vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



(Video) Cockpit - trail flyby
#1


See User information

Posted on: 2007/2/3 18:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#2


See User information
Tack för länken =)
Chemtrails är en jävla plåga, att folk inte fattar....

Posted on: 2007/2/4 2:26
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#3


See User information
Eeeh, va !?! för Har ni HELT tappat förmågan att tänka själva ?!?
Föklara för mig vad som gör att det du ser på videon inte skulle vara helt vanlig j**la "flygkondens" ?!?

Av en slump skulle jag kunna lägga upp en exakt likadan video som jag tagit när de "sprayar" över atlanten. Ska bjuda på ett riktigt avslöjande, man kan t.o.m se att det står KLM på planet...

Puckon !

Posted on: 2007/2/4 8:26
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#4


See User information
Quote:

verkligen wrote:
Eeeh, va !?! för Har ni HELT tappat förmågan att tänka själva ?!?
Föklara för mig vad som gör att det du ser på videon inte skulle vara helt vanlig j**la "flygkondens" ?!?

Av en slump skulle jag kunna lägga upp en exakt likadan video som jag tagit när de "sprayar" över atlanten. Ska bjuda på ett riktigt avslöjande, man kan t.o.m se att det står KLM på planet...

Puckon !


Svår att veta om det är chemtrails på videon.
Men om du verkligen inte tror det händer nästan dagligen över t.ex. Stockholm så är det nog du som är puckot.

Posted on: 2007/2/4 8:30
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#5


See User information
Bevis tack !
Jag förstår mig inte på er som tror på "chemtrails"... Ni har ju världens chans att filma/fota "utsläppen" och göra ett avslöjande.
Utrustingen ni behöver kommer mer än betala sig när ni gjort ert scoop.
Bevaka flygplatser m.m. Vore inte så svårt om det händer "dagligen" över Sthlm.

Men som vanligt är det lättare att tro på det som hittar på "seriösa" internetsidor...

Posted on: 2007/2/4 8:42
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#6


See User information
Som om du skulle ta bilder som bevis viket skämt.
Lär dig hur contrails beter sig och titta upp.

Posted on: 2007/2/4 8:48
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#7


See User information
Här har du lite bilder om du vill tillfredställa nån slags fetisch för kondensstrimmor:
http://www.airliners.net/search/photo.search?album=7196
http://www.airliners.net/search/photo.search?album=7528

Posted on: 2007/2/4 13:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#8


See User information
Här har du mycket info om du lider av nån slags fetisch för vad det är som händer i verkligheten.
http://video.google.com/videoplay?doc ... 156407&q=chemtrails&hl=en

Posted on: 2007/2/4 14:51
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#9


See User information
Berätta gärna vilka bilder på länkarna jag gav som är chemtrails (ja förutom de som är uppvisningsplan som sprutar ut rök) och vilka som är vanliga contrails.

Posted on: 2007/2/4 14:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#10


See User information
Dra ur huvudet och titta på filmen debunktönt

Posted on: 2007/2/4 14:56
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#11


See User information
Hur kommer det sig att alla som är flygintresserade skrattar åt detta?
http://www.g-kraft.com/forum/index.php?topic=12770.0

Posted on: 2007/2/4 15:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#12


See User information
Quote:
Hur kommer det sig att alla som är flygintresserade skrattar åt detta?


Vilket härligt påstående och vilka sköna bevis.
Förstår du att dom som ser filmen och som läser den här tråden kommer att förstå din vetenskap?

http://video.google.com/videoplay?doc ... 156407&q=chemtrails&hl=en

Posted on: 2007/2/4 15:08
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#13


See User information
Quote:

verkligen wrote:
Bevis tack !
Jag förstår mig inte på er som tror på "chemtrails"... Ni har ju världens chans att filma/fota "utsläppen" och göra ett avslöjande.
Utrustingen ni behöver kommer mer än betala sig när ni gjort ert scoop.
Bevaka flygplatser m.m. Vore inte så svårt om det händer "dagligen" över Sthlm.

Men som vanligt är det lättare att tro på det som hittar på "seriösa" internetsidor...


För det första, läs topic (trail flyby).
Jag har inte påstått något om vad det är för nåt.

Det handlar om undersökning.
Att undersöka saker innebär inte att säga "såhär är det", det handlar om att förstå och forska kring det man ser.

Att följa det spåret du kör på anser jag vara komiskt.
Att förneka genom att säga "haha nej så är det inte...bevis tack" det leder ingenstans och jag personligen skrattar bara åt dig.

Tycker det är bra att du har egna åsikter, men komigen..låt andra få forska om det dom är intresserade av.. vad är du rädd för.

Posted on: 2007/2/4 19:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#14
Mmm avdunstingen av vätska på molnfria himmlar med plan i låga hastigheter e helt klart besvärande.

Har sett filmer där svarta helikoptrar dumpat bakterier i pulverform över byar i usa där alla blivigt sjuka ska se om jag kan hitta rullen.

Il be back.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#15
Hittade inte klippet dock inte säker på att det var en del av chemtrials inte säker dock var ett tag sen jag såg den hittade den på pottv .

Men men hursomhelst här kommer ett vidrigt klipp i usas handel med cocain och hur Cia slaktar barn inclusive en mindre by ("i usa")

300 pers allt som allt om jag inte har helt fel.

The Mena Connection

http://video.google.com/videoplay?doc ... 499&q=the+mena+connection

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#16


See User information
Appropå chemtrails, nu varnar ryska myndigheter att man inte ska äta den gula snön... Men det är inget att oroa sig för det är nog vara gud som har pinkat i himlen och detta har nu kommit ner i snöform....

http://www.prisonplanet.com/articles/february2007/030207snow.htm

Posted on: 2007/2/4 22:19
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#17
Quote:
Av en slump skulle jag kunna lägga upp en exakt likadan video


Ja, just det. Det var du som trodde på slumpen, ja.
Nå, vi har religionsfrihet som sagt var...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#18


See User information
ZPZ, du som är duktig på att rota rätt på saker och ting. Kan du kolla om specen på Jet-A1 har ändrats något under senaste 10 åren.

Posted on: 2007/2/5 11:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#19


See User information
Är jag ensam här om att tro att chemtrails bara är en modern UFO-nojja?

Idén om chemtrails har enl mig uppkommit av samma skäl som CIA hade när de planterade "bevis" och idéer för extraterrestriell verksamhet här på 60-talet. Helt enkelt för att få folk att prata aliens istället för topphemliga miltära vapentester. Ifall civila råkade se en inofficiell farkost gick det alltid att skylla på "ufo-fenomenet". Speciellt då det redan under 2:a v-kriget har gjorts många försök och forskats kring cirkulära flygplan. Jag vet inte hurvida besökt denna planet är och kan heller inte säga att vi ej haft turister i modern tid. Men om nu så är fallet så drunknar dessa enstaka fall oavsett i mängden med skit som bl a vi forumanvändare sedan sitter o debatterar sönder i smådetaljer, utan att riktigt komma någonvart. Sår man disinformation är det dock praktiskt taget omöjligt att kontrollera reaktionen eller så att säga "skörden". Här handlar det dock om förvirring hellre än kontroll som anledning.

Att Amerika lyckades hålla stealth-tekniken hemlig fr sovjet i 10 år tyder alla gånger på en rejäl ansträngning fr amerikansk sida, alternativt en ruskigt lam insats av ryssarna. (Det senare högst osannolikt pga bl a stormakternas race)

Jag vet inte till vilken grad dagens svarta och stiliga stealth-plan härstammar ifrån bl a Nasa´s experimentuella avdelning med X-serien, men hursomhelst är min luddiga teori att X-serien sträcker sig långt längre än X-48 och det idag finns åtminstonde prototyper som innehar otroliga stealthegenskaper och utan större anstränging marscherar i Mach 8+. Enda spåret efter en sådan vore det speciella contrail som avslöjar en modern och extremt kraftig jetstråle. Jag tror det kallas "punch/explosive-jet" eller liknande och har karaktäristiska virvlar med jämna mellanrum i kondensen. Det ska hursomhelst vara steget efter scramjet-tekniken så som jag förstått det, och då kan alltså debatten om chemtrails bara vara ett sätt att förlöjliga alla molnspanare redan i god tid.

Jag ska försöka hitta och kopiera in ett par oediterade satellitbilder på sjukt långa och raka spår som sträcker sig fr USA´s västkust över atlanten och en bra bit in i europa. Samt övriga källor ifall någon undrar. Vill dock höra om jag är helt ute o cyklar eller om det iaf är en tandemcykel jag trampar på.

Är det konspiratoriskt/långsökt att låsa blicken på magikerns högra hand såfort han börjar trolla med den vänstra?..

Posted on: 2007/2/5 21:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#20


See User information
Quote:

sWiFt wrote:
Är jag ensam här om att tro att chemtrails bara är en modern UFO-nojja?

Idén om chemtrails har enl mig uppkommit av samma skäl som CIA hade när de planterade "bevis" och idéer för extraterrestriell verksamhet här på 60-talet. Helt enkelt för att få folk att prata aliens istället för topphemliga miltära vapentester. Ifall civila råkade se en inofficiell farkost gick det alltid att skylla på "ufo-fenomenet". Speciellt då det redan under 2:a v-kriget har gjorts många försök och forskats kring cirkulära flygplan. Jag vet inte hurvida besökt denna planet är och kan heller inte säga att vi ej haft turister i modern tid. Men om nu så är fallet så drunknar dessa enstaka fall oavsett i mängden med skit som bl a vi forumanvändare sedan sitter o debatterar sönder i smådetaljer, utan att riktigt komma någonvart. Sår man disinformation är det dock praktiskt taget omöjligt att kontrollera reaktionen eller så att säga "skörden". Här handlar det dock om förvirring hellre än kontroll som anledning.

Att Amerika lyckades hålla stealth-tekniken hemlig fr sovjet i 10 år tyder alla gånger på en rejäl ansträngning fr amerikansk sida, alternativt en ruskigt lam insats av ryssarna. (Det senare högst osannolikt pga bl a stormakternas race)

Jag vet inte till vilken grad dagens svarta och stiliga stealth-plan härstammar ifrån bl a Nasa´s experimentuella avdelning med X-serien, men hursomhelst är min luddiga teori att X-serien sträcker sig långt längre än X-48 och det idag finns åtminstonde prototyper som innehar otroliga stealthegenskaper och utan större anstränging marscherar i Mach 8+. Enda spåret efter en sådan vore det speciella contrail som avslöjar en modern och extremt kraftig jetstråle. Jag tror det kallas "punch/explosive-jet" eller liknande och har karaktäristiska virvlar med jämna mellanrum i kondensen. Det ska hursomhelst vara steget efter scramjet-tekniken så som jag förstått det, och då kan alltså debatten om chemtrails bara vara ett sätt att förlöjliga alla molnspanare redan i god tid.

Jag ska försöka hitta och kopiera in ett par oediterade satellitbilder på sjukt långa och raka spår som sträcker sig fr USA´s västkust över atlanten och en bra bit in i europa. Samt övriga källor ifall någon undrar. Vill dock höra om jag är helt ute o cyklar eller om det iaf är en tandemcykel jag trampar på.

Är det konspiratoriskt/långsökt att låsa blicken på magikerns högra hand såfort han börjar trolla med den vänstra?..


Man kan inte säga så här:
"enligt mig..."
"om ni frågar mig...":

Varifrån kommer det, det är inte svenskt språkbruk.

Nu breder även "du" ut sig:

Om du, du kan, sov - ett sätt att särklilja sig från de man borde ha en dialog med.

Det värsta:

"Om du frågar mig..."

Så har vi aldrig sagt/skrivit förr. Vi borde kunna bättra än så här - det hör till engelska och är pubertalt att skriva och säga.

Nu kan man tex på sportradion få höra:

Fråga:
Hur ska dom göra under tredje perioden?

Svar:
Du kan inte som tränare låta bli att ryta till...

Annat:
Om man skär in så mot mitten så har du inte en chans, du måste komma snabbt ned mot hörnet...

Den stilen. Det låter inte klokt. Vem är denne "du"?

Man ska säga vad man tror, tycker osv, eller "som jag ser det, "som jag förstår det", osv - och inte "om du frågar mig..." - det är inte okey svenska som sagt - och det står mig upp i halsen på detta "vakna" forum.

Inte riktat mot inlägget som jag svarar på-det var ju inte så farligt


Det här är heller inte bra:

USA´s eller USA's - det kallas för en fluglort i vårt svenska språk.

USA:s, är bäst.

Posted on: 2007/2/5 21:25
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#21


See User information
Quote:

novax wrote:

Man kan inte säga så här:
"enligt mig..."



Man kan säga (skriva) sådär ENLIGT MIG. Det DU.

[alternativt ] "Jag anser det felfritt att uttrycka sig precis så"

Oavsett är jag inte här för att vinna din stavning och meningsbyggnads-tävling eller något litteraturpris för övrigt och mina val av ord borde inte spela någon större roll sålänge du förstår sammanhanget och informationen som jag försöker förmedla.

Nu förstår hursomhelst resterande läsare precis vad jag menade med att debattera skitdetaljer i evighet. Tack för intensivkursen kompis!

Posted on: 2007/2/5 21:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#22


See User information
Quote:

verkligen wrote:
Eeeh, va !?! för Har ni HELT tappat förmågan att tänka själva ?!?
Föklara för mig vad som gör att det du ser på videon inte skulle vara helt vanlig j**la "flygkondens" ?!?

Av en slump skulle jag kunna lägga upp en exakt likadan video som jag tagit när de "sprayar" över atlanten. Ska bjuda på ett riktigt avslöjande, man kan t.o.m se att det står KLM på planet...

Puckon !

Man kan se det på att det du kallar kondens, normalt inte kan bildas så nära motorerna, som bekant är avgaserna varma, och kondensationsspår bildas inte om det int är - 70 grader kallt. alltså måste avgaserna kylas ned till - 70 innan de kan ses som kondensationsspår, Kondens bildas minst 1 flygplanslängd, BAKOM planet, inte direkt vid motorn.

alltså är det man ser något annat, typ sockervadd, eller just det, chemtrails... den som sett chemtrails live, vet att det ofta bildas "taggar" på dessa som sedan verkar droppa ur något som faller med gravitationen, man kan se "taggarna" i dessa spår, vanligt är just ochså att tre stycken plan kommer samtidigt, i samma riktning och kurs. Vad skulle det annars vara då? Gruppresa från arlanda till thailand?

Jag väntar med spänning på att du visar upp dina filmer med KLM planen.

Posted on: 2007/2/6 1:55

Edited by Steffo on 2007/2/6 2:30:08
Edited by Steffo on 2007/2/6 2:35:00
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#23
Quote:

novax wrote:
Quote:

sWiFt wrote:
Är jag ensam här om att tro att chemtrails bara är en modern UFO-nojja?

Idén om chemtrails har enl mig uppkommit av samma skäl som CIA hade när de planterade "bevis" och idéer för extraterrestriell verksamhet här på 60-talet. Helt enkelt för att få folk att prata aliens istället för topphemliga miltära vapentester. Ifall civila råkade se en inofficiell farkost gick det alltid att skylla på "ufo-fenomenet". Speciellt då det redan under 2:a v-kriget har gjorts många försök och forskats kring cirkulära flygplan. Jag vet inte hurvida besökt denna planet är och kan heller inte säga att vi ej haft turister i modern tid. Men om nu så är fallet så drunknar dessa enstaka fall oavsett i mängden med skit som bl a vi forumanvändare sedan sitter o debatterar sönder i smådetaljer, utan att riktigt komma någonvart. Sår man disinformation är det dock praktiskt taget omöjligt att kontrollera reaktionen eller så att säga "skörden". Här handlar det dock om förvirring hellre än kontroll som anledning.

Att Amerika lyckades hålla stealth-tekniken hemlig fr sovjet i 10 år tyder alla gånger på en rejäl ansträngning fr amerikansk sida, alternativt en ruskigt lam insats av ryssarna. (Det senare högst osannolikt pga bl a stormakternas race)

Jag vet inte till vilken grad dagens svarta och stiliga stealth-plan härstammar ifrån bl a Nasa´s experimentuella avdelning med X-serien, men hursomhelst är min luddiga teori att X-serien sträcker sig långt längre än X-48 och det idag finns åtminstonde prototyper som innehar otroliga stealthegenskaper och utan större anstränging marscherar i Mach 8+. Enda spåret efter en sådan vore det speciella contrail som avslöjar en modern och extremt kraftig jetstråle. Jag tror det kallas "punch/explosive-jet" eller liknande och har karaktäristiska virvlar med jämna mellanrum i kondensen. Det ska hursomhelst vara steget efter scramjet-tekniken så som jag förstått det, och då kan alltså debatten om chemtrails bara vara ett sätt att förlöjliga alla molnspanare redan i god tid.

Jag ska försöka hitta och kopiera in ett par oediterade satellitbilder på sjukt långa och raka spår som sträcker sig fr USA´s västkust över atlanten och en bra bit in i europa. Samt övriga källor ifall någon undrar. Vill dock höra om jag är helt ute o cyklar eller om det iaf är en tandemcykel jag trampar på.

Är det konspiratoriskt/långsökt att låsa blicken på magikerns högra hand såfort han börjar trolla med den vänstra?..


Man kan inte säga så här:
"enligt mig..."
"om ni frågar mig...":

Varifrån kommer det, det är inte svenskt språkbruk.

Nu breder även "du" ut sig:

Om du, du kan, sov - ett sätt att särklilja sig från de man borde ha en dialog med.

Det värsta:

"Om du frågar mig..."

Så har vi aldrig sagt/skrivit förr. Vi borde kunna bättra än så här - det hör till engelska och är pubertalt att skriva och säga.

Nu kan man tex på sportradion få höra:

Fråga:
Hur ska dom göra under tredje perioden?

Svar:
Du kan inte som tränare låta bli att ryta till...

Annat:
Om man skär in så mot mitten så har du inte en chans, du måste komma snabbt ned mot hörnet...

Den stilen. Det låter inte klokt. Vem är denne "du"?

Man ska säga vad man tror, tycker osv, eller "som jag ser det, "som jag förstår det", osv - och inte "om du frågar mig..." - det är inte okey svenska som sagt - och det står mig upp i halsen på detta "vakna" forum.

Inte riktat mot inlägget som jag svarar på-det var ju inte så farligt


Det här är heller inte bra:

USA´s eller USA's - det kallas för en fluglort i vårt svenska språk.

USA:s, är bäst.




Slappna av nu Novax, du riskerar 2 veckor intensivkurs med Berta!
Var nöjd med vad du får. Detkundeseutsåhäriställetochdåhadeduintefattatettduggutanbarablivitirreteradsomfan. Eller hur? Tror du att dina uppmaningar kommer leda till ett större kursdeltagande i Svenska för att du ska tillfredställas här på vaken?
Det är inte realistiskt va?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: (Video) Cockpit - trail flyby
#24


See User information
Bättre att stava fel eller använda fel ord, än att bara kunna snacka skit. Ditt inlägg var ju bara ett påhopp, håll dig till tråden.

Posted on: 2007/2/6 2:32
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
59 user(s) are online (59 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 59

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS