vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Jag upplever en terroristattack just nu
#1


See User information
Det smaller som fan och hela skiten brinner och det ligger doda manniskor i drivor inne i huset, varje gang en helikopter forsoker landa pa taket slanger dom ut nyskjutna. Det ar tjejer med i attacken som ar riktad mot ickemuslimer jag gor en del erfarenheter just nu och hor av mig senare hej fran Nairobi

Posted on: 2013/9/23 17:32
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#2


See User information
Det ar en hel del nervkrig med sprangladdningar for att forvirra terroristerna som nu ar pa fjarde vaningen och inte har ratt mycket gisslan kvar av forfarliga orsaker. Men dom har inget skithus och inget vatten sa slutet narmar sig i vilket fall.

Men en sak ar helt saker, detta har svetsat ihop kenyanerna som holl pa att fara i flasket pa varandra dagarna innan pa grund av att kanslorna fran kalabaliken under valet 2007 holl pa att rivas upp under ICC i Haag.

Folk staller upp i langa rader for att lamna blod och det strommar in pengar i stora mangder pa 848484kontot for offrens anhoriga, man skickar mycket pengar via sms i Kenya.

Det verkar som om man antar att det ar en typisk internationell attack och att den finansierats pa ett satt som gar att spara och nu sager ministrarna att dom tanker folja sparet och starta krig pa deras hemmaplan.

Sjalv ar jag inte lika saker av anledningar, framst for att jag rakade korsa Baader/Meinhofs vagar nagra ganger for langesen och de var inte finansierade av nagra rikingar och heller inte av oststaterna utan var helt enkelt bankranare.

Eftersom terroristerna sitter pa fjarde vaningen just nu ar det nog inte sa latt att lamna huset i nattmorkret men bevakningen ar stenhard.

Som kuriositeter kan namnas att gatan utanfor som ar avsparrad heter Himlagatan (Peponi Street) och eftersom Kenya ar Kenya forsoker folk att spela fritagen gisslan for att kunna bli inlagda pa sjukhus, haha

Men man har lyckats undvika att koppla det hela till Somalia aven om det hade varit narliggande. Och det stora sjukhuset som offren fors till ar ett donationssjukhus skankt till Kenya av den beromde muslimske valgoraren Aga Khan som byggt flera stora sjukhus i Ostafrika.

Posted on: 2013/9/23 18:58
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#3


See User information
Slutet tycks vara nara forestaende, sakerhetsstyrkorna skot sex terrorister i gar kvall och det hors bara spridd skottlossning nu. Terrorister har forsatsminerat lite varstans tydligen, inte bara att rusa in med en bar om det ligger nan skadad tydligen for dom minerar bade lik och skadade.

Hittills har man ju som ni sakert hort i de svenska nyheterna identifierat atminstone en britt och tva amerikaner bland angriparna.

Att dom haft med sig mycket utrustning paminner en del om radet i Soldaten i falt till dom som skall anfalla en fientlig stallning: ta med mycket handgranater!

Tydligen har en del av angriparna varit utklädda till muslimska kvinnor, formodligen utkladda till nan sorts spokplumpar i svarta fotsida dressar. Denna drakt kanske blir forbjuden i framtiden, precis som man inte kan ga med mopedhjalmen pa in i banken...

Vad som ar synd pa det hela ar att Kenya ar ett oppet och fritt samhalle med religios och etnisk mangfald.

En detalj man kan lagga marke till ar att tydligtvis ar bada sidor i katastrofen internationella. Bade den kenyanska militaren och angriparna har ju bestatt av en mangfald nationaliteter.

Jag vet ju inte hur mycket dom visar av det har i dom svenska nyheterna, men igar sade dom att kanske en av de inblandade i det har var en brittisk kvinna som var gift med en av bombmannen i London 7/7 harom aret.

Osokt kommer man att tanka pa bombmannen i Stockholm som ju var gift med en svenska bosatt i London...

Tydligen har det blivit ett enastaende sug efter att springa omkring med svarta masker vara organiserade i sjalvmordskommandon nu for tiden.

2000-talet borjar ta form...

Posted on: 2013/9/24 8:17
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#4


See User information


Låter lite som ett tydligt instabilitets försök av en region, mycket sånt dessa tider.

Posted on: 2013/9/24 8:25

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#5


See User information
Javisst, vice Ruto var ju infor domstol i Haag och Kenyatta skulle akt till FN i New York, sa tidpunkten ar ju omsorgsfullt vald.

Det ar bara det att om avsikten var att destabilisera Kenya hade det varit battre att gora ingenting, det var ett jakla hallo om Ruto infor ICC istallet och det kunde ha blivit ett problem.

Men Kenyatta hade sjalv slaktingar med bland offren, och Kenya har sallan framstatt som sa enat som nu.

Kenyanerna tar detta precis som norrmannen tog Breivik...

Posted on: 2013/9/24 13:01
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#6


See User information
Ja, glöm inte att det har ju börjat hittas grymt mycket rent vatten runt där... Dom har ju länge försökt få kontroll på jordens rena vattentäckter och dom som dom inte får kontroll på, förgiftar dom.

Har du kontroll på vattnet, är det lätt att ha total makt! Då är det uteslutet ens att behöva kriga...

Posted on: 2013/9/24 17:37

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#7


See User information
Jag visste inte att det finns särskilt mycket rent vatten i Kenya, ok, det är väl ingen större brist heller i de tätast bebodda områdena.

Men terrorattacken har en märklig sida:

Jag tycker inte att det framkommit särskilt mycket om målet för aktionen. Dom har verkligen utnyttjat tillfället dåligt för att få ut sitt budskap.

Om det bara är självmord det gäller, kan man väl begå sådant hemma.

Posted on: 2013/9/24 20:05
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#8


See User information
The kenyan Mall Hoax The Camera Man Can
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/WL2GMH7tPWI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WL2GMH7tPWI

Posted on: 2013/9/25 6:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#9


See User information
Lenartand, vems ärenden går du? Det tycks finnas en enorm mängd material som görs för Youtube som i stort sett går ut på att förvrida all information, som nån sorts motvikt mot mainstreammedia. Dessa kan vara tendiösa och missvisande. Men det är detta också.

Försök inte nåt jävla bullshit med mig för jag har varit där och vet nog fan vad som försiggår.

DU suger

Posted on: 2013/9/25 8:40
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#10


See User information
Ser inte bilderna i filmen konstiga ut?

Posted on: 2013/9/25 9:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#11


See User information
Bilder i filmer kan se hur konstiga ut som helst. Det är bara det att verkligheten är verkligare. Ditt inlägg har varit en tankeställare för mig, ursäkta om jag ilsknade till, men tydligen är det ganska lätt att fabricera sån här smörja och det finns lika tydligt människor som är beredda att hoppa på det.

En film är en film är en film är en film...

Den verkliga sanningen är att media kan användas till att skapa en hysterisk grogrund för extremism minst i klass med nazismen - och det sker nu med islamismen.

Det är trendigt med islam just nu i olika schatteringar men det är de nyomvända som värst, som vanligt. När det gäller somalierna står dom på en kulturell nivå som är helt stenåldersmässig. Dom uppför sig som pojkgäng med maskingevär och är helt livsfarliga. Dom har inte tankeförmåga nog att inse att det finns en värld utanför deras egna föreställningar.

Idioterna som har ställt till med det här är samma individer som lyckats jaga bort halva befolkningen från det land som dom säger sig vilja "befria".

Jag tycker att USA skall fråga Assad i Syrien om han inte kan låna ut lite kemvapen och fixa problemet i Somalia.

Tonåringar tycker att det är tufft att marschera omkring med svarta masker med fladdrande svarta fanor och skapa fruktan.

Maffigt, javisst.

Men du går deras ärenden, är du klar över det!

Så, skärp dig...

Posted on: 2013/9/25 14:18
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#12


See User information
Bilder i filmer kan se hur konstiga ut som helst. Det är bara det att verkligheten är verkligare. Ditt inlägg har varit en tankeställare för mig, ursäkta om jag ilsknade till, men tydligen är det ganska lätt att fabricera sån här smörja och det finns lika tydligt människor som är beredda att hoppa på det.

En film är en film är en film är en film...

Den verkliga sanningen är att media kan användas till att skapa en hysterisk grogrund för extremism minst i klass med nazismen - och det sker nu med islamismen.

Det är trendigt med islam just nu i olika schatteringar men det är de nyomvända som värst, som vanligt. När det gäller somalierna står dom på en kulturell nivå som är helt stenåldersmässig. Dom uppför sig som pojkgäng med maskingevär och är helt livsfarliga. Dom har inte tankeförmåga nog att inse att det finns en värld utanför deras egna föreställningar.

Idioterna som har ställt till med det här är samma individer som lyckats jaga bort halva befolkningen från det land som dom säger sig vilja "befria".

Jag tycker att USA skall fråga Assad i Syrien om han inte kan låna ut lite kemvapen och fixa problemet i Somalia.

Tonåringar tycker att det är tufft att marschera omkring med svarta masker med fladdrande svarta fanor och skapa fruktan.

Maffigt, javisst.

Men du går deras ärenden, är du klar över det!

Så, skärp dig...

Posted on: 2013/9/25 14:18
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#13


See User information
Herre jisses, vad är det som händer?

Posted on: 2013/9/25 16:59
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#14


See User information
För egen del tycker jag självklart att det är viktigt och bra med alternativa tankar och granskning av det officiella nyhetsflödet. Livsviktigt faktiskt!

Snubben i videon ovan, Max Malone, är dock en person som verkar ha snöat in alltför mycket. Ärligt talat så håller jag inte med honom om en enda punkt han tar fram i videon och/eller de slutsatser han drar av stillbilderna. Gör ni det? För mig är hela videon ren och skär, nästan sjuklig, spekulation.

Såna här "Don Quixote"-snubbar borde alla klara av att sålla bort.

Posted on: 2013/9/25 23:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#15


See User information
Har inte direkt följt detta, dock valde se snutten efter vad som skett i tråden.

Jag kan endast anta, men helt rätt känns inte detta, något är riktigt lurt i detta. Och jag litar på min "gutt-feeling"...

Jag borde önska vi här hemma hade denna formen av "Freedom of Press", om ni förstår vad jag menar.

Vissa av dessa bilder, om dom ens är därifrån, ger mig frågetecken.

Ledsen, men kan inte undgå känna att detta är ett PR jippo/ rökridå för nått annat. Lite som en dålig drama kurs.

I fred och <3!

Posted on: 2013/9/26 0:21

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#16


See User information
Man måste vara väldigt försiktig med sånt här, dom gråtande människorna utanför likhuset är inte fakade och inte skottlossningen som dödade säkerhetsstyrkorna heller. Dessutom har det börjat knalla och småspränga överallt.

Al Shaabab hela tiden och allt rör sig i områden med stor somalisk befolkning som Wajir. Mandera vet jag faktiskt inte men det smäller bomber och dödas poliser ett par ställen om dan just nu.

Att någon utnyttjar en uppstånden situation är inte detsamma som att samme person eller grupp orsakat oredan.

Detta är VAKEN och vi söker sanningen men man får se var man sätter ner fötterna när man famlar sig fram i mörker.

Det är illa nog som det är...

Jag kom hit för några veckor sen och landade på en nedbränd flygplats där det stod totalt sönderflugna passagerplan från Somalia på plattan. Dom flyger med polyeten klistrat på fönstren till och med på förarplats, dörrarna binds fast och deras reklam slogan är "Jubba Airways - the happy way to fly".

Innan jag åkte blev jag nästan mördad av en Al-Shaabab-typ hemma som blev vansinnig när han fick vänta i kön vid flaskautomaten och skrek och kallade mig rasist för att han fick vänta medan dom bytte påse.

Killen såg ut som en av dom dom efterlyser härnere just nu och var helt sinnesjuk. Det är såna dom handplockar för dom här "jobben". Ni sitter med en jävla bunke såna här rabiessmittade dårar därhemma, här nere vet vi åtminstone vad vi sysslar med.

Bara vänta och se uppe i dimmorna i norr, nån gång kommer verkligheten till er också.

Jag tackar för min del för att vi har hjälp av erfaret folk från UK, Israel och US härnere just nu.

Tyck vad ni vill om mig, det bjuder jag på men avslutar med några ord ur psalm 25 ur den kenyanska psalmboken: "To you, Oh Lord, I lift up my soul. O my God, I trust in You, let me not be ashamed, let not my enemies triumph over me...

Ta vara på er själva däruppe och kasta er inte ner i varenda fallucka.

Posted on: 2013/9/26 9:27
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#17


See User information
Det enda störande inslaget i debatten är: Vart tog gisslan och terroristerna vägen i går? Plötsligt har man börjat tala om hur få dom var och hur lite gisslan som var kvar.

Det tror sig fan det när man spränger hela parkeringshuset där dom uppehöll sig på slutet i luften så att det sjunker ihop totalt efterlämnande en massa platta bilar och kroppar och sen stänger av totalt.

I och för sig en enkel lösning på problematiken.

Om gisslantagare förskansar sig med gisslan nånstans, spräng hela skiten i luften.

Handfast resolut och inget onödigt skitsnack... enda problemet blir: hur förklara vart gisslan och terroristerna tagit vägen. Förmodligen får dom vika ihop dom och lägga dom i kartonger.

Men det är inte så mycket att visa upp för pressen, förstås...

En annan intressant uppgift som inte bekräftats är att terroristerna i förväg hyrt en butikslokal i fastigheten.

med vänlig hälsning

Eder korrespondent i Nairobi

Posted on: 2013/9/26 10:30

Edited by Asgeir on 2013/9/26 10:52:17
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#18


See User information
Vad jag menar är att det finns många sätt att ta ner ett land, effektivaste måste vara krig eller åderlåtning?

Medier idag har en stor roll i detta propagandakrig, vilket få verkligen får se vad som verkligen sker.

Jag var själv officer i vår pajas-skola och lämmeltåg, innan jag vaknade till. Så helt förvriden är jag inte av hur en soldat beter sig. Sen när kutar civila poliser bredvid soldater i en sådan här situation till ex, utan att fråntas all direkt närhet mot Fi? Inget av detta stämmer, så länge dom inte nyttjar "How to" från Anno 1634.

Hur jag än vänder och vrider på detta jag nu tagit del av gällande denna "attack", är det mer och mer som inte stämmer in i bilden, ju mer jag ser på det framkommer det underligheter. Att erfara detta direkt, borde vara svårtolkat, då du direkt tar fulla effekten av det. Är dock förvånad hur lite detta står skrivet om i svenska medier, men kanske det inte har samma impact på orsak/verkan för "Svenskar"? Samma bilder återkommer på samtliga tidningar, utan möjlighet för aspekt. Jag är dock nyfiken på denna/dessa fotografer, hur det är möjligt med denna insyn...

Ju mer jag erfar våra medier, beter sig dessa allt mer som hålla samman ekonomin/systemet via att skapa Hollywood liknande teaterspel. Jag menar inte att inget händer där, eller ingen kom till skada, men vyn världen får reflekterar väldigt sällan vad som verkligen skedde/sker. Det skall sensaliseras och skapas PR situationer, på alla möjliga sätt.

Det skall sägas att det säkert är olika vyer vi i norden/världen visas och förtäljs situationen, än det du får erfara där direkt på första parkett!

Jag kan då inte släppa känslan av detta är både iscensatt och har en helt annan agenda än vad som sägs/beskrivs.
Att det vidare beskrivs vara påhopp mot Muslimer, följer ju även vidare andra agendor vi ser i världen, och då AL'CIAda tar åt sig skulden, får mig misstänka att "US" har egna intressen i detta att pillande i samtligas vardag.

Föreställ dig om Kenya funnit resurser, som kan vända hela dess livslånga levene vi fått bevittna, och hur vissa giriga skulle få upp ögonen för det och det skulle klia i fingertopparna? Hur stor chans skulle det då, för ett omedvetet folk, att få godose sig dessa resurser?

I fred och <3!

Posted on: 2013/9/26 11:26

Edited by Avatar on 2013/9/26 11:45:16

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#19


See User information
Vill bara nämna att jag på intet sätt sätter mig emot att denna händelse, i likhet med många andra, mycket väl kan vara "staged" med en dold agenda. Är inte tillräckligt insatt för att ha en uppfattning om detta. Sund skepsis är bra, i alla händelser, men även åt båda håll.

Tycker bara att videon och hans slutsatser sög. ;) Det är lätt att ta stillbilder ur ett sammanhang och dra alla möjliga slutsatser utifrån folks mimik eller hur de står placerade. Det blir extra farligt när man redan innan har en egen uppfattning och närmast religiös övertygelse om vad som "egentligen" hänt, vilket han (Max) låter som han har. Han glömmer också saker som zoom-objektiv.

Resized Image


Med Max slutdragningsförmåga så stämmer inte denna bild med vad som egentligen hände. Vem tror Max är fotograf som på ett magiskt sätt verkar sväva över vattnet, två meter framför dykaren? Det måste varit samma Mr Cameramaaan!

Posted on: 2013/9/26 12:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#20


See User information
Lugnt min bror,

Som vanligt är det mer än vi får veta. Som tex att det pågår en NATO övning i norra delen av vårt land (Northwind nått heter övningen) och inte för så länge sedan övade tyska soldater landsättning i mål att rädda "civila", på Gotland... Viskade en insatt fågel i mitt öra...

Vad beträffar Max, är han som jag ser det i "Uppvakningsstadiet" där han söker gränserna efter vad "tusan är det som verkligen pågår?", vilket vi mer eller mindre alla gör. Dock kanske gäller det å "jorda" sig på resan och inte låta skallen löpa amok. Precis på samma sätt som denna allt galnare jakt på cash, breder ut sig i alla aspekter.

Problemet är att våra meadier har blivit PR-cash-beroende, att det fått dessa lämna all form av sanningsutövande.

I fred och <3!

Posted on: 2013/9/26 13:43

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#21


See User information
Det här är en artikel skriven av jim stone:
Post analysis of a bloody psy op

I am just going to say it like it is. First of all, the thing in Kenya was a Mossad operation staged by Americans and other foreigners working for the Mossad.
Here is what logic says happened, based upon all the input I have received

The false flag wag the dog psy ops that they are fronting in the news - using crisis actors for the Boston bombing, and the phony Navy Yard shooting, are not taking lives. And there is a good reason for this - it is because the zio front, the local Jewish communities know that with the alternative media scrutinizing everything, they can't get away with murder the way they did at Columbine. People are actually paying attention now, and they cannot keep a lid on it.
-SO-

Because the alternative media is watching, they are simply running B.S. stories in the MSM about nothing at all - totally staged wag the dog news. If they actually kill people they could go to prison with all the independent journalists out there digging into everything. They can't have deaths, and this is precisely why no one died at the theater, no one died in the Boston bomb drill, and the Navy yard shooting was totally bogus. But this approach is wearing thin, the Navy yard was such a screw up the story was DOA on day 2.
They wanted real blood this time, and I think they actually got it.

So to avoid the risk of prosecution in America, they sent American and European based Mossad agents fronting as Muslims to Kenya, to get it all started, and Mossad agents from Israel to provide cover afterward and get their people out. The sickening twist is how they tried to play the Mossad as heroes, but this is paper thin obvious and another complete fail.

The reason why this is so obvious is because the story line is so freaking bogus. AS IF SOME AMERICAN MUSLIMS ARE GOING TO PAY AIRFARE TO KENYA SO THEY CAN WHACK A MALL THERE. How stupid is this? It's beyond stupid, and the Mossad involvement says it all. The Mossad can't just operate in a foreign country out in the open like this, it's all a setup, this was bought and paid for at the highest official Kenyan level. And I am sure Obama had a few pals there who were perfectly happy to make this happen - for a price.
And so, an encore with a different ending:

Confidential False flag phone call transcript

Permalink

Netenyahoo - Gassing in the name of Arabs failed. What next?
Obama - Yeah, I think all false flags in the name of Arabs will fail now, it's too worn out.

Netenyahoo - Navy yard shooting did not do too well, . . . Boston, . . . Sandy hook,

Obama - Bengasi . . . . Batman,

Netenyahoo - Can you spare an aircraft carrier?

Obama - What about the U.S.S. liberty? Even attacks on warships is worn out, with all the other times we have used that ploy, people are onto it as well.

Netenyahoo - Hmmmmm . . . . . . . can't use a plague, too many people won't go for the vaccines now . . . . . . HMMMMMM . . . . and airplanes just won't work anymore . . . . .

Obama - Even the Mexicans are onto us, they think WE caused the floods in Acapulco because Peña Nieto stopped cooperating over that NSA thing . . . . . . . and earthquakes? People are suspicious.

Netenyahoo - People really don't buy the nuclear Iran thing, we have been trying with that one for 20 years . . . . .

Netenyahoo- I GOT IT!

Obama - What?

Netenyahoo - Let's send a few Mossad sleeper agents from Minneapolis to Kenya, along with a couple from Europe to shoot up a Jewish owned mall there so we can try to re-ignite the Arab approach. If you can bribe your Kenyan friends in the government to go along with this, I will send other Mossad agents to get the sleeper agents out of there, and everyone will think Israel is a hero and Muslims are EVIL. We can actually kill people this time because once the sleeper agents are rescued, how can they be prosecuted once they are out of Kenya? My pal who owns the mall will keep his mouth shut, and as a bonus we can whack a few political undesirables in the process. It will be a win win win WIN WIN!!

Obama - Yeah, it will work, because no one suspects me of being in your back pocket, a lot of the forums and blogs are saying I'm MUSLIM! Game on!
http://www.jimstonefreelance.com/

Posted on: 2013/9/26 22:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#22


See User information
????????????? Varför inte ta på kängor och köp en uniform och åk på nån sorts SS-sommarläger varje år. Där kan ni inbitna antisemiter sitta och heila medan ni grillar korv och dricker öl på kvällarna.

Och så kan ni skrapa b:na av alla skyltar med Parkering För-juden och fnissa hysteriskt åt det och bläddra igenom alla Albert Engströms judevitsar. Dom där alla judar heter Nahum eller nåt liknande och hellre tar på sig att lukta illa än att erkänna att maten i butiken är skämd?

Föregående inlägg är ren gallimatias. Sluta sprid sån dynga och vet att jag från och med nu spänner ögonen i dig, Lenartand!

Och sluta försöka lura hederliga människor, inklusive de som i ren förtvivlan över dagens ofattbara dumdryghetspolitik lurats att söka sig till populistiska rörelser.

Den dag ditt dubbelspel blir avslöjat blir dom lika arga på dig som folk var på nazister efter kriget...

Du spelar ett farligt spel. Sanningen kommer alltid fram till sist.

Posted on: 2013/9/27 8:19

Edited by Asgeir on 2013/9/27 8:50:08
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#23


See User information
Nu säger dom på kenyansk TV att terrorister kan ha undkommit genom en hundra meter lång tunnel under parkeringsplatsen utanför upp i Nakumattbutiken bredvid Westport. För övrigt ligger visumansökningsenheten för resor till Sverige där.

Jag vet inte om detta är en nyhet i Sverige eller om man slutat rapportera om detta, men vansinnet är kanske inte slut härnere.

Jag hoppas verkligen att det inte kommer några rabiata typer rusande med maskingevär och frågar om jag vet vad Muhammeds svärmor heter och om jag inte vet svaret blir sågad av på mitten med en maskingevärssalva.

Å andra sidan kan ju ni som anklagar Israel för det här slippa höra mig mer...

Posted on: 2013/9/27 20:13
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jag upplever en terroristattack just nu
#24


See User information
Hur kom dom ner från högt upp i bygget till en tunnel?

Allt skriker åt uppgjordhet, för distabilicera Afrika, speciellt i närmare delar av mellan östern. Kanske snart har du efter "implementerad" demokrati en flygbas nära dig!? Där detta vatten blev exporterat via Cocacola company osv...

Däremot ser jag ett mönster där att skapa chaos å sen sitt egna mönster, faller väl in. Vi snackar om agressivt påverkande för egen vinning.

Visste du att AB coppa precis samma bilder som denna Max hade i sin vid?

Nä, inget mer, mystiska fynd, hårlöss, inget liv på mars än vatten å annat tjaffs via våra medier. Nä fan, nu glömde jag ju "klimathotet"... Orkar inte skratta mer... IPCC, jäkla sprattelgubbar!

Jag hoppas på mer lokala uppdateringar, min kära bror!

I fred å <3!

Posted on: 2013/9/27 23:21

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
54 user(s) are online (54 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 54

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS