vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 8 9 10 (11) 12 13 14 ... 19 »

Re: 911 mysteries debunkad och klar

See User information
Det finns redan åtminstående 2 amerikaner som brukar posta på detta forum. Inte någon av dem tror på "sin" regering. Här är fler amerikaner som du vill antyda är knäppskallar och minoritet.

Impeach Bush Poll:
408,667 responses
http://www.msnbc.msn.com/id/10562904

9/11 Inside Job Poll
http://www.angus-reid.com/polls/index ... ion/viewItem/itemID/13469
Comment: If 30 per cent are virtually oblivious to the event itself, and 36 per cent believe government complicity enabled the attack, then that leaves only 34 per cent of Americans who actually believe the official version of events.

Posted on: 2007/1/25 20:52
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Det finns redan åtminstående 2 amerikaner som brukar posta på detta forum. Inte någon av dem tror på "sin" regering. Här är fler amerikaner som du vill antyda är knäppskallar och minoritet.

Impeach Bush Poll:
408,667 responses

9/11 Inside Job Poll
Comment: If 30 per cent are virtually oblivious to the event itself, and 36 per cent believe government complicity enabled the attack, then that leaves only 34 per cent of Americans who actually believe the official version of events.

pssst ,,El . S o Zink kanske vill ringa alla dessa 400.000 och bekräfta att de e folie-hattar hela bunten ,,,viva el grande Lögnen

Posted on: 2007/1/25 20:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nejdå, det är för avancerat. Vad de vill göra är pappegoja CENTCOMs PsyOps propaganda och CIAs News You Can Use.

Posted on: 2007/1/25 21:02
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson

See User information
Quote:

V4V wrote:
Quote:

BuckFush wrote:

Impeach Bush Poll:
408,667 responses

9/11 Inside Job Poll

pssst ,,El . S o Zink kanske vill ringa alla dessa 400.000 och bekräfta att de e folie-hattar hela bunten ,,,viva el grande Lögnen

Det bor nästan 300 000 000 människor i USA och 400 000 av dessa tror inte på den officiella historien, vi snackar alltså om 0.1% av befolkningen OK alla kan kanske inte tala för sig så även om vi bara räknar på 150 000 000 av befolkningen så är det fortfarande bara 0.2% som inte tror på den för mig riktiga historien. Jag trodde faktiskt att det skulle vara fler som trodde att 9/11 skulle vara en konspiration.

Posted on: 2007/1/25 21:21

See User information
Quote:

think4yourself wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:
Quote:

V4V wrote:
Nej ... jag låter EL SU o Zink stå för skitsnacket . Oj du tog mig visst ordagrandt . Konstigt jag ser ett mönster i detta .........

Låt säja då ,,så att du förstår . Han ingick i en bataljon där 12 pers inte kom hem till sina resp . Och det fick huka sig för att inte träffas av splitter ,,dem som klarade sig ut därifrån VITTNADE om nåt som LÄT som en B.O.M.B ( känns detta också igen). Tur för han att de inte hamnade med Oliver Stone o Cage under rasmassorna .....

Men jag låter hälsa från dig att du tycker hans berättelse är SKITSNACK . Det får vi allefall i enorm mängd dagligen från CNN o RAP-ort ... hahahahah patetiskt att måste förklara mig för dig egentligen

ÅTERIGEN.....lät som en bomb, behöver det vara en bomb då, undra hur många gånger vi ha diskuterat det? Jag vill se bevis men ni har svårt att visa några och NEJ bilderna som några har kastat upp här bevisar INTE att det var smält stål.

Undra hur det lät när Titanic körde rakt in i ett isberg, det kanske var en bomb på den båten?

Förresten kan du inte bjuda in din amerikanska kompis in hit? Skulle vara intressant att diskutera detta med en amerikan.

Det är alla dokumenterade rapporter från brandmän och räddningsarbetare om smält stål under WTC 1 , 2 och 7 som är de bästa bevisen , inte bilderna.
http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=3954&forum=4

Jag vet att de har sagt att det ser ut som smält stål, men tog de sörjan som de såg till ett labb för att se om det var stål eller inte? Som vi alla vet så säger även många vittnen att det lät som att de sprängde WTC.....jag tar det igen LÄT SOM....kan det vara så att brandmännen trodde att det SÅG UT SOM stål när de såg sörjan? Fortfarande, fram med bevis som att de tog sörjantill ett labb för undersökning och uträkningar att det var stål de såg.

Posted on: 2007/1/25 21:25

See User information
Quote:

elsueco77 wrote:
Quote:

V4V wrote:
Quote:

BuckFush wrote:

Impeach Bush Poll:
408,667 responses

9/11 Inside Job Poll

Det bor nästan 300 000 000 människor i USA och 400 000 av dessa tror inte på den officiella historien, vi snackar alltså om 0.1% av befolkningen OK alla kan kanske inte tala för sig så även om vi bara räknar på 150 000 000 av befolkningen så är det fortfarande bara 0.2% som inte tror på den för mig riktiga historien. Jag trodde faktiskt att det skulle vara fler som trodde att 9/11 skulle vara en konspiration.
syrgas doktorn syrgas............

Posted on: 2007/1/25 21:26
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
elsueco77, vilket spån du är.

"408,667 responses" betyder antalet (deltagande i undersökningen) tillfrågade, inte antal "konspirations teoretiker" / USAs totala befolkning.

Dessutom så löd frågan i undersökningen: Bör Bush ställas inför riksrätt och avsättas och utav 408,667 tyckte 87% av dessa JA.

Posted on: 2007/1/25 22:03

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
elsueco77, vilket spån du är.

"408,667 responses" betyder antalet (deltagande i undersökningen) tillfrågade, inte antal "konspirations teoretiker" / USAs totala befolkning.

De är inte utvalda och tillfrågade utan det är en web-poll där urvalet inte kontrolleras och därmed inte kan antas vara representativt för befolkningen som helhet.
Dessutom gällde inte frågan om Bush arrangerat 9/11-attacken.

Posted on: 2007/1/25 22:12

See User information
Hmm, du menar då att du kan hitta 408 667 unika IP nummer och att standard avikelsen inte skulle vara i det närmaste 0 och 87% av dem skulle bara få för sig att man borde avsätta presidenten, helt utan orsak och i synnerhet när de ligger i "krig".

Skulle Amerikanska staten säga att Elvis flög en varmluftsballong till Mars, där han nu mer lever så skulle du tro på det med.

Posted on: 2007/1/25 22:18

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Hmm, du menar då att du kan hitta 408 667 unika IP nummer och att standard avikelsen inte skulle vara i det närmaste 0 och 87% av dem skulle bara få för sig att man borde avsätta presidenten, helt utan orsak och i synnerhet när de ligger i "krig".

Skulle Amerikanska staten säga att Elvis flög en varmluftsballong till Mars, där han nu mer lever så skulle du tro på det med.

Nej jag menar snarare att vad man tycker i frågan påverkar hur troligt det är att man kommer att delta i omröstningen.

Fattar du inte att det är de som hatar honom som länkar till omröstningen på sina hemsidor och på detta sätt får andra som hatar honom att rösta? Att länken postades i den här tråden är ett exempel på det.

Posted on: 2007/1/25 22:26

See User information
Och hur många tror du har god anledning att just hata honom? Folk kanske inte vill ha:

fejk terror, halliburton koncentrationsläger, totalt avskaffande av alla medborgliga rättigheter, nord amerikansk union, amnesti för 30 miljoner illegala invandrare och ett gäst arbetar program för 30 miljoner till, allmän värnplikt för att malas ned i en köttkvarn i mellanösten. Jag skulle nog tro att 87%+ inte har någon lust med det hela.

Posted on: 2007/1/25 22:46

Anonym
Quote:

sale wrote:
zink skrev:Man brukar vilket vi kritiker håller på med och som har skapa irritationer kräva att de som vill lägga till orsaker till en händelse har bevisbördan inte de som redan godkänner den utredning som redan är gjord. Jag frågar er???Å varför gäller inte detta på Guanntanamo Bay???va?

Ska jag se det att du bara ställer en motfråga som att jag har helt rätt om WTC?

Att dra in Guanntanamo Bay anser jag inte ens är lika. Vad är det för bevis som är ute och seglar med Guanntanamo Bay? Det flesta har åsikten att USA går helt emot alla internationella regler med att ha fångar som anklagas för saker de inte ens kan försvar sig med. USA ser tyvärr de inte ens som krigsfångar utan kombatanter. Citat från Bush.

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Och hur många tror du har god anledning att just hata honom? Folk kanske inte vill ha:

fejk terror, halliburton koncentrationsläger, totalt avskaffande av alla medborgliga rättigheter, nord amerikansk union, amnesti för 30 miljoner illegala invandrare och ett gäst arbetar program för 30 miljoner till, allmän värnplikt för att malas ned i en köttkvarn i mellanösten. Jag skulle nog tro att 87%+ inte har någon lust med det hela.

Jag har inte sagt att Bush är en bra president, men resultatet från en webpoll kan man kasta i papperskorgen.

Läs här om du vill se mer tillförlitlig statistik om vad USA:s befolkning tycker om Bush som president.
http://www.pollingreport.com/BushJob.htm

Snygg grafik: http://www.hist.umn.edu/~ruggles/Approval.htm

Posted on: 2007/1/25 22:53

See User information
På botten av sidan.

"Table excludes organizations (e.g., Harris, Zogby) that use a scale other than approve/disapprove."

Posted on: 2007/1/25 23:11

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
På botten av sidan.

"Table excludes organizations (e.g., Harris, Zogby) that use a scale other than approve/disapprove."

Och det är helt rimligt att 87 % vill avsätta honom och ställa honom inför rätta samtidigt som 30-35 % ger "approve" som betyg på hans arbete?

Posted on: 2007/1/25 23:14

Anonym
Quote:

V4V wrote:
[
heheheh ,,ZINK !! fin film du ( länkade naturligtvis ,,bra att du inte CITERADE för mycket denna gång iallefall . Och skall vi ta filmen då som du skickade ,, FULL MED LÖGN ,,för som sagt VAR VA DA USA AIRFORCE denna dag . Dessa stolta silverfärgade maskiner som fick mig att vilja bli Top-gun efter att jag såg den filmen . Kom inte så säj att du stödjer dig på dessa flight-scramble times de STOLT presenterade i detta 45 min långa skämt . Det är alltid så ,,är det inte testbild-avbrott som i vissa rullar som finns . Så är det ALLTID en som förlöjligar sig på andras bekostnad . Jag ringde polaren igår i NYC ,,han lät hälsa till dig att ( alla vet vad som hände den dagen ,,INKl de som kom ut levande . Men Zink ,,hold tight om lögnen . Du kanske vill åka en tripp till Irak när du ändå håller på och kollar om det finns WMD . eller varför inte en charter till G-timo där det verkar härligare än en grisfest på Mallis .

Stay hard and strong ,,du ger mig inga fakta ,,du ger mig skit-filmer med avbrott och pajaser som levererar dynga till dem som försöker få reda på sanningen . För de gav sig på Zogby poll institute ( while they were at it ) .

Jag zink har inte länkat till någon film.

Jag antar att återigen har jag zink och zpz eller zpz2 blivit hopblandade.

Jag börjar faktiskt undra över intelligensnivån på dem som kan blanda ihop två användare bara för de börjar på ”z”

Eller är de så konspirationsteorier kokas ihop De räcker ned ”z” så är det samma person. Vi är två olika personer vilket micro kan intyga på loggarna till våra inlägg.

Själv klickar jag på era användarnamn för att på den lista som dyker upp se hur ni argumenterar
.

See User information
Problemet med "din" lista med undersökningar är att de är lika fabricerade, ungefär som valen i USA med elektroniska rösträkningsmaskiner. Lamesteam media, lol.

Posted on: 2007/1/25 23:22

Anonym
Quote:

BuckFush wrote:
Ja, det är ju dom där beräkningarna som antar att luften går nedåt igenom betonggolven och inte ut på sidorna för varje våningsplan.

Smart, kan man inte bygga en skyskrapa så hög så att när man kollapsar den med lite flygfotogen så kommer den att flyga iväg till månen?

Oj. Jag trodde alla skulle fatta att man inte kan pressa ut luft med 300-900 m/s strömningshastighet i springan där den övre delen rasar in i den undre utan att luft då måste tränga ut på flera andra ställen.

Sedan hade faktiskt WTC 1 och 2 hisskackt och trappor så luft kunde tränga mellan våningarna.

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Problemet med "din" lista med undersökningar är att de är lika fabricerade, ungefär som valen i USA med elektroniska rösträkningsmaskiner. Lamesteam media, lol.

ojojoj.. jasså ALLA dessa är fabricerade, där ser man, ja ska man hitta på konspirationsteorier är det bäst att ta i ordentligt, givetvis fabricerar bush-kritiska media som t.ex. Washington Post fabricerade siffror för att stödja honom. Detta trots att vem som helst kan avslöja det hela genom att presentera en äkta korrekt utförd poll.

Att jag inte tänkte på det, detta är ju självklart, givetvis kan inte en webpoll ge ett icke-representativt resultat, nej, statistikprofessorn BushFuck han har koll på det här han.

Sen kan man fråga sig hur du får ihop det hela med att NBC som fabricerat dessa felaktiga approval-siffror, inte har fejkat web-pollen du refererade till.... menmen, finns nog en bra anledning till det också.

Posted on: 2007/1/25 23:30

See User information
så du /ni tycker att ett hus är mera värt än mänskligarättigheter är mindre värda..?Att jag drar in GT är att din polare EL.. drar upp IRA finns inte dom Han har missat att det står för Irish Republican Army, IRA, desutom drar han in titanic i ett inlägg i dag ;Å ni foliehattar snackar luft ,,den röken ni ser är inte brandrök utan (plastma) heta gaser,,,,

Posted on: 2007/1/25 23:33

See User information
"Jag zink har inte länkat till någon film.

Jag antar att återigen har jag zink och zpz eller zpz2 blivit hopblandade.

Jag börjar faktiskt undra över intelligensnivån på dem som kan blanda ihop två användare bara för de börjar på ”z”

Eller är de så konspirationsteorier kokas ihop De räcker ned ”z” så är det samma person. Vi är två olika personer vilket micro kan intyga på loggarna till våra inlägg.

Själv klickar jag på era användarnamn för att på den lista som dyker upp se hur ni argumente"

Det är riktigt illa om ni inte är samma person.
Fast kraven är väl inte så höga på webbdebunkare.
Ni är ju sorglig.

Posted on: 2007/1/25 23:33
Att se är inte att förstå

Anonym
Mm Bush som världens mest hatade man lever farligt.

Men så länge han har makten är han säker.(tror han)

Kanske han är säker om han flyttar til månen eller Dyl.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

BuckFush wrote:
Ja, det är ju dom där beräkningarna som antar att luften går nedåt igenom betonggolven och inte ut på sidorna för varje våningsplan.

Smart, kan man inte bygga en skyskrapa så hög så att när man kollapsar den med lite flygfotogen så kommer den att flyga iväg till månen?

Oj. Jag trodde alla skulle fatta att man inte kan pressa ut luft med 300-900 m/s strömningshastighet i springan där den övre delen rasar in i den undre utan att luft då måste tränga ut på flera andra ställen.

Sedan hade faktiskt WTC 1 och 2 hisskackt och trappor så luft kunde tränga mellan våningarna.
om du tar på dig glasögonen så ser du/ni att allt material hammnar utan för , Hur kommer det sig att det blir tyngre å tyngre fast allt är sönder klippt Söndresprängt, utom wtc 7......Fresten var tog allt guld vägen dom hade GULD i källaren vem sitter på det??

Posted on: 2007/1/25 23:36

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

sale wrote:
zink skrev:Man brukar vilket vi kritiker håller på med och som har skapa irritationer kräva att de som vill lägga till orsaker till en händelse har bevisbördan inte de som redan godkänner den utredning som redan är gjord. Jag frågar er???Å varför gäller inte detta på Guanntanamo Bay???va?

Ska jag se det att du bara ställer en motfråga som att jag har helt rätt om WTC?

Att dra in Guanntanamo Bay anser jag inte ens är lika. Vad är det för bevis som är ute och seglar med Guanntanamo Bay? Det flesta har åsikten att USA går helt emot alla internationella regler med att ha fångar som anklagas för saker de inte ens kan försvar sig med. USA ser tyvärr de inte ens som krigsfångar utan kombatanter. Citat från Bush.
Du får tycka att du har rätt det kakar jag på fullständigt,,Men detta är ingen mot fråga utan en tung fråga som kräver svar;; Vem tjänade på 911 Var det BIN eller Bush vad anser du /ni ser fram emot svar från er alla..El,z,z2

Posted on: 2007/1/25 23:47

« 1 ... 8 9 10 (11) 12 13 14 ... 19 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper