vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



värden om 5, 10 år?
#1


See User information
Hur tror du att det kommer utväkla sig dom närmsta 5, 10 åren?

Jag är ganska säker på att de kommer bli en saftig börs och bygg krasch nån gång iår.

Börsen e nog ganska många här säkra på att den kommer rasa, men har ni sett hur mycket det byggs nu? ALLA bygger typ.. folk bygger villor och tar lån på 1-2 miljoner om inte mer för att ha råd. Företagen och industrierna bygger överallt här hemma.

Det har ju inte trappat av lungt nångång innan så det lär ju inte göra det nu heller....

Dom kommer börja skuta på varann nere i Iran också tror jag om det inte skulle hända nått mycket specielt... men de tvekar jag på...

Det börjar ju dyka upp tecken på att folk börjar vakna nu och fortsätter det tror jag det kan börja hända grejer...
När folk inser att dom inte har nått att förlora på att gå emot "eliten" kommer dom ta riskerna det innebär utan att tveka..

och om 10år kommer värden va bra mycket ljusare än den är idag :)

det är hur jag tror..

Posted on: 2007/2/19 21:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#2
Jag tror inte att ens hälften av befolkningen på planeten ens lever om 10 år.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#3
Quote:

FuckOff wrote:
Jag tror inte att ens hälften av befolkningen på planeten ens lever om 10 år.


Vad skulle vi dö av då?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#4
Vad sägs om tredje världskriget.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#5
Quote:

FuckOff wrote:
Vad sägs om tredje världskriget.


Hur kommer det startas då?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#6


See User information
Jag är inte heller så optimistisk faktiskt. Folket är kraftigt beroende av systemet och vet inget annat. Detta tillsammans med att människan har ett begär efter självdestruktion/medvetslöshet gör ju inte saken bättre.

edit: jo just det, hur kommer världen se ut. Kraftigt avbefolkad med mänskliga robotar som går omkring. Precis som eliten har planerat.

Posted on: 2007/2/19 21:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#7
Quote:

Hur kommer det startas då?


Vad sägs om att USA kärnvapenbombar Iran och sedan fortsätter med att försöka rita om mellanösten, Ryssland, Kina och Indien vidtar lite motåtgärder som tex. skickar materiell hjälp till alla USAs och Israel fiender eller varför inte, Kineserna tröttar på att bli strypt på energi och tycker det är dags att gå till mellanösten med några hundra miljoner man på en "anti-terrorist" operation.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#8
Quote:

FuckOff wrote:
Quote:

Hur kommer det startas då?


Vad sägs om att USA kärnvapenbombar Iran och sedan fortsätter med att försöka rita om mellanösten, Ryssland, Kina och Indien vidtar lite motåtgärder som tex. skickar materiell hjälp till alla USAs och Israel fiender eller varför inte, Kineserna tröttar på att bli strypt på energi och tycker det är dags att gå till mellanösten med några hundra miljoner man på en "anti-terrorist" operation.


Vem kommer vinna då? Får vi ut något bra av det?
Jag tror USA kommer kollapsa inom loppet av 10-15 år iaf, kanske hoppas mer än jag tror det men...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#9
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

FuckOff wrote:
Vad sägs om tredje världskriget.


Hur kommer det startas då?


Kina och den muslimska världen mot väst skulle ja tro

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#10
Första världskriget = problem
Nationernas förbund = lösning

Andra världskriget = problem
Förenta nationena = lösning

Tredje världskriget = problem
Gissa vad de har kokat i sin gryta som slutgiltig lösning

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#11


See User information
Varför har men egentligen valt en apa som George Bush till president? Det är ju så genomskinligt så man blir förbannad. USA målas varje dag ut som det svarta fåret och står för allt som är sjukt i världen i människors medvetande. När USA spelat ut sin roll genom krig mot Iran och Syrien nukar Kina USA och Kina tar över rollen som världspolis.

Posted on: 2007/2/19 22:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#12


See User information
Jag tror också på en kraftigt reducerad befolkning... Det finns ju inget som kan växa i oändlighet med hjälp av ändliga resurser..

typ samma som: 1-1=2
det funkar ju bara inte så...

Jag tror nog på ett ljust slut på tredje värdskriget... eller hoppas på de iaf.. :P

Posted on: 2007/2/19 22:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#13


See User information
Quote:

fruitcake wrote:
Varför har men egentligen valt en apa som George Bush till president? Det är ju så genomskinligt så man blir förbannad. USA målas varje dag ut som det svarta fåret och står för allt som är sjukt i världen i människors medvetande. När USA spelat ut sin roll genom krig mot Iran och Syrien nukar Kina USA och Kina tar över rollen som världspolis.


för det va ingen annan som va så dum så dom kunde lura honom till att ofra sig ;)

Posted on: 2007/2/19 22:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#14


See User information
Tror faktiskt vi är ganska nära.

USA/Israel utför nån typ av false-flag vid persiskaviken och skyller på Iran. Raketer flyger mot irans kärnkraftsverk i form av "försvar", Ahmadinejad håller sitt löfte om att bomba USA intressen i mellanöstern och europa med sina shahabraketer och skruvar till oljekranen samt bomba andra oljerika områden i närheten.

USA svarar med att bomba alternativt ta över oljan --> krig bryter ut mellan västvärlden, asien och mellanöstern. Terrorattentat mot USA, europa ---> försök att attackera USAs oljetankar.

Världen hamnar i ekonomisk kris, kaos, panik, otrygghet ------> New World Order!!

Posted on: 2007/2/19 22:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#15


See User information
Det du beskrev där tror jag är dom närmsta 5åren eller nått...

Tror du att vi kommer fastna där sen för alltid eller folket att bryta sig loss och isf när?

Posted on: 2007/2/19 22:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#16


See User information
Det är som en dålig film det kommer alltid en 3dje

You never never one you never never two


Respect

Posted on: 2007/2/19 22:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#17


See User information
Quote:

Mini wrote:
Det du beskrev där tror jag är dom närmsta 5åren eller nått...

Tror du att vi kommer fastna där sen för alltid eller folket att bryta sig loss och isf när?


Då folk väl har insett situationen har systemet och övervakningen utvecklats så pass mycket att minsta motståndsrörelse kommer stoppas.

Posted on: 2007/2/19 22:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#18


See User information
Men när vi kommit dit, om vi gör det, vad har dom förnytta av att kontrolera ett folk som vägrar att lyda oav vad dom försöker med.

Det är det ja menar med att folk inte kommer bry sig vad som händer när dom inte längre har nått att förlora. Om man ändå känner sig död när man lever kvittar de ju om man skulle dö på riktigt.. de kan ju inte bli värre iaf..

Posted on: 2007/2/19 22:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#19


See User information
Men vi tycks ha en spärr mot att orsaka vår fysiska död. Många människor idag dödar sig själva känslomässigt men bara en bråkdel gör det "på riktigt". I systemet kommer vi automatiskt bli dödade känslomässigt så alla blir nöjda tillslut. ;p

Posted on: 2007/2/19 22:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#20


See User information
Quote:

Mini wrote:
Men när vi kommit dit, om vi gör det, vad har dom förnytta av att kontrolera ett folk som vägrar att lyda oav vad dom försöker med.

Det är det ja menar med att folk inte kommer bry sig vad som händer när dom inte längre har nått att förlora. Om man ändå känner sig död när man lever kvittar de ju om man skulle dö på riktigt.. de kan ju inte bli värre iaf..


Det är inte så enkelt som att bara skita i att lyda.

Det finns många diktaturer runt om i världen med ett fungerande sammhälle där folk gör det dom ska. Ta t.ex. Nordkorea, vad för liv är det igentligen dom lever? Dom har ingenting att förlora men gör fortfarande det dom ska. Folk har alltid ett hopp om att det nån dag ska bli bra och det är det som får dom att leva. Sist jag var i Iran och pratade med folk sa många att det kändes som att leva i ett fängelse med tanken att det en dag kan vara över ger dom livsglädje. Samma sak kommer hända här, du kommer bita i det sura äpplet och göra det bästa utav situationen. Enda skillnaden är att diktaturer som nordekorea kommer att falla medan NWO kommer att bestå! Men hoppet kommer alltid att finnas där..

Sen kommer nog inte alternativet vara mellan att lyda eller dö. Utan det kommer vara: lyda eller tortyr/fängelse a la guantanamo bay! Vad väljer du då?

Posted on: 2007/2/19 23:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#21


See User information
ja vet inte vad dom gör på dagarna i nord korea så kan inte svara på de... :P

Jo det kan du har rätt i, så länge de lönar sig att lyda kommer ju folk göra det.. kan man då också få leva i tron att man är fri (typ som nu) finns de ju igentligen ignen anledning att klaga i det läget :P

men jag tror ändå att det kommer vända en dag snart.. jag tror på att maya kalendern stämmer så e nog där för... känns bätre att hoppas på att de blir bra sen än att gå runt å tro att värden kommer bli ett enda stort grått konsentations läger.. :P

Posted on: 2007/2/20 17:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: värden om 5, 10 år?
#22


See User information
No more INTERNET haha!

Posted on: 2007/2/20 19:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: värden om 5, 10 år?
#23
Väldigt synkronistiskt, jag tänkte precis starta en tråd med subject: "Hur tror ni det slutar?"..

Jag är positiv. Livet är en saga och i sagor vinner det goda till slut, hur mörkt det än ser ut just nu, så kom ihåg: Det är alltid som mörkast innan gryningen..
Behöver jag säga att jag tror på mayakalendern och profetiorna om att vi kommer att lämna den gamla världen bakom oss 2012?

Jag tror att det kommer att ske en utrensning av de krafter som har dominerat i det gamla medvetandet innan det nya blommar ut 2012. Utrensningen kommer ske "naturligt", genom naturkatastrofer och den kommer också att ske artificiellt, skapad av illuminaterna genom krig, chemtrails och virus.
Många kommer att dö.
Det kommer att komma ett WW3, ett Armageddon.

Utomjordiska raser kommer av NWO att utses till nästa stora hot efter terrorismen.. Kanske kommer de att fejka hela paketet med holografiska projektioner och utomjordisk false-flag terror?
Kan tänka mig att de har teknik som vi knappt kan drömma om.

Förvirringen i människors sinnen kommer att öka, beroende på alla lögner och motsägelsefulla "fakta" vi har blivit programmerade med. Men hjärtat och intuitionen kommer att hjälpa oss att finna rätt i informationsdjungeln.

Människor kommer att i allt större utsträckning gå sina egna vägar och tro på sin egen intuition och förmåga..

NWO's planer kommer inte att gå i lås. De kommer kanske att komma långt i sitt arbete men de kommer inte att kontrollera alla människor. När sanningen om deras planer har nått ut till en kritisk massa kommer de att stöta på ett gigantiskt motstånd. Du, jag och alla andra på vaken och liknande forum är viktiga pusselbitar här för att sprida det lilla vi vet till vänner, familj och medmänniskor.

Ny "open source"-teknik, t.ex frienergiteknik och antigravitationsteknik kommer tack vare internet att spridas till massorna och vi kommer att frigöra oss från beroendet av Illuminaternas olja. Vakna människor kommer i allt högre grad samarbeta för att uppnå självförsörjning och harmoni med naturen.



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS