastrology säger att enda vägen till att bli fri är att dö och att man ska äta monoatomiskt guld och bära runt på massa jävla kristaller på kroppen för att få chakras att snurra och dyligt och GMO är inte så farligt som att äta djur och dyligt så han har också väldigt stora glapp i logiken. Han talar även om Galactic Federation som han menar är en typ av FN fast mellan galaxer och planeter och det är dom utomjordingarna som man ska fjeska för enligt han för dom har all makt hahaha
Och han säljer monoatomiskt guld och säger att man ska KÖPA alkaliserat vatten när solenstrålar kan sapa alkaliskt vatten tillåmed åt fattiga människor. Så jag undrar bara vad han ska med pengar till i 5D.

---

Och en annan insektliknande dåre satt och berätta om att dom har maskiner i 5D där man år hoppa in och så tar utomjordingarna bort spärrarna i DNAt så man kan leva hur länge som helst, och det vet han för han har astralrest där. Solklara glapp i logiken där också eftersom om tid inte existerar i 5D så skulle man inte behöva nån jävla maskin för att manipulera DNA. Evigt liv bör uppstå ändå om tiden försvinner. Han vill även sälja böcker om shiftet och det känns som att vafan ska du ha pengar till i 5D och får fattiga människor inte hänga med?

---

Och den där pajjasen Acturian han menar att man måste ignorera korruptn annars kan man inte ta sig till 5D och han är en lightworker och allt han säger är väldigt ologiskt men låter nog bra för folk som inte tänker efter på egen hand.

----

Så det är vääldigt många som talar/vilseleder om det här shiftet mellan 3D och 5D så det är end games nu, slutspel gott folk dags att välja rätt budbärare.

Dom talar i princip inte om nånting djupt eller meningfullt, man sk bara be på sina bara knän till nån utanför sig själv.

----

Sen har vi 13th Sun som förklarar att dom är fejkare hela bunten och dom får betalt för att vilseleda mänskligheten åt utomjordingarna. Han säger att DET SKA INTE KOSTA PENGAR!! att få infon om hur man lever rätt för att ta sig till 5D. Han förklarar djupa saker om vekrligheen så man tappar hakan och han var den enda som hade rätt när det gäller 21 December för han sa hela tiden -vafan ska ni göra EFTER 21 DECEMBER! Och nu efteråt sitter han och flinar och frågar hur det gick med 21 December hahahaha

Enligt mig och bevisen som finns så ser han in i framtiden och han förklarar hur vi också kan se in i framtiden, skapa alkaliskt vatten med hjälp av solstrålar och hur man gör sig själv immun mot ALLA sjukdommar genom att äta alkalisk mat, han förklarar om karma, förhållanden, religioner och universums lagar (karma) och har ger blodigt rå info om verkligheten och samhället för att folk har varit vilseledda sen dom föddes och enligt mig själv så måste det vara blodrå info och pengar ska han inte fråga efter om han är äkta budbärare som våra förfäder skickat för att hjälpa oss ur skiten vi sitter i.

Och han varnar om saker som dom andra inte nämner nånsin som tex. att man inte ska åka mot ljuset för man åker mot sin död då och han säger även att MAN MÅSTE ASTRALRESA för att kunna ta sig mellan dimensioner, han talar om indigos som har speciella krafter medans dom andra säger en mild version av vad indigos egentligen är.

OCH han förklarar om att vi och planeten kristalliseras på insidan och vårat DNA kommer aktiveras och vi kommer få tillbaka minnet från alla våra tidigare liv när vi kommer längre fram mot "birth canal" i galaxen och det är när vi kommit dit som allt händer. Han pratar om att vi bara har cirka 15 timmar per dygn nu medans vi tror att det är 24 timmar medans det är saker som dom andra bara missat av nån konstig anledning.

Så avgör själva gott folk vem ni följer, det finns mycket folk som talar om shiftet men alla förutom 13th Sun sa att 21 December är när det kommer 5D shiftet och dom hade fel.

Vill ni lyssna på dom som haft fel så gör det dom finns kvar och pratar samma strunt som innan 21 December.

Posted on: 2013/6/7 4:18
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.

Albert Einstein

Morrn

Posted on: 2013/6/7 5:11
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Men det är väldigt simpelt att förklara:

Fortsätt att äta djur och du kan få komma att känna hur det är aatt bli uppäten av en utomjordisk insekt på samma sätt som djuren du åt, dom planerar att hänga upp folk och tömma folk på gifter i kroppen på samma sätt som man hänger upp grisar idag. Den ultimata karmaupplevelsen efter att man blundat för hur djuren man äter mår innan dom hamnar på en tallrik.

Och fortsätt försök äga en annan människa än dig själv i förhållande eller med sitt barn och du skapar karma som gör att du måste känna hur det är att vara en ägodel åt nån annan. Den ultmata karmaupplevelsen efter att man inte velat se perspektivet en människa som är ägd av nån annan har.

Enkelt förklarat så är det dags att börja behandla andra som man vil bli behandlad själv och det är inklusive djuren som är våra lärare i det här livet och det är därför stjärntecken är djur för vi ska se upp till dom.

Och förstå karma nu och börja lev efter det och portarna kommer att öppnas för er till 5D (mellan 4-7 år) där ni förvandlas till kristall på insidan, får evigt liv och blir guds folk ungefär som Elohim är guds folk. (om ni astralrest också och gjort iordning eran merkaba som är det man tar sig mellan dimensioner med när man har en multidimensionell själ/astralkropp)

Ganska nerdummat att dra fram Einsteincitat för att beskriva en komplex sak som hur man tar sig mellan dimensioner. Men heyy det är ganska simpelt för dom som redan lever med karmatänkande.

Dock inte så lätt för dom som tror sig få ett lyckligt liv genom att ignorera hur andra känner sig.

(åååh neeeej stäng dörren till slakteriet vi vill inte se hur djuren har det innan vi äter dom. Men tyvär!!!, återföds som en gris så fåår ni uppleva det som ni inte vill förstå i det här livet.)

Universums lag säger ALLA måste uppleva allt du utsätter andra för så länge du inte förstår vad den du utsätter för saker känner när du utsätter individen för saker.

Varsegod "nersimplat" åt iwarrior. Kram go fortsättning

Posted on: 2013/6/7 9:38
Tar en paus från Vaken

See User information

Kära bror,

Varför då dessa åsiktbetyngade poster, där du dömer andra jag till ditt och datt? Är endast din form av resan den sanna och riktiga, målet är oundvikligt och bara kräver lite extra insiktsunderlag?

Vad gäller ätande, så kan jag förklara att kroppen min ej längre ens klarar av att hantera rött kött... Det är lite läskande att se folk grilla, vilket jag förr älskade göra och smälla i mig en flintastek...

Om jag har en själ eller inte!? Skulle nog uppskatta en lite bättre förklaring på vad du menar med en "själ"?

Hur kan något inte ha en själ? Jag kan hålla med om att närvaron av medvetandet kan variera, men frånvaron av själen?
Hur kan detta vara möjligt, då alltet innesluts av det?

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/7 10:58

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
En själ är ett litet universum med en sol, samvetet, "astralförmågor", möjligheten att åka mellan dimensioner och fantasin.. Förmågan att kunna fundera på vad, vem och varför man är den man är. Typ.

Och dom flesta djur kan inte fantisera eller ta energier direkt från rymden/gud/svart energi, astralresa och bränna skiten ur själ-lösa utomjoordingar som lever som insekter/vapyrer och äter upp allt dom ser tillåmed sin hemplanet som ligger öde. Dom är djuriska bestar utan samvete, fantasi och allt det som gör oss till människor..

Och du vet själv att vissa människor saknar samvete, fantasin och vissa beter sig som rena människokloner vilket 13th Sun föklarar att det är så verkligheten ser ut.

Men jag håller inte med om det bara är min väg och min åsikt för jag går efter "min inre röst" och vad samvetet säger till mig att göra.. Och det är vägen alla borde ta om dom brydde sig om sin själ, det är när man avgudar andra eller skiter i sitt samvete som ens högre själv vänder en ryggen och det har inte mitt gjort.

Och du vet nog mycket väl vem jag är och kanske mer än vad jag själv vet, om du är en av dom sol-lösa bestarna utan fantasin.

Och det är lite så på allas våran resa att när man går emot sin inre röst så är det i princip kört och det vet ni och antagligen därför ni blir arga på mig och kör era "du ska nog tona ner dig lite nu du är inte så duktig som du tror bla bla nonsense"

Ni vet hur det gick sist och det är usla försök att tysta spirituella krigare med svammel om att dom kanske inte använder sin inre röst , registreringsnamnspostande i forum och fulstil enligt min bedömmning.

I landet lagom vill vi inte hör för mycket äkta prat om karma vafan vi tillåter ju barn att tvingas att gå till skolan och vi VET att man kan äga andra människor som sina barn och sin partner som vi styr med hjärnhand utan att förstå att vi också bilr styrda med hjärnhand och vi gillade det inte. Och allt för att dom själ-lösa utomjordingarna styr människor ofta politiker som startar krig, hämmar yttrandefrihet, trollar på internet och diverse saker man kn göra utan en själ/samvete/inre röst som säger vad som är rätt och fel.

Visst jag gillar lukten av brännande djurkött/grillfest endast på grund utav att jag får flashback till barndomsminnen men det är fruktansvärt äckligt om man tar ett steg tillbaka å ser det från ett hälsosammare perspektiv. Dom steker djur och är tror dom är lyckliga tills dom förlorat sin själ på grund av att man inte vill förstå att vi är ett växtätande djur som blev lurade av religioner/demoner7utomjoridngar som styr maktmänniskor, att skapa karma på sig själv så dom fick äta solbarn som ignorerade sinn inre röst/samvetet/solen/själen/astralkroppen/fantasin och inte kunde ta sig mellan dimensioner när portarna öppnades för första gången på 26 000 år i den här dimensoinen och just på våran planet den här gången.

Inte alla har fått en uppvisning av ett multidimensionellt ufo som körde stroboskopblink i luften runt om sig och körde 50 meter ifrån mig och en sheeplevän tills vi ställde oss och tappa hakan då svängde den av och sen drog den igång stroboskoplampor i luften runt om den och sen stack den över horizonten eller så försvann den upp i dimensioner för den krypte och det blev svårt att se den.

Så nått ska jag göra här och det är inte att vara sheeple eller tro på trams om att jag inte vet vad jag pratar om och att min väg kanske inte är rätt trots allt.

Jag går efter bevisen och inre rösten och jag lyckades bra för jag har levt efter karma och sagt att skolan och förhållanden och djurätande är sjukt betende som säkert 95% avSveriges befolkning håller på med.

Eldar på djurmuskler utan att förstå att det är precis vad som kommer hända till en själv om man fortsätter med tramset, äter djur och beter sig illa.

Och det är inte att bete sig illa att berätta för nån att tips om honung mot allergier kan vara dödsdömt i karmaväg, visst det kanske är lite överdrivet för honung lindrar ju kanske och honung är alkaliskt men jag känner fortfarande att man inte har gjort fel tills man inte fixar till felet dvs att när man väl vet om felet och fortsätter göra det så gör man det egentliga felet. Man måste lära sig på livets resa genom att lyssna på inre rösten som leder en rätt och om man sen vet om sanningen om människan natruliga matvanor och alkaslisk mat så kan det antgaligen vara karmaskapande att ge tips om en sked med minimalt alkasliskt honung medans man inte ger det rätta infon om alkalisk mat och att vi är elektriska varelser som ALDRIG KAN BLI SJUKA om vi håller upp PH-värdet i kroppen så sjunkdommar och virus inte kan överleva.

Så där har du den, blam

Take it or leave it jag fortsätter framåt.

Fred &förståelse medsjälar och dra och helvetet på insidan era lyckliga slavar och deppiga demoner ni kommer brinna för erat snack om att allt är perfekt på planeten medans dom förstör planetens naturrikedommar och djur.

KRam och go fortsättning

Posted on: 2013/6/7 11:57
Tar en paus från Vaken

See User information

Är inte att döma andra även ett dömande av sig självt?
Att döma en tolkad ond, torde förneka att han/hon en dag möjligt kommer till insikt i sin vandring. Att ingen förändras är kanske den största villfarelsen som indoktrinerats i mänskligheten. Förändringen är väl en av det konstanta i detta universum? Den som tolkas "ond" ur ett synsätt, kan komma att rädda ditt egna liv en vacker dag?
Hur kan någon dömas ond eller god, utan den större helhetens berättigande och syfte? En dag kommer hela det vansinnet mänskligheten och dess "får" du beskriver att ge lärdom för kommande cykler.

Samtidigt är det "onda" en bipolär hållning, i samma spektra där du finner det "goda". Vardera ända av linjalen, så att säga. Lärdomen av denna linjal, borde så fröet för insikten?

Insikten jaget bär på är lite simplare än långa haranger.
"Det finns ingen separation, bara illusionerna av det"

Mina egna möten med dessa "utomjordingar" har varit intressanta, men det kanske ligger för en annan tråd.

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/7 12:50

FRI

Bättring för alla!

See User information
Oj vilket trams du skrev nu typ som att du tror på NewAge/lucifer -rörelsen om att äälska allt och alla trots at dom förstör planeten..

Det kan tillåmed vara karmaskapande att säga till vissa att dom är på fel spår /kanske inte på rätt väg.. Men det kanske du förstår redan, jag vet inte.

Men allt är möjligt gott folk och jag skulle inte gå in och försöka förstöra för tex. 13th Sun genom att säga eller skriva nånting som får han att gå ifrån sina inre röster/förfäder, inte för att det är möjligt men många har försökt på grund av att dom inte användt sitt tredje öga/astralkropp eller följt sin inre röst.

Det multidimensionellla ufot visade vad som är möjligt för mig så jag vaknade till på riktigt och förstod att jag vart på rätt väg.

Dom får inte hjälpa oss personligen om vi inte besöker dom högre dimensoinerna genom att astralresa och det är bara vissa som får speciella uppdrag och dom är indigosjälar och diverse utvalda som ska typ visa vägen för dom som fortfarande har själen kvar.

13th Sun har ju haft små multidimensionella ufon runt om sig som vaktat han sen barndomsben så vissa är skyddade och dom lyssnar på sin inre röst oftast, så inget händer med budbäraren som har ett uppdrag.

När vi kommer in i 4D så kommer vissa av oss få vårat DNA aktiverat och då är det ON för alla som gjort klar sin merkaba och astralkropp, mosa bestar och bränna insekter och rymdskepp fyllda med utomjordingar som står i våran atmosfär innan avfärd genom portarna till 5D.. För ett fåtal spirituella krigare dvs, som jag förstår det.

Som budbäraren säger -hur vet ni att jag inte är här för att dömma er?

Jag säger -hur vet ni att djuret som ligger på eran tallrik inte är här för att dömma er utifrån era val?

För vill ni skapa karma så lycka till ni har cirka 4-7 år kvar att leva och sen får ni uppleva det ni vela blunda för (bli uppätna eller grillas) och sen återfödas i diverse djurperspktiv tills det gått 26 000 år till gånger en siffra 132 000 år säger han att nästa shift händer i den här dimensionen så ni får försöka komma ihåg det :S, men ni kan inte röra vissa personer som är här för anlendingar som utomjoridngarna vet om men som dom flesta människor blivit lurade att dom inte är nånting, och det fortsätter. Säkert 50% minst av alla här på Vaken.se som sitter å håller tyst är indigos, kanske lite överdrivet men indigos är dom som inte går på bluffen med monopol på tvång och våld som är staten och skolor, indigos har kännt sig utanför och att dom hamnat fel oc många av dom fick problem med beroenden och många tog självmord för världen är hård.

Karma som sagt universums lag, står man för sanning och frihet så blir man belönad med karmafri och hålfri aura. Går man emot sin inre röst saboterar man sin aura och chansen att flyga mellan dimensioner i en merkaba.

Jag tänker inte säga att ni är på fel väg om ni inte verkligen är på fel väg och riskerar att leva 4-7 år till, då är det dags att dra fram tuff kärlek gott folk och blodröd ärlighet även om det svider, sen får folk välja att ignorera sin inre röst igen eller komma in i mörkret och leva rätt som inre rösten berättar vi ska leva.

Bevisen säger att planeterna hettar upp och astralresa gör att trdje ögat producerar melanin som är ett strålningskydd så det kan nog mycket väl stämma att folk kan brinna upp inom kort trots att dom sprayar chemtrails för att försöka motverka upphettningen/rättvisa/själen/solen.

Så välj eran väg gott folk men följ inre rösten annars är ni på hal is minst sagt. Kom in i mörkret/skuggan eller brinn upp inom nått år sluta leva i fantasivärlden i 3D och börja flyg i 4D där en själ är värd mer än vad pengar är för vi behöver inte ens äta och sova när vi får energier direkt från rymden vilket vi även gör när vi sover men väldigt begränsade energier.

BUUH!

Och det är så roligt när alla försöker ljuga för mig utan att förstå att vissa är teleptiska och känner om nån ljuger vart dom än är i världen. Man kan inte lura alla att försöka äga andra människor eller att dom inte förstår/känner rätt genom att följa sin inre röst i allt dom gör.

Om ni kan säga till er själva att allt tvång och våld och förstörelse av djur och natur skulle upphöra om ala levde som mig. Då är ni på rätt väg.

Mer harjag inte att säga om detta. Soldags gott folk sug i er så mycket sol ni bara kan och tro mig det är nog mycket viktigare för oss vita änsvarta människor som har massa melaning. Vi vita borde vara dom som mediterar och astralreser mest av alla i hela världen för vi flyttade ifrån solen och förlorade melaninpigmenten så gör er egen bedömmning där. Jag säger bara min.

Fred och go fortsättning!!

Posted on: 2013/6/7 13:00
Tar en paus från Vaken

See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:
Oj vilket trams du skrev nu typ som att du tror på NewAge/lucifer -rörelsen om att äälska allt och alla trots at dom förstör planeten..

Det kan tillåmed vara karmaskapande att säga till vissa att dom är på fel spår /kanske inte på rätt väg.. Men det kanske du förstår redan, jag vet inte.

Misstänker att du inte riktigt inser vad jag försöker beskriva.

Inte första gången jag döms för att vara nån sorts "New age"-are, däremot Lucifer-tomte var det nya.
Jag skall vara tydlig att påvisa att jag inte tillskriver mig någon form av religion, utan går helt den inre vägen.
Jag hoppas du tar ett steg tillbaka inom och via den distansen mot det egna egot omdömeslöst reflekterar det jag skriver, även om mediet är platt.

Det jag beskriver innefattar en lite vidare mönster av samma skede där det inkluderar tex att slänga sig i vägen framför ett bil för att rädda ett barns liv. Allt faller in i samma mönster.

Jag håller med dig om att sättet vi beter oss mot vår kära moder jord inte är direkt harmoniskt och hållbart, men att ta hela kallsupen att döma en annan jag för aktionen är inte helt sunt i min bok. Här i ser jag ofta egots självviktighet som vill visa sig egenmäktigt.

Om du någon gång gjort orätt, vem är jag då att helt döma dig efter den aktionen. Det gäller se förbi vem som handlar och vad handlingen föder i sitt sköte. I människans villervalla, sammansmälts aktionen med aktören och döms där efter med halvt omöjlig sedan få förlåtandet av den handlingen. Att fela är mänskligt, lärdomen av det är målet för visdom. Det är så mänskligheten valt att erfara sin lärdom för insikt.

Låt mig ställa en lite klurig fråga:

Vem tror du är den som sparkar på dig inom och driver dig att "vakna" upp?

Att planeten hettar upp är både rätt och fel, poläriteterna ökar i dess distans till varandra. Glöm inte att vi både får extrema värme och kyl nivåer. Detta sker på samtliga planeter i solsystemet... Att bara tillskriva detta till enbart jorden, begränsar du sammanhanget.

Som en god vän beskrev detta som: "Pandoras box är öppen", sen att vi tvingar oss själva att inse det, via våra egna aktioner är det problematiska.

Att se sig självt i allt och alla är verkligen nyckeln, även det "simplaste" grässtrå!

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/7 13:19

Edited by Avatar on 2013/6/7 13:35:41
Edited by Avatar on 2013/6/7 13:38:55

FRI

Bättring för alla!

See User information
Men grejjen är att dom flesta inte är OSS som har själar och vi är mer speciella än vad vi tror. Det är inte egoism uten ecoism för vi är ett litet universum på dotter Jord och hon ska komma ur sitt skinn och in i en högre dimension medans den här versionen lämnas och blir en öken med alla som inte förstod karma och såg sig själva i korruption och själ-lösa utomjordingars val när dom startar krig och allt skit dom själ-lösa gör mot dotter JOrd.

Man kan inte älska allt för även moder Natur har fiender tyvär. Dom har inget samvete som säger till dom att det är fel att starta ett krig eller spraya chemtrails över familjer eller bekämpa yttrandefrihet på forum.

Skulle du låta folk gå ut för ett stup för att du såg dig själv i han som gick först över stupet och som alla andra följer efter?

Posted on: 2013/6/7 15:07
Tar en paus från Vaken

See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:

Skulle du låta folk gå ut för ett stup för att du såg dig själv i han som gick först över stupet och som alla andra följer efter?

Du skriver till en som har dött, sett och bevittnat att tex ett självmord inte ens löser eller går att undfly din "ryggsäck". Snarare får du det "Cold turkey".

Jag gjorde inget sådant som försök till självmord, utan enbart via medvetandet gav upp illusionen om vem jag var.
På ett sätt bildas det via olika medier och läroböcker som att födas utan en moder(Frimurarna) återfödas som ledsagarboken med X på för att beskriva ett par...

Hur kan du inte se dig själv i allt och alla, då ditt egna medvetande klänger sig fast vid vad du ser är relevant och viktigt?

Du svarade inte på min tidigare fråga... Vidare skulle jag utveckla mot dina egna principer om att du tror inte gemene man skulle tolka dig som "New agre", då du talar om Astral travels? Gjort det självt, så jag vet vad du talar om, bara som en anekdot...

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/7 15:57

Edited by Avatar on 2013/6/7 16:32:09

FRI

Bättring för alla!

See User information
jag ser inte mig själv i alla för det är inte mitt samvete som ignoreras så djur lider och mördas eller att människor och natur förgiftas..

Jag vet inte vad jag ska tro om självmord men det känns som en synd mot sig själv för vi kom hit för att lära oss positivt och negativt i princip, sånna problem som det finns här finns inte på många ställen kan jag tro.

Hur ska jag kunna se mig själv i allt och alla när dom flesta är idioter som kommer få sota för att dom är idioter och förstör planeten och skapar karma?

Som sagt det finns 2 sorter i den här dimensionen och det är dom med själ och dom utan själ/samvetet/sol.

Hahahahaaa men visst vill du se dig själv i allt och alla tillåmed synder så gör det men jag tänker inte göra det för jag tar avstånd från skiten och står utanför och kritiserar skiten för vad det är, i väntan på att få dra tillbaka genom portarna.

Det låter helt logiskt att man ska ta asvtånd från all korruption om man inte vill dra på sig karma och det är precis vad jag gjort mer eller mindre i 10 år, jag skaffade inte bil och körkort tex för det känns fel att ge dom där psykopaterna pengar medans oljan förstör naturen.. Men tro mig jag var ute och övningkörde några gånger innan samvetet sa ifrån när det gääller körkort. Det tog längre tid innan samvetet sa ifrån när det gäller att se sig själv i andra själ-lösa varelser och sånnt som är utanför naturen och naturligt beteende.

Jag har skyddspyramid runt om mig och jag känner mig lugn för min karma men såklart tänker jag inte vilseleda människor när bevisen redan finns att planeten inte kommer hålla många år till med chemtrailsbesprutningen, GMO, krig och tvång och barn och mord på djur för att äta mat som vi egenltigen inte ens behöver äta nånting överhuvutaget genom att meditera och ta energier direkt från rymden med trdje ögats kraft, och tro mig jag har kännt vad trdje ögat/själen kan göra genonom att bara meditera lite så fick jag känna att trdje ögat minsann kunde flippa runt på vad som helst och skapa diverse rörelser som jag antar att vi kan använda för att lyfta saker med tankarna.. Eller så är jag speciell och har en sån förmåga att lyfta saker med tankarna när jag väl lärt mig hur man gör. Jag tror vi alla är speciella när vi har själ men jag tror att min fulla övertygelse att rörelserna jag kännt av att starta upp trdje ögat och att dom kan användas för att göra precis vad man vill och flytta precis vad man vill med tankarna, är nog det som gör mig speciell. Sen kan det vara så med det 13th Sun säger också att indigos kan göra diverse extra saker som mänisokr inte kan fö indigo och kristallbarnen kommer från högre dimensioner enligt mina beräkningar och tro det eller ej så slänger dom nog runt saker med tankarna där i dom högre dimensionerna för man skapar ju det man tänker direkt. Jag tänkte inte på nånting när jag meditera och det var ändå mäktigt att känna kraften/rörelserna.

Klart det är som en uppenbarlese allt från astralresor till meditering till multidimensionellt ufo och 13th Sun som tillåmed gav mig lite extra uppmärksamhet med mina frågor på twitter medans han ignorerar dom flesta så berätta han diverse saker för mig som fick mig på rätt spår.

Och det där ufot åkte längst med vägen jag och sheeplevännen gick på typ 50 meter bort och ändrade riktning när vi stannade och stirra så .. sheeplevännen fattar ju inte men tänker man logiskt så är det ingenting random som händer att nån från högre dimensioner kommer ner i ett ufo och sprakar av stoboskop i luften och åker längs med en krokig cyckelbana för att sen vika av när den uppmärksammats.. Det är uppenbarligen till den som tänker logiskt av mig eller sheeplevännen för det är matematiskt att åka eftr cyckelvägen först och sen vika av om man ska dunka vett i pannan på nån i en lägre dimension.

Vad tror du själv ?

Vad skulle du trott om en lysande boll kom ljudlöst genom luften brevid dig och en speehple och sen när du tappar hakan så byter den riktning och brakar av stroboskoplampor i luften runt om den och sen ändrar riktning in i en högre dimension genom att krympa in i sig själv?

För jag tog det som "en blink från ovan" typ "fixa till dig nu" du vet vi har koll typ.

Posted on: 2013/6/7 16:59
Tar en paus från Vaken

See User information
Visst 13th Sun blev arg på mig å när jag tyckte han uttrycker sig fel när han säger ord som "vit ansikte" när han ska vara taskig mot nån och han skrev nått om att "dom lurade oss att vitt är vackert". Men jag förstår vad han menar nu och det är att infon är inte för vita människor som tolkar det som rasism.

Men jag står fast vid att jag känner att det inte gynnar dom mindre intelligenta melaninrika människorna att prata som en rasist. Men dom har också acceppterad rasism mot vita där borta för det känns som att dom känner att det är okej att vara lite rasistisk när man talar så länge det inte är mot dom melaninrika.

Vi är alla guds barn säger jag även "vitansikten" och att få melaninrika att använda sånna ord på det sätet känns som att gå bekåt i evolutionen till dagarna då nigger användes i USA av vita.

Din melaninfattiga apa kan han ju säga eller nått liknande men jag tycker inte vi behöver prata hurfärgen för vi är alla blåa i astralvärlden oavsett vilken hudfärg man har här i lägsta dimensionen.

Så jag tycker jag tänker på allas bästa faktist även 13th Sun som verkar vilja hjälpa hans folk men jag tycker inte han gör det genom att använda ordet vitansikte då får man bara vissa idioter att bete sig nedlåtande mot en annan hudfärg, men visst dom är idioter hur som helst och avsaknaden av ordet vitansikte skulle inte hjälpa dom är väl det han menar till mig och jag förstår det nu efter lite ätnkande, eller kanske vae telepati. När det gäller rasism för jag stödjer varker niggerordet eller vitansikte ordet som ett nedlåtande ord. Melaninfattig kan jag stödja men inte vitansikt det skulle vara som att vi gick runt och kalla svart för mörkansikte.

Men jag vet inte ens om han ska med för han säger ju att han är på sin egen resa som är annorlnda än våran typ, men jag vet inte jag kanske också har en annorlunda väg att ta jag vet inte.. än.

Men sanningen kommer visa sig för mig det är jag säker på.

Fred gott folk dags för lite solinsug och sen en astralresa, kanske båda på samtidigt. Go fortsättning!

Posted on: 2013/6/7 17:19
Tar en paus från Vaken

See User information
Att ta steget vidare och utmana sig självt är ett verktyg till den inre sikten och trycka vidare och förstå ursprunget till varför vi erfar rädslor. Leap of faith!?

Hur kan du tolka en som idiot, när vi alla en gång i tiden varit precis så, från en annans vy?

Nu för ett litet erkännande...

Jag kom hit, fribiljett av detta Karma... Har insikten av vad det handlar om, men är ej relaterad till det i dess bemärkelse. Lika viktigt är det att bekänna att jag är inte här för tomten som sitter bakom tangentbordet. Det finns mycket mer bakom detta jag skriver om än vad som går att beskrivas på ett forum.

Jag ser dessa "bollar" varje dag... Ser dessa inom och utom denna världen med. Ser även auror jag tidigare trodde bara var folks påhitt för business... Känner av bortgångna själar... Jag kan tyda medvetandegraden av folk jag möter via deras fält, hur energiskt det är så att säga.

För min erfarenhet är detta vardag du beskriver... Däremot är jag inte säker på att du tolkar det riktigt för vad det är...

Fråga din 13th sun, om lilla jaget du samtalar med... Misstänker svaret ligger mellan Listen och ignore til you are ready. Själv lägger jag ingen vikt i det du skriver om färger, kön, religion, ursprung eller vilken påhittad illusion av "social status" vem som än tillskriver sig.

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/7 17:34

FRI

Bättring för alla!

See User information
@LetsHugEm Mitt inlägg var inte fråga, det var mer ett påstående.

Posted on: 2013/6/7 21:37
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information

LetsHugEm = Anvendernamn eller hur det stavades före bortgången av eget val.

Bara vi kan göra skiten tillsammans förväntar jag mig bortgången av egot filtrerar ur sig självt... (Inga små ord)

Vi är en mänsklighet, se åt dina egna lärdomar före se fel hos kusinerna!?

Posted on: 2013/6/7 23:19

FRI

Bättring för alla!

See User information
Bla bla låt folk gå ut för stupet och bry dig bara om dig själv..

Visst skulle det vara enkelt men vad tror ni den inre rösten säger om att låta folk gå över ett stup?

Man bör vara själ-lös för att inte vara ärlig med andra människor nu. 100& blodrå ärlighet är vad som gäller nu om ni frågar mig och jag har hjälpt några människor att förstå och ändra om sina liv, resten skiter jag i men jag tänker inte lämna själar i sticket bara för att nån svensson på internet har baserat sitt liv på att hålla tyst om att planeten kommer gå under..

Men tack för tipsen dock så är det precis samma trams som jag hörde här på vaken.se sist jag var här och underliga användare skrev att jag ska hålla tyst och tona ner hahahhahaha.

Tbx till ruta 1 avatar?

Posted on: 2013/6/8 4:58
Tar en paus från Vaken

See User information
Låt oss istället lära oss hur vi kan lyfta saker med tankarna, 13th Sun berättar att han slänger runt saker med tankarna så det är självklart att det är lika möjligt för oss att göra precis som det är att astralresa som i princip är att projicera ut sig själv till en annan plats.. Bara man vet hur så är det fullt möjligt att astralresa hem till nån och plocka upp nånting medans människans 2 ögon bara ser en pryl som flyger.

Om inte så kommer det gå sen när vi kommer närmare 4D.

Astralreser du avatar?
Jag tror du gör det på grund av nånting du skrev ska jag tillägga.

Det är vad vi borde skriva om mer..

Har nån lyckats åka in i mörkret och talat med era förfäder, och vad sa dom om krafter kan dom hjälpa att lära ut med telepati?

Tror ni?

Fred

Posted on: 2013/6/8 5:09
Tar en paus från Vaken

See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:

Astralreser du avatar?
Jag tror du gör det på grund av nånting du skrev ska jag tillägga.

Nu är jag inte säker på vad du syftar med "astralresor", men nog har jag varit på intressanta äventyr... och även petat på saker så de rör sig via medvetandet...

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/8 10:55

FRI

Bättring för alla!

See User information
LetsHugEm

Allt har själar, allt är energi, finns inga "själlösa varelser" dom har också ett medvetande bara att dom jobbar på en annan sida.

+ - så våran nuvarande värld är uppbyggd.

Och det negativa finns av en anledning såsom det positiva.

Om vi inte hade haft några negativa upplevelser hade vi aldrig lärt oss om det positiva.

Allt existerar av en anledning..

Så ser jag på det iaf.

Peace

Posted on: 2013/6/9 0:08

See User information

Posted on: 2013/6/9 5:43

FRI

Bättring för alla!

See User information
Allt har själar hahahaa ja det var ju ett enkelt sätt att understryka att det faktist inte alls är så speciellt att ha en själ hahahahahaa..

Säg att du tror på att naturen designats sig själv genom evolution och det är därför vi existerar också, så jag vet om du är en förljare eller en av dom fåtal svenskarna som använder hjärnan..

Om mänskligheten har blivit styrd av en utomjordisk ras i tusentals år så finns det våra multidimensionella själar och deras endimensnella själar som inte har några planer alls på att leva efter karma (och klara att ta sig ur lägsta dimensionen), och dom vill att ni inte vet om karma för då får dom äga människor ännu mer eftersom dom då inte kan pånyttfödas och kan fortsätta vara ägodelar åt utomjordingarna även efter pånyttfödelsen..

Jag skriver bara till själarna som har kvar samvetet, finns inte så många i Sverige kvar.. :(

En själ är en kontakt med gud som blir samvetet och många människor och utomjoridngar har skippat att lyssna på sitt samvete och dom förlorade sin själ, så nu går deras kroppar på autopilot med nån demon/utomjording som styr kroppen.

Så att säga att människor som har själ är samma sak som människor utan själ är idioti.. För människor utan själ har ätit djur och gifter och bryr sig inte om andra eller djur, dom har skapat ett skal runt sitt trdje öga och kan inte astralresa på grund av det och karman antar jag.

Posted on: 2013/6/10 15:48
Tar en paus från Vaken

See User information

Vet inte ens hur den posten kan besvaras... Enligt mitt sett finns motstridigheter, men är ändå obetydliga inom det hela.

Då själen går ur, vilket utgör kraften för liv, förfaller materian till sitt varande, vilande... Den tomma "bollen" bakom ögonen (som bevittnar) dör inte med kroppen...

Medvetandet e vad du utvecklar, genom att inse dig självt... Det som erfar inom det tomma Jaget som utgör allt...

På ett sätt går hela skiten att kallar ett "skådespel".

Finula på den

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/10 19:04

FRI

Bättring för alla!

See User information
Du säger att materia bara är och jag säger att det är gud som är utrymmet som vi alla är i och utrymmet som hela universm är i, svart materia..

Visst ser jag dilemmat bland vita människor att erkänna att gud är svart och framför ögonen på alla attse medans folk varit lurade att gud är en vit gubbe på molnen och det är för orealistiskt så dom tror istället att ingen gud finns =D

Jo visst är det ett skådespel nästan som ett tv-spel och jag önskar att folk styrde sin karaktär lite bättre än att gå på bluffarna gång på gång utan att lära sig vem som bluffade. Jag önskar folk inte styrde sin karaktär att gå att köpa tv-spel gång på gång på gång istället för att göra nåting vettigt som att fly undan domedagen!!!

Posted on: 2013/6/10 22:01
Tar en paus från Vaken

See User information
Vet inom, att medvetandet att du tolkar... Nyser som en dåre nu...

Posted on: 2013/6/10 22:34

FRI

Bättring för alla!

« 1 ... 19 20 21 (22) 23 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper