Vakencorner
|
Re: 911 mysteries debunkad och klar
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det finns redan åtminstående 2 amerikaner som brukar posta på detta forum. Inte någon av dem tror på "sin" regering. Här är fler amerikaner som du vill antyda är knäppskallar och minoritet.
Impeach Bush Poll: 408,667 responses http://www.msnbc.msn.com/id/10562904 9/11 Inside Job Poll http://www.angus-reid.com/polls/index ... ion/viewItem/itemID/13469 Comment: If 30 per cent are virtually oblivious to the event itself, and 36 per cent believe government complicity enabled the attack, then that leaves only 34 per cent of Americans who actually believe the official version of events.
Posted on: 2007/1/25 20:52
|
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
pssst ,,El . S o Zink kanske vill ringa alla dessa 400.000 och bekräfta att de e folie-hattar hela bunten ,,,viva el grande Lögnen
Posted on: 2007/1/25 20:58
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Det bor nästan 300 000 000 människor i USA och 400 000 av dessa tror inte på den officiella historien, vi snackar alltså om 0.1% av befolkningen OK alla kan kanske inte tala för sig så även om vi bara räknar på 150 000 000 av befolkningen så är det fortfarande bara 0.2% som inte tror på den för mig riktiga historien. Jag trodde faktiskt att det skulle vara fler som trodde att 9/11 skulle vara en konspiration.
Posted on: 2007/1/25 21:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag vet att de har sagt att det ser ut som smält stål, men tog de sörjan som de såg till ett labb för att se om det var stål eller inte? Som vi alla vet så säger även många vittnen att det lät som att de sprängde WTC.....jag tar det igen LÄT SOM....kan det vara så att brandmännen trodde att det SÅG UT SOM stål när de såg sörjan? Fortfarande, fram med bevis som att de tog sörjantill ett labb för undersökning och uträkningar att det var stål de såg.
Posted on: 2007/1/25 21:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/1/25 21:26
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
elsueco77, vilket spån du är.
"408,667 responses" betyder antalet (deltagande i undersökningen) tillfrågade, inte antal "konspirations teoretiker" / USAs totala befolkning. Dessutom så löd frågan i undersökningen: Bör Bush ställas inför riksrätt och avsättas och utav 408,667 tyckte 87% av dessa JA.
Posted on: 2007/1/25 22:03
|
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
De är inte utvalda och tillfrågade utan det är en web-poll där urvalet inte kontrolleras och därmed inte kan antas vara representativt för befolkningen som helhet. Dessutom gällde inte frågan om Bush arrangerat 9/11-attacken.
Posted on: 2007/1/25 22:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hmm, du menar då att du kan hitta 408 667 unika IP nummer och att standard avikelsen inte skulle vara i det närmaste 0 och 87% av dem skulle bara få för sig att man borde avsätta presidenten, helt utan orsak och i synnerhet när de ligger i "krig".
Skulle Amerikanska staten säga att Elvis flög en varmluftsballong till Mars, där han nu mer lever så skulle du tro på det med.
Posted on: 2007/1/25 22:18
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej jag menar snarare att vad man tycker i frågan påverkar hur troligt det är att man kommer att delta i omröstningen. Fattar du inte att det är de som hatar honom som länkar till omröstningen på sina hemsidor och på detta sätt får andra som hatar honom att rösta? Att länken postades i den här tråden är ett exempel på det.
Posted on: 2007/1/25 22:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Och hur många tror du har god anledning att just hata honom? Folk kanske inte vill ha:
fejk terror, halliburton koncentrationsläger, totalt avskaffande av alla medborgliga rättigheter, nord amerikansk union, amnesti för 30 miljoner illegala invandrare och ett gäst arbetar program för 30 miljoner till, allmän värnplikt för att malas ned i en köttkvarn i mellanösten. Jag skulle nog tro att 87%+ inte har någon lust med det hela.
Posted on: 2007/1/25 22:46
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ska jag se det att du bara ställer en motfråga som att jag har helt rätt om WTC? Att dra in Guanntanamo Bay anser jag inte ens är lika. Vad är det för bevis som är ute och seglar med Guanntanamo Bay? Det flesta har åsikten att USA går helt emot alla internationella regler med att ha fångar som anklagas för saker de inte ens kan försvar sig med. USA ser tyvärr de inte ens som krigsfångar utan kombatanter. Citat från Bush. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har inte sagt att Bush är en bra president, men resultatet från en webpoll kan man kasta i papperskorgen. Läs här om du vill se mer tillförlitlig statistik om vad USA:s befolkning tycker om Bush som president. http://www.pollingreport.com/BushJob.htm Snygg grafik: http://www.hist.umn.edu/~ruggles/Approval.htm
Posted on: 2007/1/25 22:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
På botten av sidan.
"Table excludes organizations (e.g., Harris, Zogby) that use a scale other than approve/disapprove."
Posted on: 2007/1/25 23:11
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och det är helt rimligt att 87 % vill avsätta honom och ställa honom inför rätta samtidigt som 30-35 % ger "approve" som betyg på hans arbete?
Posted on: 2007/1/25 23:14
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag zink har inte länkat till någon film. Jag antar att återigen har jag zink och zpz eller zpz2 blivit hopblandade. Jag börjar faktiskt undra över intelligensnivån på dem som kan blanda ihop två användare bara för de börjar på ”z” Eller är de så konspirationsteorier kokas ihop De räcker ned ”z” så är det samma person. Vi är två olika personer vilket micro kan intyga på loggarna till våra inlägg. Själv klickar jag på era användarnamn för att på den lista som dyker upp se hur ni argumenterar . |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Problemet med "din" lista med undersökningar är att de är lika fabricerade, ungefär som valen i USA med elektroniska rösträkningsmaskiner. Lamesteam media, lol.
Posted on: 2007/1/25 23:22
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Oj. Jag trodde alla skulle fatta att man inte kan pressa ut luft med 300-900 m/s strömningshastighet i springan där den övre delen rasar in i den undre utan att luft då måste tränga ut på flera andra ställen. Sedan hade faktiskt WTC 1 och 2 hisskackt och trappor så luft kunde tränga mellan våningarna. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ojojoj.. jasså ALLA dessa är fabricerade, där ser man, ja ska man hitta på konspirationsteorier är det bäst att ta i ordentligt, givetvis fabricerar bush-kritiska media som t.ex. Washington Post fabricerade siffror för att stödja honom. Detta trots att vem som helst kan avslöja det hela genom att presentera en äkta korrekt utförd poll. Att jag inte tänkte på det, detta är ju självklart, givetvis kan inte en webpoll ge ett icke-representativt resultat, nej, statistikprofessorn BushFuck han har koll på det här han. Sen kan man fråga sig hur du får ihop det hela med att NBC som fabricerat dessa felaktiga approval-siffror, inte har fejkat web-pollen du refererade till.... menmen, finns nog en bra anledning till det också.
Posted on: 2007/1/25 23:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
så du /ni tycker att ett hus är mera värt än mänskligarättigheter är mindre värda..?Att jag drar in GT är att din polare EL.. drar upp IRA finns inte dom Han har missat att det står för Irish Republican Army, IRA, desutom drar han in titanic i ett inlägg i dag ;Å ni foliehattar snackar luft ,,den röken ni ser är inte brandrök utan (plastma) heta gaser,,,,
Posted on: 2007/1/25 23:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
"Jag zink har inte länkat till någon film.
Jag antar att återigen har jag zink och zpz eller zpz2 blivit hopblandade. Jag börjar faktiskt undra över intelligensnivån på dem som kan blanda ihop två användare bara för de börjar på ”z” Eller är de så konspirationsteorier kokas ihop De räcker ned ”z” så är det samma person. Vi är två olika personer vilket micro kan intyga på loggarna till våra inlägg. Själv klickar jag på era användarnamn för att på den lista som dyker upp se hur ni argumente" Det är riktigt illa om ni inte är samma person. Fast kraven är väl inte så höga på webbdebunkare. Ni är ju sorglig.
Posted on: 2007/1/25 23:33
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mm Bush som världens mest hatade man lever farligt.
Men så länge han har makten är han säker.(tror han) Kanske han är säker om han flyttar til månen eller Dyl. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/1/25 23:36
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/1/25 23:47
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login