vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 4 5 6 (7)

Re: Vad håller dom på med vid Al-Aqsa?

See User information
Hur ställer du dig till fängslandet av revisionister som D.Irving, Faurisson och Zundel bl.a som får fängelsestraff för att de har en fått en annan uppfattning genom sin forkning om bl.a den s.k. Förintelsen.

Är det rätt att fängsla de, eller tycker du som många andra att om de nu har sådana förvridna tankar så vore det mycket enkelt att avfärda de i en öppen debatt på bästa sändningstid i t.ex TV.

Då vore ju saken ur världen och denna evighetsdiskussion kunde avslutas för allas bästa.

Varför händer inte detta, tror du?

Posted on: 2007/2/19 0:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Hur ställer du dig till fängslandet av revisionister som D.Irving, Faurisson och Zundel bl.a som får fängelsestraff för att de har en fått en annan uppfattning genom sin forkning om bl.a den s.k. Förintelsen.

Är det rätt att fängsla de, eller tycker du som många andra att om de nu har sådana förvridna tankar så vore det mycket enkelt att avfärda de i en öppen debatt på bästa sändningstid i t.ex TV.

Då vore ju saken ur världen och denna evighetsdiskussion kunde avslutas för allas bästa.

Varför händer inte detta, tror du?

Jag anser inte att man skall fängsla revisionister bara för att de förnekar Förintelsen nej.

Varför man inte bemöter dessa idioter på TV? Varför skulle man? Det är ingen evighetsdebatt. Det finns så otroligt mycket bevis på att Förintelsen ägt rum att ingen bryr sig om dessa lögnare. Det finns helt enkelt ingen anledning att debattera mot Förintelseförnekare på TV, på samma sätt som det inte finns någon anledning att debattera mot folk som påstår att världen kontrolleras av reptiler eller folk som tror att människor egentligen är grisar på TV:s bästa sändningstid. Visst kan det vara underhållande, men det fyller föga syfte. Idioter kommer alltid att finnas.

Posted on: 2007/2/19 0:26
המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Mest för att de skulle inte ha något att komma med och se ut som idioter. Alla kan väl inte gå på ad hominem argument och strawmen.

See User information
Angående de som låga bakom folkmordet i Sovjet så var de likväl förbannat Judar.

Och som du skrev nyss så är de flesta Judar inte religiösa.

Många Judar har tagit upp den Judiska rasismen bl.a Israel Shahak och Israel Shamir m.fl men så fort dessa kommer på tals så stämplar du de som "självhatare och anti-semiter".

Dessa Judar visar ju på att mycket i den s.k. Judiska religionen innehåller anti-kristna och annat hat emot icke-judar.

<Varför får inte de komma fram i debatten tror du?

Kan det ha att göra med att Pressen idag mer el. mindre styrs av Judiska intressen som Bonnierkoncernen och Wall Streetkontrollerade Schibstedt, samt Metro som har ett flertal Judar i ledningen?

Var nånstans ligger den så hyllade svenska jounalistiska "objektiviteten" i det?

Posted on: 2007/2/19 0:30

See User information
Hela din uppenbarelse här på forumet Mossad visar ju att du är emot yttrandefrihet på lika villkor, samt att du på alla sätt försöker misskreditera vissa historiker som har en annan uppfattning än dig själv.

Det vore intresdsant att få se dig debattera med sådana som du nämner "idioter" som Prof. Faurisson eller David Irving.

De skulle ha gjort slarvsylta av dig i en öppen debatt.

Posted on: 2007/2/19 0:35

See User information
Quote:

Mossad wrote:

1. Var har jag citerat Per Ahlmark?

2. Angående Ickes antisemitism kan du finna den här:

"The Talmud, the Jewish book of law, contains among other little gems, the following: "Just the Jews are humans, the non-Jews are no humans, but cattle" (Kerithuth 6b, page 78, Jebhammoth 61); "The non-Jews have been created to serve the Jews as Slaves" (Midrasch Talpioth 225); "Sexual intercourse with non-Jews is like sexual intercourse with animals" (Kethuboth 3b); "The non-Jews have to be avoided, even more than sick pigs" (Orach Chaiim, 57, 6a); "The birth rate of non-Jews has to be suppressed massively" (Zohar II, 4b); "As you replace lost cows and donkeys, so you shall replace non-Jews" (Lore Dea 377,1). And so it goes on and on. So how often do the "anti-racist" protesters demonstrate outside Talmudic events. Never. Exactly."

Och även här:

"Jewish people are simply wonderful when they allow themselves to be who they really are. They have such a contribution to make to the good of the world. But I have rarely met one who really loves themself or does not carry the burden of inherited guilt. My friends, it is all about control. It's time to let it go. Jewish people (who, like the rest of us, are evolving consciousnesses which happen to be experiencing a Jewish lifetime), will never be free until they step out of the mental and emotional control of this tiny clique, which uses them in the most merciless ways to advance its own sick and diabolical ambitions, in league with an equally sick clique of non-Jews."

Sida 136 och 137. Rent och skärt judeförakt.

Om du läser Icke´s citat i sitt sammnhang så ser du att han att han tvärtom nästan visar de älskvärdhet.

"..Jewish people are simply wonderful when they allow themselves to be who they really are. They have such a contribution to make to the good of the world."

Är det anti-judiskt tycker du?

Han nämner ju bara att de precis som andra folk har låtit sig styras av an onskefull elit.

Du tolkar ju hans text helt åt h-vete!

Att han dessutom citerar Talmud är han ju inte ensam om. Det har ju flertalet Judar också gjort.

Om jag citerar hatiska meningar emot andra ifrån Koranen, är jag anti-semit då också eftersom araberna är semiter?

Ditt ickekonstruktiva resonemang visar ju att du inte har gedigna konskaper i dessa ämnen.

"Hyckleriet är lögnens gåva till sanningen!

Posted on: 2007/2/19 0:55

Anonym
fasen
Bennybear jag tycker du skriver och diskuterar detta på ett enormt bra sätt så ja ska fan skriva ut det du skriver det känns som det är andvändbart i framtiden

fjäsk fjäsk och puss

See User information
Quote:

Mossad wrote:
Quote:

Lightsaber wrote:

Personligen har jag aldrig trott på det där snacket om att den grupp som brukar gå under namnet "Illuminate"är ett judiskt fenomen eller att judarna skulle ligga bakom konstruerade manipulationer mot mänskligheten som t.ex ryska revolutionen och första och andra världskriget för att bara nämna några. Men att förneka att att vissa av de makthavare som deltagit i denna grupp och dragit i trådarna är judar vore ju direkt löjligt. Rotschild är ju bara ett exempel och det finns ju många fler.

Är det inte också så att de allra flesta av dagens judar är ättlingar till khazarer som på 700-talet konveterade till judendomen? Det här har ju konstaterats av bl.a de judiska forskarna David Fischer, som skrev en avhandling, ”Ett judiskt liv” och Theodor Katz i hans recension av Arthur Koestlers bok i Menorah. Den judiske forskaren Abraham N. Poliak som är professor i judisk medeltidshistoria skrev ju också i sin bok ”Khazaria”:

"...de som stannade kvar där de kom ifrån, de som emigrerade till USA och andra länder, och de som åkte till Israel - utgör den största delen av dagens judar."

Följaktligen så är det väl inte fel att säga att när ledarna i Israel påstår att judarna
"återvänder efter 2000 års förskingring" så är det en grov överdrift, milt uttryckt.

Oavsett hur man ser på frågan huruvida judarna äger legal rätt till landet så är det ju ett faktum att regimen i Israel begått flera övergrepp gentemot befolkningen i såväl Palestina som Libanon. Bl.a har ju Amnesty kritiserat Israel i sina rapporter. Det måste gå att protestera mot detta utan att få ordet antisemit eller judehatare slängt i ansiktet. Det sätt som kritiker av Israels politik eller handlande behandlas på av t.ex ADL eller andra judiska grupper bäddar ju för att öka hatet mot judarna snarare än tvärtom tror jag.

Sen undrar jag vilka kända konspirationsteoretiker du menar är antisemiter? Juri Lina har ju länge ansetts vara det och att David Irving är det betvivlar jag inte även om jag tycker att det är helt absurt att fängsla honom för hans åsikter, men vilka är de andra enligt dig?

Mycket riktigt som du skriver är och har judar varit extremt framgångsrika inom vetenskap, politik, ekonomi, filosofi etc. Och just för detta misstänker ni dem för att vara onda konspiratoriska människor. Ert problem är att ni själva är misslyckade människor - de flesta av er obildade och fattiga, varför ni vänder er bitterhet och ert hat utåt mot de framgångsrika, exempelvis judarna. Mycket sorgligt. Mitt tips är att istället för dessa dumheter plugga, bli smarta och framgångsrika, så kanske ni får lite mindre tid till konspirationsteorier och dumheter, och mer tid till att vara lyckliga och tillföra till världen, såsom judarna har gjort mer än något folk.

Vad är det med baron Rotschild? Var han medlem i Illuminati? Källa på det tack.

Nej, de flesta av dagens judar är inte ättlingar till khazarerna. De flesta av dagens judar är Sephardim eller Ashkenazim. Det har bedrivits otaliga vetenskapliga undersökningar på judarnas härkomst, och all genetisk data säger samma sak: de är ättlingar till - ja, just det - judarna, sig själva. Vill du ha källa på det? Till skillnad från dig har jag nämligen objektiva och vetenskapliga källor på mina påståenden.

Vilka "övergrepp" har Israel begått på palestinier och Libanon? Du får gärna berätta mer om dessa.

David Icke är antisemit. Jag kan inte namnen på dem då de är helt ointressanta för mig, men de flesta är det.

Tycker du inte heller att man skall fängsla någon om den sprider ut på gator och torg, i böcker och på internet, att exempelvis somalier är apor? Det tycker jag. Även om personen som uttrycker de åsikterna hävdar att han gör det, inte av rasism mot somalier, utan för att han anser att den nuvarande biologin har byggt upp en gigantisk konspiration, kanske historiens största, där den förväxlar somalier med människor när de egentligen är apor. Det är rasism och jag struntar fullkomligt i om David Irving eller han som sprider ut den mot somalierna rasistiska propagandan inte har några djupgående kunskaper i historia. Tacka gudarna för att vi inte har fullkomlig yttrandefrihet här i landet. Jag skulle i varje fall inte vilja att förtal, verbala sexuella trackasserier, hot och hets mot folkgrupp skulel bli lagliga.

Först en rättelse:

Jag skrev aldrig att judar har varit extremt framgångsrika inom vetenskap, politik, ekonomi, filosofi etc, men det är en petitess, för jag vet att det är ett faktum. Det finns gott om judar jag beundrar för deras begåvning och briljans.

Sen till ditt generaliserande och fördomsfulla svammel om att "vi" är så misslyckade människor, obildade och fattiga. Personligen tjänar jag rätt bra, även om jag inte skulle kalla mig rik och vad bildning beträffar så anser jag mig ha åtskilligt, både genom studier och erfarenhet, vilket inte innebär att jag definierar mig som expert inom något område eller betraktar mig som vis men jag har tillräckligt för att kunna ge nästan vem som helst en god match i allmänbildning om vi skulle tävla i frågesport.

Att påstå att judarna har tillfört mer till världen än något annat folk är ett larvigt påstående. Det går att lista åtskilliga människor från många nationer, som har bidragit stort till mänskligheten.

Här kan du läsa om Rotschilds och deras adept Adam Weishaut, som grundade Illuminate den 1 maj 1776.

http://www.mega.nu/ampp/timeline.html

http://www.the7thfire.com/Politics%20 ... ory/illuminati_origin.htm

Sen vad beträffar dagens judars ursprung så finns det förvisso delade meningar. Den judiske. historikern Alfred M. Lilienthal Jr skriver följande:

”Att försöka spåra en persons härkomst till det forntida Palestina är idag en geneologisk omöjlighet; och att utgå från en sådan härkomst som en självklarhet när det gäller judar, ensamma bland alla mänskliga grupper, är ett antagande av ren fantasi-karaktär. Nästan alla i Västerlandet skulle kunna åberopa sig någon del av palestinskt ursprung om det vore möjligt att etablera någon sorts geneologisk uppteckning över de senastre 2000 åren.

Och det finns, faktiskt, folk som, även om de på intet sätt skulle kunna kallas för judar, stolt åberopar sig just detta: en del av Söderns aristokratiska familjer brukar tävla genom att försöka fastställa vems ätt som går att spåra så långt som möjligt tillbaka in i Israel. Ingen vet vad som hände med de Tio Förlorade Stammarna i Israel, men att spekulera i vem som kan vara vem är ett gammalt Anglo-Saxiskt tidsfördriv, och Drottning Victoria själv tillhörde ett Israel-sällskap som spårade härkomsten till medlemmarna ända tillbaks till de förlorade stammarna.

Tolv stammar startade i Kanaan för ungefär 35 århundraden sedan; och inte nog med att tio av dem försvann - mer än hälften av medlemarna i de återstående två stammarna återkom aldrig från "exilen" i Babylon. Hur kan då någon påstå sig härstamma direkt från det relativt lilla samhälle som bebodde det Heliga Landet vid tidpunkten för Abrahams fördrag med Gud?
Den Judiska ras-myten flödar från det faktum att orden Hebré, Israelit, Jude, Judendom och det Judiska Folket har blivit synonymt med att förmoda ett historiskt fortgående.

Men detta är en oriktig användning. Dessa ord refererar till olika grupper av personer med varierande levnadssätt vid olika tidsperioder. Hebré är en term vars korrekta tidsplacering är vid början av den bibliska historien fram till bosättningen i Kanaan. Israelit refereras korrekt till medlemmarna av Israels tolv stammar. Namnet Yehudi eller Jude används i Gamla Testamentet för att beteckna invånarna i kungariket Judéen, särskilt vid Jeremiahs tid, och under den persiska ockupationen. Århundraden senare började samma ord användas på vem som helst, oavsett ursprung, vars religion var Judendomen. Det beskrivande namnet Judendom hördes aldrig av Hebréerna eller Israeliterna; det infinner sig först med Kristendomen.”

Förresten, kan du presentera några som helst vattentäta bevis på att Moses, Abraham, David och Salomon överhuvudtaget har existerat?

Vad beträffar David Icke så är han inte anti-semit. När bokförläggare i Storbritannien vägrade ge ut hans andra bok ”And the truth shall set you free” så fick han hjälp av en judisk vän att ge ut den. Att han hänvisar till vissa judiska källor eller ledares uttalanden betyder inte att han har något emot judar i allmänhet. Vad beträffar påhittet att ödlorna han pratar om är en omskrivning för judar så kan du se honom själv förklara i denna dokumentär att det INTE stämmer.

Varsågod och titta från den 17:e minuten och framåt:

http://video.google.com/videoplay?doc ... 1&q=david+icke+jon+ronson

Det finns många och väldokumenterade rapporter om Israels övergrepp i både Palestina och Libanon. Här är några:

http://news.amnesty.org/index/ENGMDE150612006

http://www.informationclearinghouse.info/article14343.htm

http://www.glennbeck.com/news/04252002.shtml

.

Posted on: 2007/2/19 1:11
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Quote:

Mossad wrote:

Källa på att soldaterna befann sig på "libanesisk mark", tack.

Vilken mur pratar du om? Jag känner inte till någon mur? Menar du säkerhetsstängslet som skyddar Israels invånare från brutal palestinsk terrorism? Men TeBe, den gröna linjen är inte någon internationellt erkänd gräns, det är en vapenstilleståndslinje efter sexdagarskriget. Stängslet är bland det bästa som hänt i området. Det har stoppat terrorismen och gjort en ytterst markant skillnad. Bättre idé kunde man faktiskt inte kommit med. Att i princip hela stängslet följer gröna linjen är ett mycket tydligt tecken på good will från Israels sida.

Påstår du att Sion vises protokoll är äkta? Vad är det som "stämmer" överens med verkligheten i citatet? Vänligen berätta mer om detta.

Vanunu är en förrädare. Men även om nu Israel har kärnvapen, so what? Israel är en fin liberal demokrati som bedriver humanism och som aldrig hotat att förinta någon nation. Självklart har Israel rätt till kärnvapen. :)

Jag förstår att du tycker att Vanunu är en förrädare, han spred ju sanningen om Israels hemlighet..

Hahha, "Israel är en fin liberal demokrati som bedriver humanism"

Hur distanserad kan man vara från verkligheten?? Du måste driva med oss när du skriver så eller?

Hur kan du i din tanke få en betongmur till att bli ett "stängsel"??
Betongstängsel eller?

Här har du några länkar till "kidnappningsdramat" från i somras, som inte var en kidnappning!

http://www.voltairenet.org/article143315.html
"Quite deliberately, Tsahal sent a commando unit into Lebanese territory around Aita al Chaab. It was attacked by Hezbollah, who took two prisonners. Israel then made out that they had been attacked and attacked Lebanon."

http://www.whatreallyhappened.com/hezbollah_soldiers.html
"The Lebanese Shiite Hezbollah movement announced on Wednesday that its guerrillas have captured two Israeli soldiers in southern Lebanon."

http://www.antiwar.com/frank/?articleid=9401

http://www.counterpunch.org/frank07262006.html

Lite länkar till dom självhatande "judarna mot sionism":

http://www.jewsagainstzionism.com/
http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/history.cfm
http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/unitednations/index.cfm

Posted on: 2007/2/19 1:16
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
George Galloway Savages SKY NEWS!

http://www.youtube.com/watch?v=249JaIaubVw

än en gång!

Posted on: 2007/2/19 1:29
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Angående Mossads påstående att de "ickereligiösa" judarna som styrde Bolsjevikerna skulle ha bränt synagogor i Sovjet.

Chief Rabbi of the United States, the late Steven S. Wise, often referred to as "the Red Rabbi," stated, "Some call it Marxism - I call it Judaism" (The American Bulletin, May 15, 1935).

----------
Här kommer en intressant artikel av en Jude om detta:

Soviets Razed Churches, Spared Synagogues
By Henry Makow Ph.D. February 09, 2007

By Henry Makow Ph.D.

In October, a reader sent a penetrating question: "When Bolshevism took over Russia, they tried to eliminate religion. Their stated philosophy was atheism and they closed Christian Churches and killed or imprisoned the clergy."

"However, did they also close Jewish synagogues and kill or imprison the rabbis? The answer to this question will explain many things about the early days of Communism and I hope you can provide the truth."

Last week I stumbled across the answer in a book by American historian Edwin Schoonmaker:

"Fifteen years after the Bolshevist Revolution was launched to carry out the Marxist program, the editor of the American Hebrew could write: "According to such information that the writer could secure while in Russia a few weeks ago, not one Jewish synagogue has been torn down, as have hundreds—perhaps thousands of the Greek Catholic Churches...In Moscow and other large cities one can see Christian churches in the process of destruction...the Government needs the location for a large building," (American Hebrew, Nov. 18, 1932, p. 12) Apostate Jews, leading a revolution that was to destroy religion as the "opiate of the people" had somehow spared the synagogues of Russia." ("Democracy and World Dominion," 1939, p.211)

If the Communists hated God and religion so much, why didn't they destroy synagogues too? Do Christianity and Judaism worship the same God? Or can a religion that claims an exclusive God be a religion? Could it be that Judaism is a really a secret society like Freemasonry where the members don't know the hidden agenda, which is in fact expressed by Communism? Although many religious Jews were anti Communist, Schoonmaker's information suggests there may be an affinity between Talmudic Judaism and pagan satanic Communism.

My working assumption is that the London-based Judeo Masonic banking cabal sponsored the Bolsheviks and is behind the NWO. Communism was part of a grand dialectical process by which "life in the United States ... can be comfortably merged with the Soviet Union," in the words of Ford Foundation President Rowan Gaither, to Congressional Investigator Norman Dodd in 1953.

If indeed Communism and Democracy are being "comfortably merged" under the pretext of the phoney "war on terror," then church destruction will be disturbing to Christians and all God fearing people, including ethnic Jews like myself.

ANTI SEMITISM

The decisive presence of Jews in Communist movements is well documented. What Jews don’t realize is that satanic Communism is the source of anti Semitism. The pentagram is the symbol both of the occult and the Soviet Union. Throughout history Christians have regarded Jews as agents of Satan. Some Jews may have deserved this reputation but all suffered as a consequence.

Secular Jews were duped by promises of "public ownership," "equality" and "social justice." Rejecting spiritual redemption, they embraced the devil's lure of a worldly utopia. The same enticements now are used to enlist useful idiots for world government.

The NWO is about consolidating wealth and power in a very few hands. As Communist pioneer Christian Rakovski testified, the bankers created the Communist state as a "machine of total power" unprecedented in history. In the past, "there was always room for individual freedom. Do you understand that those who already partially rule over nations and worldly governments [i.e. central bankers] have pretensions to absolute domination? Understand that this is the only thing which they have not yet reached."

It is appalling that an ideology that represents Pure Evil, whose stated goal is to steal our property and destroy our love of family, God, nation, race and freedom is not only accepted but enjoys prestige in our society. How far we have fallen! Communism attacks our very humanity. Of course, Communism travels under different names today-- New Age, human rights (for some), feminism, diversity, post-modernism, world government-- always presenting a happy face, the better to dupe.

The banker-owned mass media mutes the story of how Communists razed civilization in Russia and murdered over 25 million people. We must recall this sorry record before they do it again in America. Remember, the Illuminati-Communist credo is "the end justifies the means."

The Nazis did not invent cattle cars for human transport. Schoonmaker cites Eugene Lyons, a Communist dupe himself, who wrote about the expulsion of peasants: "Millions of peasant homes were destroyed, the occupants packed into cattle cars and dumped in the frozen north or parched Central Asia...I saw batches of the wretched men, women and children peering out of air holes in cattle cars like caged animals." (239)

Like the Nazis, the Bolsheviks had difficulty killing large numbers and disposing of the bodies. Schoonmaker reports that French Navy divers found fields of corpses anchored at the bottom of Odessa harbor: "The seabed [was] peopled with human bodies standing upright, which the swaying of the water...softly rocked as though they were monstrous algae, their hair on end bristling vertically and their arms raised to the surface...[these] submarine cemeteries [were the] last resting places of some of Russia's most high-minded sons and daughters." (235)

These atrocities took place in 1920, two years after Grigory Zinoviev, (i.e. Hirsch Apfelbaum) head of the Third International called for the extermination of the Russian bourgeoisie, ten million people!

Clearly the focus on Jew as innocent victim is designed to distract us from the image of Jew as oppressor. "History ..has recorded nothing so profoundly revolting as the nameless cruelties in which these human fiends often revelled" wrote E.J. Dillon.

CLOSER TO HOME

With the same zeal that the Communists slaughtered the Bourgeoisie, Schoonmaker writes they "hunted down the clergy. Christian holidays were abolished... parents were forbidden from giving religious instruction to children...a League of the Godless was organized to mock out of existence every vestige of faith and reverence."

Law courts were reorganized. Justice was now defined by Bolshevik orthodoxy. Anti Semitism became a state crime. Science, art and education were all put to the Marxist standard and often ruthlessly suppressed. The Classics and even fairy tales disappeared from libraries and schools.

The institution of marriage was changed. You could obtain a divorce by merely sending your partner a card. They even considered the "public ownership of women" but demurred. In 1936, "emancipation" resulted in women making up: "26 percent of all workers in the metal and machine trades, 40% of woodworking and 24% of all Soviet coal miners..." (201)

Today in America, we can witness the steady decline of culture, education, religion, marriage, free speech, free press and objective truth. We can see attempts to increasingly control every aspect of our lives as the two systems are "comfortably merged."

CONCLUSION

Jewish commentators wring their hands trying to understand the "irrational" Gentile disease, "anti Semitism." They need look no further than to Communism and the bankers' attempt to highjack the human race from its natural course: family, nation, race and religion (God.)

If Jews refused to be agents and dupes of the megalomanical banking cabal, if they had fought Communism along side their Christian neighbours, there would have been no anti Semitism. (Although many Jews were never Communists, there would never have been Communism without Jews.)

Jewish commentators need to ask where the diabolical spirit threatening humanity originates. They need to denounce it as both evil and alien to them.

Posted on: 2007/2/19 3:03

« 1 ... 4 5 6 (7)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper