vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 11 »


Re: Syrien under attack!


See User information
USA redo att attackera ensamma
Kan gå in i Syrien trots FN och Storbritanniens nej

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17376870.ab

Det finns väl en risk att Israel går in och hittar på nått fanstyg vilket tvingar in dom i alla fall. FN och UKs handling kan svänga i detta. Är själv förvånad hur tysta dessa är i frågan, även om dom tycks hålla på med sina hyss som vanligt.

Skönt att se det pågicks demonstrationer världen över mot denna galenskap, vilket jag hoppas väcker fler. Självklart går det inte läsa om detta på nån blaska.

Rätt meningslöst att ha FN, när denna centralbanks-puppet får jazza bäst han vill iaf... När 91% av sitt folk står emot ett ingripande.

Quote:
Vita Huset flaggade för att Obamas beslut inte kommer påverkas av vad omvärlden gör – utan av vad som ligger i USA:s intresse.


Glöm inte att för många år sen reste denna Osa.. Obama världen runt och ville skriva på ett avtal att inte angripa ett land utan kärnvapen, som inga kärnvapen hade...

För mig tycks detta redan ha varit i förberedelse i många år... Långt före Os.. Obamas tid.

För min del får denna centralbans-puppet stanna hemma och aldrig visa sin falska nuna nått mer.

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/30 11:09

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Jag har kollat upp de israeliska kommentarerna och de verkar INTE särskilt intresserade av några förhastade angrepp på Syrien.

För övrigt är situationen skapad genom att Frankrike en gång försökte kultivera området med fransk kultur och därför skilde ut Libanon som en fransk/kristen enklav och favoriserade den falang inom islam som Assad tillhör. De har hållit sig kvar vid makten i Syrien sedan dess, och vi talar om 1920-talet!

Då fanns inte Israel... jag tror inte att man skall vara för snabb att få ihop det hela.

Den nuvarande krisen har sina rötter tillbaka till Lawrence of Arabia!

Posted on: 2013/8/30 11:26
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information


@Asgeir,


Hoppas verkligen detta bara är fearmongering och skriken faller inför tystna öron och skärpning sker i alla led.

Nog är det mycket som utspelar sig och det är halvt omöjligt att få "ihop det". Propagandan haglar från alla håll och övergår allt mer i slagregn.

I allt detta syns allt mer hur folk och fä börjar allt mer få nog av sina "förtroendevalda", vilket jag ser som ett gott tecken.

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/30 11:36

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Obama verkar faktiskt ha vett nog att inse att han skall klappa hästen, stiga ner samt sticka ett finger i jorden och känna av vibrationerna

Posted on: 2013/8/30 12:39
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Syrien under attack!
Det blir mer o mer spännande varge dag...:) Ser ut som en världs maktbalansering är vad vi ser live.

Om Nymånen passerar och inget händer dansar råttorna på bordet igen.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information

Låt mig leka lite teoretiker...

Vi vet idag att Osama vände tvärt från att åka till Ryssland, med ursäkten av Snowden. Och tyvärr kommer hit. Varför skulle en världsledare bete sig som ett svartsjukt barn?

Vad om detta bara var en ursäkt, och han redan visste;
FN väljer Sverige för syrienproverna
http://www.nyteknik.se/nyheter/article3753160.ece

Speciellt inte om vi antar att (Vilket Syriens regering påvisar) att "terroristerna" är stöttat via Israel (Med gasen) och vi redan fått reda på att CIA sponsrat rebellerna själva med mycket "hårdvara".

Vidare går det alltid enklare att peta in ditt intresse om du har en vän som håller med dig;
Frankrike Kan slå till mot Syrien på onsdag
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17379622.ab

För mig faller inte detta helt orimligt och kastar ut tanken där ute i etern...

Vad som sker nu i det stora är ett gigantiskt propagandakrig av opinion för den ena, andra, tredje eller den fjärde sidan.

Försvaret, gemensamma intressen, ekonomiska systemets lakejer, allmänhetens opinion?

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/30 19:50

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Syrien under attack!
Avatar. vad tycker du ska hända? vill du att det blir attack eller inte ?

Jag tycker mig se en viss oro hos dig , vad är det som tyngder min bror ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Både John Kerry och Anders Fogh Rasmussen har i går gett audienser där man ideligen upprepat hur allvarligt det är med kemiska attacker och att man måste ingripa.

Må det... alla kan väl hålla med om att man inte skall mörda barn med gas.

Intrycket av både utrikesministern av natochefen är att dom helt enkelt upprepar självklarheterna och undgår att gå in i detaljer.

Som vanligt har man undvikit totalkonfrontationer med omutliga journalister, särskilt i fallet med intervjun med Anders Fogh. Kerrys tal var ju en monolog utan frågor.

På så sätt har man framställt det hela som om den som är emot ett ingripande i själva verket är för att gasa små barn.

Så enastående intelligent! Jag fattar vinken och håller härefter käften.

Men har ni aldrig hört talas om Nemesis?

Posted on: 2013/8/31 7:07
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information


@ iSky

Självklart föreslår jag att vi låter dessa "folkvalda" elitister själva sättas på en öde ö och leka sitt "Hunger game" på egen hand, istället för nyttja barn, kvinnor och män som bönder i sitt skådespel. Är emot all form av våld, lögner och själviskhetens galenskap.
Om det blir en attack eller inte, är på vär egna lärdoms väg... Ju snabbare vi börjar erkänna varandra som likar, ju lättare gör vi det för oss själva.


Tror heller inte N. Korea skicka dessa gasmasker åt "Rebellerna"...

Sex USA-fartyg på plats utanför Syrien

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17384701.ab

Pick nick?

”USA:s trovärdighet på området inte på topp”

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ana ... ansson/article17383887.ab

Hoppas luften pyser ur allt nu, fast tyvärr har girigheten visat sig vara mer än envis...

I fred och <3!


Posted on: 2013/8/31 11:38

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Syrien under attack!
@Avatar, obma verkar ha blivit lite påverkat av Kim Jong-un vad gäller hotelsetaktik, dock är han nog mer allvarlig än kim jong..


Lufter pyser som du säger, och det blir en effekt av vad som än händer nu. Själv äter jag jordnötter och väntar på skådespelet ska byta till nästa sida av deras manus författarskap, magi ..

Överaskningar sker alltid när kommer oväntade, ju mera vi kan se destu mindre blir chansen att blir överaskad eller att dess magi blir genomförbart.. Magi är kraftfullt därför att den är hemlighetsfull och okänt, men så fort den avslöjas tappar den sitt kraft.
hoppas du hönger med vad jag menar.


Nä nu blir det morgon löpning / fred

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information

Ryssland skickar krigsskepp till Medelhavet

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17387949.ab

Quote:
Ryssland stödjer Syrien. USA vill attackera landet.
Nu mobiliserar båda flottor i Medelhavet.


Som småungar kivas i en sandlåda...

Vidare är det allt tydligare att osam... Obamas händer är bundna och det är inte folket han påstår sig representera som håller i hans tömmar...

Nog hänger jag med i vad du menar iSky.
Jo du, poppar gärna pop corn själv... Fast jordnötter e godare till bärsen... ;)


I fred och <3!

Posted on: 2013/9/1 11:55

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Medans jag ändå håller på och postar länkar lite här och där så slänger jag in dom här också, inga nyheter som inte redan postats men men..

The Corbett Report http://www.corbettreport.com/episode- ... ly-behind-the-syrian-war/ Who Is Really Behind the Syrian War?, a good and informative video podcast about the different simultaneous ongoing geopolitical agendas beside the chemical weapons issue from Aug 31

Pat Buchanan: Chemical Attack ‘Reeks Of False Flag Operation’ http://www.storyleak.com/pat-buchanan ... ack-false-flag-operation/ During an interview with Newsmax Thursday, three-time presidential adviser Pat Buchanan joined the growing number of mainstream voices now specifically labeling the recent chemical attacks in Syria as a false flag.

EXCLUSIVE: Syrians In Ghouta Claim Saudi-Supplied Rebels Behind Chemical Attack http://www.mintpressnews.com/witnesse ... -chemical-weapons/168135/ Rebels and local residents in Ghouta accuse Saudi Prince Bandar bin Sultan of providing chemical weapons to an al-Qaida linked rebel group.

Ta hand om er gott folk!

Posted on: 2013/9/1 16:17
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information


Hit hör även agenda 21 broder...

Posted on: 2013/9/1 17:37

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Syrien under attack!
Något historisk är på väg att ske och har redan pågått ett bra tag... vad som är intressant är att 2 länder är inblandade i hela vår historia och kulutur från början och båda dessa har redan lagts på is under solsken. Grekland med demokratin( och nu dess kollaps= som kan bli en framtida modell för andra om den lyckas återhömta sig, Egypten med slaverisystemet och härraväldet. Både två är viktiga stamfädrer till vår kultur idag.


Det vi ser idag är ren Symbolik som vi kommer att kunna tolka i klar bild senare, inte bara som enskilt händelse i världen som exemepl syriens idag utan betydelsen för alla dem krig och ekonomiska kollapsen vi sett.

Usa är inget land som ni vet, det är en såkallad Krigare, en Stridshäst med olika ryttare från Europa. Ibland blir hästen sjuk och den låter endast någon ryttare rida det, och iblanad får flera samtidigt rida i vagn.

Alla som inte rider den, får istället jobba för att underhålla hästen med sadlar skor och övrigt skötsel. När häsen blivit tillräckligt gammal och så många ridit den blir den tillslut senil och den kommer även attackera dess egna ryttare fram till dess att den stypar. Därefter kommer både ryttarna och sadelmakarna aldrig våga lita på en stridshäst igen. Och så länge får dem spela Harpa dem kan tillverka av hästens långa hår.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Man har inte gjort sig särskilt stort besvär att tala om vem "Assad" är i mainstreammedia. De flesta tycker sig ha hört namnet i långliga tider, och det är sant. Det beror på fadern Hafiz al-Assad som regerade Syrien med järnnäve under många år och var en riktig typisk stenhård tuffing vilket satte sin prägel på inrikespolitiken.

Bashar al-Assad var lillebror i den forna presidentfamiljen och ansågs som en riktig vekling till skillnad från sin storebror Basil som var utvald att gå in faderns fotspår och mest framträdde poserande med olika manliga attribut med solglasögon påsatta, allt för att framhäva en excentrisk och arrogant attityd passande den presidentroll han förväntades ärva efter fadern.

Men så blev det inte.

Bashar al-Assad var av annat virke och utbildades till ögonläkare i England, enligt egen utsago för att det ansågs att i den praktiken var det minst blod och akuta lägen.

Men plötsligt rycktes han ur dessa lugna vatten och släpptes ner i dammen full med pirayor som utgjorde Syriens politiska miljö.

Hans bror som alltid gav järnet i alla situationer dog nämligen när han försökte köra genom en rondell i full fart, vilket man bara kan göra om man tillhör typen som slår ihjäl alla betänkligheter...

Eftersom familjekulten är högt utvecklad i arabvärlden stod han plötsligt som arvtagare till ett typiskt arabland med starka band till Sovjet, och med alla drag från en planekonomi med varubrist, långa köer till förnödenheter och kommandoekonomi.

Egentligen var hans regering en ganska försiktig begynnelse av de tendenser som blivit vanliga på senare år, och under hans ledning skedde åtskilliga ekonomiska reformer.

Det är bara det att ett land som Syrien tydligen skall regeras med järnnäve (liksom den forne grannen Irak).

Detta har han kommit på för sent och nu sitter han verkligen i hissen, landet är fullt av ditresta professionella upprorsmakare och det böljar riktiga fältslag i förstäderna och USA:s flottor har seglat upp utanför gränsen.

Bashars öde bestämt av Gud var nog att vara en försynt ögonläkare, omtycket av tusentals patienter och en person som gjorde en stor insats för att förbättra tillvaron för tusenden i deras vardag.

Vilken jävla mardröm han befinner sig i nu...

Posted on: 2013/9/3 7:51
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Syrien under attack!
Sunni vs Shia vs Alewite vs Al Qaida vs Hizbollah. Låt dem förgöra varandra. Dem förtjnar inget luft, om dem ändå använder den till att skrika allahu akber innan dem sprängt sig själva. jävla äkliga sopor är vad dem är.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
[AB] Ryssland: Två flygande objekt avlossade i Medelhavet

Dom testar alltså, just när saker och ting är lite på sin spets, missiler. Dessa har enligt grafiken åkt rakt mot Syrien (Tartus), för att sedan "stanna" en bit bort.

Antingen bryr man sig inte om vilka reaktioner detta kan få, vilket inte skulle förvåna speciellt med tanke på att just de länder som testar missilerna tror att dom står ÖVER världen, eller så bryr man sig eftersom man med detta vill provocera fram en reaktion för att få en ursäkt att anfalla. En Casus Belli, framtvingad i sann amerikansk anda där ingen skulle se vad som egentligen hänt, bara reaktionen. Men ryssarna såg, och ingen reagerade i Syrien. Tur?

"Magnus Christiansson målar upp det värsta scenariot som skulle kunna ske på grund av brist på kommunikation om vilka åtgärder länderna nu tar.

– Det skulle kunna leda till en syrisk reaktion, som i sin tur kan leda till att andra parter lägger sig i, vilket kan kräva ett svar. Man riskerar dras in i ett konfliktförlopp som man inte planerat."


Eller så är det precis det man HAR planerat.

Posted on: 2013/9/3 15:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Jag har kollat upp de israeliska kommentarerna och de verkar INTE särskilt intresserade av några förhastade angrepp på Syrien.


Tycker det nästan e lustigt hur dom råkade visa sig... När vi pratar om trollen...

Fy fan, det är nästan jag skäms att vara en medmänniska med alla dessa idioter...

Lite å finula runt i dessa dagar...

http://angellucci.wordpress.com/2013/ ... -of-the-bermuda-triangle/


I fred och <3!

Posted on: 2013/9/3 20:23

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Det är inte så svårt att hetsa upp sig när man hör kanonelden genom fönstret hemma hos sig själv. Som du nog vet kan ordentlig kanoneld höras upp till 25 mil under lämpliga förhållanden. Tänk dig själv att inte bara se det hela på TV, utan se flackande ljussken och höra kanondånet på kanske bara några mils håll (och knappt det på vissa ställen). Det höjer reaktionsnivån betydligt, jag lovar, har själv prövat det en gång för länge sen. Flyger det sen omkring tunga helikoptrar och spanar av stranden hela tiden tungt lastade med missiler känner man sig ännu mera påverkad.

Inte var det läge att leka med gummibåtar på stranden utklädd till arab i alla fall, den saken var klar

En kille jag träffade hade varit oförsiktig nog att tatuera hakkors på alla sina fingrar. Han fick sitta med händerna i armhålorna och bli matad

Det är faktiskt allvar det här

Posted on: 2013/9/3 21:44
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Några perspektiv på Syrienkonflikten:
http://omtt.se/sv/vad-media-inte-berattar-om-syrien

Sen undrar jag vem som lägger upp alla bra klipp på Youtube (de som finns i denna tråd), många blir ju borttagna...

Posted on: 2013/9/4 1:02
I am a child of the Enlightenment
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information



Posted on: 2013/9/4 10:09

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information

Senatsutskott röstade för en militär attack
http://www.aftonbladet.se/nyheter/obama/article17412029.ab

USA-styrkor var redo att anfalla – men stoppades
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17412540.ab


Tror ni inte dessa galningar kommer hitta nytt sätt för sin dårskap?

Quote:
"Vi måste fördubbla våra ansträngningar"


Syria Is Said to Be Hiding Weapons, Moving Troops
http://www.military.com/daily-news/20 ... comp=7000023467940&rank=1


Posted on: 2013/9/5 11:13

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information
Allt för många ledare har fallit i fällan att spela upp en falsk beslutsamhet utan att de egentligen har tillräckligt beslutsunderlag.

Jag tycker att det är klädsamt av Obama att signalera: "Jag är osäker på hur jag skall handla, därför får ni vänta ett tag!"

Jag har för övrigt följt både de danska och svenska nyheterna i dag. Helle Thorning-Schmidt citerades i svenska media när hon kanske lite väl demonstrativt förklarade att Danmark minsann ställde upp på vad som helst som USA kommer att föreslå. De danska nyheterna har tungt rullat på med en fördjupad debatt om föräldrapenningen...

Det verkar onekligen lite egendomligt med dessa upprepade förklaringar av den danske socialdemokraten. Sitter hon mer i hissen än man vet på något sätt?

Hon tycks vara den enda statsministern i EU utom Frankrikes som klart förordar krig utan FN just nu... med väldigt ivriga svansviftningar.

Posted on: 2013/9/5 11:20
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syrien under attack!


See User information


Som sagt, är det svårt att se genom alla dimridåer av propaganda...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1IrlbtOcfTo

Posted on: 2013/9/5 13:51

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 11 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS