vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Kollade på Ian Lungold igår ( R.I.P.)

See User information
Och det är intressant det där med Maya-kalendern, man förstår omvärlden lite bättre när man har fått sig en lektion och känner igen saker och ting när man blir konfronterad av dessa faktan..

Synd bara att så många människor ligger efter med sina "medvetanden", all sanning som kommer att rullas ut kommer att chockera dessa människor..

Personligen så har jag aldrig haft någon skeptism mot tex Aliens och UFOs så jag tror att det då kan vara lättare för en att inse och ta åt sig av "allt annat" oxo..

Posted on: 2006/8/7 15:59
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Kollade på Ian Lungold igår ( R.I.P.)

See User information
skulle vilja se hans föreläsning men kan inte hitta dom, visserligen skulle jag kunna beställa dem. i vartfall r.i.p

Angående vad säger Tebe.
Jag har alldrig varit specielt inne på UFO men om de existerar? ja visst varför inte. ingenting har ju bevisat att de inte gör det, tvärtom. Varför vissa väljer att stänga sitt medvetande till dessa möjligheter istället för att hålla dem öppna förstår jag inte.

Posted on: 2006/8/7 16:24
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Grattis BiReal. its your lucky day today. Här kommer en länk. Google video iof, så det kan vara halv taskig kvalite. Men om du tar lurar på dig så hör man iaf bättre.
Han är helgrym.
http://video.google.com/videosearch?q=ian+lungold
Enjoy!

Posted on: 2006/8/7 18:57
Mitt svar på Bodströmsamhället:
Bli kriminell nu! snart kan det vara försent.

See User information
Har faktiskt lyssnat igenom alla närmare 6 timmar material!

Det börjar ju bra men han spårar ur oerhört på slutet tycker jag :), dessutom tycker jag inte hans förutsägningar för den tid som passerat mellan inspelningen och dagens datum har gått in så hårt.

Om ett antal år kommer vi förmodligen att se att han hade helt fel, men den som lever får se!

Posted on: 2006/8/7 20:34

See User information
raxptor <-- Håller med dig, men Ian sa oxo att det inte är säkert att det blir exakt inom dessa tids-spann.. Så vi får väl vänta ett tag till på att flera "medvetanden" har kommit till en viss insikt!

Posted on: 2006/8/8 4:30
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Tack så mycket NoMoreWar.

Men visst är det tydligt att medvetandet vaknar i en stor grad, runt om oss.

Posted on: 2006/8/8 15:14
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Quote:

BiReal wrote:
Tack så mycket NoMoreWar.

Men visst är det tydligt att medvetandet vaknar i en stor grad, runt om oss.

Visst är det helt grymt när man börjar tänka på andra krafter än ekonomi och politik.
Man har väl inte gjort frivolter av hans siande. Men bortsett från det, så är det ganska tungt.
Lev väl.

Posted on: 2006/8/8 16:35
Mitt svar på Bodströmsamhället:
Bli kriminell nu! snart kan det vara försent.

See User information
Om man ser hur dom vaknar till i rask takt i USA så tror och hoppas jag att detta händer även i Sverige inom kort, för tiden är knapp..

Spekulerar lite om att denna höst kommer att bli spännande i såväl Sverige såsom i USA, med bl.a. val till vänster och höger.

Tror att en hel del sanningar kommer att dyka upp i massmedia, det är lixom rätt tid för det, även om jag personligen tycker att det har tagit aldeles för lång tid! Hoppas det sitter "vakna/medvetna" människor på bra positioner inom massmedia som kan få fram lite till viktig info till allmänheten...

Posted on: 2006/8/8 17:13

/Benjamin Franklin

See User information
Ja november 2006 talas det mycket om.
Men jag tycker att jag ser det hela tiden iaf i mitt umgänge. en efter en kommer de med djupa frågor och tankar.
Tjejer som inte har gjort nått annat en festat och shoppat. kommer fram till mig och säger t.ex: jag tittade på stjärnorna igår, och fick en känsla av att nått stort är påväg att hända i världen..

Liksom whaaaat? när i helevete började du bry dig och tänka.

Posted on: 2006/8/8 17:17

See User information
Allvarligt BiReal har dom tjejjerna gjort det? Fan vad skönt att folk i din omgivning börjar tänka lite..

Och vad kul att dom känner att nåt skall hända ;) !

Posted on: 2006/8/8 18:45

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper