vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Alternativ metod mot pollenallergi

See User information
Här är medecinen som botar alla sjukdommar:

Alkalisk smörgås (snabbmat) mixa rå gurka, rå tomat och rå lök och bre på en smörgås.

Ät dagligen i 2 veckor samtidigt som du undviker konstgjoda ämnen och tillagad mat och vipps, sjukdom borta..

Vissa sjukdommar kan ta längre tid än 2 veckor och vissa sjukdommar kan ha skadat för mycket för att medecinen ska fungera, så börja medecinera med denna medecin såfort du kan..

Men tro de eller ej, så finns den riktiga medecinen mot alla sjukdommar framför ögonen på oss och den har alltid funnits där bara att dom korrupta inte vill att vi ska förstå hur vi gör oss själva immuna mot sjukdommar och cancer.

Skulle vi vetat om sanningen skulle varken läkemedelsindustrin eller Vaken.se som säljer böcker och filmer om hur man äter rå mat, ingen av dom skulle tjäna pengar på er när ni blir sjuka.

Men tyvär så går det ut på att tjäna pengar på er när ni blir sjuka annars skulle ni fått det här förklarat för er på sjukhuset vilken sjukdom elller skada ni än kom dit med så skulle det första man gör vara att få igång immunförsaret genom att testa PHvärdet på sin kropp genom att spotta på en PH-mätare på morgonen.

Nånting som skulle vara väldigt intressant att läsa om är hur människors PH-värde i kroppen går hand i hand med sjukdommarna som uppstår.. Dvs en människa som är jättesjuk saboterar sin egen kropp genom att äta skräp och sen kommer han till sjukhuset utan att få den infomrationen om att det är maten som gör dig sjuk..

Urs. Take it or leave it.

Ni vet vad som är naturligt och inte och ni gör er själva sjuka om ni ä sjuka och vill ni bli friska så är det bara börja äta alkalisk mat som är den enda medecinen en människa behöver.

Fred!

Posted on: 2013/6/30 15:54
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
LetsHugEm, Om det där skulle fungera så tror jag nog VI skulle veta det redan. Jag känner en cancersjuk, det gör säkert väldigt många eftersom vart 3e människa får cancer under sin livstid, var det väl? Så om jag rekommenderar h*n att äta gurka, tomat, lök, 2+ veckor så vips är cancern borta? Det låter LITE väl optimistiskt.

dessutom för att få i sig beövd näring måste h*n säkert äta en hel del smörgåsar...

Men när jag blir sjuk lovar jag testa den här mirakelkuren själv, och meddela dig resultatet sen ;)

Förstå mig inte fel, jag säger inte att du har FEL, allt KAN vara sant, jag är bara skeptisk.

Posted on: 2013/7/1 8:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Såg du inte filmen Forks over Knives?

Forks Over Knives - Official Trailer [HD] http://www.youtube.com/watch?v=F-OzTWY2J8E

För i den förklarar dom hur dom på 2 veckor botat mängder med sjukdommar, genom att bara låta folk komma dit och lära sig äta rå alkalisk mat..

Och det är dom som säger det att på 2 veckor botar man folk, jag vet själv att folk säger att på 2 veckor om man äter klorofyll så kan man ta bort skalet runt tredje ögat som bildas när man äter djur och tillsatsser..

Så 2 veckor är helt enkelt tiden det tar för din kropp att dra igång immunsystemet så det fungerar på högsta växeln och då blir du frisk eftersom immunförsvaret gör dig immun.

Våra matvanor är skapta för att skapa cancer eftersom vi sällan äter alkalisk mat samtidigt som vi äter mycket kött och mejeri som är det som skapar cancer eftersom det sänker PH-värdet i cellerna i kroppen så kroppen måste kriga mot en försurning i cellerna eftersom kroppen dör om kroppen inte fixar till försurningen som skapats genom vad ni äter.

I varmare länder så äter dom mer naturlig mat och får sällan cancer, för oss vita människor i norden så är det mycket viktigare att äta människans naturliga mat som är levande frukt och grönt, men även att sola så mycket som möjligt utan att bränna sig verkar viktigt nu när tempraturen höjjs och strålningen blir mer och mer så antingen skapar man melanin eller så blir det hett om öronen inom nått år bara och då får ni skylla er själva..

Melanin, cancer, alkalisk mat och meditering går hand i hand eftersom om du får cancer så var det brist på melanin som kom ifrån att du åt fel mat och fick för lite sol..

Och som sagt det är mycket viktigare för vita människor än för svarta att börja skapa melanin genom att äta naturlig och levande mat men även börja meditera.

När man medietrar så "kopplar man upp sig" på gud som är svart materia och som får våran astralkropp att läka sig själv genom energierna, och astralkroppen är ni och eran själ som styr eran fysiska kropp men ni är inte eran fysiska kropp, ni är en själ som styr eran fysiska kropp och på nätterna när ni sover så lämnar ni kroppen med eran astralkropp, omedvetet men ni kan även lämna kroppen vid medvetande eftrsom ni är inte eran fysiska kropp.

Så blanda alkalisk och levande mat med daglig meditering tills astralresa blir verklighet så kommer energierna/svart materia/gud att läka eran astralkropp som i sin tur läker eran fysiska kropp för dom hänger ihop.

Jag hittade en bra film om astralresande som förklarade just det om energierna som läker människor när man medietrar.. Och dessumtom skapar meditering melanin så som sagt..

Det är viktigare för oss vita människor som saknar melanin att skapa melanin genom att äta naturligt och meditera.

Och såklart, så kan ni bota vilken sjukdom som helst med dom 2 enkla sakerna .. Så länge det inte gått för långt med en sjukdom så kroppen fått alvarliga skador på grund av det.

Men det är vetenskapligt bevisat att cancer hänger ihop med folket som äter mer och mer mejeri och kött, eftersom proteiner från djur inte är våran naturliga mat så blir vi sjuka om vi tror att vi är ett asätande djur för länge.

Såklart så finns det folk som ätit kött och mejeri dagligen hela sitt liv utan att bli sjuka och jag kan tro att det har att göra med att vissa av oss mediterar omedvetet när vi tex. diskar eller lägger en kabel i toaletten, och när vi bara för en liten stund inte tänker på nånting, så kopplar vi upp oss på svart materian i rymden genom vårat tredje öga och jag känner mig ganska säker på att det är anledningen till att vissa människor kan misshandla sin kropp med fel mat och gifter men ändå vara friska till en hög ålder. Dom mediterar omedvetet nån gång under dagen kanske små stunder hela dagen när dom tex. sitter på bussar eller tåg och dom gör sig själva friska genom att dagligen koppla upp sig på svarta materian som tillåmed gör att hunger och sömnbehov försvinner..

Jag förstår dig, dilemmat är hur lång tid det tar för oss att förstå att vi blivit lurade sen vi föddes.. Jag förstår det nu för jag ser hela bilden..

fred!

Posted on: 2013/7/1 16:00
Tar en paus från Vaken

See User information
Låter trovärdigt det du säger, tack för filmtipset, blir att kolla den nån kväll :)

Posted on: 2013/7/1 19:52

See User information
Det låter bra det och du gör dig själv en tjänst genom att göra det..

Men dom säger dock ingenting om alkalisk mat utan dom pratar mer om proteinerna och att det är förödande att äta proteiner från djur men det är tvärt om men proteiner från växtriket.

Så dom talar sanning men dom nämner inte alkaliskt nånstans, dom har bara tagit forskningen som forskats fram för att kunna bota cancer och förstått att proteinerna är det som visar vem som får cancer eller inte.

Kommer proteinerna från djur blire cancer, kommer proteinerna från växter blire immunförsvar..

Men jag är ganska säker på att en alkalisk smörgås med råa grönsaker som alla kommer från den övre delen på ph-charterna av alkaliska grödor tex. gurka och lök som har 10 i PH, kan användas för att bota en människa mycket snabbare än om man tex. äter bananer som har 8 i PH värde.

Och detta nämner dom ingenting om i Forks over Knives så det är bara lite extra kunskap att förstå antar jag.

Nötter och kokt potatis är från växtriket men dom har ett lågt ph-värde, inte lågt men lägre än 7 som är vårat Ph-värde i blodet.

Sötpotatis har dock ett högt ph-värde och potatis-skal också så man får forska lite själv men huvudsaken är att man förstår poängen med elektrisitet i maten för vi är fortfarande elektriska varelser enligt vetenskap som vem som helst kan testa genom en elmätare av nått slag.

Ganska enkelt också att testa om en levande gröda har elektrisitet också genom att stoppa en elmätare i grönsaken och se hur mycket elektrisitet det är i den.

Lycka till. Fred

Posted on: 2013/7/1 20:20
Tar en paus från Vaken

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper