vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Bilar som går på vatten
#1


See User information
Någon annan som sett alla filmer på youtube med bilar som går på vatten, alltså vatten som bränsle.

Är så upptagen med jobb och annat, men är litet med i greenpeace. Tänkte försöka hitta någon som kan bygga en sådan bil och se om gp kan sponsra dem. Eller ha en sådan bil själv vore inte fel :) ..

Har sett både sådana som säger sig få vägtas från vattnet. Någon som vatten i en gasform som går att förbränna. Har t o m sett inslag på fox news och litet större kanaler.

Om någon vet mera hör gärna av. Rätt så mycket uppståndelse över något som kallas joe cell med.

Rätt så lätt att google eller kolla på youtube.

Posted on: 2007/1/26 12:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Bilar som går på vatten
#2
Du ska få lite länkar som jag har på ämnet:
http://www.byronnewenergy.com
http://www.joecellenergy.com

Det sägs att några personer har fått sina Joe Cells att driva bilar utan ytterligare bränsletillförsel och att de har blivit skrämda till tystnad av mystiska "men in black".
Ytterligare ett antal säger sig ha drastiskt sänkt bensinförbrukningen genom att köra bilarna på bensin/Joe Cell.. Och mängder av folk expereminterar med Joe Cell i sina hem. Det finns en Yahoogrupp för Joe Cell som är ganska aktiv.
Men än så länge inga "hard evidence".. Hoppas verkligen att det kommer snart. Om inte Joe Cell är "the Holy Grail" så kommer allmänheten att få kunskap om någon annan typ av fri energikälla inom kort, är min gissning.
Och eliten desinformerar och hånar....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#3


See User information
Nej, du kan inte utvinna kemisk energi från vatten eftersom det är det är det tillståndet med väte och syre som innehåller minst kemisk energi.
Förbränner man väte och syre får man vatten och energi, och för att splittra samma mängd vatten att bli väte och syre så måste man tillföra minst lika mycket energi som frigjordes vid förbränningen.

Posted on: 2007/1/26 19:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#4


See User information
Quote:

zpz2 wrote:
Nej, du kan inte utvinna kemisk energi från vatten eftersom det är det är det tillståndet med väte och syre som innehåller minst kemisk energi.
Förbränner man väte och syre får man vatten och energi, och för att splittra samma mängd vatten att bli väte och syre så måste man tillföra minst lika mycket energi som frigjordes vid förbränningen.


zpz - du ser tillvaron som något fysiskt bara - då kan du aldrig förstå saker som UFO, eller "effekter" av energifrigörelse/hopp mellan subatomära nivåer och fysisk nivå.

Se denna tråd också om vatten:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=flat&order=ASC&start=10

Filmen med Maussan visar också att UFO finns!

Posted on: 2007/1/26 19:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#5


See User information
Quote:

novax wrote:

zpz - du ser tillvaron som något fysiskt bara - då kan du aldrig förstå saker som UFO, eller "effekter" av energifrigörelse/hopp mellan subatomära nivåer och fysisk nivå.

Jo det är just det jag förstår. Verkar inte så lyckat att försöka förstå fysikaliska förlopp utan att tänka i termer av fysik.

Du vet att det är fysik även på subatomär nivå va?
http://en.wikipedia.org/wiki/Standard_model

Posted on: 2007/1/26 19:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#6


See User information
Quote:

zpz2 wrote:
Quote:

novax wrote:

zpz - du ser tillvaron som något fysiskt bara - då kan du aldrig förstå saker som UFO, eller "effekter" av energifrigörelse/hopp mellan subatomära nivåer och fysisk nivå.

Jo det är just det jag förstår. Verkar inte så lyckat att försöka förstå fysikaliska förlopp utan att tänka i termer av fysik.

Du vet att det är fysik även på subatomär nivå va?
http://en.wikipedia.org/wiki/Standard_model


hehe... självklart, om man vill se det så så.

Då kommer vi att finna att de lagarna "science" anammat inte kan förklara speciellt mycket, utan mer det som rör sig på den frekvensnivå, eller vad man ska säga, som vår hjärna fungerar utifrån, eller det spektrat - som även automagiskt är hela den materiella vetenskapen, och dess framtagande av olika instrument, analysmetoder, observationsteorier och modeller mm.

Science kommer aldrig att kunna förklara storheten i kosmos, utan kommer för alltid att avlägsna sig från sanningen - för den utgår från en felaktig grund. Den kan bara anammma, "bekräfta" och säga "är bevisat" det som är i dess förlängning utifrån den nivå den befinner sig på, där som vi är och har vårt medvetande - det som de kan "se" som inte är enligt deras konsensus-fjutt, men som ändå finns - det får andra då kallas övernaturligt, oförklarligt, det finns inte osv osv.

Men hade de bara tillåtit att det som sedan länge redan faktiskt framkommit fick komma upp på bordet - då hade vi haft en helt annat och mänsklig science idag.

Till exempel så borde Cleve Backster forskningsresultat medfört att det var en helt annan utbildning - och vi skulle egentligen ha en helt annan syn på livet, och vad livet kanske är. Växter har "känslor" och kommunicerar, de kanske står "högre" än människan"

Posted on: 2007/1/26 20:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#7


See User information
att få ut syrgas och vätgas ur vatten är inte svårt, de är bara att kopla två plåtar eller elektroder till ett batteri på minst 12volt eller om de va 24volt... så börjar de bubbla upp gaserna, väte från minus polen och syre från plus om ja inte mins fel.. :P

problemet är bara att få ut tillräckligt mycke för att kunna köra på de... men man kan pilla med frkvenser och grejer för att öka produktionen..

Har för mig att matrialet man använder i en Joe Cell ska va lite knepigt att använda, får inte komma nära viss elektronik å grejer..

Jag har gort lite väte/syrgas hemma i garaget men med bara två ståltrådar som elektroder och en 24volts likstöms transformator men tog ca 5-10min att få tillräckligt med gas för att få till en smäll :P

Posted on: 2007/1/26 22:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#8


See User information
jag vill spy..

Posted on: 2007/1/26 23:06
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Bilar som går på vatten
#9
Mmm det är löjligt enkelt att producera gas från vatten så sant så sant.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#10


See User information
kollade lite om Cleve Backster men hans resultat tycks inte vara så pålitliga eftersom ingen kunna återskapa dom och det fannas många faktorer som kunde påvärka hans resultat.

Dock tror jag att tanken är väldigt kraftfull och kan påvärka väldigt mycket mer än många tror.. men men..

Posted on: 2007/5/3 23:34
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#11


See User information
Quote:

Mini wrote:
kollade lite om Cleve Backster men hans resultat tycks inte vara så pålitliga eftersom ingen kunna återskapa dom och det fannas många faktorer som kunde påvärka hans resultat.

Dock tror jag att tanken är väldigt kraftfull och kan påvärka väldigt mycket mer än många tror.. men men..


Det är väl inget med det att "tanken är väldigt kraftfull" - det låter som koncept... från New Age och skrymt - och inte heller är det med det att "påverka" - Backster visade på att växter självfallet har ett medvetande. Det finns inget sådant som att en tanke transporteras...

Vad är det man säger... katten vet allt man inte säger...

Allt är medvetande - människan är det dummaste - hon skyr inga medel och söker på de mest besynnerliga vägar - helt stupid.

Kan ni tänka er en Ek som kopplar på strömmen... eller håller helande kristaller (new Agaare kallar dem för det...).

Alla kan upprepa Backsters forskning.

"Människor" kommer nog att söka efter "bot" i det yttre tills mattan dras undan, och det inte finns någon yttre verklighet för en längre. Bortsopad själ...

Posted on: 2007/5/3 23:43
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#12


See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

Mini wrote:
kollade lite om Cleve Backster men hans resultat tycks inte vara så pålitliga eftersom ingen kunna återskapa dom och det fannas många faktorer som kunde påvärka hans resultat.

Dock tror jag att tanken är väldigt kraftfull och kan påvärka väldigt mycket mer än många tror.. men men..


Det är väl inget med det att "tanken är väldigt kraftfull" - det låter som koncept... från New Age och skrymt - och inte heller är det med det att "påverka" - Backster visade på att växter självfallet har ett medvetande. Det finns inget sådant som att en tanke transporteras...

Vad är det man säger... katten vet allt man inte säger...

Allt är medvetande - människan är det dummaste - hon skyr inga medel och söker på de mest besynnerliga vägar - helt stupid.

Kan ni tänka er en Ek som kopplar på strömmen... eller håller helande kristaller (new Agaare kallar dem för det...).

Alla kan upprepa Backsters forskning.

"Människor" kommer nog att söka efter "bot" i det yttre tills mattan dras undan, och det inte finns någon yttre verklighet för en längre. Bortsopad själ...


jo ja håller med dig, men rent allmänt har en tanke inte mycke makt.

Ska ta å testa på nån blomma med multimetern imorn :P tror nog den är för grov för att visa nått men iaf..

Jag tror på att man borde kunna kontrolera och påvärka precis vad som hellst med tanken, både fysiskt och mentalt/andligt..

i övrigt är mänsikan den dummaste art på denna planet..

Posted on: 2007/5/3 23:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Bilar som går på vatten
#13
Det sistnämnda är helt korrekt men det näst sist nämnda, WTF. En blomma kommer inte att hjälpa din bränsleförbrukning, lika lite som "eco-driving", får jag fråga vart ifrån man får sådana idéer för jag skulle gärna prova dessa droger. (Skämt, inte illa menat)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#14


See User information
Har kollat in lite snabbt på detta efter jag träffat en snubbe som var övertygad om att detta var århundradets cover-up.

Det är ju som zpz säger att det går åt mer energi till att separera vätet och syret än man får ut när man förbränner gasen.

Men sen har vi en snubbe vid namn Stanley Meyer som sa sig ha konstruerat en vattenbränslecell som inte kräver lika mycket energi vid separeringen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Water_fuel_cell

Stanley Meyer råkade dö helt plötsligt efter ett resturangbesök vilket ledde till konspirationsteorier om att det var oljebolagen som mördade honom. Har ingen aning om hur det ligger till egentligen. Den som vill veta får antagligen laborera med detta själv.

Posted on: 2007/7/6 16:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#15


See User information
Film om Stanley Meyers och hans uppfinning.

En kort film om hans vattendrivna bil

Posted on: 2007/8/19 14:57
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#16


See User information
Stanley Meyer konstruerade en bil som faktiskt gick på vatten . han blev mördad . googla namnet så hittar du länkar med filmer .

I Frankrike finns det bilar som går på komprimerad luft .

http://www.aci-multimedia.net/bio/voiture_air_comprime.htm

Posted on: 2007/8/28 7:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Bilar som går på vatten
#17
Bilar kan väl inte gå? Om de inte har ben förstås!

De tar väl sig fram via hjul som rullar!


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#18


See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Bilar kan väl inte gå? Om de inte har ben förstås!

De tar väl sig fram via hjul som rullar!



Haha, nice one

Posted on: 2007/8/30 10:26
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#19


See User information
hittade denna sidan (http://www.thejoecell.com/) där han förklarar hur en joe cell antaligen fungerar, ja gillar hans förklaring och den värkar vettig... måste hitta lite orgone snart så ja kan bygga en egen cell... men kanske får bli en mo-joe cell ist :P tycks funka lite bättre...

men ska prova å leka med Lord Kelvins åsksur imorn så länge.. ;)

edit: läste precis klart på sidan och om ja inte fattat fel använder man bara orgonet till att isolera cellen så den inte kortsluter sig själv när den fått upp en större laddning... om det är så borde det ju funka lika bra att använda vilken annan noll ledare som helst, så länge den inte kan bygga upp eller stransportera statisk elektrisitet... nån som tror det skulle funka med porslin?

edit2:

har läst runt lite mer nu och orgonet används tydligen BARA för att isolera den innre minus/plus laddade polen mot dom nagativa och dessa i sin tur mot den yttre!

En av dom första som byggde en fungeradnde cell anvädna tydligen UHMW plast, dvs nylonplast/termoplast! :D
http://www.sdplastics.com/uhmw.html

Posted on: 2007/9/7 0:24

Edited by Mini on 2007/9/7 0:52:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#20


See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Nej, du kan inte utvinna kemisk energi från vatten eftersom det är det är det tillståndet med väte och syre som innehåller minst kemisk energi.
Förbränner man väte och syre får man vatten och energi, och för att splittra samma mängd vatten att bli väte och syre så måste man tillföra minst lika mycket energi som frigjordes vid förbränningen.


då kan man ju stoppa upp supraledarforskningen i arslet eftersom den blir ju helt betydelselös och kommer aldrig att funka.

Posted on: 2007/10/14 0:44
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#21


See User information
Har läst runt änu mer sen sist jag skrev här nu...

Att köra en bil på vätgas som man produserar genom elektrolys blir JÄVLIGT svårt om inte omöjligt. Stanley Meyers väte cell kan ha "råkat" blir som en joe cell och isf kör man på laddade atomer eller nått vilket tydligen resulterar i IMPLUTION alltså motsatsen till explotion som vi driver våra motorer med idag.

Angående Joe Cellen så är ogone inget ämne utan energin som kommer från den har döpts till det, det finns mer info om olika energier om man läser om Louis Rota som forskade mycket om detta.

Men om Joe Cellen värkligen draråt sig någon annan energi eller bara släpper ifrån sig laddningar som kommer ur vattnet i den är det delade meningar om. Vissa tror på Y-faktorn som kort kan beskrivas som att cellen måste omges av rätt sorts energi för att överleva/funka.
Cellen ska också vara ganska kännslig och ostabil enligt dom som lyckats få den att komma till "steg 3" vilket är steget då man ska kunna köra en bil med den.

Efter vad jag fattat om dom nyaste rykterna om joe cellen ska den funka mycket bättre och stabilare så länge den håller under vakum, och någon på yahoo gruppen om joe cell har kommit fram till att det funkar mycket bättre om man konverterar en 4-takts motor till en 2-takts motor och ställer om timingen så den tänder när kolven är i sitt ytersta läge (implution drar ihop ist för att expandera som vid en explotion)

Detta betyder att man får tabort toppen på cylindern och sätta ditt två ventiler och göra om så tändningen går tätare. (kan klistra in hans beskrivning här om någon är intresserad)

Detta med 2-taktsmotorn är dock ganska nykommet nu och han som berättar om det är ingen vidare på engelska eller på att skriva så hans texter är inte så samanhängande eller detaljerade, men tilltäkligt för att förstå grunden i vad han har gort.

yahoo gruppen om joe cell finns här men man måste vara registrerad för att kunna läsa där. Men det är gratis och gruppern är lite som ett forum fast inläggen kommer till ens mejl ist.
Det finns även en bok om cellen man kan ladda hem där. Men jag kan sicka den till dom som vill ha också.

Posted on: 2007/10/15 15:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#22


See User information
Jag har lite svårt att skilja på elektrolys av vatten och den här Joe-cellen... Har någon lust att förklara?

Ja, jag har slösurfat runt lite, men inte hittat någon förklaring som tillfredställt mig.

Anyone?

Posted on: 2007/10/18 0:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#23


See User information
Vid elektrolys delar man bara vattnet till gaserna väta och syre, genom att trycka en massa tröm genom det, uppemot 60 amper eller mer för att få ut några mängder.

I en elektrolys cell har man bara runt 5mm eller nått mellan plåtarna och varanan plåt är positiv/negativ.
så det ser ut såhär: +-+-+-+-+-+

Men med joe cellen laddar man först upp vattnet i några minuter genom att köra 1 amper igenom det. I "vanliga" försöker man uppnå något som kallas steg 3 vilket betyder att cellen håller en spänning på mellan 1-2v efter att den inte varit inkoplad till någon spänings källa under minst 24 timmar.
Det men får ut från joe cellen är inte vätgas och syrgas utan antingen laddade moliklyler eller joner (minns inte vilket) eller orgone (vilket man beror på vem man frågar)
Jag tror mäst på det första men orgon är ska vara en annan sort energi som sugs in i cell från luften runt den.

I joe cellen har man ca 1cm mellan rören (alltså rören är tex 20mm, 40mm, 60mm osv) och man brukar ha antingen 4 eller 5st. Men nu kommer den stora skillnaden i hur den kopplas in, BARA centrum röret är negativt (-) och BARA det yttersta är positivt (+) dom övriga är neutrala och isolerade med små klossar för att inte kunna röra dom laddade.
Så det ser typ ut såhär: +//-//+

Så joe cellen är inte precis optimerad för att utvinna vätgas. Men något får man från den, och detta något ska tydligen kunna gå igenom en blindplugg och imploderar när det får en gnista.

Hoppas detta gav lite klarhet =)

Posted on: 2007/10/18 10:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bilar som går på vatten
#24


See User information
Tack för svaret, Mini!

Som kemiintresserad person har jag ett par synpunkter och reflektioner på hela Joe cell-konceptet, efter att ha läst din beskrivning några gånger. Here goes... :)

1. Vad "constitutes" som elektrolys egentligen då? Att apparaten måste se ut på ett visst sätt, och drivas med en viss ström? Jag kallar det elektrolys oavsett om katoden och anoden utgörs av 1 eller 5 uhm... Katoder eller anoder :) Kanske är dags att ändra mig på den punkten då.

2. Angående att den bildade gasen imploderar, så är ju det ur mitt sätt att se på det helt rimligt.

Om jag hade framställt vätgas och syrgas genom elektrolys av vatten, och ledit gaserna till ett rum där det råder vakuum, till dess att trycket når t. ex. atmosfärstryck (760 mmHg), för att sedan antända blandningen... Så hade sluttrycket i rummet varit mindre än 760 mmHg, eftersom att vatten i vätskeform har sinnessjukt mycket högre densitet än vätgas och syrgas.

Det fina med det är att vid elektrolys av vatten så bildas det exakt perfekta stökiometriska molförhållandet mellan vätgas och syrgas (som är 2:1), vilket gör att reaktionen inte medför några som helst biprodukter, gasformiga eller vätskeformiga.

När vätgas och syrgas brinner tillsammans i det förhållandet så blir det jävligt varmt, minns inte hur varmt, men varmt.

Men i vilket fall som helst... Det Joe menar är alltså, för att reda ut eventuella missförstånd, att bildningsvärmet för 2 H2 + O2 -> 2 H2O är större än för 2 H2O -(e-)-> 2 H2 + O2?

Den konventionella förklaringen är ju som alla vet att bildningsvärmet är lika i båda riktningarna. Dvs. att det inte finns någon energivinst, så att säga. Det går åt (minst) lika mycket energi som "bildas" i slutändan.

Om Joe-cellen fungerar som den påstås göra så tycker jag det är på sin plats att uppfinna några nya koncept och termer för att beskriva dessa fenomen, som till exempel "orgon".

Dock tycker jag man i möjligaste mån skall använda den kunskap som finns tillgänglig för att förklara sådana här fenomen... Om den inte räcker så är ju det cool, för då har man kanske hittat någonting nytt. Men jag får lite känslan av att Joe-cellen tyvärr går att förklara med konventionella teorier :(

Skulle dock ändå vara kul om någon gav sig på det på riktigt, och rapporterade.

Peace out!

Posted on: 2007/10/18 13:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
52 user(s) are online (52 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 52

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS